Nee, maar je weet dan wel bijvoorbeeld wie het overleven en wie niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
HP is zóveel meer dan de laatste bladzijde, als je die leest weet je toch niet hoe het verhaal is gegaan
Geen idee wat de spoiler policy hier is, dus voor de zekerheid:quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:02 schreef MevrouwLili het volgende:
Er gaat bij Rowling echt niet iemand op de laatste pagina dood. Tot nu toe vonden de grootste gevechten zo'n beetje op 3/4 plaats, dus ik neem aan dat dat nu ook zo zal zijn.
Maar zou wel naaierig zijn ja, wanneer iemand dat flikt.... Ik zorg gewoon dat ík de 1e ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef MevrouwLili het volgende:
Heeft Rowling dat bevestigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Ok, jij bent een échte fan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben blij dat het af is trouwens, want ik met mijn deterministische denken was ik al jarenlang bang dat Rowling een ongeluk zou krijgen, of op een andere manier opeens dood zou gaan.
Nu ligt het vast niet meer in de kluis, want het boek is af.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ok, jij bent een échte fan.![]()
Nu maar hopen dat anderen de code van de kluis weten als ze morgen onder een bus komt.![]()
Dus de drukker kan het boek al lezen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nu ligt het vast niet meer in de kluis, want het boek is af.
Dus waarschijnlijk ligt het al wel bij de drukker.
Welke boekhandels zijn er 's nachts open?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef Roellio het volgende:
Ik ga 'm 's nachts bij de boekhandel halen. Kan ik tegelijkertijd die kneuzen met puntmutsen en bezems pesten!
Ja! De illlustratoren van de covers hebben de boeken ook al gelezen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dus de drukker kan het boek al lezen!
Dan heb ik toch de verkeerde baan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja! De illlustratoren van de covers hebben de boeken ook al gelezen!
En Stephen Fry heeft hem waarschijnlijk al voorgelezen voor het audio book.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef Biancavia het volgende:
Ja! De illlustratoren van de covers hebben de boeken ook al gelezen!
De vertalers krijgen hem ook pas op 21 juli.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik wou dat ik illustrator, vertaler of drukker was... hihi
Avada Kedavra!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:12 schreef Koningin het volgende:
Als die mensen iets laten uitlekken, zal er wel de doodstraf op staan ofzo...
Amputatie van beide ogen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:12 schreef Koningin het volgende:
Als die mensen iets laten uitlekken, zal er wel de doodstraf op staan ofzo...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben blij dat het af is trouwens, want ik met mijn deterministische denken was ik al jarenlang bang dat Rowling een ongeluk zou krijgen, of op een andere manier opeens dood zou gaan.
Heb ik ook dus ook gedaan. Alle 6 de huidige boeken in het engels bij de bieb gehaald, ik ben nu net begonnen met de 4e. De namen waren wel wennen eerst.quote:Nee, idd.. ook reden voor mij om de engelse te gaan lezen. Tijdje terug ff alle boeken bij de bieb in het engels gereserveerd hehe Ik wil dus echt niet een paar maand wachten totdat het Ned. boek uitkomt.
ook al geeft het rond die tijd wel sfeer vind ik
Als het een feit zou zijn dat Voldemort dood zou gaan, zou er wel een hele grote spoiler zijn uitgelektquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef poon het volgende:
Is het eigenlijk een feit dat er twee doodgaan; Voldie + een goeierd? Of zijn het er meerdere want dan kunnen R&H wel dood.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Biancavia het volgende:
Dan zou het waarschijnlijk een groot happy end worden.........das niet spannend.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Houtspeer het volgende:
Misschien gaat Voldemort niet dood maar wordt hij goed.
Ja, en dan wordt Harry slecht en neemt het van Voldemort over.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Houtspeer het volgende:
Misschien gaat Voldemort niet dood maar wordt hij goed.
En uiteindelijk weer naar het goede padquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Een slechte Harry, het kan best hoor. Anakin Skywalker was ook een veelbelovende jonge student, maar ging ook het slechte pad op!
Ik denk dat Harry nog wel eens in de voetsporen van Crouch Sr. kan stappen op dat punt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
En uiteindelijk weer naar het goede pad![]()
Harry heeft wel veel boosheid, wraakgevoelens op dit moment. Wie weet wat ie in een vlaag van gekte doet?
Die Horcruxes zijn een deel van Voldemort. Bij uitschakeling van die horcruxes sterft steeds een stukje Voldemort. Hij zou dus wel erg onhandig bezig zijn als ie gezellig met Harry op Horcrux-jacht gaat...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef Houtspeer het volgende:
Nee Harry wordt niet slecht, doe eens logisch denken.
Stel Voldemort wordt goed en dan gaan ze samen de horcruxes vinden en dan neemt Voldemort Sirius zijn taak als peetvader over. Dat zou compleet onverwacht zijn en veel beter dan dat er een stuk of 10 goeielingen dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |