Wordt er al geneukt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef FredvZ het volgende:
Geloof niet dat ze elkaar zó aardig vinden
Ik weet niet wat te typen.... maar ik hoop voor je dat het goed gaat komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:43 schreef Thrackan het volgende:
Godverdomme, krijg gisteravond te horen dat mijn nichtje het waarschijnlijk geen twee weken meer gaat volhouden.
Begin zo ondertussen wel een enorme grafhekel te krijgen aan die leukemie waar ze al jaren mee bezig is...
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef Thrackan het volgende:
Nou, om maar even iedereen op de hoogte te houden: ze krijgt nog een lichte kuur, zodat ze nog zo'n twee maanden heeft en zich nog zo goed en zo kwaad als het kan kan uitleven. Beetje lucht gelukkig.
Sterkte, das echt niet tofquote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef Thrackan het volgende:
Nou, om maar even iedereen op de hoogte te houden: ze krijgt nog een lichte kuur, zodat ze nog zo'n twee maanden heeft en zich nog zo goed en zo kwaad als het kan kan uitleven. Beetje lucht gelukkig.
Mission: FAILEDquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:48 schreef Thrackan het volgende:
Wordt er al geneukt?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:40 schreef FredvZ het volgende:
hmmm, ik zie wel mogelijkheden, maar ik heb eigenlijk alleen interesse in de CPU + videokaart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |