Nietus...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit weekdier komt vooral in de Noordzee voor (In Nederland)
daar ligt in de buurt een gatdam, maar die heeft de naam van de gemeente aldaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef Houtspeer het volgende:
Vrouwenpolder.
en daar hebben we nummer 5quote:
dat andere weekdier dus net de oester(dam)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Mosseldam
een oester is een schelpdier. geen weekdier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat andere weekdier dus net de oester(dam)
Nooit gedacht dat familie ver weg in Zeeland nog voordeel kon hebben!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en daar hebben we nummer 5
kahaarin +1
De Oester (Ostrea edulis) is een in zee levend tweekleppig weekdierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef geertp het volgende:
[..]
een oester is een schelpdier. geen weekdier.
weekdier is dus een amoebe, of pantoffeldiertje.
Philips is een bekend Nederlands concernquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:46 schreef Houtspeer het volgende:
Philips is een weekdier?
blijkt te kloppen. dacht dat weekdieren geen schelp mochten hebben. dus zoals de amoebe.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Oester (Ostrea edulis) is een in zee levend tweekleppig weekdier
Een huisjesslak is toch ook een weekdier?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef geertp het volgende:
[..]
blijkt te kloppen. dacht dat weekdieren geen schelp mochten hebben. dus zoals de amoebe.
Nog eentje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:55 schreef Yurithemaster het volgende:
ann boylyn en uh ?
heb nog nooit van dit desbetreffende dier gehoord. Maar dat zal dan inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een huisjesslak is toch ook een weekdier?
Of ben ik nu weer in de war?
Nope, dat is die van William III, andere dynastie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Mary Stuart toch?
Slakken zijn de enige weekdieren die ook op het land leven. De meeste soorten leven in zee en daarnaast leeft een deel van de soorten in het zoete water. De slakken zijn op verschillende manieren in te delen, zo zijn er slakken met een huisje ('huisjesslakken') en slakken zonder huisje ('naaktslakken')quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een huisjesslak is toch ook een weekdier?
Of ben ik nu weer in de war?
eeuh, nee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb het opgezocht, mag ik het zeggen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef Houtspeer het volgende:
Ehm, doe maar niet......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef Houtspeer het volgende:
Nou goed dan, zal ik een andere vraag stellen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:06 schreef Houtspeer het volgende:
Maar niemand gaat het toch raden, we zitten nu te wachten op iemand die het toevallig weet
Het is een van de 3 Catharina's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:06 schreef SaskiaR het volgende:
misschien als er nog een hint komt?
Maar ik had er 74!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geeft niet, blijven proberen!![]()
*Ook nog maar 1 punt heeft*
Netjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef SaskiaR het volgende:
catherine howard
Klopt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef SaskiaR het volgende:
catherine howard
Er moest een troonsopvolger worden geproduceerd, zijn eerste vrouw baarde 6 meisjes waar er maar 1 van bleef leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hij had ze wel snel achter elkaar
weer een leerzaam dagje zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er moest een troonsopvolger worden geproduceerd, zijn eerste vrouw baarde 6 meisjes waar er maar 1 van bleef leven.
Anna Boleyn kreeg ook een meisje en Jane Seymour kreeg een jongetje, Edward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |