quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Lousiana
moet er bij zeggen dat ik wel eens een antwoord gok en alsnog ga opzoeken, maar daarna post ik niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan lijk je net een onafhankelijke scheidsrechter!![]()
Educatief moment!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Virginia is genoemd naar Queen Elisabeth I, the virgin queen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
herman brood?
Die schilderde toch ook van die vreemde gedoequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
met juiste hoek bedoelde ik niet dat de achternaam te eten moet zijn![]()
En dat zonder vraag of uitroeptekenquote:
Volgens wiki was hij inderdaad door Cobra geïnspireerd. Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
herman brood?
Ik leer het welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En dat zonder vraag of uitroepteken![]()
Liberiaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:38 schreef Verbal het volgende:
Welk Afrikaans land werd in 1824 gesticht door bevrijde Amerikaanse slaven?
V.
kahaarin +1quote:
Mis de Apaches, Oglala en Blackfeet alleen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Er zijn misschien wel honderd stammen, dus we kunnen nog even doorgaan.
ik wist niet welke van de staten die ik noemde ook stammen waren en welke indiaanse woorden zijn (zoals bijvoorbeeld Toronto, wat lokaal indiaans voor 'ontmoetingsplaats' is).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef kahaarin het volgende:
5 was genoeg hoor!![]()
PR +1
Deel 775
erkel 2
Luctor.et.Emergo 2
Bertha 1
Etcetera 1
kahaarin 2
SaskiaR 1
Yurithemaster 1
PhysicsRules 2
Verbal 1
Ja, het zijn allemaal Noord Amerikaanse stammen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
de vraag is of de genoemde stammen allemaal noord-amerikaans zijn (ik heb alles er neer gezet waarvan ik bijna zeker wist dat het echt indianenstammen zijn)
Is ook goed, alleen een beetje te laat, was ook niet zo moeilijk.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef Flitspaal het volgende:
Blackfoot
Pawnee
Chayenne
Crow
Arapache
Sioux
Ik bedoelde de gevraagde 5quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Er zijn misschien wel honderd stammen, dus we kunnen nog even doorgaan.
Zoals ik zei, een makkelijkequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Willem Holleeder, Cor van Houten, Wim (?) Boellaards, Frans Meijer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |