abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50297046
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
Krijgen we wel alles te zien????
op SBS6 TXT staat.
17:46 - 18:19

Gaat het op RTL4 verder ofzo ??
*zucht* als je in het racetopic in de OP had gekeken, had je geweten dat het NIET op RTL7 (sowieso al niet op SBS6 dit seizoen!!) maar op RTL4 uitgezonden wordt. Vanaf 17:45 op RTL7 voorbeschouwing, vanaf 18:10 op RTL4.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 10 juni 2007 @ 17:40:55 #242
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50302539
quote:
Ralf Schumacher: "Mijn stoeltje is veilig"

Ralf Schumacher lijkt zich weinig te zorgen te maken over zijn positie bij Toyota. De Duitser heeft dit seizoen nog geen potten kunnen breken en heeft nog maar één punt gescoord. De Toyota-coureur kwalificeerde zich zaterdag als achttiende.

Er gaan geruchten dat Ralf Schumacher het einde van het seizoen niet zal halen. Ralf verwijst deze echter resoluut naar de prullenmand: "Je zal mij zeker tot en met het einde van dit seizoen nog in de Toyota zien rijden. Zo niet langer."
F1Racing
Uh-oh! Als coureurs dit zelf gaan roepen zit er meestal flink wat stront aan de knikker.

Arme Ralf
  zondag 10 juni 2007 @ 17:49:35 #243
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_50302771
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef Sally het volgende:

[..]

*zucht* als je in het racetopic in de OP had gekeken, had je geweten dat het NIET op RTL7 (sowieso al niet op SBS6 dit seizoen!!) maar op RTL4 uitgezonden wordt. Vanaf 17:45 op RTL7 voorbeschouwing, vanaf 18:10 op RTL4.
OP
Ja had gekunt

iig bedankt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_50304122
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

OP
Ja had gekunt

iig bedankt
OP = OpeningsPost van een topic. De eerste post waarmee een topic begint, dus.
*staat dit niet in de FAQ van het Sport-fourm???* Iemand die een topic kan vinden?? IK niet, iig.

Tegenwoordig hebben we voor de F1-races echt geweldig infomatieve en uitgebreide verhalen, met foto's, geschiedenis en wetenswaardigheden, inclusief een tijdtabel en televisieuitzendingen.
Met dank aan WEST en sanger!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 10-06-2007 18:38:18 ]
  zondag 10 juni 2007 @ 18:32:11 #245
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50304186
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef Sally het volgende:

Met dank aan WEST en sanger!
Je laat me blozen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50304344
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Je laat me blozen
You're welcome!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:42:52 #247
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50304452
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Je laat me blozen
idd
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 juni 2007 @ 18:46:48 #248
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50304574
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef Sally het volgende:

[..]

You're welcome!
I'll remind you (op de meet )
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50309507
Damn eindelijk weer eens wat actie tijdens een race. Ferrari heeft het trouwens wel goed verkloot en Raikonnen lijkt gewoon geen race te willen geven.

Die Wurz is trouwens wel groot, op het podium is ie net zo groot als Hamilton terwijl die een stuk lager staat. Hamilton trouwens ook knap gewonnen, al heeft ie natuurlijk meer tijd om te oefenen
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_50321196
quote:
Spykerleiding boos op coureurs

De Grand Prix van Canada was de uitgelezen mogelijkheid voor Spyker om een goed resultaat te boeken. Helaas maakte beide rijders een stuurfout waardoor hun race ten einde kwam. Mike Gascoyne en Colin Kolles waren dus niet echt te spreken over de prestaties van hun coureurs.

Adrian Sutil maakte al vroeg in de race een fout en zette zijn Spyker stil tegen een muur. Dat de Duitser met regelmaat sneller is dan zijn teamgenoot Christijan Albers maakt de fouten die hij maakt niet goed, vindt Gascoyne: "Adrian maakte wederom een fout, hij moet echt stoppen met het maken van zulke cruciale fouten als hij nog wil doorgaan met het rijden op dit niveau." Sutil belandde ook in Monaco in de vangrail.

Albers reed gedurende de race tijdelijk op een negende positie, maar ook hij maakte een stuurfout door te laat in te sturen en zijn bolide over de curbstones te lanceren. Albers verloor hierbij zijn voorvleugel en in de pits werd besloten om de Nederlander niet meer het circuit op te sturen. Teambaas Kolles had op meer gehoopt dit weekend: "Alles was goed vandaag, de strategie, de timing, maar kleine fouten zorgden ervoor dat we niet eindigden waar we konden eindigen. Adrian en ook Christijan moeten vanaf nu echt gaan focussen. Dit mag niet vaker gebeuren."
ZO, en wie gaat er nu het eerst eruit??
  maandag 11 juni 2007 @ 09:43:32 #251
12012 arexes
Oei LALA
pi_50321878
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:13 schreef Sally het volgende:

[..]

ZO, en wie gaat er nu het eerst eruit??
Ik denk Sutil, naar Toyota
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  maandag 11 juni 2007 @ 11:47:12 #252
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_50325737
Beetje flauwekul in dit opzicht vanuit Spyker. De Spykercoureurs dienen gewoon op hun max te zitten, constant. Dat dat ten koste van de wagen gaat, ala. Maar anders hebben ze geen kans op scoren. Uiteraard is wat ze nu hebben nog minder dan wanneer ze de race hadden uitgereden. Maar in de race waren ze niet zo snel geweest als ze de betreffende risico's niet hadden genomen. Ze hebben immers geen punten weggegooid oid. Dat ze er nu zo dicht bij in de buurt kwamen, kwam door het nemen van die risico's. Het is dus maar net waar je voor kiest. Nu heb je minder data, 2x een DNF maar wel laten zien dat je snel kunt zijn. In Indianapolis hebben ze wederom een snel circuit. Wellicht dat de Spyker met weinig downforce wel iets kan laten zien?
  maandag 11 juni 2007 @ 19:24:02 #253
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50342480

maandag 11 juni 2007 @ 20:33:38 #254
12012 arexes
Oei LALA
pi_50345729
Haha die is goed
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_50355937
Op youtube zijn geen filmpjes meer te zien van de crash van Kubica.

Voor zover ik geprobeerd heb (50+ filmpjes) zijn allemaal verwijderd met de volgende tekst:
quote:
This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management
Waar slaat zoiets op? Om te voorkomen dat mensen zn voeten buitenboord zien bungelen en roepen dat het niet veilig genoeg is of iets dergelijks?!

Andere F1 filmpjes staan er zo te zien nog wel gewoon op, maar de crash van Kubica word masaal verwijderd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:36:53 #256
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50358085
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef vosss het volgende:
Op youtube zijn geen filmpjes meer te zien van de crash van Kubica.

Voor zover ik geprobeerd heb (50+ filmpjes) zijn allemaal verwijderd met de volgende tekst:
[..]

Waar slaat zoiets op? Om te voorkomen dat mensen zn voeten buitenboord zien bungelen en roepen dat het niet veilig genoeg is of iets dergelijks?!

Andere F1 filmpjes staan er zo te zien nog wel gewoon op, maar de crash van Kubica word masaal verwijderd
T.v.-beelden en amateur-beelden staan er nu nog op..

Belachelijke actie van FOM/FIA/wie dan ook... De officiële t.v.-beelden kan ik nog enigszins inkomen, maar die amateurbeelden hebben ze af te blijven.. Ik geloof er niks van dat zoiets uitgesloten wordt bij aanschaf van een toegangskaart, dus waarschijnlijk hebben ze geen poot om op te staan, maar is Youtube te schijtluiserig om voor z'n gebruikers op te komen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 01:55:09 #257
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50359765
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

T.v.-beelden en amateur-beelden staan er nu nog op..

Belachelijke actie van FOM/FIA/wie dan ook... De officiële t.v.-beelden kan ik nog enigszins inkomen, maar die amateurbeelden hebben ze af te blijven.. Ik geloof er niks van dat zoiets uitgesloten wordt bij aanschaf van een toegangskaart, dus waarschijnlijk hebben ze geen poot om op te staan, maar is Youtube te schijtluiserig om voor z'n gebruikers op te komen
ehm ... zonder deze acties zou F1 de helft waard zijn ... wees blij met de gedoogde filmpjes van F1 want Bernie's reach even touches your privates, if it wants to.

Bernie Ecklestone uitzendrechten, die klapper-beelden zijn voorlopig nog even goud waard. Internet is ook Bernie's grote vijand.
Calm down, please!
pi_50360171
Ik vind het niet meer dan terecht dat de Spyker coureurs harde kritiek krijgen. Sutil is een aantal maal hoopvol snel geweest, maar maakt ondertussen elke grand prix wel een of twee behoorlijk domme blunders. En die durft zichzelf dan nog te vergelijken met Lewis Hamilton ook nog.

En Albers hoeft ik niet eens meer te zeggen dat lijkt me wel duidelijk.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 02:43:05 #259
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50360324
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 02:26 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het niet meer dan terecht dat de Spyker coureurs harde kritiek krijgen. Sutil is een aantal maal hoopvol snel geweest, maar maakt ondertussen elke grand prix wel een of twee behoorlijk domme blunders. En die durft zichzelf dan nog te vergelijken met Lewis Hamilton ook nog.

En Albers hoeft ik niet eens meer te zeggen dat lijkt me wel duidelijk.
Toch kan ik me wel ergens vinden in de overtuiging hetzelfde te kunnen presteren.
Sutil zal minder snel grip verliezen in een McLaren ... evenals Albers
We zullen het pas echt zeker weten als de coureurs dezelfde auto krijgen ... nooit dus

Tot die tijd blijf ik lekker fan van Super-Ham Alleen om uitstraling al wint hij het w.m.b. van Albers, Sutil, Kubica (sry jongen ... enige die in m'n boekje bleef ondanks zo een crash is Senna) en het hele zooitje ^^
Calm down, please!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 02:53:44 #260
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50360400
Nou:
quote:
Woedend op rijders
Door GERARD DEN ELT

MONTREAL - Een woedende Mike Gascoyne, de technische baas bij Spyker, heeft na afloop van de GP van Canada zijn coureurs Christijan Albers en Adrian Sutil de mantel uitgeveegd.
De ergernis over het mislopen van de eerste WK-punten dit seizoen ging volgens bronnen binnen het team zo ver dat de Duitser Adrian Sutil met tranen in zijn ogen de reprimande in ontvangst nam.

Gascoyne was zondagmiddag razend over de prestaties van zowel Sutil als Albers, die in de chaotische race in Montreal beiden de muur raakten en daardoor direct of indirect zichzelf uitschakelden voor een uitstekend resultaat in de zesde Grand Prix van het jaar.

Volgens het team lag Christijan Albers vlak voor zijn crash op een negende plaats in de 40ste ronden en waren WK-punten binnen handbereik. Hij reed volgens het team een seconde sneller per ronde in de achtervolging op Alexander Wurz, die op het podium eindigde.

Daarbij moet wel worden aangetekend dat Wurz op een een-stop-strategie zat, terwijl Albers nog een keer had moeten stoppen voor banden en benzine.

Uren na de race was de Britse Chief Technical Officer van SpykerF1 nog altijd niet volledig gekalmeerd.

,,Elk team maakt hier grove fouten en daarvan hadden wij moeten profiteren. Maar wat doen we? We maken nóg meer fouten dan de anderen,’’ aldus Gascoyne.

En: ,,Dit had onze race kunnen zijn. We hadden misschien wel een vierde of vijfde plaats kunnen halen. Als je ziet dat Wurz op het podium staat, terwijl hij dicht bij Christijan in de buurt reed, dan had er voor ons meer ingezeten. Echt een gemiste kans. Zo eentje krijg je hooguit een keer in een jaar.’’

Zowel Sutil als Albers vindt in de ogen van Gascoyne en teambaas Colin Kolles geen genade.

Volgens Kolles kon het team door eigen schuld niet profiteren van de gunstige omstandigheden. De snelheid, de strategie en de pitstops verliepen volgens plan. ,,Opnieuw zijn we door kleine fouten niet in staat gebleken te profiteren. Zowel Adrian als Christijan moet hierop letten en ervan leren.’’

Hij deelde daarna wel een waarschuwing uit: ,,Dit mag hen niet meer gebeuren.’’

Beiden raakten de muur, tot grote ergernis van Gascoyne. Vooral Sutil moet het ontgelden. ,,Adrian ging er wéér af door eigen schuld – hij moet echt stoppen met het maken van dit soort fouten als hij op dit niveau wil blijven presteren.’’

De 24-jarige Duitser toonde berouw over zijn zoveelste fout. In Melbourne (aanrijding met Davidson, twee stop-and-go straffen), Bahrain (botsing) en Monaco (aanraking met de vangrail) was dit zijn vierde misser.

Ook Albers draagt volgens Gascoyne schuld aan zijn eigen uitvallen. Hij raakte in het begin van de race de muur, maar kon doorrijden. Volgens Gascoyne is waarschijnlijk zijn voorvleugel geraakt.

Die beschadiging veroorzaakte later zijn crash. Albers is het met die lezing niet eens. Volgens hem is tijdens zijn pitstop naar de vleugel gekeken en werd besloten dat hij kon doorrijden.
Wie biedt meer? Het is echt aflopende zaak met Albers imo ... Hij is de enige die nog geen positief nieuwsberichtje op z'n conto heeft dit jaar . Sutil is nu twee keer achter elkaar de lul maar heeft iig nog wat mooie dingen kunnen laten zien.

Over het stukje bold ... Albers heeft echt veel moeite met de oorzaak van problemen vinden niet? EERST boem, TOEN ho!
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')