Wie houdt je tegen?quote:
Niets, maar ik heb geen zin om te halenquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/stap4.php?shop=Easysnack_Groningenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niets, maar ik heb geen zin om te halen![]()
Luierd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niets, maar ik heb geen zin om te halen![]()
Welke verdieping is dat; 6? (heb ik nog 'n tijdje gezeten)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef Chandler het volgende:
Hier een paar kiekjes vanuit het TNT gebouw bij het treinstation
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ijs er uit bikken, met zo'n speciaal plastic ding. of met iest anders, als je de wanden maar niet beschadigdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:04 schreef Grulez het volgende:
Zo'n koelkast ontdooien gaat ook niet vanzelf... De ijsklont is dan wel redelijk groot, maar dan verwacht ik toch wel wat meer smeltage dan nu. Tot nu toe wint de ijsklont het nog ruimschoots van de pannen met kokend water![]()
Ok dank je wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijs er uit bikken, met zo'n speciaal plastic ding. of met iest anders, als je de wanden maar niet beschadigd
Een soort van Amerikaanse koelkast, maar dan anders...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef Whizzkith het volgende:
Wat de fuck is daar gebeurd?
Oh best handig ja, je kan de ijsblokjes er gewoon uithakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een soort van Amerikaanse koelkast, maar dan anders...
Stadsparkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Luierd!![]()
Ik ging zonet hardlopen (voor het eerst in m'n leven zo ongeveer) door het stadspark, eigenlijk wel een heel mooi park! Is het daar in de zomer druk? Kom eigenlijk alleen in het Noorderplantsoen maar dit zag er een stuk beter uit!![]()
Augustinusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Stadspark![]()
Kom ik altijd doorheen als ik naar school fiets.![]()
Klopt als een busche.quote:
Goed idee trouwens, ik loop hier normaal door de buurt, maar door het stadspark is natuurlijk veel leuker lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Luierd!![]()
Ik ging zonet hardlopen (voor het eerst in m'n leven zo ongeveer) door het stadspark, eigenlijk wel een heel mooi park! Is het daar in de zomer druk? Kom eigenlijk alleen in het Noorderplantsoen maar dit zag er een stuk beter uit!![]()
Stadsparkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Goed idee trouwens, ik loop hier normaal door de buurt, maar door het stadspark is natuurlijk veel leuker lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |