abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49732638
Vanmiddag 20 weken echo gehad en Frummel is nu al eigenwijs!!!
Het hoofdje lag naar achteren en ondanks gepor en geduw van de echoscopiste weigerde die kleine om het koppie zo te draaien dat ze mooi het gezichtje (lipje) kon zien. Voor zover het te zien was heeft ze niks afwijkends gevonden.
Ze moest ook flink zoeken om te kunnen zien wat het is, maar ook dat zei ze met veel twijfel. Ze hield een aardige slag om de arm. Dus officieel een eigenwijs Frummeltje.
Maar geen afwijkingen gevonden .
Was leuk om weer even te gluren, jammer dat de geprinte plaatjes dan weer niet heel bijzonder zijn. Groei lag allemaal net ietsje onder het gemiddelde, maar binnen de normaalwaarden.

En natuurlijk was het muisstil in mn buik toen de echoscopiste aan het kijken was, maar ik geloof dat ik nu al dat gepor even terugbetaald krijg... er wordt weer gegymnastiekt .
Fake it till you make it...
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:05:19 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49733184
En het geslacht........ kun je niet een hint geven???
pi_49733840
Oke, ik miste het gewoon een beetje maar goed zojuist gingen baby zijn billen weer flink te keer dus het zit wel goed

Ik heb wel deze dagen meer last van mijn darmen, maag ( misselijk en zuur ) ook dat zal allemaal te maken hebben met het feit dat het wat krapjes is in mijn buik!
Mijn harde buiken die ik ook zo erg had zijn ook helemaal weg ..... nou ja mijn beste vriendin denkt dat baby dit weekend geboren word, omdat zij op vakantie is en mijn collega's gokken op as dinsdag!
Ik ben benieuwd

Fijn dat de echo goed was Nijna
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_49738550
Amaranta, een hint geven... uh... nee. Want er zijn bekenden van me die weten dat ik hier post en ik wil niet het risico lopen dat die het lezen . Ik ga het zo lang mogelijk voor me houden, al moet ik zeggen dat ik bijvoorbeeld aan de telefoon veel meer oplet op wat ik zeg en ik denk dat ik me daardoor nog wel een keer ga verspreken . We zullen zien. Eerst is het lekker nog het geheimpje van manlief en Frummel en mij .

Beaker fijn dat je baby weer even goed gevoeld hebt .
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:32:47 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738578
Een collega van mij gaf mij de tip om altijd te praten over 'ons kind' dan kun je je ook niet verspreken in hij/zij.
pi_49738800
Dat probeer ik ook, vanmiddag met mn vader aan de telefoon versprak ik me ook volgens mijn lief. Maar mn vader was heel druk en is sowieso niet zo alert op dat soort dingen, haha.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:47:28 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49739123
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:38 schreef Nijna het volgende:
Dat probeer ik ook, vanmiddag met mn vader aan de telefoon versprak ik me ook volgens mijn lief. Maar mn vader was heel druk en is sowieso niet zo alert op dat soort dingen, haha.
denk jij, maar ondertussen....
pi_49742660
nijna..fijn dat het goed (eigenwijs) is !
  vrijdag 25 mei 2007 @ 06:29:51 #159
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49750515
Goedemorgen, ik meld me weer, maar ik weet niet voor hoe lang nog hoor...
Vanacht een paar keer wakker van buikkrampen, net om zes uur iets dat op een wee leek en wat bloedverlies. Volgens het schema van de vk hoort dat erbij. Zou ze dan.....? Ik ben nerveus en opgewonden tegelijk! Even afwachten, heb manlief al geinformeerd dat ie misschien beter een dagje kan thuiswerken...

O God, wat zal ik nu al eerste eens gaan opruimen? Denk de keuken maar even, misschien nog even een stofzuiger door het huis. Zou zo met mijn moeder gaan winkelen, maar daar heb ik geen zin meer in, maar als ik bel om te zeggen waarom niet, heeft ze ook de hele dag geen rust meer....dilemma....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 07:12:50 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49750628
Oh, memmel, spannend! Wie weet zet het door! Ik duim voor je, succes alvast!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 07:17:57 #161
640 snoopy
peanuts
pi_49750645
Whoei, nieuwe baby in aantocht
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 25 mei 2007 @ 07:36:17 #162
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49750734
Heb net even het schema van de bevalling doorgenomen (van de pufclub). Deze fase kan uren, dagen duren! Nu ongeveer elk kwartier-20 minuten een wee-tje.

VK gebeld over bloedverlies: hoort er inderdaad bij. Geen zorgen over maken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_49751405
Memmel spannend.
zeg gewoon tegen je moeder dat je niet lekker geslapen hebt en dat je dat nog even gaat doen. later zal ze wel begrijpen waarom.
mama van 3 kids!
pi_49751408
MEMMEL, wat spannend !!!!

hier niets

véél melden hier nu he !?

*marit heeft duidelijk iets te doen vandaag*

f5
f5
f5
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:41:05 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49751443
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:38 schreef Nijna het volgende:
* Brighteyes denkt stiekem dat ze wel weet wat het gaat worden dan...

De meeste mensen spreken toch over 'hij' als het om 'de baby' gaat.
Hoewel ik het va het begin af aan over 'zij' gehad heb trouwens.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:42:01 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49751465
Memmel! Je maakt het wel spannend zo!
pi_49751654
be misschien een naam voor hij/zij gaan verzinnen?
mama van 3 kids!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:51:04 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49751656
nou, het lijkt wel weer gezakt te zijn...heb mijn moeder net even gebeld ivm winkelen, zegt ze: oh, joh, voor hetzelfde geld wordt ze pas zondag geboren. Kan best zijn dat het voorlopig weer wegtrekt.... Lekkere nuchtere kip. Ik dacht dat ze volledig de stress in zou schieten...

Nou, ik dacht dus dat het supersnel zou gaan gebeuren, maar ik wacht nog maar effe af. Ik heb al 2 uur geen krampen meer gehad.

Mannetje is naar kantoor, die hou ik telefonisch op de hoogte.
En jullie natuurlijk ook!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:53:06 #169
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49751695
Oeoeoeo een verse baby in aantocht. Ik hoop dat het geen dagen gaat duren voor jou zou zo fijn zijn als het ff flink doorzet en je straks je kleine baby vast kan houden. Heel veel succes en ik f5 de hele dag.

Marit jij bent ook zo langzaamaan wel aan de beurt hoor. Kom op laat de baby maar komen hoor.

Be morgen lekker shoppen wij ook wij moeten voor het hele gezin op pad dus dat word smijten met geld.

Hier voel ik me eindelijk wat beter het hoesten is nu nog alleen maar van die rotpollen maar niet meer van het ziek zijn. Vandaag gaan we ook lekker weer eens naar buiten. Heb net die kleine meid weg gebracht naar de peuterspeelzaal och men ze ging weer te keer maar als ze er dan eenmaal is en ik ben weg dan gaat het goed. maar wat doet dat pijn aan je moederhart.

Nou ik f5 vandaag de hele dag en gelukkig maandag vrij dus kan ik ook nog f5en.

liefs joyce
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:53:51 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49751712
Memmel! Je nuchtere moeder!
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:51 schreef Popples het volgende:
be misschien een naam voor hij/zij gaan verzinnen?
Nou, voorlopig laat ik het zo, we weten het ook nog niet dus hij/zij/het/de baby/ons kindje gaat nog steeds wel goed.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:15:22 #171
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_49752262
Echt gerommel bij Memmel.. Misschien een nieuwe baby in de loop van het weekend!

Hier mijn eerste bloedprik gehad. Ging in een keer goed. Maar ja, dat gaat het altijd bij de eerste. Om 11 en 15 uur de andere twee...
pi_49752885
oei wat frustrerend lijkt me het als de krampen dan opeens weer wegblijven
(pfffff, ook al wéét je ergens wel dat het nog dagen kan duren)
dat wil je niet weten !

SAINT, wat fijn dat het zo langzamerhand 'alleen' nog maar de pollen zijn waar je last van hebt!
Die zijn na vandaag ook weer uit de lucht als ik de weersvoorspelling zo hoor, dus dan kan je gaan bijtanken!

Ik vind ook dat ik zo langzamerhand wel aan de beurt ben trouwens
Zullen we zeggen: vandaag f5-en voor Memmel
en maandag voor mij ?

Deepfreeze, ik ben benieuwd naar je 2 andere uitslagen straks!
hoop dat het allemaal binnen normaal gaat vallen joh.
pi_49753661
verse baby

* meld *

Saint, die pollen ik heb jaren geen hooikoorts gehad en nu .......

Zo en nu flink opruimen! Volgens mij heb ik nesteldrang
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49754489
Ah die Memmel. Spannend ! Ik f5 gezellig mee tussen alle voedingen, luiers door...oh ja en die bergen was niet te vergeten....

XX
pi_49754512
verse baby...wáár !?

ik heb net koffie gezet... meteen maar even koffiezetapparaat goed gepoetst (gisteren al ontkalkt)
en kastje waarin koffie en filters staan uitgesopt.
Toen ik broodrooster weer wilde opruimen toch ook eerst die la maar goed gepoetst

en nu is het een uur later
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:33:45 #176
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49754673
Gtrrr durkte verkeerd alles weg.

Marit ik vind het een goed plan dat je nog ff wacht dan f5 ik idd tot maandag voor memmel en dan vanaf maandag tot donderdag voor jou dan moet ik weer werken.
Zie je op tegen de bevalling.

Deepfreeze ik hoop zo dat het allemaal meevalt en je bloedwaarde goed blijft.

Beaker ik moest je berichtje eerst 2x lezen ik dacht verse baby en even dacht ik dat je bevallen was. Maar helaas je doelt op memmel.

Die rot pollen zorgen er hier voor namelijk voor dat ik hoest en benauwd ben en o wat fijn ik heb in dit huis een berkenboorm voor de deur en een park een paar meter verder (wat wel heel leuk veel vleermuizen oplevert bij schemer) en veel gras. O zo fijn nog ff en dan gaat het regenen en dan in september/oktober zijn alle pollen weer gevlogen.

Liefs joyce
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:51:56 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49755290
Nou, de verse score was om 9 uur een wee en om kwart voor tien. Ik wil niet dat het nog dagen duurt, want ik voel me nou niet zo lekker dat ik de deur nog even uitga...
En het is zo warm hier in ons appartementje! Nu al 24 graden in de woonkamer. (en geen korte broek om aan te trekken!!)

Ik hoop echt dat dit meer is dan gerommel in de marge en gewoon het begin van de bevalling! M.n. dat bloedverlies geeft me hoop!

Nou, ik ga stofzuigen.
pi_49755448
oh Memmel
wat hoop ik toch voor je dat het inderdaad gewoon een begin is en je in de loop van vandaag gaat merken dat het blijft doorgaan !!!!
Jeetje, ik ken je behalve hier helemaal niet
maar ik leef zéér met je mee
Helemaal omdat het net zo goed om mij zou kunnen gaan nu !

SAINT_ ook hier véél bomen en véééél gras rondom het huis
maar gelukkig lijken de klachten dit jaar nog mee te vallen!
(jeukende ogen..maar druppeltjes van prevalin helpen goed genoeg)
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:58:53 #179
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49755561
ach memmel ik hoop zo voor je dat het doorzet. Ik ga behalve f5en heel erg voor je duimen dat het vandaag doorzet. Niet te veel doen je energie sparen en het is te warm om veel te veel te doen.

Ga hier ff opruimen en rommelen dan Mara halen en gezellig naar mijn ouders heerlijk tutten daar Mara een tukkie doen en ik lekker me laten verwennen. En dan even in bad hmmm heerlijk
pi_49756184
Sorry voor verse baby maar ik doelde inderdaad op Memmel

Memmel, hopelijk gaat het niet al te lang meer duren
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:29:33 #181
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49756768
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:44 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
En Tan ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik stond werkelijk de helft van de dag te shaken op mijn benen als ik niet op tijd iets at.
Ja dat heb ik ook echt! Ook dat gevoel dat het eten mijn dag beheerst. Ik heb ook lang niet altijd trek in eten maar die honger dwingt me gewoon.

Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Wat ongezoete ontbijtgranen door de yoghurt is idd wel een goede tip, als ik dan toch kwark of yoghurt naar binnenwerk kan ik er net zo goed iets doorheen doen.

@Memmel wat spannend. En irritant dat vals alarm gedoe hè, ik heb er ook veel last van gehad, maar het gaf me toch vaak wel al 2-3 cm ontsluiting, en de bevalling begon meestal binnen drie dagen echt! (dus je moeder heeft wel gelijk )
pi_49757338
Memmel ik hoop voor je dat het lekker doorzet en dat je morgen je kindje in je armen mag houden.
Marit voor jou hoop ik ook dat het niet meer zo lang zal duren. Ik weet dat ik met 8 maanden zwangerschap het al meer dan zat was die dikke buik en dikke enkels.

Ik mag hier vanmiddag om 14.10 naar de gyn voor mijn 12 weken echo. Hopelijk is er een hyeractief kind op te zien.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:42:35 #183
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49757340
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Tan het volgende:

....en de bevalling begon meestal binnen drie dagen echt! (dus je moeder heeft wel gelijk )

Net weer even naar het toilet en weer wat meer bloederig slijm. Heb mijn kraamverband (de kleine versie) maar opengerukt, want normaal maandverband ligt hier al 9 maanden niet meer in huis!
pi_49757385
Dat is denk ik een deel van de slijmprop?? Bij mij ging dat ook gepaard met bloed verlies.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:45:32 #185
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_49757508
Allemaal dames met nesteldrang Dat moet bij mij nog wel komen

Zonet voor de 2e ronde geweest. Ze moest het eerst in mijn arm proberen, omdat armbloed andere waardes geeft dan vingerbloed. Ze vond een mooi plekje net boven die van vanochtend, en met een vlindernaaldje (kleiner/dunner) had ze gelijk prijs. Dus ik ben wel happy. Als het vanmiddag ook zo makkelijk gaat...
pi_49757923
Memmel, nog maar eventjes, en dan heb je gewoon je babytje vast!!!!
Hoop voor je dat het nu snel doorzet!

Faja, veel plezier bij je echo vanmiddag.

Deepfreeze, fijn dat je eindelijk iemand had die goed kon prikken

* p_iglet zet framboosjes, aardbeitjes en meloen neer voor iedereen.
Tast toe dames. Ik ben net heerlijk in het zonnetje met de bakfiets naar de markt gefietst.
pi_49758673
P_iglet, een bakfiets leuk!! bedankt voor al dat lekkers

Faja, veel plezier vanmiddag!

Memmel, ik denk inderdaad dat dat je slijmprop is ik heb nog wel een Alwaysje voor je die had ik gekocht omdat ik dacht ongesteld te worden .........

Tan, bij AH hebben ze hele lekkere dingen voor door de yogurt, maar ben ff de naam kwiijt ik zal morgen even kijken!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49759172
p-iglet..lekker !

hier nogsteeds bewolkt en drukkend warm
...wachten op onweer dus

Deepfreeze, nog één keer te gaan
pi_49761310
Hier gaat de zon nu net weg! Ik lag zo lekker in mijn bikini

Geloof dat ik de was maar binnen ga halen enzo ........ het is wel behoorlijk warm inderdaad!

Deepfreeze, zet hem op!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49762024
Memmel, ik hoop dat t doorzet

Deepfreeze succes met de laatste prik!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:54:41 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49762417
Ik heb net uit pure wanhoop mijn zwangerschapsjoggingbroek afgeknipt. Ik werd gek van de hitte! Mijn ouders hadden boodschappen gedaan en stonden net met een bak aardbeien en twee meloenen voor de deur! Pa heeft de hond nog even uitgelaten en ze zijn weer vertrokken onder het mom van: we horen het wel als het zover is! Lief hoor.

Dus *ik zet ook aardbeien en meloen neer* Tast toe!
pi_49763209
P_iglet..nog steeds op de fiets ? Wat een prestatie, maar ook wel lekker met dit weer.

* KP zet gewoon bak met M&M 's neer* Al dat gezonde gedoe, nergens goed voor...
pi_49764538
M&M's

ik ga ff en tukkie doen, ben versleten! Nesteldrang is nogal wat ....
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49764886
*marit is misselijk van de meloen met M&M's *

helaas zijn choco-ijsjes op hier :-(
pi_49764960
trouwens Memmel....
wat is de laatste stand van zaken rondom krampen wel/niet/hoevaak/hoe pijnlijk ????
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:28:12 #196
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49766208
@Memmel, slijmprop verliezen is een goed teken! (het was bij mij inderdaad heel bloederig en slijmerig) en de weeën begonnen die nacht! (bij twee van de vier zwangerschappen ben ik heel duidelijk de slijmprop verloren)

@Beaker, er zit hier geen AH Maar toch bedankt!!
pi_49766940
Tan,

Baby is weer druk als vanouds Jippie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:06:34 #198
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49767531
De laatste stand van zaken: af en toe een kramp (net weer een) en slijmerig bloedverlies. Hoort ook bij de weeen, zegt de VK.
Die zegt ook dat het zo weer weg kan zakken, maar ook door kan zetten: kortom geen zinnig woord over te zeggen...

Pijnlijk...tja, ik weet niet wat me te wachten staat, maar het voelt als een flinke kramp in je onderbuik. Moet wel even stilstaan of zitten, maar niet dat ik al het gepuf uit de kast moet trekken. Maar ik kijk ook niet echt uit naar wat dan een 'echte' wee genoemd wordt. Ik vind dit toch al wel lekker naar voelen.....

@Marit: staat hier nog een bak Australian choco-ijs in de vriezer. En perenijsjes. Welke wil je??
pi_49767789
Whaaa...perenijsje !!!

ik heb hier vaak gelezen dat een warm bad je kan helpen inschatten of het 'loos alarm' is of dat het juist een echt begin is...
(warm bad..met dit weer ??? )

aan de andere kant:
je lichaam is echt gewoon héél duidelijk begonnen met het kindje naar buiten werken !
hoe lang dat in totaal gaat duren weet je achteraf pas,
maar dit is zéker niet voor niets !!!

Het lijkt me alleen zo onzeker omdat je niet weet of je nou beter nog maar snel wat bij kunt gaan proberen te slapen... ik zou dus echt bezig zijn met "ben ik niet te moe straks?"
hihi, gelukkig helpen de hormonen je wel door de vermoeiende uurtjes heen schijnt
bijslapen komt daarna wel weer.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:31:25 #200
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49768396
Marit: hoe kan ik dat dan aflezen aan een warm bad? Dan ga ik de kraan vast aanzetten hoor!

Moe ben ik niet, ik heb lekker nog wat bijgedut vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')