Nou ja stom, we blijven dan de grote onbekende voor elkaar!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
´t zou natuurlijk stom zijn als we elkaar in al die maanden niet 1 keer zien he? Maar het had makkelijk gekund want ik loop daar vaak. Ben je nog geslaagd bij de MediaM?
Playahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom ziet niemand ooit de PI
Er stond '', dus ik maakte maar een garpje
Wel leuk dat je hapt trouwens![]()
Dat ze nog steeds niet die bel gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meneer Spaghettiiiiiiiii![]()
Ten eerste het is meneer Albertó
Ten tweede ik wil taart
![]()
![]()
Ik heb hier een collega die heet Gerton....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ten tweede ik wil taart
![]()
![]()
Kijk je uit dat je niet moe wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, heb al ongeveer een half kantje verbeterd, taalfouten en dingen die dubbel genoemd waren
nu met het volgende stukje bezig
Samson en gert was geweldig!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ten tweede ik wil taart
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
Directeur komt voorbij met muffins
ik : hey ben je jarig?
hij : nee het is waardeer de werknemer dag![]()
nu weer ff FOK!-kenquote:
Altijd leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
Directeur komt voorbij met muffins
ik : hey ben je jarig?
hij : nee het is waardeer de werknemer dag![]()
whehe mooi werk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb hier een collega die heet Gerton....
Iedere keer als hij belt of op kantoor komt is het
WHAAAA GERTJE !!
heb er ff het gemiddelde per dag achter gezet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Maandcijfers voor mei 2007 (t/m 17 mei)
11. 2292 Houniet - 135 posts per dag
15. 2155 Luctor.et.Emergo - 127 posts per dag
32. 1318 Roycoooooo - 78 posts per dag
39. 1268 Damzkieee - 75 posts per dag
44. 1236 ReMcOrE - 73 posts per dag
68. 1013 PieterBas - 60 posts per dag
102. 818 DaFan - 48 posts per dag
179. 587 Frrreek - 35 posts per dag
209. 542 Deansensitized - 32 posts per dag
366. 375 miss-scofield - 22 posts/dag
mensen die er niet in staan, staan te laag
sinds gisteren (eind van de morgen) heb ik weer zin om te werkenquote:
Heb je het licht gezien ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sinds gisteren (eind van de morgen) heb ik weer zin om te werken
al FOK! ik tussendoor natuurlijk ook wel
48, respectabel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb er ff het gemiddelde per dag achter gezet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sinds gisteren (eind van de morgen) heb ik weer zin om te werken
al FOK! ik tussendoor natuurlijk ook wel
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:05 schreef teardropnl het volgende:
Ik wordt gek van mijn baas hij zit alleen maar te geilen op concept auto foto's...
En ondertussen zegt ie, zit je weer te FOK!ken
Beter dan Typmiepquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Heb het woord typgeit ook al voorbij horen komen
jij hebt zeker niks te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb er ff het gemiddelde per dag achter gezet.
ik ben druk bezig met mijn scritpie, maar ik weet niet precies wat ik in mijn conclusie moet zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij hebt zeker niks te doen![]()
maar goed werk![]()
Oké een grapje dan weet ik dat, maar soms is bij jullie erg moeilijk de grens te vinden tussen een grapje en een niet grapje, zeker als je ergens zo lang over door hamert. En ik heb geen zin in geirriteerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom ziet niemand ooit de PI
Er stond '', dus ik maakte maar een garpje
Wel leuk dat je hapt trouwens![]()
De mediamarkt is wel gemeen, ze presenteren altijd alles zo dat ik denk dat ik alles ook nodig heb, heel sleeeeechtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja stom, we blijven dan de grote onbekende voor elkaar!Volgende keer beter.
Ja ik ben geslaagd bij de MediaMarkt! toch heerlijk zo'n winkel waar je alles kan kopen!
Ja kan niet zo makkelijk sarcasme uitdrukken op een forum, helaas.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oké een grapje dan weet ik dat, maar soms is bij jullie erg moeilijk de grens te vinden tussen een grapje en een niet grapje, zeker als je ergens zo lang over door hamert. En ik heb geen zin in geirriteer![]()
30 graden hier!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:06 schreef Arcee het volgende:Maandcijfers voor april 2007
29. 2167 ReMcOrE
34. 2107 Houniet
52. 1787 Luctor.et.Emergo
59. 1684 Damzkieee
85. 1459 Roycoooooo
119. 1169 lienelien
137. 1091 Goover
178. 966 PieterBas
lein, heb je nog beetje kinky dingen gedaan.. ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oké een grapje dan weet ik dat, maar soms is bij jullie erg moeilijk de grens te vinden tussen een grapje en een niet grapje, zeker als je ergens zo lang over door hamert. En ik heb geen zin in geirriteer![]()
30 graden hier!![]()
Hand op de knipquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
De mediamarkt is wel gemeen, ze presenteren altijd alles zo dat ik denk dat ik alles ook nodig heb, heel sleeeeecht![]()
Je staat bovenaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
even de Stage SC-ers gezocht in de Top 200 Posters van de maand April
[..]
dat heb ik ook heel vaakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
De mediamarkt is wel gemeen, ze presenteren altijd alles zo dat ik denk dat ik alles ook nodig heb, heel sleeeeecht![]()
het is hoogstens te verduidelijken met een smileyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja kan niet zo makkelijk sarcasme uitdrukken op een forum, helaas.
ik heb in mei al meer gepost dan in heel aprilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
even de Stage SC-ers gezocht in de Top 200 Posters van de maand April
[..]
30 graden.. jaloersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
30 graden hier!![]()
Ik weet nu wat een PI is! Ik zag dat daar een knipoog stond bij je post haha, nou goed we laten het maar even voor wat het is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja kan niet zo makkelijk sarcasme uitdrukken op een forum, helaas.
Ok!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet nu wat een PI is! Ik zag dat daar een knipoog stond bij je post haha, nou goed we laten het maar even voor wat het is.
PI is toch 3.14159265quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet nu wat een PI is! Ik zag dat daar een knipoog stond bij je post haha, nou goed we laten het maar even voor wat het is.
ja maar... je hebt toch ook altijd alles nodig wat ze aanbieden...?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
April Totaal = 2167quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb in mei al meer gepost dan in heel april
wij hebben geen seksblundersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen! waarom posten jullie niet in het Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18 topic..?
ik sta daar maar een beetje de boel te vullen..
je bent wel consequentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
April Totaal = 2167
Mei Tot nu toe = 1236
maar het gemiddelde is wel bijna hetzelfde, 72 in April om 73 in Mei
fixed..quote:
ik heb wel seks, maar nog nooit een blunder begaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen! waarom posten jullie niet in het Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18 topic..?
constant bedoel je denk ikquote:
quote:
Zo dat meisje van 15 jaar, ik zou niet blij zijn als mijn dochter zo in het leven zou staanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
verklaar je nader?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo dat meisje van 15 jaar, ik zou niet blij zijn als mijn dochter zo in het leven zou staan![]()
dus zou je verwachten dat er minder gepost zou wordenquote:
dus moet mijn gemiddelde drastisch omhoog, om het totaal van April te evenarenquote:
Spammertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus moet mijn gemiddelde drastisch omhoog, om het totaal van April te evenaren
Nasty jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef Casual-T het volgende:
Fijn verhaal dat laatste..![]()
Lijkt nu ook alsof jij dat wijf heb dronken gevoerd om d'r mee te nemen..![]()
wie zegt dat ik er bakken maak..? ik durf ze alleen wél te posten..quote:
Nee andersom whizz-kid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus moet mijn gemiddelde drastisch omhoog, om het totaal van April te evenaren
Relatie Vrijgezel (uit profiel roycoo)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nasty ja!
Gewoon omdat ze dronken was zoende ze met je Bootje![]()
ik heb gewoon niet echt bergen met seksuele ervaringen, dus heb nog geen blunders gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er bakken maak..? ik durf ze alleen wél te posten..
Ben gekke henkie niet door hier dingen neer te kwakken wat ik zoal heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er bakken maak..? ik durf ze alleen wél te posten..
WHOEHOEWquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Relatie Vrijgezel (uit profiel roycoo)
nuff said
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Relatie Vrijgezel (uit profiel roycoo)
nuff said
heel slim.. anders wordt je de 2 AnthonyZeusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben gekke henkie niet door hier dingen neer te kwakken wat ik zoal heb meegemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Misschien istie juist kieskeurig..![]()
omdat ik het gisteren heb gemist, gaan ze vandaag verderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat het weer over sex...kunnen jullie NERGENS anders over praten?
![]()
![]()
gast, ik ben 3 weken geleden ontmaagd, en ben 22... ik bedoel.. je hóeft geen bakken ervaring te hebben om ervaringen te posten..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb gewoon niet echt bergen met seksuele ervaringen, dus heb nog geen blunders gemaakt
Wat hij zegtquote:
je kan ook de topics van gister doorlezen... tenslotte loop je stage en heb je niet veel te doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
omdat ik het gisteren heb gemist, gaan ze vandaag verder
Eentje.. en daar staat @ stagequote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:38 schreef ETA het volgende:
hebben jullie ook van die patsers op msn die aangeven waar ze zitten??? opzich wel lollig als voornamelijk lui van mijn studieprogramma online zijnen iedereen kopieert het van elkaar blijkbaar...
ETA @ Taiwan
XX @ BCN
XX @ Xi'an
XX @ New York
XX @ Italia
XX @ Goteborg
XX @ home....
gezellige boel als iedereen na zijn stage weer bij elkaar omt
vriend?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
bij mij is het. @ stage of @ thuis of @ *plaats*..
meestal niet veel kinky-er dan @ een vriend of @ bios ofzo..
ik vorig jaar eind juni ergens, was net maandje 21...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gast, ik ben 3 weken geleden ontmaagd, en ben 22... ik bedoel.. je hóeft geen bakken ervaring te hebben om ervaringen te posten..
besides.. het gaat over je geslachtsdeel.. dat je harry tussen de rits zit ofzo, kan ook
raar woord? vrienden... je weet wel, mensen die je aardig vinden en waar je weleens een spelletje doet, of ff tv kijkt, ophaalt om uit te gaan etc..?quote:
Volgens mij zag hij het even in een andere contextquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
raar woord? vrienden... je weet wel, mensen die je aardig vinden en waar je weleens een spelletje doet, of ff tv kijkt, ophaalt om uit te gaan etc..?
Nou het land uit gaat me een beetje ver, maar stenigen of iets in die richting zou wel op zn plaats zijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja, hij zou maar homo zijn. Het land uit! ()
Ja kheb het ook, al gebruik ik nu geen MSN.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:38 schreef ETA het volgende:
hebben jullie ook van die patsers op msn die aangeven waar ze zitten??? opzich wel lollig als voornamelijk lui van mijn studieprogramma online zijnen iedereen kopieert het van elkaar blijkbaar...
ETA @ Taiwan
XX @ BCN
XX @ Xi'an
XX @ New York
XX @ Italia
XX @ Goteborg
XX @ home....
gezellige boel als iedereen na zijn stage weer bij elkaar omt
klopt, geheel mijn fout. En ik begrijp best dat je ook normale vrienden kan hebben, die heb ik ook. Het was ook meer als grapje bedoelt dan dat ik je echt een homo vondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef Teije het volgende:
[..]
Volgens mij zag hij het even in een andere context![]()
Ik hoop dat die opmerking een grapje isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou het land uit gaat me een beetje ver, maar stenigen of iets in die richting zou wel op zn plaats zijn!![]()
()
Kijk naar die 2e smiley danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik hoop dat die opmerking een grapje is.
ja ok, ik ging er té serieus op in maar goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef Teije het volgende:
[..]
Volgens mij zag hij het even in een andere context![]()
Als meisje van 15, onervaren met blijkbaar seks en alcohol, alleen met vriendinnen waar ze blijkbaar niet op kan vertrouwen naar een partyoord op vakantie gaat waar het barst van de mannen die uit zijn op seks is de kans natuurlijk groot dat is iets gebeurt. Ik zou graag zien dat mijn (eventueel toekomstige) dochter niet te losbandig is en haar grenzen kent, zodat ze zelf de gevaren kan inschatten.quote:
Als je inderdaad goed kijkt naar dequote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik hoop dat die opmerking een grapje is.
Die zit weer sneaky onder in verstoptquote:
Keek er even overheenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je inderdaad goed kijkt naar dekun je begrijpen dat ik maar een grpaje maak en dat ik het in het echte leven niet goed zou vinden
Nieuwe TT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |