quote:Ajax volgt Braziliaanse spits 'Ari' maar die lijkt voor Heerenveen te gaan kiezen
22-05-07
Ajax en Heerenveen volgen de Braziliaanse spits Ariclenes da Silva Ferreira die momenteel bij het Zweedse Kalmar FF onder contract staat. Heerenveen lijkt de beste papieren te hebben om 'Ari', zoals hij kortweg genoemd wordt, binnen te halen. De Braziliaanse aanvaller van het Zweedse Kalmar FF staat al geruime tijd in de belangstelling van de nummer vijf uit de eredivisie die een neusje heeft voor het aantrekken van topspitsen.
De speler liet eerder al optekenen dat Heerenveen contact met Kalmar had opgenomen omtrent zijn diensten. Kalmar FF vraagt naar verluidt een transferbedrag van ongeveer drie miljoen euro. Ari werd in zijn eerste jaar bij Kalmar gelijk topscorer van de nationale competitie. In het huidige voetbaljaar staan er nog geen treffers achter zijn naam genoteerd. Verder wordt de offensieve voetballer volgens zijn zaakwaarnemer (Oliver Cabrera) betiteld als iemand met meer potentie dan topscorer Afonso Alves. Eerder kreeg Ariclenes al een uitnodiging van Brazilië-bondscoach Dunga om met de selectie mee te trainen, dat destijds een oefenduel in Zweden afwerkte.
ze hebben de scout van PSV al overgenomenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:21 schreef shayolo het volgende:
Ajax moet niet de spelers van Heerenveen kopen, maar de scout
Het 'probleem' bij de bron aanpakken.
az. 2-2 thuis en 1-1 uit. Dus in het Europa Cup systeem zou az doorgegaan zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
In onderlinge resultaten heeft niemand ons verslagen dit seizoen.
Als je het zelf niet kan, haal je ze toch gewoon ergens anders wegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben de scout van PSV al overgenomen
Da's dr 1 in de categorie wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jawel. Denk nog maar eens goed na... Sparta idd..
Uit het Belgisch voetbaltopic: Sterchele in de vage belangstelling van Ajax...
De topscorer uit de Belgische competitie.quote:
Sonck was toch ook topscoorder van Belgie voordat ie naar Ajax kwam ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Topscorer van Belgie zegt mij niets.
Inderdaad, hij is een keer topscorer geworden met 30 goals. Dan kun je nagaan wat dat waard is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef toma het volgende:
[..]
Sonck was toch ook topscoorder van Belgie voordat ie naar Ajax kwam ?
Ogunosoto van Westerloquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Topscorer van Belgie zegt mij niets.
quote:De tuchtcommissie van de KNVB moet zich buigen over een straf voor Michael Dingsdag. De verdediger van SC Heerenveen heeft het schikkingsvoorstel van de hand gewezen.
De aanklager van de KNVB had een schorsing van drie duels voorgesteld als straf voor een overtreding op Klaas-Jan Huntelaar in het tweede playoffduel met Ajax. De overtreding was scheidsrechter Ruud Bossen ontgaan.
Dingsdag gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel, zodat de tuchtcommissie een oordeel zal moeten vellen.
Hij was ook onze wereld spits toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is een keer topscorer geworden met 30 goals. Dan kun je nagaan wat dat waard is.
Dat is ook nep! En het is zelfs bevestigd dat het nep is!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Black-Death het volgende:
Echt nog nooit gehoord van die kerel..
Owja, dat ene artikelNet alsof Guily en weet-ik-veel-wie allemaal naar Ajax komen.. Ik zou het toejuichen, maar geloof er geen ene donder van
Een tijdje heeft hij het heel erg goed gedaan als rechtsbuiten. Onder andere tegen Brugge en hij maakte dat seizoen ook in de competitie nog een aantal zeer belangrijke goals. Maar hij kwam uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort voor Ajax.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als rechtsbuiten was hij al helemaal geweldig.
Dat was toch die mislukte kakkerlak of niet? Volgens mij heeft hij niets gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft de moordenaar van Leonardo in de desbetreffende wedstrijd eigenlijk een kaart of straf gehad?
volgens mij nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft de moordenaar van Leonardo in de desbetreffende wedstrijd eigenlijk een kaart of straf gehad?
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef BB-boy het volgende:
Was dat niet gewoon een mislukte actie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |