Dat zou best kunnen ja.. Geen flauw idee waar jij woont in de wijk maja..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij woont ook al bij mij in de wijk
Dat heb je nu allemaal gemist 2cv. Zonde.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:10 schreef 2cv het volgende:
* 2cv leest en analyseert ...
Was er een groot en heel druk seksfeest in Groningen ?
trustequote:Op maandag 21 mei 2007 23:10 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik er niet bij betrokken ben, wil ik er ook niet bij zijn
* maok gaat nu slapen, dan kunnen jullie je gang hier gaan
Bij Teigan om de hoekquote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja.. Geen flauw idee waar jij woont in de wijk maja..
Trustenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:10 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik er niet bij betrokken ben, wil ik er ook niet bij zijn
* maok gaat nu slapen, dan kunnen jullie je gang hier gaan
Neuh. Ik doe niet aan seksquote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb je nu allemaal gemist 2cv. Zonde.
Ja waar woont die? Heb geen adresboek in me hoofd van iedereen.quote:
Ah k.. Ik woon in S3 in een normale gang. 9Noord ftw!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
ik woon in S1 op een internationale gang
Ja, vanaf woensdagquote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ah k.. Ik woon in S3 in een normale gang. 9Noord ftw!!!Binnekort flatfeest bij jullie toch?
Ik raak er op uitgekeken ...quote:
Vond je het wat, of ook een beetje flauw?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:10 schreef Noca het volgende:
Navond!
Was druk op de grote markt
Komt lekker weer aan, tijd weer voor terrasjes!
Rukken is ook sex. Ik persoonlijk vind de interactie en het voorspel erg aangenaam, en dat is er toch wat minder bij het edele handwerk.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik raak er op uitgekeken ...
Of is rukken iets anders dan seks ?
De sfeer die er voornamelijk had moeten zijn kwam niet echt door het gezang van mister jannes en de spreekstalmeester. Maar toch altijd weer leuk zo'n huldiging.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vond je het wat, of ook een beetje flauw?
Dat kan twee kanten op gaan... of je hebt het er nog vaker over, of je kunt alles daar kwijt. Hmm.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn, ik vergeet telkens rechten voor het keldertje aan te vragen
Sorry dat ik zo erg benquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat kan twee kanten op gaan... of je hebt het er nog vaker over, of je kunt alles daar kwijt. Hmm.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft Groningen trouwens mogelijkheden tot buikdanslessen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |