Voordat we deze beslissing samen gemaakt hadden en ik nog rammelde voor niets zeg maar had ik er de ene dag meer last van de andere dag, inderdaad in de pil vrije week meer dan anders omdat ik dan het liefst niet meer met een nieuwe strip wilde beginnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
Verhaaltje
Dat is nog één van mijn grootste 'fouten' (ik vind echt de juiste woorden niet vandaagquote:Op zondag 10 juni 2007 21:52 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Voordat we deze beslissing samen gemaakt hadden en ik nog rammelde voor niets zeg maar had ik er de ene dag meer last van de andere dag, inderdaad in de pil vrije week meer dan anders omdat ik dan het liefst niet meer met een nieuwe strip wilde beginnen.
En met deze uitdaging wil ik jou heel veel succes wensenquote:Nu de knoop dus doorgehakt is het heeeeel moeilijk om niets te vertellen, aan de ene kant zou ik wel aan iedereen willen vertellen dat we ervoor gaan, dat we een nieuwe fase in onze relatie ingaan!
Maar ik doe het niet, ik moet er niet aan denken dat iedereen elke maand gaat vragen of ik ongesteld ben of al zwanger, dan komt er zoveel druk op te liggen en dat willen we niet.
We houden dus netjes onze mondtotdat het zover is en we ook de onzekere eerste periode doorzijn
.
Dat welquote:Succes Leonieke, het is iets wat echt te lastig van je af te zetten is!
Ik heb maar niet aan mijnquote:
Het is een hele leuke manier van rammelenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lijkt me wel een leukere manier van rammelen he Fruppel![]()
Mijn gerammel word voor zover mogenlijk alleen maar ergertoont interesse in alles wat met zwangerschap en baby's te maken heeft, dus dat wilt zeggen dat hij er ook wel echt mee bezig is
toch ben ik af en toe nogalterwijl ik weet dat dat stom is en ik hem gewoon de tijd moet geven
gelukkig is hij heel lief en weet hij dat geduld niet mijn sterke kant is![]()
![]()
Wat leuk een harder rammelende manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het begint hier ook steeds meer te komen. .....
Hij is dus zelfs al met een tweede kindje bezig, wat dat betreft is hij nog verder dan ik ben...
Laat het hem maar niet horen...quote:
Dat klinkt heel liefquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef Fruppel het volgende:
Vriendje is ook zo lief! Heeft het ineens out of the blue over "als je straks zwanger bent dan..."dingen!
Zo schattigzo stoer als ie is!
Het klinkt misschien heel ergquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef cloarie het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lief. Echt samen ervan genieten hoor, ook van deze tijd voordat je zwanger bent!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:02 schreef Smoezie het volgende:
Mijn schoonouders kunnen hun lol niet op nu hun ene zoon vader wordtEn toch wordt de andere zoon (mijn wederhelft) nog net zo hard hints toegeroepen enzo. Ik zou graag zo'n hangwieg hebben als het eenmaal zover mocht zijn en Meneer Smoezie zat al met zijn vader te bedenken onder het eten hoe dat goed opgehangen kon worden in het kamertje dan... Want Meneer Smoezie vindt de hangwieg ook leuk... Dat klinkt hoopvol zou je zeggen, ware het niet dat de WIEG leuk is, maar het kindje (nog) niet. Dan moest ik er mijn hond maar in stoppen
Das zeker een stap in goede richting, hij heeft hoe dan ook wel interesse!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef Smoezie het volgende:![]()
Die mannen zijn ook allemaal hetzelfde he
Maar stiekem vind ik het wel een beetje hoopvol hoor, dat hij over hangwiegen praat met zijn vader. Ik bedoel... dat DOE je toch niet als je het echt niet over babies en alles wat er mee te maken hebt wilt praten?
Dankjewel..... vandaag gehoord dat het er twee zijn (!!!!)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:15 schreef Fruppel het volgende:
heel verhaal neergezet is het ineens weg :S!
Nieuwe poging dan maar!
Innenpin, van harte met het kleine neefje of nichtje op komt!
Op dit moment is het nog op de gok, ben nog niet ongesteld geweest dus het is moeiljk te bepalen wanneer en of ik mijn eisprong gehad heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Smoezie het volgende:
Frup, nu jij al zo voor het eggie mag...Doen jullie het op de gok of hou je echt rekening met je eisprong enzo? Of laat je het nog allemaal even zijn beloop? Wat een intieme vraag he?
Daar hoef je helemaal geen antwoord op te geven hoor, maar ik vraag me af of je dan nog 'rustig' de natuur zijn gang kunt laten gaan of dat je gewoon flink gericht 'aan het werk' gaat *hihi*.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Wennie het volgende:
Fruppel, moet jij niet door naar het tweede streepjes topic?![]()
![]()
Hier is het gerammel even wat minder... geen kleine beebjes en zwangeren in de omgeving
Jawel, jullie zijn aan het klussen, dus je bent bezig. En wie weet ben je wel meteen zwanger en dan is het wel een beetje onbeleefd het topic binnen te walsen met een positieve test en door te schieten naar Z&G, toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he!
Omdat ik nog niet ongesteld ben geweest heb ik op de een of andere manier nu zo het gevoel dat ik nog niet helemaal in het 2de steepjes topic pas. Ik kan tenslotte nog helemaal niets concreets doorgeven![]()
Moet geloof nog wennen aan het idee dat ik bij de streepjes hoor.
Hoe rammelt het hier verder?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:33 schreef Wennie het volgende:
[..]
Jawel, jullie zijn aan het klussen, dus je bent bezig. En wie weet ben je wel meteen zwanger en dan is het wel een beetje onbeleefd het topic binnen te walsen met een positieve test en door te schieten naar Z&G, toch?
Ik rammel inderdaad als de pest ondanks dat we druk bezig zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef Smoezie het volgende:
Frupsje, je gaat toch niet gewoon maar even gedag zwaaien hier he!?
Beide topics gaat ook prima hoorOndanks dat je al aan het proberen bent, rammel je nog steeds als de pest om het maar even plat te zeggen, toch? Dus nog steeds van harte welkom ook hier hoor
hier hetzelfde... 7 kleine gansjes, een veulentje, een baby eendje....quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef Fruppel het volgende:
Zwemt net een mama eend met 7 kleintjeshier tegenover door de gracht! Ahhh alles wat klein is is lief nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |