Moet je weer zo veel meeslepenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neem je ook een statief mee en gebruik je hem als stoel
Hou je van macaroni ovenschotel? Mooi, want dat eten we vanavond, ik stond al om 6.15 uur te koken vanmorgenquote:
Jij bent er vroeg bij zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:25 schreef maok het volgende:
[..]
Hou je van macaroni ovenschotel? Mooi, want dat eten we vanavond, ik stond al om 6.15 uur te koken vanmorgen, het kan dus zo de oven in.
Prima voer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:25 schreef maok het volgende:
[..]
Hou je van macaroni ovenschotel? Mooi, want dat eten we vanavond, ik stond al om 6.15 uur te koken vanmorgen, het kan dus zo de oven in.
Nee, toen moest ik werken, boodschappen doen, de corsa wassen en stofzuigen (gecombineerd met het volgende punt), pizza bakken, pizza eten (gecombineerd met het volgende punt), vergaderen, huis opruimen(gecombineerd met het volgende punt), mailtjes beantwoorden en toen was het al weer elf uur geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Prima voer!
Je had ook gisteravond kunnen koken
quote:
Jawel,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had om 10 uur met m'n huisgenootje afgesproken, immers.
Ik heb genoeg te doen! Echt wel. Heeeeeel veel.
Ah, ik snap je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel,
maar de nacht gaf je alle tijd om te slapen.
Ik vond de huldiging maar matigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:28 schreef Luco het volgende:
Mij lukte dat wel Alex!
Nu computerpracticum, zodirect toets op de PC... Snap er niks van, dus zal wel huilen met de pet op worden... Ach ja, niks aan te doen... Hierna boodschappen doen, even lunchen, en dan weer naar de faculteit... Totaal geen zin meer...
Maar goed, hoe was de huldiging gister?
Dat kwam net zoals Noca al zei door die vreselijke spreekstalmeester die elk spontaan initiatief van het publiek (daar is de huldiging toch voor) professioneel wist te voorkomen. En natuurlijk Jannes. Zet er iets leuks neer en er komt wellicht wat meer sfeer. Nu stond er een drent die alleen 'boeruh boeruh' kon roepen. Waar blijft het Grunnen's laid denk je dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |