Nog een computer kopen?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
Core2Duo
3GB Geheugen
500 GB harddisk
22" breedbeld scherm
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef Thrackan het volgende:
Onthoudt ie tenminste wat..
Waar is de sticky?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
*unsticky. Wellicht krijgen we meer aandacht.
Plus het is een zootje aan sticky topics.
Als het je favoriete topic is, zie ik je wel heeeeeeel weinig posten hierquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Thrackan het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat mijn favoriete V&A topic niet meer bovenaan staat
MyAT?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Thrackan het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat mijn favoriete V&A topic niet meer bovenaan staat
Fysiek koppelen? Mounten?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef FredvZ het volgende:
Altijd handig als de ene collega je aan de andere wil koppelen....
Nou, eigenlijk moet ik eens klagen... Het vrouwlijke lijdende voorwerp is interessanter dan de kopellendequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef Thrackan het volgende:
JIJ wilde vrouwelijke collega's... Maar laat me raden, de koppelende collega is lekkerder?
Doe een triple-datequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet ik eens klagen... Het vrouwlijke lijdende voorwerp is interessanter dan de kopellende
Dat vinden ze bij MTV Dismissed vaak ook niet. Je hoeft aan het einde van de date dan ook met maar één dame naar huis toe te gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef FredvZ het volgende:
Geloof niet dat ze elkaar zó aardig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |