denk jij, maar ondertussen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:38 schreef Nijna het volgende:
Dat probeer ik ook, vanmiddag met mn vader aan de telefoon versprak ik me ook volgens mijn lief. Maar mn vader was heel druk en is sowieso niet zo alert op dat soort dingen, haha.
* Brighteyes denkt stiekem dat ze wel weet wat het gaat worden dan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:38 schreef Nijna het volgende:
Dat probeer ik ook, vanmiddag met mn vader aan de telefoon versprak ik me ook volgens mijn lief. Maar mn vader was heel druk en is sowieso niet zo alert op dat soort dingen, haha.
Nou, voorlopig laat ik het zo, we weten het ook nog niet dus hij/zij/het/de baby/ons kindje gaat nog steeds wel goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:51 schreef Popples het volgende:
be misschien een naam voor hij/zij gaan verzinnen?
Ja dat heb ik ook echt! Ook dat gevoel dat het eten mijn dag beheerst. Ik heb ook lang niet altijd trek in eten maar die honger dwingt me gewoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:44 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
En Tan ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik stond werkelijk de helft van de dag te shaken op mijn benen als ik niet op tijd iets at.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Tan het volgende:
....en de bevalling begon meestal binnen drie dagen echt! (dus je moeder heeft wel gelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |