Neuh, de verkoudheidstrend had mij ook te pakken, maar mij kennende ben ik er morgen alweer vanafquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef Geqxon het volgende:
Hooikoorts?
Als je in je bed zit, heb je opeens geen piemel meer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:09 schreef Thrackan het volgende:
*kijkt achterom
*ziet bed
*kijkt terug
*ziet penis
dilemma
Snuiverquote:
denk niet dat de klpd dat doet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef FredvZ het volgende:Wanneer mogen we een biertje komen drinken op je nieuwe baan.
Zo stage voor vandaag zit er op, tijd voor de fileen nog meer werken
![]()
Ik heb 12 uur lang geslapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Thrackan het volgende:
en ik heb een gulle kater :/
3 uur 's nachts straalbezopen thuiskomen als je 3-4 uur later je bed weer uitmoet om te werken is niet aan te raden
Koffie drinken, terwijl je over bier denkt en met een vrouw bezig bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Thrackan het volgende:
mwah, en wat doen? ben nu toch wakker...
Koffie drinken, het bier van gister voelen en aan een vrouw denken ook goed?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Koffie drinken, terwijl je over bier denkt en met een vrouw bezig bent?
Het bier van gister "voelen" ? Op het toilet je hand door de straal halen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Koffie drinken, het bier van gister voelen en aan een vrouw denken ook goed?
En Snever: ik haal de 7 meestal niet eens
Ik weet niet wat ik moet zeggen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:20 schreef Snever het volgende:
Post zonder inhoud?
Je bent niet de enige,quote:
Dat wil ik ook nooit meemaken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef ElisaB het volgende:
Het is niet te hopen dat je je ooit kunt voorstellen hoe dit moet voelen
Ik ook niet. Maar op zo'n dag als vandaag (of eigenlijk ook gisteren) moet je je realiseren dat het gebeurt. En iedereen kan gebeuren. Dus geniet van nu en vandaag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef Snever het volgende:
Dat wil ik ook nooit meemaken.
Yepsquote:Op zondag 27 mei 2007 14:38 schreef Thrackan het volgende:
Dat is best wel heel erg onverwacht en zo :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |