Als er dan toch iemand een blessure moest krijgen, doe dan een speler waar je niets aan hebt. Maar niet Leo. Ik ben er van overtuigt dat hij beslissend had kunnen zijn in het laatste deel van de competitie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, gun het niemand maar dan maar leonardo. Blijf het zonde vinden dat Mitea en vooral Manucharyan zo weinig speeltijd hebben gehad. Manucharyan is toch een diamantje volgens mij. En babel moeten ze is leren afsluiten of afleggen op een speler die vrij staat!
prcs, je ziet hem ook kijken van "wtf heb ik gedaan"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt niet bewust hoor, hij trapt gewoon de bal met een sliding weg. Absoluut niet bewust.
Toch een speler die het verschil kan maken en de amsterdamse bluf toonde op het veld...topgozer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb hem geen seconde gemist.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toch een speler die het verschilSchwalbes kan maken en de amsterdamse blufarrogantie toonde op het veld...topyvusgozer!
Die van Robihno vond ik toch wel mooi..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Houniet het volgende:
het word weer zomer hoor, de voetbal roddels vliegen je om de oren. de ene nog erger dan de andere![]()
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
ik snap ook niet dat mensen hem die blessure gunnenhet is toch godverdomme een Ajacied ofniet
Dat dus! Ik kan niet wachten tot Leo weer gaat spelen! Ik hoop dat hij er niet op achteruit is gegaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
ik snap ook niet dat mensen hem die blessure gunnenhet is toch godverdomme een Ajacied ofniet
Hij speelde niet eens zo slecht als ik had verwacht (hij is echt watervlug), maar het blijft een raar, vervelend ventje. Volgens mij zat hij in zijn eerste wedstrijd al medespelers af te zeiken op het veld. En tegenover de geslaagde acties staan evenveel balverliezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toch een speler die het verschil kan maken en de amsterdamse bluf toonde op het veld...topgozer!
Groningen uit fantastisch...en die ene thuiswedstrijd? Weet het niet meer dat er een staande ovatie door de Arena ging toen hij inviel...braziliaanse vlaggen op Zuid..en hij maakte meteen een aantal heerlijke acties
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!
De wedstrijd tegen groningen dacht ik, eerst 2-0 Ajax toen 2-2 en toen 3-2 Ajax, van Leonardo zelden zo hard gejuicht!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij speelde niet eens zo slecht als ik had verwacht (hij is echt watervlug), maar het blijft een raar, vervelend ventje. Volgens mij zat hij in zijn eerste wedstrijd al medespelers af te zeiken op het veld. En tegenover de geslaagde acties staan evenveel balverliezen.
Ik gun het hem niet, ik vind hem alleen een huillie. En ja liever Leonardo als Babel of Mitea.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
En ik word zeer verdrietig van jouw taalverkrachting.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!
geweldig, ik geniet steeds weer van zijn babyface tijdens zijn interviewsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef Ordinair het volgende:
Dat dus! Ik kan niet wachten tot Leo weer gaat spelen! Ik hoop dat hij er niet op achteruit is gegaan..
En Co dan? Flikker op man, kutkakkerlak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef Steve_I. het volgende:mooi om te lezen dat een jongen die 12 jaar bij Feyenoord heeft gebald hier zo mooi geaccepteerd wordt
Maar een Feyenoorder die voor harry souflaki juicht
oeh die zitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En Co dan? Flikker op man, kutkakkerlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |