fixed..quote:
ik heb wel seks, maar nog nooit een blunder begaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen! waarom posten jullie niet in het Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18 topic..?
ik sta daar maar een beetje de boel te vullen..
constant bedoel je denk ikquote:
quote:
Zo dat meisje van 15 jaar, ik zou niet blij zijn als mijn dochter zo in het leven zou staanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen! waarom posten jullie niet in het Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18 topic..?
ik sta daar maar een beetje de boel te vullen..
verklaar je nader?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo dat meisje van 15 jaar, ik zou niet blij zijn als mijn dochter zo in het leven zou staan![]()
dus zou je verwachten dat er minder gepost zou wordenquote:
dus moet mijn gemiddelde drastisch omhoog, om het totaal van April te evenarenquote:
Spammertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus moet mijn gemiddelde drastisch omhoog, om het totaal van April te evenaren
Nasty jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef Casual-T het volgende:
Fijn verhaal dat laatste..![]()
Lijkt nu ook alsof jij dat wijf heb dronken gevoerd om d'r mee te nemen..![]()
wie zegt dat ik er bakken maak..? ik durf ze alleen wél te posten..quote:
Nee andersom whizz-kid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus moet mijn gemiddelde drastisch omhoog, om het totaal van April te evenaren
Relatie Vrijgezel (uit profiel roycoo)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nasty ja!
Gewoon omdat ze dronken was zoende ze met je Bootje![]()
ik heb gewoon niet echt bergen met seksuele ervaringen, dus heb nog geen blunders gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er bakken maak..? ik durf ze alleen wél te posten..
Ben gekke henkie niet door hier dingen neer te kwakken wat ik zoal heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er bakken maak..? ik durf ze alleen wél te posten..
WHOEHOEWquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Relatie Vrijgezel (uit profiel roycoo)
nuff said
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Relatie Vrijgezel (uit profiel roycoo)
nuff said
heel slim.. anders wordt je de 2 AnthonyZeusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben gekke henkie niet door hier dingen neer te kwakken wat ik zoal heb meegemaakt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |