Neuh, de verkoudheidstrend had mij ook te pakken, maar mij kennende ben ik er morgen alweer vanafquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef Geqxon het volgende:
Hooikoorts?
Als je in je bed zit, heb je opeens geen piemel meer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:09 schreef Thrackan het volgende:
*kijkt achterom
*ziet bed
*kijkt terug
*ziet penis
dilemma
Snuiverquote:
denk niet dat de klpd dat doet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef FredvZ het volgende:Wanneer mogen we een biertje komen drinken op je nieuwe baan.
Zo stage voor vandaag zit er op, tijd voor de fileen nog meer werken
![]()
Ik heb 12 uur lang geslapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Thrackan het volgende:
en ik heb een gulle kater :/
3 uur 's nachts straalbezopen thuiskomen als je 3-4 uur later je bed weer uitmoet om te werken is niet aan te raden
Koffie drinken, terwijl je over bier denkt en met een vrouw bezig bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Thrackan het volgende:
mwah, en wat doen? ben nu toch wakker...
Koffie drinken, het bier van gister voelen en aan een vrouw denken ook goed?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Koffie drinken, terwijl je over bier denkt en met een vrouw bezig bent?
Het bier van gister "voelen" ? Op het toilet je hand door de straal halen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Koffie drinken, het bier van gister voelen en aan een vrouw denken ook goed?
En Snever: ik haal de 7 meestal niet eens
Ik weet niet wat ik moet zeggen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:20 schreef Snever het volgende:
Post zonder inhoud?
Je bent niet de enige,quote:
Dat wil ik ook nooit meemaken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef ElisaB het volgende:
Het is niet te hopen dat je je ooit kunt voorstellen hoe dit moet voelen
Ik ook niet. Maar op zo'n dag als vandaag (of eigenlijk ook gisteren) moet je je realiseren dat het gebeurt. En iedereen kan gebeuren. Dus geniet van nu en vandaag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef Snever het volgende:
Dat wil ik ook nooit meemaken.
Yepsquote:Op zondag 27 mei 2007 14:38 schreef Thrackan het volgende:
Dat is best wel heel erg onverwacht en zo :/
En ze zijn nog van het type VVV:quote:Op maandag 4 juni 2007 14:47 schreef FredvZ het volgende:ik vind het deze keer niet zo erg dat het maandag is: de twee lege plekken op mn kamer zijn eindelijk aangevuld met collega's.... Vrouwlijke collega's nog wel
Jaaaa, een beetje vrouwtjes in de weg laten komen van je V&A Slowchatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En ze zijn nog van het type VVV:
Veel Vragende Vrouwen.
Je mag wel een deel van mijn stageverslag doen als je wilquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Dizer het volgende:
erveel me:{
Waarvoor?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
*unsticky. Wellicht krijgen we meer aandacht.
Voor dit topic. Ik hoop gewoon op 3 posts per week ipv 2quote:
Tsja het is een slowchat en deze voldoet prima aan dat criterium.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor dit topic. Ik hoop gewoon op 3 posts per week ipv 2.
Ik haak af.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:23 schreef Dizer het volgende:
Moet je hier komen: ShowChat #1062: Beterschap babette21 :*
We zijn iets van 4 jaar geleden begonnen en we zitten al boven de 1000 topics.
Nog een computer kopen?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
Core2Duo
3GB Geheugen
500 GB harddisk
22" breedbeld scherm
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef Thrackan het volgende:
Onthoudt ie tenminste wat..
Waar is de sticky?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
*unsticky. Wellicht krijgen we meer aandacht.
Plus het is een zootje aan sticky topics.
Als het je favoriete topic is, zie ik je wel heeeeeeel weinig posten hierquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Thrackan het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat mijn favoriete V&A topic niet meer bovenaan staat
MyAT?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Thrackan het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat mijn favoriete V&A topic niet meer bovenaan staat
Fysiek koppelen? Mounten?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef FredvZ het volgende:
Altijd handig als de ene collega je aan de andere wil koppelen....
Nou, eigenlijk moet ik eens klagen... Het vrouwlijke lijdende voorwerp is interessanter dan de kopellendequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef Thrackan het volgende:
JIJ wilde vrouwelijke collega's... Maar laat me raden, de koppelende collega is lekkerder?
Doe een triple-datequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet ik eens klagen... Het vrouwlijke lijdende voorwerp is interessanter dan de kopellende
Dat vinden ze bij MTV Dismissed vaak ook niet. Je hoeft aan het einde van de date dan ook met maar één dame naar huis toe te gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef FredvZ het volgende:
Geloof niet dat ze elkaar zó aardig vinden
Wordt er al geneukt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef FredvZ het volgende:
Geloof niet dat ze elkaar zó aardig vinden
Ik weet niet wat te typen.... maar ik hoop voor je dat het goed gaat komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:43 schreef Thrackan het volgende:
Godverdomme, krijg gisteravond te horen dat mijn nichtje het waarschijnlijk geen twee weken meer gaat volhouden.
Begin zo ondertussen wel een enorme grafhekel te krijgen aan die leukemie waar ze al jaren mee bezig is...
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef Thrackan het volgende:
Nou, om maar even iedereen op de hoogte te houden: ze krijgt nog een lichte kuur, zodat ze nog zo'n twee maanden heeft en zich nog zo goed en zo kwaad als het kan kan uitleven. Beetje lucht gelukkig.
Sterkte, das echt niet tofquote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef Thrackan het volgende:
Nou, om maar even iedereen op de hoogte te houden: ze krijgt nog een lichte kuur, zodat ze nog zo'n twee maanden heeft en zich nog zo goed en zo kwaad als het kan kan uitleven. Beetje lucht gelukkig.
Mission: FAILEDquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:48 schreef Thrackan het volgende:
Wordt er al geneukt?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:40 schreef FredvZ het volgende:
hmmm, ik zie wel mogelijkheden, maar ik heb eigenlijk alleen interesse in de CPU + videokaart...
Nou enquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef FredvZ het volgende:
Dat was ook de bedoeling
Maar zonder SLI op het board is het mij een beetje te omslachtig. Heb nu twee videokaarten in SLI draaien die dan op jouw board zouden moeten met mijn CPU.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:02 schreef FredvZ het volgende:
Misschien zien ik toch nog wel een lichtpuntje voor je KM, meneer de belasting gaat mij eindelijk de huurtoeslagverhoging terug betalen waar ik sinds januari recht op heb
i dont give a fuck, fix eens een koper voor die pc van mijquote:
hmmm, in dat geval, laat ik dan maar eens wat kleren gaan kopenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef KopieerMachine het volgende:
![]()
Laat horen gek!!![]()
![]()
![]()
Maar hou wel wat geld ove hé... je moet ook kleding kopen enzo... anders kom je nooit aan de vrouw!![]()
![]()
quote:Hoi F,
Jij, M. en ik zijn uitgenodigd door Bedrijf X om in Augustus te gaan carren in een Formule 1 wagen
Dat wordt genieten. Je gaat wel mee toch? Want ik heb ons al aangemeld!
Geniet van je weekend.
Groeten,
R.
quote:Op zondag 8 juli 2007 08:52 schreef Dizer het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Dizer opent zijn mail van zijn werk. En wat ziet Dizer?
Een mail van de directeur met daarin de volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaan dan 1x per jaar survival doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef Adelante het volgende:
campzone, is dat niet voor tweakers?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die gaan dan 1x per jaar survival doen.![]()
Ik stond ook aan de geheel andere kant van het veldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef Adelante het volgende:
campzone, is dat niet voor tweakers?
U riep?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik zoek iemand die UTP kabels kan knijpen.
Tis niet echt gelukt hèquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef Adelante het volgende:
snel volchatten dit ding, voor fred terug is
Handig. Bruin water erin, bruin water eruit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:55 schreef Thrackan het volgende:
Ik weet niet of mijn darmen nog meer koffie aankunnenIk schijt me al bijna compleet leeg hier!
So truequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Handig. Bruin water erin, bruin water eruit.
Och, daar hebben wij mannen toch bilhaar voor?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:28 schreef Thrackan het volgende:
[..]
So true
met als verschil dat het nog niet waterig is gelukkig, anders had ik helemaal geen scheten meer kunnen laten![]()
Ik hou ook zielsveel van jou.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn écht ranzige [piep]-pubers
Dat je (ongeveer) twee keer zo oud bent als ik betekent niet dat ik jong ben hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn écht ranzige [piep]-pubers
Ik wist hetquote:
Du-usssquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef Thrackan het volgende:
Dat je (ongeveer) twee keer zo oud bent als ik betekent niet dat ik jong ben hoor![]()
Ach, zal ik mij dan maar verontschuldigen?quote:
Zat er toevallig ook een blonde vrouwelijke uitvoering van een jaar 18 bij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:28 schreef Thrackan het volgende:
Btw hier op mn werk (in Rotterdam dus) komen de Duitsers gewoon zelf langs!
Woah, die hebt ik gepaeldt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zat er toevallig ook een blonde vrouwelijke uitvoering van een jaar 18 bij?
Nope, TI op de Hogeschool van Utrecht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef FredvZ het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook ergens in Rijswijk rondloopt?
Jepz. Informatica, Technische Informatica & Systeembeheer (valt met name het eerste jaars bijna compleet onder TI / I).quote:
Quanta costa?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Thrackan het volgende:
Nog niet aan opruimen toegekomen, vriendin kwam weer eens langs...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Thrackan het volgende:
Wie ze moeder? Ik praat geen buitenlands
U bent er mee bekend dat Sowieso een Duits leenwoord is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef Thrackan het volgende:
Uiteraard, dat sowieso.
U bent er mee bekend dat mierenneuker een volledig Neerlandsch woord is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
U bent er mee bekend dat Sowieso een Duits leenwoord is?
*GEJUICH*quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:28 schreef buzzer het volgende:
Beste allemaal: ik ben weer ter uwer beschikking
Tja, tis jammer dat mijn Duitse vakantiedinnetje niet meewerkt anders had ik wel wat kunnen regelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:14 schreef Geqxon het volgende:
Rotverkopers op eBay.
Versturen ze het pakketje niet buiten Duitsland! Heb ik een topdeal gevonden, ¤19,95 voor een set-top box met een 266Mhz processor waar Linux opdraait, compleet fan-loos, en met een flash-based hardeschijf.... enkel naar Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |