Haha, ik heb het maar wel geprobeerd... Pquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Oh ik was nog niet goed wakker dan denk ik.
Ik heb nog een banaan. Hapje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Nu gaat het over eten. Dat is op zich niet erg, maar ik heb al zo'n honger.
dat haalt ie nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Moet je trouwens wel opschieten, want ik ga over 10 minuten naar m'n ouders.
Dan mag 'ie de banaan wel houden.quote:
Ik heb net een koerier van Fedex richting de Paupers gestuurd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Kom je 'm brengen dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat haalt ie nooit
OA, heb je nog een smilie request?
Ik heb photoshop en imageready weer openstaan
continu kotsen of bewegend kotsen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb net een koerier van Fedex richting de Paupers gestuurd!![]()
[..]
<---- die dus en dan moet de linker kotsen... naar links dus....
![]()
Nee, gewoon zoals dezequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
continu kotsen of bewegend kotsen?
Bewegend kotsen is wat lastig denk
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:58 schreef Kuukske het volgende:
Ouderlijkhuiswaarts.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
wil je 'm dan zo?
[afbeelding]
pf zo:
[afbeelding]
hmm, hier doen de kleuren het wel weer normaal bij
Ja heb smakelijk gegeten. Zou eigenlijk gaan fitnessen met mijn mammie, maar ze is ziek. Dus dan maar ff internetten in m'n oude kamertje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef eer-ik het volgende:
terug @ di parentes?
wat heeft het mogen wezen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja heb smakelijk gegeten. Zou eigenlijk gaan fitnessen met mijn mammie, maar ze is ziek. Dus dan maar ff internetten in m'n oude kamertje.
Aardappels met broccoli en een hamlapje. Boer'n yoghurt na en een ijsje, en een appel. Met andere woorden, ik zit vol.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
wat heeft het mogen wezen?
Ik krijg dadelijk een brok zalm, en verder weet ik 't nog niet...
Goeie zaakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardappels met broccoli en een hamlapje. Boer'n yoghurt na en een ijsje, en een appel. Met andere woorden, ik zit vol.
Verstandig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor altijd bij de ouders. Dinsdag is mijn vaste fitness dag. En vrijdag ook. Maar deze vrijdag kater ik uit van de Heideroosjes dus ga ik niet.
prima geregeld dan tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef Kuukske het volgende:
Het is eerder raar als ik niet op die 2 dagen bij mn oudjes eet. En soms gaat JD ook mee op vrijdag, beetje afhankelijk van hoelaat 'ie thuis is.
euhh..ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef Pheno het volgende:
Soep
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:35 schreef Kuukske het volgende:
Vissoep neem ik aan?
gekruide tomatensoep, maar ik moet eerst even naar het stationquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhh..ja......en wat voor soep....
![]()
huh....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
gekruide tomatensoep, maar ik moet eerst even naar het station
Fritsje.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen!
eer-ik: hoe ging je examen??
JJquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!
hoe vind je mijn nieuwe avatar....![]()
best aardig, 't blijft een strontvakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen!
eer-ik: hoe ging je examen??
Komt alles op de uitwerkingen ook een beetje overeen met jouw ingeleverde werk?quote:
geen flauw idee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Best aardig, als in een voldoende?
Niet naar gekeken, maar dat heeft ook weinig zin.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Komt alles op de uitwerkingen ook een beetje overeen met jouw ingeleverde werk?
Ja, weet je, ik heb ook zoiets van: ik zie het wel bij de uitslag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nouja is misschien maar goed ook.
vrouw ophalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh.......waarom moest je naar het station dan....
???????
Wheheh. Nouja, de herkansingen lijken altijd veel op de originele examens. Dus daar kun je ook nog voor gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
Ja, weet je, ik heb ook zoiets van: ik zie het wel bij de uitslag.
Iets eraan veranderen kan je toch niet, hoewel ik er bij scheikunde vandaag wel aan heb zitten denken om aan die vent te vragen wat het me zou kosten als hij het even zo zou bijwerken dat ik een 7 heb
Is het zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wheheh. Nouja, de herkansingen lijken altijd veel op de originele examens. Dus daar kun je ook nog voor gaan.
Achteraf kijkt men een koe in de kont!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het zo?
Heb nog nooit een her gedaan...
Op de mavo was ik in 1 keer geslaagd, en vorig jaar had het geen nut.
Dacht ik.
Achteraf had het wel beter geweest als ik wel een her had gedaan, dan had ik iig de kans dat ik een van de 3 kutvakken die ik nu heb, wel gehaald had...
Had me nu weer een vak gescheeld...
Maar ja, altijd achteraf he
OMG, zoek een leuke hobbyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik voorzie weer een post-sprint in ONZ straks, postID 50.000.000 staat voor de deur.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de vorige keer ook meegedaan heb met het gebagger en dat 't me postID 45.000.000 opgeleverd heeft
Nu was ik toch van plan om me te gaan gedragen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:10 schreef Pheno het volgende:
OMG, zoek een leuke hobby
zeg houniet, weet jij hoe het komt dat bijquote:
ja, maar ik had deze gemaakt:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Houniet het volgende:
die bedoel jedie is gewoon slecht gepaint
anders heeft die smilie blauwe kauwgom gebruikt ofzo
Die laatste is cool!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik had deze gemaakt:
[afbeelding]
Daarbij klopte de kleur niet, en bij deze wel: [afbeelding]
die vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik had deze gemaakt:
[afbeelding]
Daarbij klopte de kleur niet, en bij deze wel: [afbeelding]
sorry kuukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik benoem dit topic nu officieel tot smilietopic.
best aardig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
vind het nu wel wat tever gaan eigelijk
hoe ging je tentamen bierik?
ja, komt denk doordat z'n wangen niet rood zijn.quote:
quote:
nou, zware onvoldoendes...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je ging toch met zware onvoldoendes het examen in.. ga je wel slagen?
Succes met leren!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, zware onvoldoendes...
't zijn geen hoge cijfers.
Economie moest ik een 6 halen, dat is ook wel gelukt schat ik.
scheikunde moest ik een 6.5 halen, daar zal 't erom spannen, en voor natuurkunde morgen moet ik een 6.7 halen, wordt pittig, maar is haalbaar, gewoon goed leren.
En dan heb ik een week de tijd om ervoor te zorgen dat ik voldoende kennis heb om een 6.9 te halen voor wiskunde.
Eco moest ik een 6 voor halen omdat ik vergeten was m'n po in te leveren, dus kreeg daarvoor een 1
Triest, maar 't is niet anders.
anyway, ik hoef alleen maar economie te halen om m'n opleiding te kunnen gaan doen, maar aan de andere kant zou ik ook wel een keer die diploma willen hebben
Wich means, dat ik nu ga leren!
3 SO2 (g) + 2H2O (l) -> S (s) + 4H3O+ (aq) + 2 SO42- (aq)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb net een zeeuwse bolus op
OA:
[afbeelding]
Heb nu canned heat aanstaan, toffe band is dat eigenlijk
Welke opleiding wil je dan gaan doen? Ik studeer economie en ik had niet eens economie nodig.. (had ik wel maar toch)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, zware onvoldoendes...
't zijn geen hoge cijfers.
Economie moest ik een 6 halen, dat is ook wel gelukt schat ik.
scheikunde moest ik een 6.5 halen, daar zal 't erom spannen, en voor natuurkunde morgen moet ik een 6.7 halen, wordt pittig, maar is haalbaar, gewoon goed leren.
En dan heb ik een week de tijd om ervoor te zorgen dat ik voldoende kennis heb om een 6.9 te halen voor wiskunde.
Eco moest ik een 6 voor halen omdat ik vergeten was m'n po in te leveren, dus kreeg daarvoor een 1
Triest, maar 't is niet anders.
anyway, ik hoef alleen maar economie te halen om m'n opleiding te kunnen gaan doen, maar aan de andere kant zou ik ook wel een keer die diploma willen hebben
Wich means, dat ik nu ga leren!
Ja het gaat weer hard!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh bijna vol
mwaaaa. zo hard gaat het hier niet atm...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh bijna vol
Hee eM! Hoe ist?quote:
atm niet, maar er was waarschijnlijk een golf hiervoor waardoor het tegen het einde stokt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
mwaaaa. zo hard gaat het hier niet atm...
Wat een k*topleiding dan... ik heb mn VWO wis- natuur- en (een beetje) scheikunde voorkennis echt wel nodig bij elektroquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Welke opleiding wil je dan gaan doen? Ik studeer economie en ik had niet eens economie nodig.. (had ik wel maar toch)
Hee kuuk, met mij ist prima hoorquote:
Z'n gangetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |