Martinihal tot rozenburglaan is net zo verquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:45 schreef Renesite het volgende:
Helemaal door het stadspark rijden jullie nietNiet vanaf de peizerweg/kranenburg tot aan martinihal
Dunno. Ik spreek amper met 'mquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Renesite, weet jij trouwens of Sebasser z'n verkeersbord al heeft? Anders ben ik 'm kwijt.
Met appelmoesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen zin om eten klaar te maken en geenidee war ikzin in heb, wat zal ik nemen?
Ik overweeg croissantjes
nee, met huzarensalade en boterhamworstquote:
Ik zou een kroket nemen voor de verandering.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen zin om eten klaar te maken en geenidee war ikzin in heb, wat zal ik nemen?
Ik overweeg croissantjes
foto? ben namelijk een expert in het gebruik van combimagnetronsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, met huzarensalade en boterhamworst
weet iemand hoe de ovenfunctie van een combimagnetron werkt?:')
* Alexxxxx is noob in het alleen wonen![]()
Uw zoekbewerking - AFK MWDGCE-25.4 - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
foto? ben namelijk een expert in het gebruik van combimagnetrons![]()
Neen, ik ben braaf geweest nog hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef teigan het volgende:
Is Sebasser weer geband?
Er is een verschil tussen zien en er iets mee doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ik ben braaf geweest nog hoor.
Eigelijk ook niet echt, maar niemand van de crew heeft mij zien baggeren ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |