nope,geen rare ongeregeldheden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een fijne afsluiter.![]()
Geen ongeregeldheden geweest?
quote:
Dat belooft hij volgend seizoen, eerste jaar was wennen aan het bagger weer hier, kleine aanpassingsproblemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef MaxPower het volgende:
Dat is natuurlijk een vrij laffe belofte, echt goede spitsen beloven 25 goals.![]()
Denk het niet, was een schitterende actie, waarna er toch behoorlijk op hem gehakt werd. Maar er ontstond niks uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef MaxPower het volgende:
Ik zag gister in voetbal insite een actie waarin hij een utrechtspeler he-le-maal het bos instuurde.Is die nog ergens terug te zien?
Gaat weer terug, Ajax wil alleen verhuren indien hij basisspeler wordt. We kunnen hem ook kopen, maar ik begreep dat Ajax er 2 miljoen voor vroeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:17 schreef S-Two het volgende:
Blijft Slijngaard nou komend seizoen of gaat ie weer terug naar Ajax?
Zondag 10 minuutjes en tegen Excelsior of Heracles ook nog 2 minuten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef koningdavid het volgende:
Heeft Slijngard uberhaupt wel gespeeld bij jullie? Zo ja, hoe deed hij het?
Tjah, snap wel dat ie geen basisspeler is geworden. Dan kunnen ze hem beter aan een club als Heracles verhuren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gaat weer terug, Ajax wil alleen verhuren indien hij basisspeler wordt. We kunnen hem ook kopen, maar ik begreep dat Ajax er 2 miljoen voor vroeg.
Wij hebben hem niet nodig, wij hebben Looms die zich zeker het laatste halfjaar als cultheld gemanifesteerd op het veldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tjah, snap wel dat ie geen basisspeler is geworden. Dan kunnen ze hem beter aan een club als Heracles verhuren.
Wat een idioot bedrag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gaat weer terug, Ajax wil alleen verhuren indien hij basisspeler wordt. We kunnen hem ook kopen, maar ik begreep dat Ajax er 2 miljoen voor vroeg.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat kwam net zoals Noca al zei door die vreselijke spreekstalmeester die elk spontaan initiatief van het publiek (daar is de huldiging toch voor) professioneel wist te voorkomen. En natuurlijk Jannes. Zet er iets leuks neer en er komt wellicht wat meer sfeer. Nu stond er een drent die alleen 'boeruh boeruh' kon roepen. Waar blijft het Grunnen's laid denk je dan...
bronquote:Luciano van GBA naar Groningen
Luciano Da Silva neemt na zeven seizoenen afscheid van Germinal Beerschot. De 27-jarige doelman gaat in Nederland aan de slag bij FC Groningen. Er ligt een contract voor vijf seizoenen klaar. Het contract van Luciano liep volgend seizoen af. Germinal Beerschot en Groningen zijn het bijna eens over de transfervoorwaarden.
Luciano ontpopte zich op het Kiel tot publiekslieveling. Afscheid nemen van Germinal Beerschot doet pijn, maar de doelman loopt ook met een bitter gevoel rond. "Het bestuur laat niets meer van zich horen over een verlenging," zucht Luciano in de krant Het Nieuwsblad. "Ik vind dat een gebrek aan respect. Het is jammer dat ik na zeven jaar zo moet vertrekken."
"Ik vertrek met spijt in het hart, maar ik heb een akkoord met Groningen. Ik ga de supporters missen."
FC Groningen verhuisde vorig seizoen naar het Euroborg-stadion. De groen-witten konden zowel op sportief als financieel vlak een grote stap voorwaarts zetten.
Ik heb Voetbal Insite opgenomen, zal effe kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef MaxPower het volgende:
Ik zag gister in voetbal insite een actie waarin hij een utrechtspeler he-le-maal het bos instuurde.Is die nog ergens terug te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |