Bron: GSquote:Het Kantoor van Al Gore
Al Gore, de nieuwbakken milieufreak die Nederland onder reuzengolven laat verdwijnen liet in Time Magazine apetrots zijn workspace zien. Check de FOTO en denk om je hart. Wat we op die foto zien is waarschijnlijk het meest milieuverspillendste kantoor van gans de Verenigde Staten. Check die drie Apple HD cinema displays, de allergrootste en duurste schermen die er zijn, goed voor 450 watt. Dan daarachter een televisie van zo'n 250 watt die nutteloos aanstaat. Vervolgens tellen we ongeveer 60 duizend bomen die door Al Gore het leven hebben gelaten om als papierrommel verder te leven in zijn kantoor.
Elders in het Time artikel staat nog dat mr. en mrs. Gore beiden in een Mercury Mariner Hybrid SUV rijden, goed voor een verbruik van één op elf (in de praktijk zal dit natuurlijk veel lager zijn). En ondanks de aanpassingen aan zijn ranche, is hij nog steeds goed voor een energieverbruik per dag, waar een gemiddeld Nederlands gezin een maand mee rondkomt. Vooral zo doorgaan.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef ENlarge_YourPenisNO... het volgende:
kijkend naar de schermen dacht ik dat dit het kantoor van i-spy was![]()
Do as I say, not as I doquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef TNA het volgende:
Ik snap dat niet he. Je begrijpt toch zelf ook wel dat zoiets negatieve publiciteit oplevert?
Nee, joh dat is te min voor i-spyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
precies.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef popolon het volgende:
Typisch GS geleuter. Zo ver gezocht en totaal niet relevant.
Alsof Gore niks aan 't licht mag brengen, oh wacht, dat moet 'ie dan maar doen met een 12" televisie bij kaarslicht zeker?
Of je het met hem eens bent of niet is punt twee maar dit is goedkoop piepen om niks.
Nou zijn de meeste GS fanboys ook niet even bijster slim dus dit zal daar wel weer werken als een rode lap op een stier.
Papyrus!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef Chadi het volgende:
Wat moet ie in plaats van dat papier dan gaan gebruiken?? schoolborden???![]()
![]()
PDFs lezen op 1 van die 3 beeldschermen? (ik erger me wel vaker aan het enorme geprint, ook hier op kantoor).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef Chadi het volgende:
Wat moet ie in plaats van dat papier dan gaan gebruiken?? schoolborden???![]()
![]()
je kan toch uit het bericht geen enkele conclusie trekken? als hij zijn volledige stroomverbruik zou compenseren zou je er niemand over horen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig hoe men het hier niet wil weten.
Net als al die eco huilies die wel hun PC 24/7 aanhebben om te downloaden.
Wie weet heeft -ie z'n dak wel vol zonnecollectoren staan, weten wij veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
OF TWEEHONDERD NEGERS OP EEN FIETS MET DYNAMO EN TRAPPEN JONGE VOOR DE SCHERMS!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie weet heeft -ie z'n dak wel vol zonnecollectoren staan, weten wij veel.
Wat niet wil weten? Dit is toch waardeloze berichtgeving en totaal niet relevant of zie jij dat niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Bijvoorbeeld. Nog eens goed voor de werkgelegenheid ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
OF TWEEHONDERD NEGERS OP EEN FIETS MET DYNAMO EN TRAPPEN JONGE VOOR DE SCHERMS!
ik had het ook laten opruimen als je weet dat er iemand foto's komt makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:10 schreef popolon het volgende:
't Is trouwens wel een ontzettende klerebende op z'n bureau.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef popolon het volgende:
Typisch GS geleuter. Zo ver gezocht en totaal niet relevant.
Alsof Gore niks aan 't licht mag brengen, oh wacht, dat moet 'ie dan maar doen met een 12" televisie bij kaarslicht zeker?
Of je het met hem eens bent of niet is punt twee maar dit is goedkoop piepen om niks.
Nou zijn de meeste GS fanboys ook niet even bijster slim dus dit zal daar wel weer werken als een rode lap op een stier.
spijkers op laag water zoeken noemen we dat hier in Nederland toch ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef denka het volgende:
Mensen die zich druk maken om al gore's kantoor zijn echt enorm triest. Sensatiezoekers die niks beters te doen hebben met hun zielig leventje.
Wat willen wij niet weten? Ongenuanceerde bullshit van GeenStijl?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
3 energiezuinige schermen, ja das echt ergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, ben je Al Gore dan kan je enorme hoeveelheden energie verbruiken, dat is okay
Ben je Femke Halsema dan kan je in een ouwe stink merceds rondrijden, dat is okay
en hij zal ook nog luxe plee papier gebruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:29 schreef Sidekick het volgende:
Wat een hypocriet, hij heeft luxeartikelen en gebruikt papier, terwijl hij luxe en papier wil verbieden.
Rom? Zo lang je alles nog kan vinden...quote:
Gore Al joeg er vorig jaar 220.000 kilowattuur stroom doorheen op zijn ranch, en op de foto is duidelijk hoe serieus hij is met zuinig zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
3 energiezuinige schermen, ja das echt erg![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja idd, ik geef die gast geen ongelijk hoor
volgens mij gaat hij nu door het leven als sanniquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar istie eigenlijk? Heb hem al heel lang niet meer gezien. Die is zeker fotos aan het shoppen?
Die foto zegt niets. Drie schermen is echt werkelijk helemaal niets. Maar goed, ga jij maar lekker die lui van GeenStijl verder pijpen. Daag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gore Al joeg er vorig jaar 220.000 kilowattuur stroom doorheen op zijn ranch, en op de foto is duidelijk hoe serieus hij is met zuinig zijn.
* Pietverdriet doet nielsch zijn rits ff dicht
grappig, ben je pietverdriet kan je lekker verzuren... ook goed voor het milieuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, ben je Al Gore dan kan je enorme hoeveelheden energie verbruiken, dat is okay
Ben je Femke Halsema dan kan je in een ouwe stink merceds rondrijden, dat is okay
Paste als de Vuist op het oog, niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die foto zegt niets. Drie schermen is echt werkelijk helemaal niets. Maar goed, ga jij maar lekker die lui van GeenStijl verder pijpen. Daag.
Tja als je met je moralistische vingertje wijst op anderen, dan wijs je met 3 vingers naar jezelf....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef Nielsch het volgende:
Och ja, als ik PietVerdriet en co. goed begrijp moet iedereen die zich inzet voor het milieu dus werken op een ouderwetse typemachine en bij kaarslicht. 's Avonds mag je geen tv kijken (want dat is slecht) en ook geen boek lezen (bomenkap). Wat een enorme onzin zeg.
Via zonnepanelen, inkoop van groene stroom en het compenseren van zijn uitstoot door carbon offsets maakt het best wel okay. Energie is hier niet de boosdoener, maar uitstoot van CO2 en dat is op vele manieren tegen te gaan. En dat doet Gore. Maar goed, dit is al zo vaak voorbij gekomen. Sommige mensen willen gewoon niet luisteren maar gaan verwijten maken op basis van stereotypes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
220.000 kilowattuur stroom heeft ie van zonnepanelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Via zonnepanelen, inkoop van groene stroom en het compenseren van zijn uitstoot door carbon offsets maakt het best wel okay. Energie is hier niet de boosdoener, maar uitstoot van CO2 en dat is op vele manieren tegen te gaan. En dat doet Gore. Maar goed, dit is al zo vaak voorbij gekomen. Sommige mensen willen gewoon niet luisteren maar gaan verwijten maken op basis van stereotypes.
Je opmerking zou grappig zijn geweest als hij die opmerking echt heeft gemaakt, wat niet zo is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
220.000 kilowattuur stroom heeft ie van zonnepanelen?
Sure, net zoals ie het Internet uitgevonden heeft, niet?
klopt, tegenwoordig is het sanni, die homo zit te vaak in ons BoF reeksje te roerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:07 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij nu door het leven als sanni
en GS...
Ook jij hebt daar dus geen weerwoord op..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef Sidekick het volgende:
Wat laat je je weer heerlijk kennen Piet. Vermakelijk.
Integendeel, je hebt mijn post bewezen. En zelfs nu heb je niet door dat de post waar je op reageerde je "kritiek" al pareerde. En dan daarna de post nog editten om een andere mythe te gaan herhalen. Tsja, dan wordt het erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook jij hebt daar dus geen weerwoord op..
Mijn hemel, wat ben jij voorspelbaar triestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
220.000 kilowattuur stroom heeft ie van zonnepanelen?
Sure, net zoals ie het Internet uitgevonden heeft, niet?
idd. aan die puinhoop te zien werkt hij in zijn eentje en heeft geen assistenten, spaart toch stroom;)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die foto zegt niets. Drie schermen is echt werkelijk helemaal niets. Maar goed, ga jij maar lekker die lui van GeenStijl verder pijpen. Daag.
Ik begrijp PV wel. Het doet mij altijd denken aan Genesis - Jezus he knows me: just do as I say, don't do as I do...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef Nielsch het volgende:
Och ja, als ik PietVerdriet en co. goed begrijp moet iedereen die zich inzet voor het milieu dus werken op een ouderwetse typemachine en bij kaarslicht. 's Avonds mag je geen tv kijken (want dat is slecht) en ook geen boek lezen (bomenkap). Wat een enorme onzin zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |