aha, jij bent zo iemand die overal appelmoes bij wilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan werk en prive volgens mij niet zo geod gescheiden houdenZonet boodschappen gedaan, maar het lijkt meer magazijn inkopen doen
12 potten appelmoes, 24, kroketten, grote voorraad WC papier, en ga zo maar daar
Ja, kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:05 schreef maok het volgende:
[..]
aha, jij bent zo iemand die overal appelmoes bij wil![]()
Die van jou waren er met mijn plastictas vandoor gegaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:14 schreef teigan het volgende:
tja, katten en dozen, dat is meestal wel een goede combinatie..
Kroketten en appelmoes zijn idd niet te versmaden. Maar ik heb het idee dat jij weinig anders eetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kloptErg he
Of ik maak er mn eigen sausje van, met mayonaise en mosterd
En als ik een blik bruine bonen eet, zoals gister, gaat er gerust een hele pot bij hoor
Maar ik dacht tactisch te zijn door om etenstijd boodschappen te doen en dan ff bij mn moeder langs te gaan, maar die was niet thuis, dus nu moet ik zelf maar ff eten klaarmaken
Even genieten van het feit dat ik weer kroketten en appelmeos in huis heb
Niet te versmaden, bedoel je, denk ik. Alex, wanneer ga je echt koken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kroketten en appelmoes zijn idd goed te versmaden. Maar ik heb het idee dat jij weinig anders eet![]()
Opwarmen is niet meteen koken. Probeer nu eens pasta te maken of zo!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gister toch bruine bonen gamaakt! Op mn gasstel!
Ik pas over 10 minuutjes voor een uurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef teigan het volgende:
o jee...
* teigan hoeft gelukkig pas over een half uur weg...
Nou ja, meteen zelf maken hoeft niet, dan heb je ook weer bezemstelen nodig en zo. Maar je hebt de helft van de benodigdheden al! KAN niet misgaan gewoon. Ik begeleid je wel.quote:
Vertel..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben ik toch ook een doos.
Om maar even in de sfeer van het topic te blijven.
Wilde naar de ub, geen plek meer bij pc's, dus ik dacht ik ga wel thuis werken dan, kom ik er hier achter dat het werkstuk waar ik mee bezig ben alleen in de ub op de pc staat.quote:
Bezemstelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, meteen zelf maken hoeft niet, dan heb je ook weer bezemstelen nodig en zo. Maar je hebt de helft van de benodigdheden al! KAN niet misgaan gewoon. Ik begeleid je wel.
eh ja, das niet heel erg ontzettend handig idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wilde naar de ub, geen plek meer bij pc's, dus ik dacht ik ga wel thuis werken dan, kom ik er hier achter dat het werkstuk waar ik mee bezig ben alleen in de ub op de pc staat.
Zo deed m'n ex het iig, om ervoor te zorgen dat niet alles aan elkaar plakt na het door de machine te hebben gehaald. Tip van z'n Italiaanse werkgever, dus 't zal wel kloppen.quote:
Wie houdt je tegen?quote:
Niets, maar ik heb geen zin om te halenquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/stap4.php?shop=Easysnack_Groningenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niets, maar ik heb geen zin om te halen![]()
Luierd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niets, maar ik heb geen zin om te halen![]()
Welke verdieping is dat; 6? (heb ik nog 'n tijdje gezeten)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef Chandler het volgende:
Hier een paar kiekjes vanuit het TNT gebouw bij het treinstation
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ijs er uit bikken, met zo'n speciaal plastic ding. of met iest anders, als je de wanden maar niet beschadigdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:04 schreef Grulez het volgende:
Zo'n koelkast ontdooien gaat ook niet vanzelf... De ijsklont is dan wel redelijk groot, maar dan verwacht ik toch wel wat meer smeltage dan nu. Tot nu toe wint de ijsklont het nog ruimschoots van de pannen met kokend water![]()
Ok dank je wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijs er uit bikken, met zo'n speciaal plastic ding. of met iest anders, als je de wanden maar niet beschadigd
Een soort van Amerikaanse koelkast, maar dan anders...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef Whizzkith het volgende:
Wat de fuck is daar gebeurd?
Oh best handig ja, je kan de ijsblokjes er gewoon uithakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een soort van Amerikaanse koelkast, maar dan anders...
Stadsparkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Luierd!![]()
Ik ging zonet hardlopen (voor het eerst in m'n leven zo ongeveer) door het stadspark, eigenlijk wel een heel mooi park! Is het daar in de zomer druk? Kom eigenlijk alleen in het Noorderplantsoen maar dit zag er een stuk beter uit!![]()
Augustinusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Stadspark![]()
Kom ik altijd doorheen als ik naar school fiets.![]()
Klopt als een busche.quote:
Goed idee trouwens, ik loop hier normaal door de buurt, maar door het stadspark is natuurlijk veel leuker lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Luierd!![]()
Ik ging zonet hardlopen (voor het eerst in m'n leven zo ongeveer) door het stadspark, eigenlijk wel een heel mooi park! Is het daar in de zomer druk? Kom eigenlijk alleen in het Noorderplantsoen maar dit zag er een stuk beter uit!![]()
Stadsparkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Goed idee trouwens, ik loop hier normaal door de buurt, maar door het stadspark is natuurlijk veel leuker lopen
Martinihal tot rozenburglaan is net zo verquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:45 schreef Renesite het volgende:
Helemaal door het stadspark rijden jullie nietNiet vanaf de peizerweg/kranenburg tot aan martinihal
Dunno. Ik spreek amper met 'mquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Renesite, weet jij trouwens of Sebasser z'n verkeersbord al heeft? Anders ben ik 'm kwijt.
Met appelmoesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen zin om eten klaar te maken en geenidee war ikzin in heb, wat zal ik nemen?
Ik overweeg croissantjes
nee, met huzarensalade en boterhamworstquote:
Ik zou een kroket nemen voor de verandering.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen zin om eten klaar te maken en geenidee war ikzin in heb, wat zal ik nemen?
Ik overweeg croissantjes
foto? ben namelijk een expert in het gebruik van combimagnetronsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, met huzarensalade en boterhamworst
weet iemand hoe de ovenfunctie van een combimagnetron werkt?:')
* Alexxxxx is noob in het alleen wonen![]()
Uw zoekbewerking - AFK MWDGCE-25.4 - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
foto? ben namelijk een expert in het gebruik van combimagnetrons![]()
Neen, ik ben braaf geweest nog hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef teigan het volgende:
Is Sebasser weer geband?
Er is een verschil tussen zien en er iets mee doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ik ben braaf geweest nog hoor.
Eigelijk ook niet echt, maar niemand van de crew heeft mij zien baggeren ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |