*zucht* als je in het racetopic in de OP had gekeken, had je geweten dat het NIET op RTL7 (sowieso al niet op SBS6 dit seizoen!!) maar op RTL4 uitgezonden wordt. Vanaf 17:45 op RTL7 voorbeschouwing, vanaf 18:10 op RTL4.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
Krijgen we wel alles te zien????
op SBS6 TXT staat.
17:46 - 18:19
Gaat het op RTL4 verder ofzo ??
Uh-oh! Als coureurs dit zelf gaan roepen zit er meestal flink wat stront aan de knikker.quote:Ralf Schumacher: "Mijn stoeltje is veilig"
Ralf Schumacher lijkt zich weinig te zorgen te maken over zijn positie bij Toyota. De Duitser heeft dit seizoen nog geen potten kunnen breken en heeft nog maar één punt gescoord. De Toyota-coureur kwalificeerde zich zaterdag als achttiende.
Er gaan geruchten dat Ralf Schumacher het einde van het seizoen niet zal halen. Ralf verwijst deze echter resoluut naar de prullenmand: "Je zal mij zeker tot en met het einde van dit seizoen nog in de Toyota zien rijden. Zo niet langer."
F1Racing
OPquote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
*zucht* als je in het racetopic in de OP had gekeken, had je geweten dat het NIET op RTL7 (sowieso al niet op SBS6 dit seizoen!!) maar op RTL4 uitgezonden wordt. Vanaf 17:45 op RTL7 voorbeschouwing, vanaf 18:10 op RTL4.
OP = OpeningsPost van een topic. De eerste post waarmee een topic begint, dus.quote:
Je laat me blozenquote:
You're welcome!quote:
iddquote:
I'll remind you (op de meetquote:
ZO, en wie gaat er nu het eerst eruit??quote:Spykerleiding boos op coureurs
De Grand Prix van Canada was de uitgelezen mogelijkheid voor Spyker om een goed resultaat te boeken. Helaas maakte beide rijders een stuurfout waardoor hun race ten einde kwam. Mike Gascoyne en Colin Kolles waren dus niet echt te spreken over de prestaties van hun coureurs.
Adrian Sutil maakte al vroeg in de race een fout en zette zijn Spyker stil tegen een muur. Dat de Duitser met regelmaat sneller is dan zijn teamgenoot Christijan Albers maakt de fouten die hij maakt niet goed, vindt Gascoyne: "Adrian maakte wederom een fout, hij moet echt stoppen met het maken van zulke cruciale fouten als hij nog wil doorgaan met het rijden op dit niveau." Sutil belandde ook in Monaco in de vangrail.
Albers reed gedurende de race tijdelijk op een negende positie, maar ook hij maakte een stuurfout door te laat in te sturen en zijn bolide over de curbstones te lanceren. Albers verloor hierbij zijn voorvleugel en in de pits werd besloten om de Nederlander niet meer het circuit op te sturen. Teambaas Kolles had op meer gehoopt dit weekend: "Alles was goed vandaag, de strategie, de timing, maar kleine fouten zorgden ervoor dat we niet eindigden waar we konden eindigen. Adrian en ook Christijan moeten vanaf nu echt gaan focussen. Dit mag niet vaker gebeuren."
Ik denk Sutil, naar Toyotaquote:Op maandag 11 juni 2007 09:13 schreef Sally het volgende:
[..]
ZO, en wie gaat er nu het eerst eruit??
Waar slaat zoiets op? Om te voorkomen dat mensen zn voeten buitenboord zien bungelen en roepen dat het niet veilig genoeg is of iets dergelijks?!quote:This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management
T.v.-beelden en amateur-beelden staan er nu nog op..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef vosss het volgende:
Op youtube zijn geen filmpjes meer te zien van de crash van Kubica.
Voor zover ik geprobeerd heb (50+ filmpjes) zijn allemaal verwijderd met de volgende tekst:
[..]
Waar slaat zoiets op? Om te voorkomen dat mensen zn voeten buitenboord zien bungelen en roepen dat het niet veilig genoeg is of iets dergelijks?!![]()
Andere F1 filmpjes staan er zo te zien nog wel gewoon op, maar de crash van Kubica word masaal verwijderd
ehm ... zonder deze acties zou F1 de helft waard zijn ... wees blij met de gedoogde filmpjes van F1 want Bernie's reach even touches your privates, if it wants to.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
T.v.-beelden en amateur-beelden staan er nu nog op..
Belachelijke actie van FOM/FIA/wie dan ook... De officiële t.v.-beelden kan ik nog enigszins inkomen, maar die amateurbeelden hebben ze af te blijven.. Ik geloof er niks van dat zoiets uitgesloten wordt bij aanschaf van een toegangskaart, dus waarschijnlijk hebben ze geen poot om op te staan, maar is Youtube te schijtluiserig om voor z'n gebruikers op te komen![]()
Toch kan ik me wel ergens vinden in de overtuiging hetzelfde te kunnen presteren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:26 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het niet meer dan terecht dat de Spyker coureurs harde kritiek krijgen. Sutil is een aantal maal hoopvol snel geweest, maar maakt ondertussen elke grand prix wel een of twee behoorlijk domme blunders. En die durft zichzelf dan nog te vergelijken met Lewis Hamilton ook nog.
En Albers hoeft ik niet eens meer te zeggen dat lijkt me wel duidelijk.
Wie biedt meer?quote:Woedend op rijders
Door GERARD DEN ELT
MONTREAL - Een woedende Mike Gascoyne, de technische baas bij Spyker, heeft na afloop van de GP van Canada zijn coureurs Christijan Albers en Adrian Sutil de mantel uitgeveegd.
De ergernis over het mislopen van de eerste WK-punten dit seizoen ging volgens bronnen binnen het team zo ver dat de Duitser Adrian Sutil met tranen in zijn ogen de reprimande in ontvangst nam.
Gascoyne was zondagmiddag razend over de prestaties van zowel Sutil als Albers, die in de chaotische race in Montreal beiden de muur raakten en daardoor direct of indirect zichzelf uitschakelden voor een uitstekend resultaat in de zesde Grand Prix van het jaar.
Volgens het team lag Christijan Albers vlak voor zijn crash op een negende plaats in de 40ste ronden en waren WK-punten binnen handbereik. Hij reed volgens het team een seconde sneller per ronde in de achtervolging op Alexander Wurz, die op het podium eindigde.
Daarbij moet wel worden aangetekend dat Wurz op een een-stop-strategie zat, terwijl Albers nog een keer had moeten stoppen voor banden en benzine.
Uren na de race was de Britse Chief Technical Officer van SpykerF1 nog altijd niet volledig gekalmeerd.
,,Elk team maakt hier grove fouten en daarvan hadden wij moeten profiteren. Maar wat doen we? We maken nóg meer fouten dan de anderen,’’ aldus Gascoyne.
En: ,,Dit had onze race kunnen zijn. We hadden misschien wel een vierde of vijfde plaats kunnen halen. Als je ziet dat Wurz op het podium staat, terwijl hij dicht bij Christijan in de buurt reed, dan had er voor ons meer ingezeten. Echt een gemiste kans. Zo eentje krijg je hooguit een keer in een jaar.’’
Zowel Sutil als Albers vindt in de ogen van Gascoyne en teambaas Colin Kolles geen genade.
Volgens Kolles kon het team door eigen schuld niet profiteren van de gunstige omstandigheden. De snelheid, de strategie en de pitstops verliepen volgens plan. ,,Opnieuw zijn we door kleine fouten niet in staat gebleken te profiteren. Zowel Adrian als Christijan moet hierop letten en ervan leren.’’
Hij deelde daarna wel een waarschuwing uit: ,,Dit mag hen niet meer gebeuren.’’
Beiden raakten de muur, tot grote ergernis van Gascoyne. Vooral Sutil moet het ontgelden. ,,Adrian ging er wéér af door eigen schuld – hij moet echt stoppen met het maken van dit soort fouten als hij op dit niveau wil blijven presteren.’’
De 24-jarige Duitser toonde berouw over zijn zoveelste fout. In Melbourne (aanrijding met Davidson, twee stop-and-go straffen), Bahrain (botsing) en Monaco (aanraking met de vangrail) was dit zijn vierde misser.
Ook Albers draagt volgens Gascoyne schuld aan zijn eigen uitvallen. Hij raakte in het begin van de race de muur, maar kon doorrijden. Volgens Gascoyne is waarschijnlijk zijn voorvleugel geraakt.
Die beschadiging veroorzaakte later zijn crash. Albers is het met die lezing niet eens. Volgens hem is tijdens zijn pitstop naar de vleugel gekeken en werd besloten dat hij kon doorrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |