sluit zich hier bij aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef Sugar het volgende:
Misses_DNK, vallen de reacties nu mee? Ik hoop het!
En heerlijk dat alles goed gaat en dat je kindje in je buik rondspringt!
Oh ja, en ik ben nog steeds benieuwd wie je bent.![]()
Op mijn beide werkplekken reageert iedereen heel enthousiast, maar in mijn 'persoonlijke' omgeving weten eigenlijk alleen 'de ouders' en 'de broers/zussen' het nog. Maar dat zal niet lang meer duren... Na vandaag kan ik het wel van de daken schreeuwen!!! Bovendien ben ik nu over de 12 weken (wat gaat die tijd toch snel?!) en dan is het min of meer 'veilig' om het te vertellen (daarvoor vond ik het zelf nog erg pril)...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef Sugar het volgende:
Misses_DNK, vallen de reacties nu mee? Ik hoop het!
En heerlijk dat alles goed gaat en dat je kindje in je buik rondspringt!![]()
Oh ja, en ik ben nog steeds benieuwd wie je bent.![]()
Gefeliciteerd nog en wat fijn dat ze nu al mee naar huis mogen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ben thuis ! Alles ok, maar wel even wennen zeg.
Ga eerst even wat aan rommelen, vanavond even beetje lezen enzo !
dikke x
uh was je nog niet helemaal uitgepraat??? Vertel vertel vertel!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef marit1978 het volgende:
Meteen vandaag voor het eerst kennis gemaakt met de vervanger van één van de vk's die zelf met verlof gaat... is toch wennen!
Gelukkig maar dat ze die kennismaking tijdig laten gebeuren, kunnen we ons evt. op haar instellen!
en
ja hoor, ben al 18 weken. en al bang voor de bevalling hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:28 schreef DaviniaHR het volgende:Mariskasl gefeliciteerd!!!
Voel je je goed?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Prettige vakantie Deliedje!
Misses DNK: van harte gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? 15 wk of zo?
...en.... eigenlijk zou ik bij God niet meer weten wat ik nog meer wilde vertellenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef marit1978 het volgende:
zo..weer terug van de keuring !
bloeddruk 120/80, stabiel t.o.v. vorige week
kindje ligt net als vorige week lekker vast in bekkeningang, dus klaar voor de start.
bekkenklachten blijven helaas doorsudderen, dus van mij mag het ook gaan starten nu!
het kan er maar weg zijn he ?
Meteen vandaag voor het eerst kennis gemaakt met de vervanger van één van de vk's die zelf met verlof gaat... is toch wennen!
Gelukkig maar dat ze die kennismaking tijdig laten gebeuren, kunnen we ons evt. op haar instellen!
en
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef marit1978 het volgende:
[..]
...en.... eigenlijk zou bij God niet meer weten wat ik nog meer wilde vertellen![]()
Ja!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef wenneke1 het volgende:
Fijne vakantie voor de vakantiegangers.
Even een vraagje. Ik heb naast gruwelijk misselijk, erg moe en boobs als voetbalballen enorm veel last van mijn onderbuik, cq liezen. Ik weet niet waar het vandaan komt en of het van mijn blaas, baarmoeder of darmen afkomt. Herkent nog iemand dit???
ja ik heb het ook, het is net een soort kramp, en dat gruwelijke misselijk daar ben ik ook wel is klaar mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef wenneke1 het volgende:
Fijne vakantie voor de vakantiegangers.
Even een vraagje. Ik heb naast gruwelijk misselijk, erg moe en boobs als voetbalballen enorm veel last van mijn onderbuik, cq liezen. Ik weet niet waar het vandaan komt en of het van mijn blaas, baarmoeder of darmen afkomt. Herkent nog iemand dit???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |