Is dat niet gewoon het internetadres invullen naar dat topic toe?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Silaz het volgende:
Vorig deeltje: Harry Potter and the Deathly Hallows #4 kan iemand dat mss veranderen? naar del5 plus linkje; om een of andere manier lukt het mij niet.
1 |
Dat zou in de huidige verhaallijn zuigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef Houtspeer het volgende:
Wie zou willen dat Rowling nog 3 extra delen zou maken?
Dat zou niet verstandig zijn van Rowling, het zou afbreuk doen aan de kracht van een eindig aantal delen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef Houtspeer het volgende:
Wie zou willen dat Rowling nog 3 extra delen zou maken?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik lees trouwens die ene fanfic die hier zo favoriet is niet, maar ik ben wel benieuwd welke personages die persoon in die fanfic laat sterven (of is dat niemand?). Kan iemand dat voor mij tussen spoilertags zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik lees trouwens die ene fanfic die hier zo favoriet is niet, maar ik ben wel benieuwd welke personages die persoon in die fanfic laat sterven (of is dat niemand?). Kan iemand dat voor mij tussen spoilertags zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
[..]Dat zijn er wel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ze zoveel mensen opofferen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik kon ze ook niet vinden hoor. Ik zag ze staan bij 'liefhebbers van dit boek bestelden ook...' En als je zoekt op Rowling kom je er ook trouwens zag ik net. Ik ben heel benieuwd hoe ze er uit zien. Ik heb het idee dat het een soort box is voor 2 boekjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:14 schreef bladibladibla het volgende:
Daar heb ik nou helemaal langs gekeken. Ik had dan ook niet op Comic Relief gezocht, maar op de titels van de boekjes, waardoor ik alleen de audio cassettes te zien krijg.
Thanks voor de links!
In deel 2 komen we erachter dat Marten Vilijn een Onderscheiding voor Uitzonderlijke Verdiensten voor de School (Special Award for Services to the School) heeft gekregen (jeweetwel degene die Ron een uur lang moest poetsen omdat hij er maar steeds slakken met slijm overheen kotste). Zou die Onderscheiding een Horcruxes kunnen zijn? Ik kan me voorstellen dat Vilijn er wel trots op is (ook omdat het verwijst naar het feit dat hij de Kamer toen had geopend) en dat hij het goed genoeg vindt om als Horcruxes te dienen.quote:
Ik blijf hangen op het "Harry zou iets moeten merken als hij in de buurt van een horcrux komt". Hoewel hij dat ook niet altijd met het dagboek had, of wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
In deel 2 komen we erachter dat Marten Vilijn een Onderscheiding voor Uitzonderlijke Verdiensten voor de School (Special Award for Services to the School) heeft gekregen, jeweetwel degene die Ron een uur lang moest poetsen omdat hij er maar steeds slakken met slijm overheen kotste. Zou dat een Horcruxes kunnen zijn?
Nee, hij heeft de raarste dingen met het dagboek gedaan, maar hij heeft er geen schade of iets dergelijks aan over gehouden. Enige wat voor jouw punt pleit is dat hij het boek niet weg wilde gooien, omdat hij wist dat er iets was:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik blijf hangen op het "Harry zou iets moeten merken als hij in de buurt van een horcrux komt". Hoewel hij dat ook niet altijd met het dagboek had, of wel?
quote:Harry kon niet verklaren, zelfs niet tegenover zichelf, waarom hij het dagboek van Vilijn niet gewoon weggooide. Hij wist dat het boek blanco was, maar toch deed hij het steeds verstrooid weer open en sloeg dan de pagina's om, alsof het een verhaal was dat hij graag wilde lezen. Hij wist zeker dat hij de naam M.A. Vilijn nog nooit eerder had gehoord, maar toch kwam hem die vaag bekend voor, alsof Vilijn een vriend was die hij had gehad toen hij heel klein was en die hij nu bijna vergeten was. Maar dat was absurd. Voor hij naar Zweistein ging, had hij nooit vrienden gehad. Daar had Drirk wel voor gezorgd.
Maar deed zijn litteken pijn in de buurt van het dagboek?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de raarste dingen met het dagboek gedaan, maar hij heeft er geen schade aan over gehouden.
Voor zover ik weet, en ik weet veel, niet (hoezo we gaan ff quotes van HP tevoorschijn halenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar deed zijn litteken pijn in de buurt van het dagboek?
Hm. Vind ik niet geheel geloofwaardig, maar goed. Anders is het natuurlijk ook meteen verraden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:07 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, en ik weet veel, niet (hoezo we gaan ff quotes van HP tevoorschijn halen![]()
). Het staat in ieder geval niet geschreven in de boeken .
Hey, sommigen verdienen het gewoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat zijn er wel veel.
Zal ze zoveel mensen opofferen?
Ik ben er ook verre van zeker van dat de Onderscheiding een Horcruxes, maar wilde gewoon weten wat jullie er van vonden. Ik denk wel dat Harry niet meteen voelt of het een Horcruxes is. Dat is misschien zo in de fanfiction, maar bij het dagboek had hij het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Vind ik niet geheel geloofwaardig, maar goed. Anders is het natuurlijk ook meteen verraden.
Jah, toen Harry het dagboek vond, stond er M.A. Vilijn op en Ron wist dat Vilijn een onderscheiding had gekregen omdat hij dat ding zo lang moest poetsen. Later zijn ze dat ding gaan bekijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef IedeK. het volgende:
Heeft Harry die onderscheiding eigenlijk wel zelf gezien, het was iig Ron die dat ding moest poetsen en hem ook zodanig herinnerde.
[..]Hopelijk wordt het ook zo'n groot bloedbad in het echte boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de rest...
TerugVindPotter![]()
Daar had ik nog niet eens over gedacht. Er had na Dumbledore's dood toch ook al iemand zelfmoord gepleegd? Stel je voor als Harry dood gaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat zou niet verstandig zijn van Rowling, het zou afbreuk doen aan de kracht van een eindig aantal delen.
Ik denk dat iemand zich gaat opofferen voor Harry, en dat zal iemand van de Weasleys zijn, ik gok Ginny. Harry zelf gaat niet dood, dan is heel Engeland in rep en roer met hysterische kinderen (en volwassenen).
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef IedeK. het volgende:
[..]En te laat... best eerst eens het volledige topic doorlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marten heeft die toch gekregen omdat hij de "dader" (Hagrid) ontmaskerd had als diegene die de chamber of secrets had geopend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
In deel 2 komen we erachter dat Marten Vilijn een Onderscheiding voor Uitzonderlijke Verdiensten voor de School (Special Award for Services to the School) heeft gekregen, jeweetwel degene die Ron een uur lang moest poetsen omdat hij er maar steeds slakken met slijm overheen kotste. Zou dat een Horcruxes kunnen zijn?
Ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef poon het volgende:
Zo las ik het eerst ook, maar ik denk gewoon dat de onderscheiding als horcrux wordt bedoelt door ecthelion (wie snapt het nog) Verder denk ik niet dat een van de kinderen dood gaat; te zielig. En als het toch moet dan maar neville ofzo. (ik hou niet vanzwakkelingen)
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
Tom Riddle heeft die onderscheiding gekregen en heeft er later een Horcrux van gemaakt.
Zou wel passen, voor hem is het een trofee, hij heeft het gekregen door een onschuldige erbij te naaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |