abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:18:52 #1
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_49651841





Abe Lenstra
quote:
Heerenveen en Kalmar zijn het eens over Ari
22/05 (12:38) sc Heerenveen is het met Kalmar FF eens over de transfersom van Ari da Silva. De speler bevestigt dat zelf, schrijft de Leeuwarder Courant dinsdag.
nieuws Voorzitter Koos Formsma bezocht maandag de wedstrijd GAIS - Kalmar (0-3) en zag dat Da Silva zonder goals na 88 minuten naar de kant gehaald werd. Volgens de Leeuwarder Courant zijn ook sc Heerenveen en de speler er bijna uit. Met Kalmar FF is sc Heerenveen het eens over een transfersom van zo'n drie miljoen euro. Ari da Silva moet de vervanger worden van Lasse Nilsson. Die vertrekt zo goed als zeker naar een competitie buiten Nederland.
Sc-Heerenveen Websites:
http://www.sc-heerenveen.nl
http://www.abelenstra.com
http://www.feanfans.nl
http://www.feanfan.nl
http://www.sc.heerenveen.org
http://www.nieuwnoord.org

Sc-Heerenveen Forums:
http://sc.heerenveen.org/forum/index.php
http://www.fok.nl

Overige Info:
De selectie
Het Frysk Folksliet

Vorige delen:
Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!

Waar zitten de Fok!kers?


El Fenomeno


Nieuwe El Fenomeno
quote:
Ariclenes (Ari) da Silva Ferreira (11 december 1985) is een Braziliaanse voetballer. Momenteel is de aanvaller, die naar de voetbalnaam Ari luistert, actief voor het Zweedse Kalmar FF.

In het voorjaar van 2006 kwam de spits over van Estacio Desa FC 2006. Tijdens zijn debuutseizoen in de Allsvenskan kroonde Ari zich tot Zweeds topschutter door 15 maal te scoren. Hij staat onder contract tot 2009. Tevens heeft hij al enkele malen meegetraind met het Braziliaans voetbalelftal en komt hij uit voor Brazilië-onder-23.

Naar verluidt zouden onder meer Ajax, SC Heerenveen, RSC Anderlecht, Getafe CF en Hamburger SV hengelen naar zijn diensten.


[ Bericht 51% gewijzigd door MasterMido op 22-05-2007 17:38:31 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:20:28 #2
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_49651912
Alvast geen geniale TT
pi_49652231
Nee idd
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:33:32 #4
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_49652388
sorry
pi_49652549
Een tweede Alves, naast Afonso dus. Maar goed.....niet juichen totdat hij in het shirt op de foto gaat. We weten hoe het ging met Delorge en Ajax.
pi_49652573
==============Vandenbussche=================
====Zuiverloon==Aankoop==Dingsdag==Jong-a-Pin===
===Garcia-Garcia===Hanssen===Prager===Pranjic===
============Da Silva========Alves=============

  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:40:15 #7
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_49652616
ideale SC-H Fok! opstelling in OP? roept u maar?
pi_49652686
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef MaxPower het volgende:
==============Vandenbussche=================
====Zuiverloon==Aankoop==Dingsdag==Jong-a-Pin===
===Garcia-Garcia===Hanssen===Prager===Pranjic===
============Da Silva========Alves=============

Zoiets had ik ook in gedachten , al zou je ook een ruit kunnen spelen, komt GG denk ik meer tot zijn recht

==============Vandenbussche=================
====Zuiverloon==Aankoop==Dingsdag==Jong-a-Pin===
==================Prager=====================
====Hanssen=======================Pranjic=====
================Garcia-Garcia=================
============Da Silva========Alves=============

Al verwacht ik dat Alves nog weggaat
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:49:14 #9
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49652894
quote:
Michael Dingsdag niet akkoord met schorsing

Michael Dingsdag gaat niet akkoord met het schorsingsvoorstel van de aanklager van de KNVB. De centrale verdediger van Heerenveen zou volgens de aanklager in de uitwedstrijd tegen Ajax een overtreding tegen de Ajax-spits hebben begaan. De aanklager van de KNVB acht een straf van drie duels op zijn plaats voor de actie die onopgemerkt bleef voor scheidsrechter Ruud Bossen.
Lijkt me niet meer dan terecht.. baggerKNVBaanklager

Overigens zou Ari als het echt doorgaat een hele leuke aankoop zijn.. Ik stel voor Poulsen en Pranjic (mits ze blijven vanaf de vleugels) en het liefst nog een ervaren centrale middenvelder erbij voor de breedte.. Die kan dan met Bradley, Hanssen of Prager het centrum vormen. Voor de positie centraal achterin is Breuer een optie voor back-up, dan kan J-a-P linksachter en wie weet komt Jeroen Drost nog eens terug op niveau?? Nog een man centraal in de defensie erbij en ik ben dik tevreden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_49654017
It giet oan!!!!
pi_49654280
quote:
Heerenveen baas speurde op Ullevi.

GÖTEBORG.
Ari da Silva Ferreira, 21 jaar, is dicht bij een overgang naar Heerenveen. De voorzitter van de club is in Zweden om te onderhandelen.
- Daar heb ik geen commentaar op, zegt Kalmars clubvoorzitter Svante Samuelsson.

De voorzitter van Heerenveen zat gister op de tribune op Ullevi. Dat wijst op dat er iets aan de gang is. Dat wordt ook bevestigd door een Nederlandse bron die ook zegt dat het budget op 27 miljoen kronen ligt. Maar er is niemand die wil iets naar buiten wil brengen of bevestigen.

“Niet in beste vorm”Wij zijn hier niet alleen om Ari te bekijken, we volgen meerdere spelers. Maar natuurlijk is hij talentvol, zelfs nu hij nog geen goal heeft gemaakte dit jaar. Hij steekt nu niet in zijn beste vorm, zegt Formsma tegen Sportbladet.

Onderhandelen jullie nu met Kalmar?
Nee, nee.
Maar Ari zelf zegt dat er al contact is geweest.
- Ze hebben met mijn zaakwaarnemer (Oliver Cabrera) gepraat, maar ik heb nog geen concreet bod ontvangen.

Lonkt Heerenveen?
Ja, het is een grote en goede club met veel publiek. We zullen zien wat er gaat gebeuren.

Zaakwaarnemer Oliver Cabrera:
Ik heb vanavond niet gesproken met de voorzitter van Heerenveen en zover ik weet heeft Heerenveen ook nog niet met Kalmar gepraat. Er waren veel clubs aanwezig bij de wedstrijd vandaag.

Maar één club had zijn voorzitter daar om een speler speciaal te volgen.- Wat wil je dat ik daarop antwoord?
Is Ari klaar voor Heerenveen
- Dat is nu niet aan de orde.

Kalmars clubvoorzitter Svante Samuelsson heeft eveneens niet zo’n zin om te praten over Ari’s toekomst.
- Ik wil niet op meer details ingaan
Onderhandelen jullie met Heerenveen?
- Geen commentaar
Is de aanvaller in de herfst nog bij jullie?
- Dat zullen we zien.
Hier een vertaling van een Zweedse site http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1074504,00.html

Met dank aan Mika Sverige van het SCH Forum

pi_49665228
Ik geloof het pas wanneer het op de officiele website staat. Straks wordt het weer zo'n langdurig verhaal als met Alves.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:17:00 #13
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49756261
Tjongejonge, die KNVB-aanklager Belachelijk
quote:
Michael Dingsdag krijgt duel extra straf

Het niet aanvaarden van een schikkingsvoorstel komt Michael Dingsdag op een hogere straf te staan. De tuchtcommissie van de KNVB schorste de verdediger van SC Heerenveen voor vier duels, waar eerder nog een voorstel voor drie wedstrijden was gedaan.
Dingsdag krijgt straf omdat hij tijdens het play-offduel met Ajax in Amsterdam op de rug was gaan staan van directe tegenstander Klaas-Jan Huntelaar. Getuige de forse schorsing is de tuchtcommissie van mening dat het een bewuste actie betrof van de verdediger.

Dingsdag kan nog in beroep gaan tegen de schorsing, die inhoudt dat hij de eerste vier duels van het seizoen 2007/2008 moet missen. Het is waarschijnlijk dat de verdediger die mogelijkheid aangrijpt, omdat hij eerder al het lagere schikkingsvoorstel onacceptabel vond.
Terecht dat men in beroep gaat (alhoewel dat met deze KNVB-tzuchtcommissie waarschijnlijk niets uitmaakt)
quote:
Michael Dingsdag in beroep tegen straf

Michael Dingsdag hangt een schorsing van vier wedstrijden boven het hoofd. De centrale verdediger zou in het play-off duel tegen Ajax een overtreding hebben gemaakt op Klaas Jan Huntelaar. Dingsdag wees een schikkingsvoorstel van drie duels van de hand, maar de beroepscommissie van de KNVB koos de zijde van de openbare aanklager. Heerenveen gaat niet akkoord met de straf en stapt naar de commissie van beroep.


Michael Dingsdag gaat in beroep tegen de schorsing van vier duels.
Dingsdag krijgt straf omdat hij tijdens het play-offduel met Ajax in Amsterdam bij een duel directe tegenstander Klaas-Jan Huntelaar zou hebben geraakt. Getuige de forse schorsing is de tuchtcommissie van mening dat het een bewuste actie betrof van de verdediger.
Heerenveen is het met die lezing niet eens, laat directeur Yme Kuiper weten. ,,Het was een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Michael probeerde Huntelaar te ontwijken, kwam niet goed uit met zijn stappen en heeft hem daardoor per ongeluk geraakt. Van opzet was geen enkele sprake.’’

Als Dingsdag geschorst wordt, mist hij de start van het nieuwe seizoen. Dat zou betekenen dat trainer Gertjan Verbeek de eerste wedstrijd van de nieuwe competitie maar liefst twee basiskrachten mist. Ook doelman Brian Vandenbussche is geschorst. De doelman moet één duel toekijken omdat hij in het duel tegen Ajax de doorgebroken Huntelaar in het strafschopgebied neer haalde.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 mei 2007 @ 11:20:15 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49756407
Brommen zal die
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49768108
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:50:20 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_49787757
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 26 mei 2007 @ 14:17:59 #17
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_49791193
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:39:03 #18
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49798874
Heerenveen verbuitenlandst ook, valt me nu pas op
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:53:40 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_49799333
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef Messenga het volgende:
Heerenveen verbuitenlandst ook, valt me nu pas op
het is wel eens erger geweest dan nu, maar we gaan wel weer de verkeerde kant op jaaaaa
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_49835015
Gouden Schoen
  maandag 28 mei 2007 @ 12:27:35 #21
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49847780
quote:
Ari verkiest AZ boven Heerenveen
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 28 mei om 12:18

AZ heeft SC Heerenveen afgetroefd in de strijd om Ari da Silva. De 21-jarige Braziliaanse aanvaller zou voor een transfersom van 3 miljoen euro overkomen van Kalmar FF, zo maakt de Noord-Hollandse club zojuist bekend.

Ari, die recentelijk ook werd bekeken door scouts van Ajax, tekent een contract tot medio 2012 in Alkmaar. De aanvaller zal zich op 5 juli bij AZ melden voor de eerste training. Tot en met 1 juli speelt hij in de Zweedse competitie voor Kalmar.

Met Ari trekt AZ een talentvolle centrumspits aan. De Braziliaan werd vorig seizoen topscorer van de Zweedse Liga en behoort ook dit seizoen tot de betere spelers. Recentelijk mocht hij al meetrainen met het Braziliaanse nationale elftal.


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 28 mei 2007 @ 12:31:47 #22
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_49847929
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  maandag 28 mei 2007 @ 12:35:24 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49848069
Goeie connecties en reputatie in Scandinavie toch, dat Heerenveen
  maandag 28 mei 2007 @ 12:55:56 #24
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49848764
Wie is trouwens die nieuwe Alves die in de TT staat?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 28 mei 2007 @ 13:02:31 #25
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_49848982
Vieze gore tyfes alkmaarders. Ik heb ze altijd gesteund, maar nu dalen ze aanzienlijk in mijn achting

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')