Zijn anti-Ajax gevoelens nemen zo af en toe alleen de overhand, en dat is voor iemand die zich journalist noemt nog al vervelend...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
boehoe hoe hoede grote boze snor zegt iets niet-liefs over ajaks
![]()
![]()
huil
![]()
Hoe kunnen we Calimero zijn als we de grootste zijn?Jij bent hier de Calimero om in het Ajax topic te reageren en onrust te stokenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
huil
![]()
Dude...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoe kunnen we Calimero zijn als we de grootste zijn?Jij bent hier de Calimero om in het Ajax topic te reageren en onrust te stoken![]()
They always hate the bestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
huil
![]()
Volgens mij heeft ie het zelf niet eens doorquote:
lefgozerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er met mij naar vak 401 of 430
Lijkt me wel leuk deze krakerrrrrrr te bezoeken
Doe je dan ook je FC Utrecht shirt aan?quote:
Nee maar ja eigenlijk wel stom weer dat ik als voetballiefhebbert niet het ajaxstadion in zou kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Doe je dan ook je FC Utrecht shirt aan?
Dan zien we mooi op tv een wedstrijd die Ajax op zeker wint.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Kijk wel lekker in de stad ergens.
Ik maak er grappen over, maar je hebt heel erg gelijk......helaasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar ja eigenlijk wel stom weer dat ik als voetballiefhebbert niet het ajaxstadion in zou kunnen
Ga je gezellig samen met de nieuwe vriend van je ex joh!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er met mij naar vak 401 of 430
Lijkt me wel leuk deze krakerrrrrrr te bezoeken
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ga je gezellig samen met de nieuwe vriend van je ex joh!
Pff, met deze wedstrijd kan hij daar gewoon op z'n dooie gemakje zitten hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Ik maak er grappen over, maar je hebt heel erg gelijk......helaas![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Heineken bier in de Arena.
Het is toch allang bekend dat de Ajax-nep-supporters nu toeschouwer zijn bij AZ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef valek het volgende:
Ik verwacht dat AZ door gaat en dat Ajax WEER Uefacup gaat spelen.
Dat onderschrift ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef valek het volgende:
Ik verwacht dat AZ door gaat en dat Ajax WEER Uefacup gaat spelen.
0 - 3 Doelpunt 49 Kenneth Perezquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
10 miljoen ging over totaal bedrag wat een nieuwe trainer eventueel ter beschikking zou krijgen voor al zijn versterkingen, niet alsof we het over de balk gaan gooien aan 1 32-jarige met een arrogante janksmoel.
Doet me denken aan al die slimme spandoeken van az afgelopen zondagquote:
IK????????????????????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef SiemeN het volgende:
valek was toch ook ooit een 'ajacied'?
Dan vergis ik me.quote:
Waarom verander je je onderschrift?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef SiemeN het volgende:
valek was toch ook ooit een 'ajacied'?
Neequote:Op zondag 13 februari 2005 14:24 schreef valek het volgende:
strontkutkluckfuckajax
Waar heb je het over. Dat staat er toch nog steeds?quote:
Omdat-ie weet dat ik gelijk heb:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom verander je je onderschrift?
---quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend dat de Ajax-nep-supporters nu toeschouwer zijn bij AZ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dat staat er toch nog steeds?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Lafbekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Het niveau wordt inderdaad met de week treuriger.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vroeg me ook alweer af waarom ik de laatste maanden de topics oversloeg, de laatste 70 posts oid helpen me eraan herinneren.
dit voegt wel veel toe?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vroeg me ook alweer af waarom ik de laatste maanden de topics oversloeg, de laatste 70 posts oid helpen me eraan herinneren.
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja. Er is nog maar 1 wedstrijd om over te praten, er is nog niets concreet qua transfers..
Dus dan maar ouderwets trollen blijkbaar.
Maar waarom kom je dan nu pas?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef valek het volgende:
[..]
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.
Ja hoor, en jullie hebben de mooiste club, mooiste stadion, beste supporters. Eigenlijk is alles fantastisch aan PSV.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef valek het volgende:
[..]
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.
Jij bent een van de figuren hier (samen met BonJovi en nog wat andere kneuzen) die het niveau behoorlijk omlaag haalt knaapje.....quote:
Het kan altijd beter. Maar ik zal wel weer vertrekken. Het zit jullie blijkbaar diep dat je met 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden en wij wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, en jullie hebben de mooiste club, mooiste stadion, beste supporters. Eigenlijk is alles fantastisch aan PSV.
Ga je nu weer weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |