abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2007 @ 15:55:11 #131
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50299396
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het was ook niet bedoeld als wegjagen hoor Ik hoop gewoon voor jou dat je vlug mag doorstromen naar een ander topic.
Zo zag ik het ook niet hoor!
Het is meer mijn eigen onzekerheid. Er gaat zoveel door mijn hoofd want er is natuurlijk niemand die de garantie krijgt dat het ons gaat lukken om zwanger te raken!

Ik hoop natuurlijk ook dat het snel raak is !
  zondag 10 juni 2007 @ 15:59:59 #132
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50299523
Mijn man vroeg me van de week of ik niet zwanger was. Ik heb flyladies weer gevonden namelijk en ik ben de hele dag aan het swishen en swipen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_50300992
Fruppel lekker ons hier blijven aansteken hoor, met rammelen En we gaan natuurlijk voor je duimen!

GWS, erg he, dat Flyladies. Ik heb het bij vlagen. Heb zelfs een schema gemaakt voor mezelf en op de kastdeur gehangen

Ik was hier overigens iets te enthousiast en positief de laatste tijd, want ik heb het onderwerp maar weer eens aangesneden van de week en dat viel helemaal niet goed bij Meneer Smoezie Hij reageerde met 'Ja hier hebben we het toch al over gehad? En verwacht je dan nu ineens een antwoord ofzo?'. Euh... nou... ja.... als het effe kan Moeilijk hoor, de grens vinden tussen pushen en onder de aandacht brengen op een subtiele manier. Ik dacht dat het wel weer kon, want hij deed er zelf ook zo makkelijk over de laatste tijd. Maar als ik er dan wat serieuzer over begin, dat kan dus niet

Ik weet dat jullie hier geen advies op kunnen geven hoor. Het helpt al om het hier even lekker van me af te schrijven
  zondag 10 juni 2007 @ 17:14:06 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_50301785
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:46 schreef Smoezie het volgende:

Ik was hier overigens iets te enthousiast en positief de laatste tijd, want ik heb het onderwerp maar weer eens aangesneden van de week en dat viel helemaal niet goed bij Meneer Smoezie Hij reageerde met 'Ja hier hebben we het toch al over gehad? En verwacht je dan nu ineens een antwoord ofzo?'. Euh... nou... ja.... als het effe kan Moeilijk hoor, de grens vinden tussen pushen en onder de aandacht brengen op een subtiele manier. Ik dacht dat het wel weer kon, want hij deed er zelf ook zo makkelijk over de laatste tijd. Maar als ik er dan wat serieuzer over begin, dat kan dus niet
Ik herken het helemaal...
En dan vraagt visite ook nog eens: ennuh wanneer kunnen op kraamvisite komen?
Ikke: gisteren als het aan mij lag.
Hij: nou dat duurt nog wel een hele tijd
Ik: *zucht*

Hopelijk wordt hij wat aangestoken als zijn beste vriend vader wordt (hoewel ik er een hard hoofd in heb...)

We rammelen gewoon verder.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:26:02 #135
12913 GreatWhiteSilence
pi_50304000
quote:
GWS, erg he, dat Flyladies. Ik heb het bij vlagen. Heb zelfs een schema gemaakt voor mezelf en op de kastdeur gehangen
Hier nog eentje dus. Gelukkig doet mijn man lekker enthousiast mee, dus het huis is weer blinkend schoon. De oranje kamer(de toekomstige babykamer als het aan mij ligt ) is helemaal opgeruimd, dus er past met gemak een wiegje in. En ik heb bij de Ikea ook al een handige wandcommode gezien, dus dat komt helemaal goed...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 10 juni 2007 @ 18:29:08 #136
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50304096
quote:

Ik weet dat jullie hier geen advies op kunnen geven hoor. Het helpt al om het hier even lekker van me af te schrijven
Heel moeilijk idd. Dat gebeurt hier ook soms.
Maar ik heb wel al mijn lesje geleerd dat ik er beter niet te vaak naar vraag. Heel moeilijk idd, en bij mij is het dan nog niet dat mijn man twijfelt over kinderen of niet. Hij wil kinderen Geen discussie over eigenlijk. Maar het tijdstip zorgt voor wat meer discussie.

Maar als ik het onderwerp een tijdje niet aansnijd, merk ik wel dat hij er meer open voor staat. En lastig is het inderdaad, maar soms wordt geduld wel beloond
Sterkte smoezie want dat wachten duurt zo lang he
  zondag 10 juni 2007 @ 18:33:47 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50304220
Ik zou er echt gek van worden en ruzie gaan schoppen, niet dat dat goed is hoor, maar waarom moeten die mannen voortdurend met fluwelen handschoentjes worden aangepakt, en is iedereen zo huiverig of ze hun wederhelft niet te veel "pushen"want ooooh, dat mag niet hoor! Stel je voor dat het prinsje zich gepushed voelt zág!

Hallo, JIJ bent net zo belangrijk hoor, houden hun ook zoveel rekening met JOUW gevoelens?

Nogmaals, ik ben er heel simpel in; hij wil geen kind? (of nog niet) oke, dan regelt hij de voorbehoedsmiddelen. simpel. Is ie daar te laks voor, des te beter, en dan geen gemekker achteraf.

Wel van te voren melden uiteraard.

Maar ja, ik ben een bitch
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:00:34 #138
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50304996
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:33 schreef Vivi het volgende:
Ik zou er echt gek van worden en ruzie gaan schoppen, niet dat dat goed is hoor, maar waarom moeten die mannen voortdurend met fluwelen handschoentjes worden aangepakt, en is iedereen zo huiverig of ze hun wederhelft niet te veel "pushen"want ooooh, dat mag niet hoor! Stel je voor dat het prinsje zich gepushed voelt zág!

Hallo, JIJ bent net zo belangrijk hoor, houden hun ook zoveel rekening met JOUW gevoelens?

Nogmaals, ik ben er heel simpel in; hij wil geen kind? (of nog niet) oke, dan regelt hij de voorbehoedsmiddelen. simpel. Is ie daar te laks voor, des te beter, en dan geen gemekker achteraf.

Wel van te voren melden uiteraard.

Maar ja, ik ben een bitch
Als ik voor mezelf mag spreken, vind ik gewoon dat je rekening houdt met elkaars mening en ik zou niet willen dat er een kind zou komen tegen de zin van mijn man.
Niets fluwelen handjes hoor. We hebben er al genoeg over gediscussieerd, maar hoe zou een kind zich moeten voelen als het niet volledig gewenst is?
Ja, mijn mening telt ook en ik heb niet het gevoel dat die niet telt, maar het heeft volgens mij gewoon geen zin om te pushen want daar geraak je niet vlugger mee bij jouw doel. Dat is toch mijn indruk.

En hij wil geen kinderen, dus hij zorgt voor de voorbehoedsmiddelen... nogmaals, ik vind dat een kind krijgen een gezamenlijke beslissing hoort te zijn, dus de voorbehoedsmiddelen dan ook maar. En dan denk ik nu maar aan mezelf, maar ik zou het vreselijk vinden om altijd condooms te moeten gebruiken
  zondag 10 juni 2007 @ 19:01:09 #139
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50305011
Vivi, hoe graag wou jij eigenlijk een kind? En hoe graag wou jouw partner het?
  zondag 10 juni 2007 @ 19:32:43 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50306015
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:01 schreef leonieke het volgende:
Vivi, hoe graag wou jij eigenlijk een kind? En hoe graag wou jouw partner het?
Mijn zoontje was niet geplanned, ik kende mijn partner pas een maand en hij wilde absoluut geen kinderen meer aangezien hij die al had uit een eerder huwelijk en zelfs 1 zoontje verloren is. Ik had wel een sterke kinderwens maar pas over 2 jaar ofzo, iig niet zo snel in de relatie.

Er zijn dus behoorlijk wat toestanden geweest in het begin van onze relatie (understatement ) maar hij is nu stapel op ons zoontje en we zijn erg happy met zijn drietjes

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 10-06-2007 20:04:32 ]
  zondag 10 juni 2007 @ 19:39:06 #141
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50306251
Maar ging je dan twee jaar later ook zo hard geweest zijn als jouw partner helemaal geen kinderen wou?

Zoiets kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar ik vind jou toch heel hard overkomen en ik vraag me echt af of je ook zo hard zou zijn als het echt van toepassing zou zijn.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:44:02 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50306453
Als hij ze helemaal niet had gewild, en hij had voet bij stuk gehouden, dan was ik wrs wel bij hem weggegaan denk ik.

Daar was toen al sprake van, aan het begin van de relatie, omdat ik dus wel een kinderwens had en hij niet meer. Maar ja, je bent zwaar verliefd en dan denk je "het loopt wel los". of dat hoop je iig. Struisvogelpolitiek

"Gelukkig" voor mij heb ik niet voor die keus gestaan. Wel voor een andere keuze, maar die was duidelijk voor mij.

[ Bericht 27% gewijzigd door Vivi op 10-06-2007 20:05:43 ]
  zondag 10 juni 2007 @ 19:46:54 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50306543
Btw, in jouw situatie vind ik het ook weer anders, jullie situatie is er nog niet naar, dus dan wacht je tot dat wel zo is, logisch! Maar als straks jouw huis af is en niks zou jullie praktisch gezien nog in de weg staan en hij zou NOG niet willen of willen rekken, ja dan zou ik wel zeggen "zorg jij dan maar dat ik niet zwanger word.'

Nogmaals, ik zeg niet dat dat de goede aanpak is, maar ik ben ms wat harder daarin.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:13:25 #144
12913 GreatWhiteSilence
pi_50307541
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:33 schreef Vivi het volgende:
Dat heb ik op een gegeven moment wel gezegd: ik wil er gewoon over kunnen praten, want als je 'baby' door 'wereldreis', 'auto' of 'droomhuis' zou vervangen, zou je er opeens wel over kunnen praten? Dat vind ik onzin, ik wil gewoon over mijn verwachtingen en dromen kunnen praten en niet naar een forum moeten 'vluchten' omdat ik thuis mijn ei niet kwijt kan. Dat begreep hij wel, gelukkig.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:15:02 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50307586
Good for you
  zondag 10 juni 2007 @ 21:28:25 #146
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50310761
Dat maakt het idd wel makkelijker ja

Maar misschien loopt het ook wel los na een tijdje, zonder te pushen?

Ik heb makkelijk spreken, he, mijn man wil kinderen, het is nu gewoon nog niet het juiste moment. En ook ik zeg tegen iedereen "als het kon, gisteren" als mensen ons vragen wanneer we kinderen zouden willen, maar ik weet dat pushen niet helpt bij mijn man.
Zijn reactie: "september, volgend jaar" was blijkbaar ook een reactie op mijn gezeur. Later zei hij toen dat hij ze ook liever nu zou hebben, maar dat het gewoon niet kan (en toen kwamen de tranen natuurlijk bij mij, emo-ding dat ik ook ben )
  zondag 10 juni 2007 @ 21:32:20 #147
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50310943
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef Vivi het volgende:
Btw, in jouw situatie vind ik het ook weer anders, jullie situatie is er nog niet naar, dus dan wacht je tot dat wel zo is, logisch! Maar als straks jouw huis af is en niks zou jullie praktisch gezien nog in de weg staan en hij zou NOG niet willen of willen rekken, ja dan zou ik wel zeggen "zorg jij dan maar dat ik niet zwanger word.'

Nogmaals, ik zeg niet dat dat de goede aanpak is, maar ik ben ms wat harder daarin.
Dat laatste kan ik mij helemaal voorstellen
Ik wil een kind (liefst twee natuurlijk ) samen met hem, niet gewoon met zijn zaadcellen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

En ik zou waarschijnlijk op iets regelmatigere basis vragen wanneer hij het zou zien zitten, maar de pil zou ik toch blijven nemen (het zou voor mij toch eigenlijk niet veel uitmaken als ik het niet zou doen, maar dan nog zou ik ze blijven nemen )

Ik moet trouwens toegeven dat ik wel blij ben dat er een collega is op het werk waar hij zich af en toe mee vergelijkt (qua karakter lijken die enorm op elkaar, we zullen in dezelfde gemeente wonen later, ze zijn naar dezelfde school geweest in het secundair, ...) en die wil ook liever vandaag dan morgen kinderen. Altijd handig meegenomen
  zondag 10 juni 2007 @ 21:37:18 #148
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50311154
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat heb ik op een gegeven moment wel gezegd: ik wil er gewoon over kunnen praten, want als je 'baby' door 'wereldreis', 'auto' of 'droomhuis' zou vervangen, zou je er opeens wel over kunnen praten? Dat vind ik onzin, ik wil gewoon over mijn verwachtingen en dromen kunnen praten en niet naar een forum moeten 'vluchten' omdat ik thuis mijn ei niet kwijt kan. Dat begreep hij wel, gelukkig.
Begrijp ik heel goed En ik prijs me heel gelukkig dat ik er thuis kan over praten, maar ik kom hier soms posten omdat ik het hem niet nog moeilijker wil maken dan het al is... En ik wil hem ook geen schuldgevoel aanpraten.
  zondag 10 juni 2007 @ 21:42:46 #149
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50311397
quote:

Fruppel lekker ons hier blijven aansteken hoor, met rammelen En we gaan natuurlijk voor je duimen!
Ik zal jullie lekker aan blijven steken, ik rammel me helemaal een ongeluk haha!
  zondag 10 juni 2007 @ 21:45:15 #150
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50311492
Ik kan me dat zo voorstellen. Het wordt nu écht echt voor jullie. Ik zou het waarschijnlijk nog lastiger krijgen dan nu.

Al moet ik wel toegeven dat het tegenwoordig wat beter gaat met mij. Afgelopen week helemaal niet maar dat was mijn pilvrije week en dan heb ik het altijd moeilijker dan anders. Voor de rest probeer ik het zoveel mogelijk van me af te zetten... Alleen jammer dat ik de truc nog niet heb gevonden om dat blijvend te doen

Maar als je zo weet van: nog een paar dagen en dan is het zover... Ik zou waarschijnlijk helemaal uit mijn dak gaan (en dat terwijl ik het voor iedereen wil verzwijgen )
  zondag 10 juni 2007 @ 21:52:13 #151
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50311819
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
Verhaaltje
Voordat we deze beslissing samen gemaakt hadden en ik nog rammelde voor niets zeg maar had ik er de ene dag meer last van de andere dag, inderdaad in de pil vrije week meer dan anders omdat ik dan het liefst niet meer met een nieuwe strip wilde beginnen.

Nu de knoop dus doorgehakt is het heeeeel moeilijk om niets te vertellen, aan de ene kant zou ik wel aan iedereen willen vertellen dat we ervoor gaan, dat we een nieuwe fase in onze relatie ingaan!
Maar ik doe het niet, ik moet er niet aan denken dat iedereen elke maand gaat vragen of ik ongesteld ben of al zwanger, dan komt er zoveel druk op te liggen en dat willen we niet.
We houden dus netjes onze mond totdat het zover is en we ook de onzekere eerste periode doorzijn .

Succes Leonieke, het is iets wat echt te lastig van je af te zetten is!
  zondag 10 juni 2007 @ 22:00:34 #152
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50312195
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:52 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Voordat we deze beslissing samen gemaakt hadden en ik nog rammelde voor niets zeg maar had ik er de ene dag meer last van de andere dag, inderdaad in de pil vrije week meer dan anders omdat ik dan het liefst niet meer met een nieuwe strip wilde beginnen.
Dat is nog één van mijn grootste 'fouten' (ik vind echt de juiste woorden niet vandaag ) dat ik altijd wel vraag: zou ik nog opnieuw beginnen met een nieuwe strip, terwijl ik mijn man zou gek verklaren als hij zou antwoorden: bwa, het hoeft niet meer. Ik weet dus wat het enige juiste antwoord is en toch vraag ik het nog zo vaak
quote:
Nu de knoop dus doorgehakt is het heeeeel moeilijk om niets te vertellen, aan de ene kant zou ik wel aan iedereen willen vertellen dat we ervoor gaan, dat we een nieuwe fase in onze relatie ingaan!
Maar ik doe het niet, ik moet er niet aan denken dat iedereen elke maand gaat vragen of ik ongesteld ben of al zwanger, dan komt er zoveel druk op te liggen en dat willen we niet.
We houden dus netjes onze mond totdat het zover is en we ook de onzekere eerste periode doorzijn .
En met deze uitdaging wil ik jou heel veel succes wensen
Ik was me onlangs al aan het inbeelden hoe ik mijn ma ging inlichten over mijn zwangerschap En ik heb al zoveel mogelijkheden
quote:
Succes Leonieke, het is iets wat echt te lastig van je af te zetten is!
Dat wel
Maar ik probeer me op zoveel andere zaken te concentreren Het groot verlof wordt een moeilijke periode want dan hebben we ons huwelijk achter de rug en heb ik iets minder om me op te concentreren...
Maar dan vind ik wel iets anders om me mee bezig te houden
  maandag 11 juni 2007 @ 12:10:23 #153
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_50326510
Ik verander 3 keer per dag van gedachten over wanneer we nou voor een 2e zullen gaan. Word een beetje moe van mezelf

Heb net wel alvast een commode besteld Hij was gratis op verzendkosten na dus dat kan ik niet weerstaan natuurlijk Nou zal het wel een foutje zijn, maar kon het altijd proberen he
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:41:59 #154
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50329755
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef leonieke het volgende:

[..]
Ik heb maar niet aan mijn gevraagd of hj vond dat ik met de pil zou kunnen stoppen, juist omdat ik bang was dat ik hem dan alleen maar de stuipen op het lijf zou jagen.
Nadat ineens steeds meer vrienden kids kregen merkte ik wel dat hij er anders tegenover stond, en toen hij zelf aangaf dat hij ervoor wilde gaan waren bij mij de remmen los !

Ik heb al genoeg iedeen bedacht ondertussen hoe we het de ouders zullen vertellen, of het echt een van deze manieren zal gaan worden weet ik niet, maar fantaseren is altijd leuk!

Na je zijn er vast genoeg dingen om je mee bezig te houden om de gedachten te verzetten, komt vast wel goed!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:42:21 #155
12913 GreatWhiteSilence
pi_50362994
Een collega van me is zwanger, ze krijgt een tweeling.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:59:37 #156
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50455976
Het rammelt zo anders nu! Voordat we ervoor gingen voelde het nog zo ver van mijn bed.
Nu voelt het rammelen meer als...ja geen idee hoe ik het moet omschrijven eigenlijk.
Het voelt zo anders!

Hoe is het met de mede rammelaars?
pi_50475921
Lijkt me wel een leukere manier van rammelen he Fruppel

Mijn gerammel word voor zover mogenlijk alleen maar erger
toont interesse in alles wat met zwangerschap en baby's te maken heeft, dus dat wilt zeggen dat hij er ook wel echt mee bezig is

toch ben ik af en toe nogal terwijl ik weet dat dat stom is en ik hem gewoon de tijd moet geven
gelukkig is hij heel lief en weet hij dat geduld niet mijn sterke kant is
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:40:40 #158
12913 GreatWhiteSilence
pi_50476287
Het begint hier ook steeds meer te komen. Een paar dagen geleden vroeg hij nog 'out of the blue' hoe ik dacht over de tijd die tussen een eerste en tweede kindje zit, omdat hij een collega heeft die nu zwanger is maar al een kindje van vier heeft. Dat vind hij zelf eigenlijk teveel tijd tussen twee kinderen.

Hij is dus zelfs al met een tweede kindje bezig, wat dat betreft is hij nog verder dan ik ben...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:27:37 #159
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50477083
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lijkt me wel een leukere manier van rammelen he Fruppel

Mijn gerammel word voor zover mogenlijk alleen maar erger
toont interesse in alles wat met zwangerschap en baby's te maken heeft, dus dat wilt zeggen dat hij er ook wel echt mee bezig is

toch ben ik af en toe nogal terwijl ik weet dat dat stom is en ik hem gewoon de tijd moet geven
gelukkig is hij heel lief en weet hij dat geduld niet mijn sterke kant is
Het is een hele leuke manier van rammelen een stuk leuker dan voorheen.
Het voelt nu niet zo doelloos meer zeg maar.

Mijn ging ook ineens veel meer interesse tonen in de kids van vrienden en alles rondom de zwangerschap, het is een voorbode geweest want zolang geleden was dat nog niet eens!

Sterkte met het geduld hebben!
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het begint hier ook steeds meer te komen. .....
Hij is dus zelfs al met een tweede kindje bezig, wat dat betreft is hij nog verder dan ik ben...
Wat leuk een harder rammelende man !
pi_50478370
Het lijkt meer heerlijk om op die manier te rammelen Fruppel
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:39:37 #161
12913 GreatWhiteSilence
pi_50478883
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef Fruppel het volgende:

Wat leuk een harder rammelende man !
Laat het hem maar niet horen...
pi_50482030
Hier rammelt het ook nog steeds. Nog 1 pilletje zit er op de strip en dan gaan we over op condooms. En als we er beide ècht klaar voor zijn, gaan we voor het echie
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50483532
Crazymoon, wat leuk! Spannend joh!* owlet stiekem een beetje jaloers is
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:06:31 #164
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50483657
CM! Wat spannend!
Gefeliciteerd alvast met deze stap!
pi_50483762
dank jullie haha
Vind het ook wel spannend hoor, vorige maand wilden we dit ook al doen, maar toen twijfelden we allebei nog heel erg. Dus toen toch maar weer met een pilstrip begonnen. Dit was mijn laatste, en had geen zin om weer nieuwe op te halen, dus nu 'moeten' we wel
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:17:27 #166
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50484069
Niet twijfelen gewoon doen!
pi_50484205
hahaha
eigenlijk moeten we er niet teveel over nadenken nee
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:27:37 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_50484542
Gaaf voor alle rammelaars die al wat concreter bezig zijn met het 'echte' werk!

Die van mij wil niks
Althans niet een stapje in de goede richting. Af en toe wordt je er moedeloos van. Maar ach, mijn tijd komt wel...

maar soms, heel soms dan komt er zo'n stiekem stemmetje in mijn hoofd dat zegt: dan sjoemel je toch wat me die pil, weet hij veel (maar dat stemmetje druk ik hard weg!)
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:29:30 #169
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50484622
Makkelijker gezegd dan gedaan!

Twijfels waren er hier ook om voor de 1ste te gaan , niet of we het wilden want dat staat als een paal boven water maar alle andere zaken.... financieel, huis etc etc.
Toch de knoop doorgehakt want we hebben een groot genoeg huis en beide een goede baan en de rest waar we als het zover is nog tegenaan lopen lost zichtzelf ook wel weer op (hopelijk ).

Vriendje is ook zo lief ! Heeft het ineens out of the blue over "als je straks zwanger bent dan..."dingen!
Zo schattig zo stoer als ie is!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:52:35 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_50497771
CM, wat leuk!
Steeds meer moeders van kinderen van Ive's leeftijd gaan beginnen aan de volgende... Ik wil ook! Maar mijn tijd komt nog wel.
pi_50502358
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef Fruppel het volgende:

Vriendje is ook zo lief ! Heeft het ineens out of the blue over "als je straks zwanger bent dan..."dingen!
Zo schattig zo stoer als ie is!
Dat klinkt heel lief . Echt samen ervan genieten hoor, ook van deze tijd voordat je zwanger bent!
pi_50503120
CM, leuk!!
* Vicky is stiekum ook beetje jaloers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:24:36 #173
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50507425
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef cloarie het volgende:

[..]

Dat klinkt heel lief . Echt samen ervan genieten hoor, ook van deze tijd voordat je zwanger bent!
Het klinkt misschien heel erg maar het is ook heel lief haha!
We genieten er nu al van! Lekker fantaseren samen over "later". Ja, het is heel bijzonder !
pi_50531204
Arrrgghhh ik rammel even heel erg!
Vanmiddag ruim 1.5 uur met een klein grietje van 3 maanden op schoot gezeten. Flesje gegeven en toen viel ze op mijn schoot in slaap
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50567380
zaterdag ook even met een meisje van nog geen 3 mnd op schoot gezeten, ze is zo'n schatje!!!
...en heb ook stiekem gezien hoe vertederd keek naar t geheel

En om t compleet te maken vloog er volgens moeder van een ooievaar over me heen, dat betekend schijnbaar iets volgens haar en

mijn gerammel is in elk geval echt oorverdovend
  maandag 18 juni 2007 @ 11:39:15 #176
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50571538
Mijn schoonmoeder rammelt voor een kleinkind. Het valt me op dat ze er steeds meer opmerkingen over begint te maken.
Gister waren we in voor vaderdag lekker uiteten, in het restuarant komt ze ineens uit het niets met de opmerking dat ze het toch wel ziet zitten om volgend jaar een kinderstoeltje inculsief kindje van ons erbij te hebben aan tafel .
Zie dan maar eens niet van kleur te verschieten en je mond niet voorbij te kleppen !

Rammel rammel rammel!
pi_50572331
hahahaha ja dat lijk me ook moeilijk om dan je gezicht in plooi te houden
  maandag 18 juni 2007 @ 12:45:39 #178
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50573626
Ja dat was het ook wel hoop dat ze dat soort akties niet vaker uithaalt de komende tijd!
pi_50584284
Weet je in ieder geval dat ze positief gaat reageren wanneer het zover is, Fruppel

Mijn schoonzus is ongepland zwanger (ze heeft al twee tieners) , zo kwam ze gisteren vertellen Ik heb eigenlijk nog nooit van zo dichtbij een zwangerschap meegemaakt, dus ik zit flink in rammelmode. Ze zei: "Je wordt tante!" Awwww...!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_50584838
Mijn schoonmoeder plaatst ook regelmatig opmerkingen dat ze het wel ziet zitten om oma te worden....
Eerst was het wel grappig, maar toen kwamen ze wel erg regelmatig en dat vond ik weer iets te..
Had toen net voorgenomen om er de volgende keer iets van te gaan zeggen..zul je altijd zien..die keer moet nog komen

Hier rammel ik ook weer behoorlijk..
Mja..denk dat ik toch nog wel een tijdje moet wachten..
pi_50590624
Mijn vriendinnetje is momenteel bezig en als het allemaal meezit mag ik zaterdag op visite komen!!
Dat wordt weer rammelen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:15:01 #182
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50605669
heel verhaal neergezet is het ineens weg :S!
Nieuwe poging dan maar!

Innenpin, van harte met het kleine neefje of nichtje op komt!
Vicky spannend dat je vriendinnetje bezig is!

Ik rammel echt zo hard als nooit tevoren, het is bijna een onmogelijke taak aan het worden om niet aan alles wat met baby's te maken heeft te denken!
Is misschien de nieuwigheid aangezien we pas sinds een week officieel bezig zijn.
Ben gewoon vreselijk ongeduldig

Verder spoken er steeds "horror verhalen"door mijn hoofd, ben zo bang dat het ons niet gaat lukken om zwanger te worden etc etc.
Geen idee waar dat vandaan komt, maar het sluipt zo nu en dan ineens door mijn hoofd.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fruppel op 19-06-2007 13:29:13 (aanvulling) ]
pi_50610191
Vriendinnetje is vanmorgen bevallen en zaterdag mag ik op kraamvisite
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50610247
veel (rammel)-plezier vicky!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50614234
Gefeliciteerd Vicky! En veel rammelplezier op kraamvisite

Fruppel, hier ook rammelende schoonouders hoor
Overigens, misschien handig voor Vicky en de kraamvisite... bij de Zeeman zag ik voor 0,99 per stuk hele leuke kleine boekjes! Met van die dikke kartonnen bladzijdjes, zeg maar. En op elke bladzijde kan er een luikje open en zie je wie zich 'verstopt'. Bv een eekhoorn in een boom
pi_50615210
Ik heb voor de kleine al een heleboel kadootjes gekocht. Moet voor zijn zusje nog even wat kopen.. Misschien maar eens kijken bij de Zeeman
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:00:21 #187
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50615465
Die rammelende schoonouders vind ik erg leuk! Ik ben ook heel erg benieuwd hoe ze in de toekomst gaan reageren als er zwanger zijn!
Die gaan helemaal uit hun dak volgens mij !
pi_50619972
Mijn schoonouders kunnen hun lol niet op nu hun ene zoon vader wordt En toch wordt de andere zoon (mijn wederhelft) nog net zo hard hints toegeroepen enzo. Ik zou graag zo'n hangwieg hebben als het eenmaal zover mocht zijn en Meneer Smoezie zat al met zijn vader te bedenken onder het eten hoe dat goed opgehangen kon worden in het kamertje dan... Want Meneer Smoezie vindt de hangwieg ook leuk... Dat klinkt hoopvol zou je zeggen, ware het niet dat de WIEG leuk is, maar het kindje (nog) niet. Dan moest ik er mijn hond maar in stoppen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:27:34 #189
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_50621052
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:02 schreef Smoezie het volgende:
Mijn schoonouders kunnen hun lol niet op nu hun ene zoon vader wordt En toch wordt de andere zoon (mijn wederhelft) nog net zo hard hints toegeroepen enzo. Ik zou graag zo'n hangwieg hebben als het eenmaal zover mocht zijn en Meneer Smoezie zat al met zijn vader te bedenken onder het eten hoe dat goed opgehangen kon worden in het kamertje dan... Want Meneer Smoezie vindt de hangwieg ook leuk... Dat klinkt hoopvol zou je zeggen, ware het niet dat de WIEG leuk is, maar het kindje (nog) niet. Dan moest ik er mijn hond maar in stoppen

Hier hetzelfde hoor, ik moest de hond dan maar in de ''prachtige ouderwetse kinderwagen die staat te verstoffen'' zetten en er rondjes mee gaan rijden
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_50621322
Die mannen zijn ook allemaal hetzelfde he

Maar stiekem vind ik het wel een beetje hoopvol hoor, dat hij over hangwiegen praat met zijn vader. Ik bedoel... dat DOE je toch niet als je het echt niet over babies en alles wat er mee te maken hebt wilt praten?
pi_50621519
Smoezie, de hond er in, ik zie t al helemaal voor me
Maare...idd evengoed hoopvol, lijkt me toch een soort van interesse in
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:39:56 #192
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_50623434
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef Smoezie het volgende:
Die mannen zijn ook allemaal hetzelfde he

Maar stiekem vind ik het wel een beetje hoopvol hoor, dat hij over hangwiegen praat met zijn vader. Ik bedoel... dat DOE je toch niet als je het echt niet over babies en alles wat er mee te maken hebt wilt praten?
Das zeker een stap in goede richting, hij heeft hoe dan ook wel interesse!
Gependeld
pi_50625310
Thanks ladies! Dat hou ik mezelf dus ook maar voor, om hoopvol te kunnen blijven
Wat betreft dat stoppen met de pil (niet voor het eggie, maar om te kijken of alles nog een beetje werkt zoals het hoort, even plat gezegd) heb ik besloten om het direct na onze vakantie te doen. Het leek me toch een beetje lullig om die ene week dat ik op vakantie ga naar een zonnig oord, de hele week ongesteld te zijn (want dat zal je dan nèt zien ). Maar vanaf begin augustus ben ik pil-vrij. Toevallig. Dan kan hij dáár vast aan wennen

Frup, nu jij al zo voor het eggie mag... Doen jullie het op de gok of hou je echt rekening met je eisprong enzo? Of laat je het nog allemaal even zijn beloop? Wat een intieme vraag he? Daar hoef je helemaal geen antwoord op te geven hoor, maar ik vraag me af of je dan nog 'rustig' de natuur zijn gang kunt laten gaan of dat je gewoon flink gericht 'aan het werk' gaat *hihi*.

Bla, hoe staat het er bij jou voor?

pi_50632512
Smoezie Wat een vent zeg
Vicky veel plezier op kraamvisite!
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:15 schreef Fruppel het volgende:
heel verhaal neergezet is het ineens weg :S!
Nieuwe poging dan maar!

Innenpin, van harte met het kleine neefje of nichtje op komt!
Dankjewel..... vandaag gehoord dat het er twee zijn (!!!!)
pi_50632969
wat leuk Innepin!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50641013
Smoes
Hier ziet t er op zich wel redelijk positief uit, we hebben t er veel over, kinderopvang, borst of flesvoeding, bevalling...dat soort dingen. Dus hij is er wel echt mee bezig

Ik ben zo erg dat ik laatst alvast foliumzuur had gehaald en heb dat in zijn handen geduwd met de mededeling dat hij me dat maar moest geven als ie er klaar voor was gelukkig moest hij ermee lachen

Ergens heb ik het vermoeden dat het er niet meer zo heel ver vanaf zit...al kan dat ook mijn hoop zijn dat spreekt
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:25:10 #197
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50644207
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Smoezie het volgende:

Frup, nu jij al zo voor het eggie mag... Doen jullie het op de gok of hou je echt rekening met je eisprong enzo? Of laat je het nog allemaal even zijn beloop? Wat een intieme vraag he? Daar hoef je helemaal geen antwoord op te geven hoor, maar ik vraag me af of je dan nog 'rustig' de natuur zijn gang kunt laten gaan of dat je gewoon flink gericht 'aan het werk' gaat *hihi*.

Op dit moment is het nog op de gok, ben nog niet ongesteld geweest dus het is moeiljk te bepalen wanneer en of ik mijn eisprong gehad heb.
We proberen regelmatig genoeg te sexen (zo om de dag ongeveer) zodat er genoeg zaadjes zitten mocht ik mijn eisprong hebben.
Het is dus een beetje een combinatie van de natuur zijn gang laten gaan en gericht aan het werk zijn !

Wat spannend dat je na je vakantie ook pil vrij bent !!!
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:26:07 #198
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50644237
Innepin wat gaaf dat het er 2 zijn
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:33:28 #199
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50649110
Fruppel, moet jij niet door naar het tweede streepjes topic?

Hier is het gerammel even wat minder... geen kleine beebjes en zwangeren in de omgeving
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:22:18 #200
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50650865
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Wennie het volgende:
Fruppel, moet jij niet door naar het tweede streepjes topic?

Hier is het gerammel even wat minder... geen kleine beebjes en zwangeren in de omgeving
Eigenlijk wel he!
Omdat ik nog niet ongesteld ben geweest heb ik op de een of andere manier nu zo het gevoel dat ik nog niet helemaal in het 2de steepjes topic pas. Ik kan tenslotte nog helemaal niets concreets doorgeven

Moet geloof nog wennen aan het idee dat ik bij de streepjes hoor.

Hoe rammelt het hier verder?
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:37:47 #201
12913 GreatWhiteSilence
pi_50651432
Je kan wel wat doorgeven: dat je nog wacht op het eerste bloed en dat je er daarna voor gaat...
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:33:39 #202
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50653526
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Eigenlijk wel he!
Omdat ik nog niet ongesteld ben geweest heb ik op de een of andere manier nu zo het gevoel dat ik nog niet helemaal in het 2de steepjes topic pas. Ik kan tenslotte nog helemaal niets concreets doorgeven

Moet geloof nog wennen aan het idee dat ik bij de streepjes hoor.

Hoe rammelt het hier verder?
Jawel, jullie zijn aan het klussen, dus je bent bezig. En wie weet ben je wel meteen zwanger en dan is het wel een beetje onbeleefd het topic binnen te walsen met een positieve test en door te schieten naar Z&G, toch?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:39:00 #203
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50653704
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:33 schreef Wennie het volgende:

[..]

Jawel, jullie zijn aan het klussen, dus je bent bezig. En wie weet ben je wel meteen zwanger en dan is het wel een beetje onbeleefd het topic binnen te walsen met een positieve test en door te schieten naar Z&G, toch?
Je hebt ook gelijk haha! Hing hier en in het streepjes topic, beetje van beide dus.

Maar bij deze ! Rammel ze meiden!!
pi_50656241
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef Fruppel het volgende:
Maar bij deze ! Rammel ze meiden!!
dat zal wel lukken
pi_50667026
Heb gister het zoontje van me vriendin via de webcam gezien... *zucht* en *rammel*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50691764
Frupsje, je gaat toch niet gewoon maar even gedag zwaaien hier he!?
Beide topics gaat ook prima hoor Ondanks dat je al aan het proberen bent, rammel je nog steeds als de pest om het maar even plat te zeggen, toch? Dus nog steeds van harte welkom ook hier hoor

Bla!
Dat klinkt heel goed zeg! Hij wordt er dus niet geïrriteerd van als jullie het hebben over borst/flesvoeding, kinderopvang e.d.? Hij voelt zich niet gepushed? Dat is een heel goed teken
Het moet alleen niet te lang doorgaan zo natuurlijk (look who's talking... ) want dan kom je nog nergens. Ga je over een tijdje de vraag stellen 'wanneer denk jij er ongeveer voor het eggie te willen gaan?'. Of gaat dat net even te ver?
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:45:11 #207
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50692107
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef Smoezie het volgende:
Frupsje, je gaat toch niet gewoon maar even gedag zwaaien hier he!?
Beide topics gaat ook prima hoor Ondanks dat je al aan het proberen bent, rammel je nog steeds als de pest om het maar even plat te zeggen, toch? Dus nog steeds van harte welkom ook hier hoor
Ik rammel inderdaad als de pest ondanks dat we druk bezig zijn !
Maar als het als vervelend gezien word dat ik hier post terwijl we ook bezig zijn dan verhuis ik gewoon naar de 2 streepjes.
pi_50692137
nee hoor Fruppel!
Blijf gewoon lekker door rammelen hier!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50692302
Fruppie, lekker OOK hier blijven hoor! Je rammelt toch? Dan is het gerechtvaardigd
Als je nou strakkies met je zwangere buikkie rondhobbelt, dan kan je het rammelen misschien een beetje afbouwen maar dan nog leuk als je ons komt bezoeken hoor

Ik duim voor je!
pi_50693988
Smoezie, nee hij raakt helemaal niet geirriteerd
ik vraag hem wel eens of hij het niet vervelend vind dat ik er zo mee bezig ben, en hij zegt dan dat hij het absoluut niet vervelend vind/ niet als pushen ervaart en juist goed vind (wat is hij toch een schatje he )

Ik ben eigenlijk van plan om aan t einde van onze vakantie te vragen hoe t ermee staat , dat is eind augustus.
Hoop dat ik dan mag stoppen met de pil....pff hoop het zo he

maar hoe gaat t bij jou verder...
pi_50695588
Dat is dus precies ook mijn plan, na de vakantie!

Ik kan rustig over dingetjes praten die met babies te maken hebben... want dan betrekt hij het gewoon op zijn broer die vader wordt binnenkort Van de week twee schattige shirtjes gekocht in een piepklein maatje, alvast voor dat kindje. Ik ben vast wat kleine kadootjes aan het verzamelen, kan ik mijn gerammel ook een beetje in kwijt.

In elk geval ga ik dus meteen na onze vakantie stoppen met de pil (en dan nog wel veilig vrijen uiteraard). Dat is al iets waar ik erg naar uit kan kijken. Dan is er weer een stap gezet. En dan hoop ik dat het ineens een beetje in een stroomversnelling raakt, zeg maar

Bij jou klinkt het echt SUPER hoor, Blaatje! Go go go, girl!
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:29:15 #212
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50696043
Nou ik blijf hoor hihi!
Tegen de tijd dat ik met een dikke buik rondloop zal ik ongetwijfeld niet meer rammelen maar ik kom dan heus nog wel langs hoor. Vind het hier gezellig!
Zover is het nog niet dus ik rammel vrolijk verder!

Bla & Smoezie het klonkt allemaal erg positief bij jullie! Echt leuk!
Voor je het weet is het Augustus en dan kan de volgende stap alweer genomen worden! Leuk leuk!!

Zwemt net een mama eend met 7 kleintjes hier tegenover door de gracht! Ahhh alles wat klein is is lief nu...
pi_50698333
ik denk dat mijn gerammel extreme hoogtes zou bereiken als ik baby kadootjes moest kopen voor anderen

met de pil stoppen is idd weer een stapje erbij....in elk geval gevoelsmatige vooruitgang dus
wie weet kunnen we wel tegelijk over naar t wachten op topic

en Fruppel, gezellig dat je toch nog even blijft...hoe meer rammelaars hoe meer vreugde
pi_50707292
Gezellig, ladies!

* Smoezie bedenkt zich net dat ze ook nog een RAMMELAAR moet kopen voor het nieuwe babietje van zwager en schoonzus

Stiekem ben ik ook wel blij dat Meneer Smoezie dus ook de hangwieg helemaal leuk vindt. Hoeven we daar in elk geval niet meer om te 'strijden'
pi_50717462
wij zijn t ook al eens over de babykamer
pi_50736131
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef Fruppel het volgende:

Zwemt net een mama eend met 7 kleintjes hier tegenover door de gracht! Ahhh alles wat klein is is lief nu...
hier hetzelfde... 7 kleine gansjes, een veulentje, een baby eendje.... !

Rammelze meiden, ik lees flink wat stappen vooruit hier Hier heeft schoonzusje de echofoto van haar prille tweeling gemaild zucht.... maar, ik ben toegelaten op de universiteit, dus in ieder geval een klein beetje zekerheid op toekomst erbij
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:33:40 #217
105850 Fuente
mamamuts
pi_50737187
Fijn Innepin!

Hier rammel ik ook vrolijk door We hebben besloten dat we volgend voorjaar voor een tweede gaan. Dan zit ik halverwege mijn opleiding en zoals het er nu uitziet kan dat allemaal prima (hier en daar al gepolst). Het klinkt nog zo ver weg, maar het voorjaar begint in maart en dat is al over 9 maanden
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:56:39 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50739918
Oh wat leuk Fuente!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:21:04 #219
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50740858
Fuente wat leuk! Ook weer een stap vooruit!
pi_50742749
Leuk Fuente!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:39:13 #221
105850 Fuente
mamamuts
pi_50743366
Ik ben d'r zelf ook helemaal hyperdepieper van! Kan echt haast niet wachten, jullie willen niet weten hoe het hier rammelt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50745544
Fuente wat super! Nu begint het léuke rammelen!
pi_50753288
Leuk Fuente!!!

Ik ga me alvast maar psychisch voorbereiden op een hoop gerammel vandaag.. Zoontje van mijn vriendin is nu 4 dagen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50755000
Vicky, jij rammelt ook al he? Veel plezier op het kraambezoek!
Sara
Merel
Ukje
pi_50770200
ZUCHT..
hoef er niet veel over te zeggen.. ZUCHT

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50770908
* meezucht *
pi_50771990
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:37 schreef Vicky het volgende:
ZUCHT..

[afbeelding]
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:57:21 #228
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_50773029
*Het ALLERhardst mee zucht en rammelt van alle kanten*

ik wil zo graahaag!
Gependeld
pi_50773045
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:58:40 #230
12913 GreatWhiteSilence
pi_50773068
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:37 schreef Vicky het volgende:
ZUCHT..

[afbeelding]
Wat mooi .

* GWS zoekt prijs op.

129 euro?!
pi_50773123
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wat mooi .

* GWS zoekt prijs op.

129 euro?!
Whahaha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50773239
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Vicky het volgende:
[afbeelding]
*smelt* ooh my, kan me zo indenken dat je onwijs rammelt nu!
Sara
Merel
Ukje
pi_50790128
Euuuh....
zei vandaag dat ik komende maand met de pil mag stoppen, hij is er helemaal klaar voor
ik ben er helemaal hyper van
pi_50790613
Bla, wat gaaf!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50790972
Ja he
Ik had het helemaal niet verwacht en was dus ook helemaal overrompeld
ben zooo blij
  Jubileum moderator zondag 24 juni 2007 @ 18:45:37 #236
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50794128
Wat gaaf Bla
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 juni 2007 @ 18:52:15 #237
12913 GreatWhiteSilence
pi_50794337
Volgens mij zal ik altijd in dit topic blijven hangen... Dat krijg je ervan als je de serie start...
  zondag 24 juni 2007 @ 19:02:45 #238
105850 Fuente
mamamuts
pi_50794661
Bla super!
Sara
Merel
Ukje
  zondag 24 juni 2007 @ 19:11:18 #239
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50794933
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Euuuh....
zei vandaag dat ik komende maand met de pil mag stoppen, hij is er helemaal klaar voor
ik ben er helemaal hyper van
Gaaf! Ganz geil!!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 24 juni 2007 @ 19:21:39 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_50795288
Bla, super!

Was het helemaal onverwacht?
Of was het iets wat er toch wel op korte termijn aan zat te komen?
  zondag 24 juni 2007 @ 21:26:41 #241
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50799619
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij zal ik altijd in dit topic blijven hangen... Dat krijg je ervan als je de serie start...
Dat gevoel heb ik de laatste tijd ook vaker als ik iedereen zo zie toekomen en weer vertrekken.
  zondag 24 juni 2007 @ 23:50:40 #242
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_50804700
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook, ik zie iedereen komen en gaan.
Niet dat ik het ook maar iemand misgun hier hoor, maar ik word er wel een beetje moedeloos van naar mezelf toe...

Dusse, ik hoor helaas ook nog bij de die-hard rammelaars
Gependeld
  maandag 25 juni 2007 @ 08:12:18 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_50810046
Ik me steeds maar afvragen waarom lief zo stug doet als het ook maar een beetje te serieus over kinderen gaat. Ik dacht dat ie dan gewoon mijn gezeur beu was.

Komt gisteravond de aap uit de mouw.
We waren aan het babbelen en meneer werd weer een beetje stug, dus ik sprak hem daar op aan.
Hij weet dat ik er meer mee bezig ben dan hij (en hij zelf is een echte 'planner'; alles is uitgestippeld). Hij zag het niet zitten om met een baby op babymassage/gym/zwemmen te gaan.

Ik moest dus echt keihard lachen, want dat is nog nooit in mij opgekomen dat hij ook maar iets van die dingen zou doen met een kind. Dat past gewoon echt niet bij hem. Hij was echt wel een beetje opgelucht. Het gesprek daarna liep in elk geval veel soepeler.

(niet dat er nou iets op korte termijn gaat gebeuren )
pi_50810209
@Asyniur, het zat er wel aan te komen, we hebben t er nl veel over gehad
Maar ik had niet verwacht dat het al zo snel vanuit hemzelf zou komen
En je vraagt je soms af hoe mannen denken he...die zitten vaak over heel andere dingen te piekeren als je zou verwachten ...babymassage (wel schattig toch)

@GWS en Mevrouw Korn dat lijkt me een rot gevoel idd
Ik hoop dat t voor jullie ook allemaal sneller komt als verwacht
  maandag 25 juni 2007 @ 08:36:54 #245
12913 GreatWhiteSilence
pi_50810262
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:50 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Nee hoor, dat gevoel heb ik ook, ik zie iedereen komen en gaan.
Niet dat ik het ook maar iemand misgun hier hoor, maar ik word er wel een beetje moedeloos van naar mezelf toe...

Dusse, ik hoor helaas ook nog bij de die-hard rammelaars
Jij bent er ook inderdaad al vanaf het begin af aan bij. Zijn er nog meer eigenlijk, die al vanaf deel 1 aanwezig zijn?
  maandag 25 juni 2007 @ 09:15:28 #246
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50810868
Bla ! Het rammelen word dan echt zoveel leuker!
  maandag 25 juni 2007 @ 09:16:16 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50810879
Vicky! Wat doe je ons aan haha! Wat een lief droppie !
  maandag 25 juni 2007 @ 09:26:07 #248
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50811071
Fuente, wat leuk!!!

Bla, waaah je mag bijna voor het echie!!

Vicky... ooohh.. Jij rammelt vast heel erg hard!

Asyniur, waar een man zich al niet druk om kan maken en hoe ze dat dan communiceren (of juist niet)

GWS en Mevrouw Korn Jullie tijd komt ook nog wel Het ligt er ook maar net aan hoe vroeg je begint met rammelen Ik rammelde zachtjes aan vanaf september 2001 ( toen mijn nichtje werd geboren), vanaf juni 2004 toen we gingen samenwonen heftig en eind december 2004 met de pil gestopt. Toen dit topic begon, had ik net een beebje van 2 maanden En nu rammel ik gezellig mee
Mijn afvalstrijd!
  maandag 25 juni 2007 @ 09:32:22 #249
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_50811224
Bla wat spannend

Fuente wat leuk! Kun je nog wel zo lang wachten? Sinds wij hebben besloten wannéér we er voor gaan, lijkt de tijd nog veeeeeel langzamer te gaan...

Heeft iemand gisteren de film Jack & Sarah gezien op Net5? Ging over een man die met babymeisje overblijft nadat zijn vrouw overlijdt. Hij heeft nog helemaal geen ervaring met baby's en doet alles ontzettend klunzig. Dus mijn handen jeukten om die baby door de tv te trekken om het zelf beter te doen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:36:24 #250
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50812785
Tex Erg leuke film is dat ja! Enne.. wanneer gaan jullie ervoor dan?
Mijn afvalstrijd!
  maandag 25 juni 2007 @ 10:47:56 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_50813131
Ik vertel het pas als ik zwanger ben, aangezien er ook bekenden van ons hier mee kunnen lezen
©Dumbo
pi_50814031
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jij bent er ook inderdaad al vanaf het begin af aan bij. Zijn er nog meer eigenlijk, die al vanaf deel 1 aanwezig zijn?
Ja

Mijn moeder was eerst: Neeueueuhhh het hoeft niet zo nodig nu enzo. Nu is het: JA en ik wil oma worden jah
En bedankt. Ik zeg nu maar steeds: "Als het aan mij lag dan.... "

Ik wil toch wel eerst samenwonen toch maar. Nog minstens een jaar wachten dus (oh help )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 juni 2007 @ 17:58:44 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_50827884
Hebben jullie al concrete samenwoon-plannen dan Syrena? Dat is toch ook al heel leuk om naar uit te kijken toch?
©Dumbo
pi_50828922
Bla! Wauw! Helemaal niet hoeven wachten tot na de vakantie dus!!!
Super voor je, het is je enorm gegund! Meteen die hele pot foliumzuur achterover gegooid?
En je laat ons niet in de steek hier he, net als Frup hier gewoon lekker blijven posten hoor
pi_50834085
thnx hihi ik kon me nog net inhouden en heb er netjes eentje gepakt

heeft net trouwens de inhoud van mijn resterende strip in de wc geflikkerd en doorgespoeld....we gaan dus niet eens wachten op komende maand

En natuurlijk blijf ik hier nog gezellig mee posten, net zo lang tot ik jou mee mag slepen naar t ander topic in elk geval
  maandag 25 juni 2007 @ 20:54:05 #256
12913 GreatWhiteSilence
pi_50834240
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heeft net trouwens de inhoud van mijn resterende strip in de wc geflikkerd en doorgespoeld....we gaan dus niet eens wachten op komende maand
Hey, die moet je netjes inleveren bij de apotheek, en al helemaal niet door de wc spoelen...
pi_50836126
Whahaha Bla, jouw laat er geen gras over groeien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50839509
Bla
Wat geweldig van je wederhelft! Hup, de plee in met die dingen!
Misschien moeten we jouw vent een keertje een biertje laten drinken met de mijne?

Overigens hadden we hier toch wel een klein 'soort van doorbraakje' van de week. Meneer Smoezie had een geweldig aanbod voor een job gekregen (hij heeft nu ook een goede baan, maar dat was bij het bedrijf waar hij eigenlijk altijd heeft willen werken). De werktijden waren echter dusdanig - in combinatie met de reistijd - dat hij dan pas tussen zeven en half acht thuis zou zijn. Hij zei, helemaal uit zichzelf, dat hij dat niet gaat doen omdat dat het niet fijn is voor mij ENNNNNN.... omdat het 'met het oog op eventueel kinderen krijgen' niets zou zijn omdat hij dan pas thuis is als kindje al in bed ligt. Nou, mag ik dat even een hoopvol gegeven vinden!
pi_50839520
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:58 schreef texelonia het volgende:
Hebben jullie al concrete samenwoon-plannen dan Syrena? Dat is toch ook al heel leuk om naar uit te kijken toch?
Nee dat ook niet. Hij heeft vorig jaar augustus (!) gezegd dat ie in januari voor huisjes wilde gaan kijken. Toen hebben we inderdaad 1 keer door de stad gereden waar we willen gaan wonen en daarna er niet echt meer over gehad omdat hij graag een andere baan wilde. En zonder vast contract kun je niets kopen.

En daarna kwam het hele "zes maanden Zuid-Amerika reizen" geneuzel ertussendoor. Inclusief baan opzeggen en weer thuis gaan wonen. Thuis woont ie inmiddels sinds dit weekend, in oktober vertrekt hij naar Z-A en is dan in april weer terug.

En moet dan een baan zien te vinden. Die leuker is dan de baan die hij nu heeft en die veeeeeel meer betaalt...

Voorlopig niks voor mij om naar uit te kijken, alleen veel dingen te vrezen Ik heb nu de "Mwoahhh we zien het wel" attitude maar afgestoft
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50839633
Overigens als mensen hem vragen waarom hij weg wil, dan zegt hij dat hij dit nu wil doen, voor het samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. Ik weet niet of ie dat ook zegt als ik er niet naast sta

Met de volgorde ben ik het trouwens niet eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')