abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49614235
co is een jood
pi_49614356
Dat zat ik me toevallig net te bedenken...

Al die joden komen ons hier wel uitlachen maar voor hun is het toch eigenlijk net zo erg, dan wel erger, dan hùn Co, hun fantastische Co Adriaanse, de amsterdammer, de echte ajacied....

...dat die nou juist naar Feyenoord gaat.

Dat is nog erger dan dat 'ie komt voor ons
pi_49614448
Omgedraaide wereld die man hoort niet bij ons thuis..

Maarja iedereen weet nu al dat wij zonder messias Co 15e of zelfs lager eindigen. Laat ik het dan anders zeggen, als die Adriaanse dan persé door onze strot gedauwd moet worden dan stel ik mij verwachtingspatroon ook meteen bij naar boven.
Of terwijl, minder dan voetballen om het kampioenschap is dan niet acceptabel..

Bij de eerste 5 eindigen moet zelfs met die Feijenoord voor een redelijk tot goede coach een niet al te zware opgave zijn.
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 21 mei 2007 @ 17:53:02 #5
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_49614635
COolsingel 2007/2008
pi_49614792
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
Omgedraaide wereld die man hoort niet bij ons thuis..

Maarja iedereen weet nu al dat wij zonder messias Co 15e of zelfs lager eindigen. Laat ik het dan anders zeggen, als die Adriaanse dan persé door onze strot gedauwd moet worden dan stel ik mij verwachtingspatroon ook meteen bij naar boven.

Bij de eerste 5 eindigen moet zelfs met die Feijenoord voor een redelijk tot goede coach een niet al te zware opgave zijn.
Nope, dat hoort ie inderdaad niet,

of hij moet flink veranderd zijn. Maar leg je er maar bij neer want je doet er helemaal niets aan
pi_49614819
Ik denk dat een 3e, 4e of 5de plek wel moet kunnen lukken mocht Co of een vergelijkbare trainer komen. Blijft Feyenoord doormodderen met een slappe zak als trainer dan verwacht ik geen verbetering tov. dit seizoen, en denk ik dat Feyenoord 9de wordt ofzo, ondanks dat deze selectie met een beetje inzet echt wel beter zou moeten kunnen maar we hebben nu eenmaal een selectie met de neiging de kantjes er vanaf te lopen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 21 mei 2007 @ 17:59:53 #8
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49614853
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Staanplaats het volgende:

!
  maandag 21 mei 2007 @ 18:03:21 #9
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_49614952
Feyenoord kennende zal het wel weer Gerald Vanenburg worden...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_49614981
Hoop dat die komt
pi_49615177
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:59 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

!
Als een drama coach als Koeman slechts één overwinning te kort komt voor een plek bij de eerste 5, dan hoeven we met messias Co toch niet voor minder genoegen te namen als voetballen om het kampioenschap.
Ik zie anders geen reden waarom we dan een ajacied moet halen? Overigens is dat voor nog geen reden om jood binnen te halen, maar dat terzijde..

De mensen doen hier de hele tijd alsof de bijbel over Adriaanse gaat, maar als je dan verwacht dat we meedoen om het kampioenschap dan is het weer onrealistisch?
  maandag 21 mei 2007 @ 18:10:51 #12
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49615207
Wie heeft Pierre trouwens gisteren gezien?
Was best aardig. Over een jaartje of 4 wil hij ergens als hoofdcoach zitten.

Ajax heeft hem nog geprobeerd te halen iets van 3 jaar geleden
  maandag 21 mei 2007 @ 18:41:30 #13
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49616142
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat zat ik me toevallig net te bedenken...

Al die joden komen ons hier wel uitlachen maar voor hun is het toch eigenlijk net zo erg, dan wel erger, dan hùn Co, hun fantastische Co Adriaanse, de amsterdammer, de echte ajacied....

...dat die nou juist naar Feyenoord gaat.

Dat is nog erger dan dat 'ie komt voor ons
Eigenlijk boeit het ons niet Gun het hem wel...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49616517
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Eigenlijk boeit het ons niet Gun het hem wel...
Ah, jullie doen hier maar alsof.

Potverdikkie, dat ik dat toch niet doorhad
pi_49617063
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  maandag 21 mei 2007 @ 19:19:49 #16
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49617439
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ah, jullie doen hier maar alsof.

Potverdikkie, dat ik dat toch niet doorhad
Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.
  maandag 21 mei 2007 @ 19:24:45 #17
88139 JoeyT
pi_49617635
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.
Het is sowieso ten eerste...

Ten tweede, waarom zeuren als een goede speler als Leonardo komt? Jullie doen zo belachelijk moeilijk altijd, terwijl t ons gewoon geen reet kan schelen.
pi_49618019
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef firecow het volgende:
co is een jood
Dat vind ik erg provinciaal gedacht van je
pi_49618773
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat vind ik erg provinciaal gedacht van je
Was dat nou een steek van Borst naar Woerts?
  maandag 21 mei 2007 @ 19:56:01 #20
123545 DatMeenJeNiet
pi_49619117
Jong-ajax speler Mustafa El Kabir is zo goed als rond met Feyenoord en gaat op amateurbasis spelen. Z'n contract werd niet verlengd bij ajax.

maandag 21 mei 2007 @ 19:58:01 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49619202
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ik vind 't nogal triest van mensen die gaan roepen hij mag niet bij ons want hij heeft een Ajax verleden , hetzelfde met sommige gasten bij Ajax die bijna begonnen te janken toen Ajax , Leonardo kocht kocht . (boehoe hij heeft een feijenoord verleden ).
'tIs maar waar je je druk om kan maken , ik heb altijd een beetje het idee als er eentje met de grootste bek roept dat het iets niet mag/kan/hoort dat de rest om erbij te horen het ook maar gaat roepen.

Het gaat toch om je club , lekker belangrijk waar hij vandaan komt , als hij z'n werk maar goed doet.

Ik ben inmiddels overleden
pi_49620765
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik vind 't nogal triest van mensen die gaan roepen hij mag niet bij ons want hij heeft een Ajax verleden , hetzelfde met sommige gasten bij Ajax die bijna begonnen te janken toen Ajax , Leonardo kocht kocht . (boehoe hij heeft een feijenoord verleden ).
'tIs maar waar je je druk om kan maken , ik heb altijd een beetje het idee als er eentje met de grootste bek roept dat het iets niet mag/kan/hoort dat de rest om erbij te horen het ook maar gaat roepen.

Het gaat toch om je club , lekker belangrijk waar hij vandaan komt , als hij z'n werk maar goed doet.

Leuk zo'n club vol met overlopers...

Gaat iedereen maar om de prijzen omdat 3/4'z'n hart heb liggen in brabant, overijssel, drenthe etc..
  maandag 21 mei 2007 @ 20:36:54 #23
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49621171
Hmmmmz, denk toch da'k alleen maar naar de Zaterdag ga van dat Ports Tournament, vrijdag schiet niet op met werk eid!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 21 mei 2007 @ 20:45:45 #24
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_49621573
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmmz, denk toch da'k alleen maar naar de Zaterdag ga van dat Ports Tournament, vrijdag schiet niet op met werk eid!
Port of Rotterdam is op vrijdag en zondag, niet op zaterdag
Feyenoord - AC Milan - WHU
  maandag 21 mei 2007 @ 20:47:22 #25
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49621645
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef Put4 het volgende:
Port of Rotterdam is op vrijdag en zondag, niet op zaterdag
Zit 'dr een dag tussen, matig!

Ach ja, dan is alle twee de dagen gaan nog wel een optie!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_49621927
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Leuk zo'n club vol met overlopers...

Gaat iedereen maar om de prijzen omdat 3/4'z'n hart heb liggen in brabant, overijssel, drenthe etc..
Ik snap je punt van overlopers, maar waarom zou je alleen maar om de prijzen komen als je uit Brabant, overijssel, Drenthe etc. komt? Ben je dan minder supporter ofzo?

'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49622524
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik snap je punt van overlopers, maar waarom zou je alleen maar om de prijzen komen als je uit Brabant, overijssel, Drenthe etc. komt? Ben je dan minder supporter ofzo?

hoor je mij ook niet zeggen..

Alleen merk wel dat veel supporters er een zogenaamde tweede club op na houden waar ze eigenlijk een veel grotere binding mee hebben (regionaal gezien etc.), en ze gewoon bij Feijenoord komen voor het 'topvoetbal'..
  maandag 21 mei 2007 @ 21:08:01 #28
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49622630
Ik denk dat het aantal 'niet-Rotterdam' die naar de Kuip komen voor het "topvoetbal" die laatste jaren aanzienlijk is afgenomen, zal alleen nog maar erger worden na afgelopen seizoen. BOEIEND! Dat ze lekker allemaal thuis blijven, ben ik 15 minuten eerdere in Rotterdam!
pi_49623046
Hehe that's the spirit, en als die joden maar weg blijven

we kunnen ondertussen Feijenoord-ajax spelen op de training..
  maandag 21 mei 2007 @ 22:38:16 #30
123545 DatMeenJeNiet
pi_49626636
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:17 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe that's the spirit, en als die joden maar weg blijven

De snor meldt dat Feyneoord interesse heeft in Perez !
pi_49626649
We hebben 10 miljoen te besteden! Geloof er weinig van
pi_49626668
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De snor meldt dat Feyneoord interesse heeft in Perez !
Da's wel een goeie
pi_49626769
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Da's wel een goeie
Afgedankte tyfus jood
pi_49626815
Afgedankt? Zou zo'n beetje de beste speler in onze selectie zijn. Maar ik hoef m niet nee
pi_49626877
Co haalt 'm hoor
pi_49627080
Naar Manchester?
  maandag 21 mei 2007 @ 22:48:47 #37
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49627086
De snor zegt wel meer.
Daarbij, Perez is wel een erg goede speler, technisch gezien, (zie het gevloek als hij weer eens niet in de basis staat elke wedstrijd bij 020 ) maar buiten dat hij van ajaks komt is het ook een arrogante tyvusjood, en dat was hij al bij AZ. Echt zo'n persoon met een aangeboren haakneus. Moet er niet aan denken om die rasmongool in me team te hebben, vond het 3/4 jaar geleden al een klootmongool.
  maandag 21 mei 2007 @ 22:49:09 #38
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49627110
NOG een Ajacied

deze keer wel een goeie overigens, dus hoop dat het niet doorgaat
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49627222
Een goede nr. 10 achter Harry en Kluivert
pi_49627400
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:41 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Afgedankte tyfus jood
Maar Co moet zeker wel komen?
pi_49629070
Uit het AD van 22 mei:

'Co moet lelijk zijn geschrokken'

Opmerkelijke en scherpe uitspraken, verzameld door de redactieleden van AD-Sportwereld.

,,Ik zag een foto in de krant. Drie armoedig geklede heren met een reiskoffer. Wallen onder de ogen, en verder van lijf en leden uitgewoond. Uit het onderschrift bleek dat het om Wim Jansen, Peter Bosz en Onno Jacobs ging. De top van Feyenoord dus. Ze waren net terug uit Oekraïne, waar ze een eerste gesprek hadden gevoerd met Co Adriaanse.’’
Columnist Hugo Camps in NRC Handelsblad.

,,Van Co weet ik: niet een heuse dandy, maar veel scheelt het niet. Hij moet lelijk zijn geschrokken van het trio holbewoners dat hem, daar in de misère, kwam verleiden. Ook nog handen in de broekzak.’’ Nogmaals Camps.

,,Mocht Adriaanse komen, zal hij van De Guzman, Drenthe, Huysegems, Greene, Vlaar, Castelen en Vincken zelfbewuste en nog betere voetballers maken dan ze nu al zijn. Ik geloof helemaal niet in een seizoen van afbraak en opbouw. Het nieuwe Feyenoord staat er al. Met deze selectie vol internationals en Jong Oranje-spelers zal Feyenoord in de top-3 moeten kunnen eindigen.’’ Columnist Henk Spaan in Het Parool.

maandag 21 mei 2007 @ 23:49:58 #42
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49629413
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Uit het AD van 22 mei:

'Co moet lelijk zijn geschrokken'

Opmerkelijke en scherpe uitspraken, verzameld door de redactieleden van AD-Sportwereld.

,,Mocht Adriaanse komen, zal hij van De Guzman, Drenthe, Huysegems, Greene, Vlaar, Castelen en Vincken zelfbewuste en nog betere voetballers maken dan ze nu al zijn. Ik geloof helemaal niet in een seizoen van afbraak en opbouw. Het nieuwe Feyenoord staat er al. Met deze selectie vol internationals en Jong Oranje-spelers zal Feyenoord in de top-3 moeten kunnen eindigen.’’ Columnist Henk Spaan in Het Parool.
Als je gewoon realistisch kijkt naar de selectie heeft Henk Spaan gewoon gelijk. Het laatste jaar zijn we zo negatieg gaan denken over de selectie dat we de realiteit een beetje uit het oog verloren zijn en de selectie zelf is ook gaan geloven dat ze niet hoger thuis horen dan de 5e/6e/7e plek en dan gebeurt dat ook ja.

Volgend seizoen moet je met een nieuwe trainer en frisse moed gewoon mee kunnen doen met de eerste 3. We moeten ons niet naar beneden laten praten. Er staat best een aardige selectie, als er maar aan de juiste touwtjes getrokken wordt.
Weisst
pi_49629529
Ow god, gaan ze nu al hopen op CL voetbal .
  maandag 21 mei 2007 @ 23:58:46 #44
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49629678
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef erkel het volgende:

[..]

Als je gewoon realistisch kijkt naar de selectie heeft Henk Spaan gewoon gelijk. Het laatste jaar zijn we zo negatieg gaan denken over de selectie dat we de realiteit een beetje uit het oog verloren zijn en de selectie zelf is ook gaan geloven dat ze niet hoger thuis horen dan de 5e/6e/7e plek en dan gebeurt dat ook ja.

Volgend seizoen moet je met een nieuwe trainer en frisse moed gewoon mee kunnen doen met de eerste 3. We moeten ons niet naar beneden laten praten. Er staat best een aardige selectie, als er maar aan de juiste touwtjes getrokken wordt.
dat roep ik al vanaf januari
pi_49630201
Zeker weten, nieuwe trainer, en 010 pakt volgend jaar de dubbel.
Ook kopen ze de winterbanden van PSV.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 07:43:51 #46
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49633237
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

dat roep ik al vanaf januari
Alle mensen met enigzins wat verstand weten dat het aan Koeman lag en niet aan de selectie.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:47:41 #47
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_49634971
Gezellig Perez naar Feyenoord
Wel een goede speler, zou ik graag bij PSV zien voetballen... Maar het wordt wel langzaam de hoer van de NL Competitie... eerst AZ, Ajax en misschien Feyenoord
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:41:11 #48
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49638468
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef erkel het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, zijn allemaal spelers met potentie alleen nu nog een coach die het er uit krijgt en dan komt het wel goed. We zijn beter als we zelf denken
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49639412
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
We hebben 10 miljoen te besteden! Geloof er weinig van
Ik heb ook de verhalen gehoord dat er wel degelijk investeerders klaar staan mits Co komt........
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:23:41 #50
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49640100
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:17 schreef Staanplaats het volgende:

hehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49640565
Over joden bij Feyenoord gesproken, vroeger importeerden we zelfs 'artiesten' blijkbaar:

BFF met GGMM
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:15:22 #52
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49644263
quote:
Commissie 'dubieuze goals' streng voor Kalou

Jammer maar helaas, in zijn eerste seizoen in dienst van Chelsea heeft Salomon Kalou volgens de officiële cijfers zeven competitiedoelpunten op zijn naam gezet. De Ivoriaan heeft er namelijk een maand na dato eentje moeten inleveren.

Een speciale Premiership-commissie 'dubieuze goals' boog zich over de 2-1 van Chelsea tegen Bolton Wanderers van 28 april. Op wiens naam moest deze treffer komen aangezien de kopbal van Kalou via de lat en het lichaam van keeper Jussi Jääskeläinen over de lijn ging? Het oordeel viel uit in het nadeel van de oud-Feyenoorder.
dmn, heeft dat kutkind er toch nog 7 gescoord in een beperkt aantal minuten in z'n eerste seizoen.....
pi_49644475
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb ook de verhalen gehoord dat er wel degelijk investeerders klaar staan mits Co komt........
is ook niet zo gek, zelfs een dichtgetikte jood kan zien dat we wel degelijk talent in de groep hebben, en bij grunn hebben ze in een jaar tijd bijna 98% rendement gehaald... En dat is nog zonder suarez. Als ze ook zoiets oprichten voor de gewone man doe ik ook zeker mee.

En nou heeft co wel een goede reputatie als het gaat om jonge talenten, dus tja, ik zou het niet gek vinden dat er mensen klaarstaan als co komt...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49644488
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ow god, gaan ze nu al hopen op CL voetbal .
Daar hoef je 5e voor te worden
pi_49645205
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef DonRaja het volgende:
Over joden bij Feyenoord gesproken, vroeger importeerden we zelfs 'artiesten' blijkbaar:

[afbeelding]

Hazes was vroeger FC Amsterdam fan he
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:48:44 #56
167723 sanni
Acima de seu
pi_49648158
Ik denk dat Adriaanse gewoon komt. Die ¤ 10.000.000 is m.i. weer zo een Johan Derksen " ik-weet-alles-maar-niet-heus-dus-stook-ik-een-beetje " verhaal waar iedereen over heen valt. Adriaanse weet heus wel hoe de vork in de steel zit, en zal altijd proberen zo goedkoop mogelijk alsnog de beste spelers naar Feyenoord te halen. Zal me niet verbazen als hij met hele onbekende-jeugd?- spelers aankomt die plotseling onder zijn bewind opbloeien. Dat heeft Adriaanse bij AZ wel bewezen dacht ik zo.

Lijkt me trouwens wel iets om naar uit te kijken: Adriaanse bij een persconferentie met naast hem OF v.Gaal, OF R.Koeman OF H.ten Cate. Vuurwerk verzekerd!

Edit: Hazes in een Feyenoord-shirt? Kijk eens hieronder. Hij zit nu in de coulissen van het Maasgebouw.

[ Bericht 11% gewijzigd door sanni op 22-05-2007 16:44:57 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:57:30 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49648533
Ik hoop serieus waar dat Adriaanse ja zegt tegen feyenoord en dat ie het weer een beetje aan het voetballen krijgt zodat jullie weer echt een beetje mee gaan doen op diverse fronten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:25:32 #58
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_49649639
Hij komp nie. Kansloze missie nr. 767...heb je die foto in het AD gezien? Tjonge jonge, da's dan de Feyenoord-top....
Nu doe je het weer!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:56:48 #59
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49650986
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:48 schreef sanni het volgende:
Edit: Hazes in een Feyenoord-shirt? Kijk eens hieronder. Hij zit nu in de coulissen van het Maasgebouw.[afbeelding]

[afbeelding]
Daar heeft'ie ook voor geb(l)oed.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:57:15 #60
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49651005
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef Crush65 het volgende:
Hij komp nie. Kansloze missie nr. 767...heb je die foto in het AD gezien? Tjonge jonge, da's dan de Feyenoord-top....
Scanneuh!
pi_49651159
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49652119
ach, die Janssen heeft er nog nooit uitgezien
pi_49652169
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:48 schreef sanni het volgende:
Ik denk dat Adriaanse gewoon komt. Die ¤ 10.000.000 is m.i. weer zo een Johan Derksen " ik-weet-alles-maar-niet-heus-dus-stook-ik-een-beetje " verhaal waar iedereen over heen valt. Adriaanse weet heus wel hoe de vork in de steel zit, en zal altijd proberen zo goedkoop mogelijk alsnog de beste spelers naar Feyenoord te halen. Zal me niet verbazen als hij met hele onbekende-jeugd?- spelers aankomt die plotseling onder zijn bewind opbloeien. Dat heeft Adriaanse bij AZ wel bewezen dacht ik zo.

Lijkt me trouwens wel iets om naar uit te kijken: Adriaanse bij een persconferentie met naast hem OF v.Gaal, OF R.Koeman OF H.ten Cate. Vuurwerk verzekerd! [afbeelding]

Edit: Hazes in een Feyenoord-shirt? Kijk eens hieronder. Hij zit nu in de coulissen van het Maasgebouw.[afbeelding]

[afbeelding]
jullie absolute held, die ook op de foto staat, heeft anders ook bij ons gespeeld weet je nog?
pi_49656766
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

jullie absolute held, die ook op de foto staat, heeft anders ook bij ons gespeeld weet je nog?
Apart is dat. Ze lopen ons altijd te zieken dat hun icoon voor ons heeft gespeeld, maar ook dat ons 'icoon' voor hun heeft gespeeld
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:55:13 #65
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49658059
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Apart is dat. Ze lopen ons altijd te zieken dat hun icoon voor ons heeft gespeeld, maar ook dat ons 'icoon' voor hun heeft gespeeld
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:59:28 #66
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49661079
10 miljoen beschikbaar voor spelers, waar halen ze dat geld vandaan?
pi_49661153
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Janssen ons icoon
pi_49661176
Co neemt zelf een zak geld mee uit de Oekraine
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:35:19 #69
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_49662989
Weet iemand hier eigenlijk iets over de kaartverkoop vh Port of Rotterdam tournament op 5 Augustus? Want ik kan alleen maar info vinden over kaartverkoop op 3 augustus
Feyenoord - AC Milan - WHU
pi_49665345
quote:
Transfers zomer 07/08

Coach:
Erwin Koeman (neemt ontslag)

Aankopen:
Andwelé Slory (voorheen Excelsior)
Luigi Bruins (voorheen Excelsior)

Eind verhuur: (nog geen duidelijkheid)
Akwasi Nana Asare (voorheen Kv Mechelen)
Diego Biseswar (voorheen Heracles Almelo)
Christian Gyan (voorheen Excelsior)
Abdul-Yakinu Iddi (voorheen Kv Mechelen)
Mark Otten (voorheen Nec)
Maikel Aerts (voorheen Willem II)
Ali Boussaboun (voorheen Fc Utrecht)
Jeffrey Altheer (voorheen Excelsior)

Stopt bij Feyenoord:
Pierre van Hooijdonk
Patrick Lodewijks (keepers trainer)

Verkocht of einde contract:
Pascal Bosschaart (aan Ado Den Haag)
Danko Lazovic (aan Vitesse)
Gerson Magrão (aan Flamengo)
Alfred Schreuder (transfervrij naar Fc Twente)
Joonas Kolkka (transfervrij naar Nac Breda)
Philippe Léonard (nog geen duidelijkheid)
Resham Sardar (nog geen duidelijkheid)
Stef Doedee (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Faisal Achlioui (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Richard Blonk (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Frank de Haan (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Mo Hammouti (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Rico Kogeldans (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
pi_49666133
Volgens Darkshine in het transfergeruchtentopic heeft Feyenoord interesse in De Fauw. Weet niet waar hij het vandaan haalt, maar dat zou nou eens een prima aankoop zijn.
Woo-loo-loo!
pi_49666264
De Fauw

Neem aan dat de nieuwe trainer gaat bepalen welke spelers er komen
pi_49666430
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef Vakkie_W het volgende:
De Fauw

Neem aan dat de nieuwe trainer gaat bepalen welke spelers er komen
Oh krijgen we dat weer. En over 2 jaar speelt hij bij PSV de sterren van de hemel en vraag je je af waarom dat teringbestuur heeft liggen slapen Volgens mij is de Fauw gewoon een aanwinst voor dit Feyenoord.

En ze moeten El Hamdaoui polsen
Woo-loo-loo!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:36:41 #74
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49666592
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Janssen ons icoon
Is wel overdreven. Maar hij maakte Feyenoord kampioen terwijl niemand dat daarvoor nog voor mogelijk had gehouden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:20:53 #75
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49673313
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef FrankyMcG het volgende:
10 miljoen beschikbaar voor spelers, waar halen ze dat geld vandaan?
Ik gok zelf dat er wel sponsoren opstaan als er een trainer van het caliber Co Adriaanse komt.
pi_49675334
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Janssen ons icoon
Dat is in mijn ogen nog steeds de Kromme!
pi_49675613
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik gok zelf dat er wel sponsoren opstaan als er een trainer van het caliber Co Adriaanse komt.
Net als die 25 miljoen als vd Herik weg zou gaan.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:08:14 #78
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49676026
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dit is wel wat anders natuurlijk. Het aanstellen van een trainer als Co Adriaanse die heeft laten zien het fundament te kunnen leggen voor een succesvolle periode bij een club (WII, AZ, maar ook Ajax) geeft meer zekerheid dan het opstappen van een voorzitter en de ongewisheid van zijn opvolger. Het zou me niet verbazen dat dat nog de grootste kracht van Adriaanse blijkt mocht hij het worden: het aantrekkelijk maken van Feyenoord voor zowel investeerders als (jonge) spelers die graag onder een goede coach willen spelen die hen beter maakt.
pi_49676111
Gyan is einde contract toch?
pi_49676165
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:11 schreef Erasmusch het volgende:
Gyan is einde contract toch?
Zal me niks verbazen als ze zo'n topper een contract voor het leven hebben gegeven.
pi_49676227
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zal me niks verbazen als ze zo'n topper een contract voor het leven hebben gegeven.
Dat zou ie wel verdienen idd
pi_49677138
Fräser tekent voor 'waanzinnige' uitdaging

23/5/2007 9 :09

ADO Den Haag heeft de technische staf voor komend seizoen rond. Henk Fräser tekent voor twee jaar in de Hofstad.
De veertigjarige Fräser gaat met Marco Gentile de nieuwe hoofdtrainer Wiljan Vloet assisteren. Het drietal moet ADO Den Haag binnen één jaar weer naar de Eredivisie loodsen.

'Waanzinnig om daar aan mee te mogen werken, toch', zegt Fräser in het Algemeen Dagblad. 'Ik hoop dat we zonder te overdrijven de scherpte terug kunnen brengen op het veld, binnen de grenzen van de sportiviteit. Dat hoort toch bij de clubcultuur van ADO Den Haag.'

Fräser werd onderwerp van gesprek toen hem door Feyenoord de wacht werd aangezegd. De verdediger had in Rotterdam-Zuid de A1 onder zijn hoede.

'Maar Feyenoord is voor mij nu een gesloten boek. Al blijven er nog wel wat lege bladzijden over, die wellicht in de toekomst ingevuld gaan worden', zegt de oud-international. 'Feyenoord zal altijd mijn club blijven. Ter illustratie: spelen voor Feyenoord was voor mij meer bijzonder dan spelen voor het Nederlands elftal.'
BFF met GGMM
pi_49677179
Gaat ze lukken ook.
pi_49677240
Gentile en Fraser, dat wordt me een verdiging
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:20:25 #85
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_49678355
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef DonRaja het volgende:
Fräser tekent voor 'waanzinnige' uitdaging
.....
Ter illustratie: spelen voor Feyenoord was voor mij meer bijzonder dan spelen voor het Nederlands elftal.' [/b]
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:40:55 #86
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49679202
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Mwah, Van Den Herik weg was stap 1. Dat de rest van het incompetente zooitje bleef zitten was even niet ingecalculeerd..
Van Den Herik moest sowieso weg, was teveel afwezig om de touwtjes in handen te houden.
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:41:13 #87
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49679215
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Eensch!
pi_49682839
quote:
'Feyenoord zal altijd mijn club blijven. Ter illustratie: spelen voor Feyenoord was voor mij meer bijzonder dan spelen voor het Nederlands elftal.'
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:25:47 #89
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49683385
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:12 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!! Wat een held
pi_49683649
Ze hadden die man echt binnen Feyenoord moeten houden. Als je hem in een mascotte pak zou zetten zou hij het volgens mij nog mooi vinden!
pi_49687724
"Als trainer ben je de baas. Als speler niet"

Na een rijke carrière stopt Pierre van Hooijdonk als profvoetballer. Na de zomer begint hij aan de cursus oefenmeester 1, dus we zullen hem ongetwijfeld terugzien als trainer. Hieronder leest u een interview wat de lange spits met BnDestem had..

- Opgelucht dat het er opzit?

"Op het moment dat het klaar was wel. Het was met Feyenoord vooral mentaal een slopend seizoen. Straks, als de competitie begint, zal het misschien wel weer een beetje gaan kriebelen. Maar goed, het balletje blijft bij mij gewoon rollen, alleen waarschijnlijk niet meer op professioneel niveau."

- Waarschijnlijk??

"Ik heb altijd geleerd om niets uit te sluiten. Maar in principe wordt het komend seizoen Steenbergen 4, met wat vrienden."

- In 2005 besloot je terug te keren uit Turkije. Terug naar 'jouw' NAC. Binnen een half jaar was je alweer weg uit Breda. Denk je nu niet: dat had ik helemaal niet moeten doen?

"Ik had altijd gezegd dat als de kans zich voor zou doen, ik nog wel een keer terug naar NAC zou willen. Ik had er een goed gevoel over. Dat is niet zo uitgepakt. Part one was dat ik bepaalde ideeën had over hoe je als club verder zou kunnen komen. Ik dacht wel dat ik iets zou kunnen toevoegen op beleidsniveau en had daarbij rollen voor een aantal mensen van buitenaf in gedachten. Ik denk dat daardoor mensen bang werden voor hun eigen hachie. Terwijl ik dacht aan 'en-en'. Omdat ze er bij NAC geen goed gevoel bij hadden, hebben we onze plannen laten liggen en wilde ik eerst gewoon weer lekker gaan voetballen."

- Merkte je vervolgens dat je niet omarmd werd als Verloren Zoon?

"Ik proefde al snel dat ik werd gezien als degene die ervoor gezorgd had dat Ton Lokhoff nog in het zadel zat als trainer. Ton was ik en ik was Ton voor velen. Op vriendschappelijke basis is dat wel zo, maar niet als trainer en speler."

- Is jouw gevoel voor NAC veranderd?

"Niet voor de club, maar ik heb een ander gevoel gekregen voor de mensen die medeverantwoordelijk zijn voor mijn snelle vertrek. Dat NAC-gevoel heb ik nog als ik met oud-NAC meedoe. Maar er zijn ook mensen binnen de club, waar bij mij de haren recht van overeind gaan staan als ik ze zie."

- Wie bedoel je?

"De directie." (In die periode bestond die alleen uit Theo Mommers, J.H.).

- Ton Lokhoff werd in december 2005 opgevolgd door Cees Lok. Al snel wilde jij weg.

"Ook Lok zag mij als de vriend van Ton. We hebben niet één aanvaring gehad, maar toen ik vertelde dat ik aan het einde van het seizoen mijn 1-jarig contract niet zou verlengen, zei Lok dat de kans groot was dat ik op de bank zou belanden. 'Je hebt veruit de meeste capaciteiten, maar de andere jongens voelen zich wellicht vrijer als jij niet meedoet', zei hij. Die reden vond ik onacceptabel."

- Je wilde meteen weg.

"Maar dan wel transfervrij. Mommers deed geen enkele poging om mij op de een of andere manier toch te houden. Hij zei alleen dat ik niet naar concurrende clubs als RBC en Heracles mocht. Toen moest ik van binnen zo hard lachen. Op dat moment was zelfs Tottenham Hotspur bereid voor mij te betalen! Toen kwam Feyenoord. Dat lag gevoelig in Breda, maar die mensen vergaten dat ik schitterende jaren in de Kuip had gehad. 'Als echte NAC'er had je ook bij ons op de bank kunnen gaan zitten', zeiden ze. Maar er bestaat ook nog zo iets als trots."

"De directie van NAC liet zich door kreten op internet leiden. Als je zo regeert, dan laat je je leiden. NAC moet weer serieus genomen worden. Een voorbeeld. Ik zat bij NAC in de spelersraad, hadden we een bespreking over de premies met de directie (Theo Mommers, J.H.). Aan het einde zei ik dat we één ding vergeten waren: de kampioenspremie. Eerst werd er wat gelachen, maar ik bleef serieus en zei dat die in de overeenkomst moest staan: 125.000 euro de man. Dat vond hij te veel en dus bood hij 100.000 de man. Oké, zei ik. Maar we krijgen nu alleen tegen Feyenoord, ajax en PSV extra premies, daar moet dan Willem II ook bij, als derby. Hij ging nog akkoord ook. Gênant! Als je zoiets voor elkaar krijgt, dan snap je toch wel dat er wel meer misgegaan is in de communicatie bij NAC. Dat bedoel ik nou met serieus genomen worden. Daar had ik bij NAC graag voor willen zorgen."

- Hoe zie je jezelf straks als trainer? Bij Feyenoord lag je regelmatig overhoop met jonge collega's. Daar kun je straks ook mee te maken krijgen.

"Als trainer ben je de baas. Als speler niet, dat is een heel verschil."

- Erwin Koeman slaagde er in de Kuip ook niet in om spelers als Saidi en Boussaboun discipline bij te brengen.

"Misschien zou je nóg harder moeten optreden. Op die manier bewaak je de clubcultuur. Als er één speler buiten het potje piest, zien de anderen dat en gaan het ook doen. Binnen de kortste keren ben je je clubcultuur kwijt. Zie Feyenoord."

Paspoort

Naam: Petrus Ferdinandus Johannes van Hooijdonk
Geboren: 29-11-1969 (Steenbergen)
Partner: Corine
Kinderen: zoon Sydney (7) en dochter Fay (2)

Betaalde clubs: RBC, NAC, Celtic, Nottngham Forest, Vitesse, Benfica, Feyenoord, Fenerbahce, NAC, Feyenoord

Prijzen: UEFA-cup (2002, Feyenoord), landskampioen (2004, 2005, Fenerbahce), Schotse FA-cup (Celtic, 1995) , Schots topscorer (1996), Nederlands topscorer (2002), Nederlands Speler van het Jaar (2002)

Wat was je beste wedstrijd ooit?

"Pff..." (Na enkele minuten) "Zullen we er de meest memorabele van maken? Dat was Feyenoord-PSV voor de UEFA-cup in 2002. Vanwege het scenario." (Van Hooijdonk kopte diep in de blessuretijd de gelijkmaker binnen en schoot later de beslissende strafschop binnen.)

- Wat was je slechtste wedstrijd ooit?

"Emmen-RBC, in mijn eerste seizoen betaald voetbal. We verloren met 2-1, geloof ik."

- Wat is het mooiste stadion waar je ooit gespeeld hebt?

"Celtic Park, in Glasgow." (Van Hooijdonk speelde van 1994 tot 1997 bij de Schotse topclub).

- Wat is het lelijkste stadion waar je ooit gespeeld hebt?

"VCV Zeeland."

- Wie was je beste medespeler ooit?

"Ronald de Boer, in het Nederlands elftal.".

- Wie was je irritantste tegenstander ooit?

"Marco Materazzi, de verdediger van Inter Milaan. Maar dat bedoel ik ook in positieve zin."

- Wanneer heb je het hardst gehuild en waarom?

"Pff...." (Na lang nadenken). "Als kind, toen ik met mijn vinger tussen de deur had gezeten.".

- Wanneer heb je het hardst gelachen en waarom?

"Met Paul Bosvelt in mijn eerste Feyenoord-periode. We zaten een keer in het vliegtuig en hij bracht stewardessen in verlegenheid met een dildo, die telkens onder zijn broekspijp tevoorschijn kwam... "

- Wat is het hoogtepunt van je carrière?

"Het winnen van de UEFA-cup met Feyenoord in 2002."

- Wat is het dieptepunt van je carrière?

"Mijn min of meer gedwongen vertrek bij NAC na een half jaar
pi_49691731

"Met Paul Bosvelt in mijn eerste Feyenoord-periode. We zaten een keer in het vliegtuig en hij bracht stewardessen in verlegenheid met een dildo, die telkens onder zijn broekspijp tevoorschijn kwam... "

woensdag 23 mei 2007 @ 16:52:34 #93
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49691796
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef renz0r het volgende:

Wat gaat die Bosvelt nu eig doen?
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:14:48 #94
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49692560

Over 2 jaar gewoon Been als hoofdtrainer, met willem en paultje als assistenten en pierre als extra spitsentrainer
pi_49693008
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Wat gaat die Bosvelt nu eig doen?
Hij heeft in ieder geval een huis gekocht in Rhoon dus dat belooft veel goeds

hij zou toch niet elke dag vanuit Rhoon naar Friesland op en neer rijden zeker?
pi_49693154
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:14 schreef Steve_I. het volgende:

Over 2 jaar gewoon Been als hoofdtrainer, met willem en paultje als assistenten en pierre als extra spitsentrainer
en Henkie Fraser als extra trainer voor de verdedigers
BFF met GGMM
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:36:20 #97
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49693235
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

en Henkie Fraser als extra trainer voor de verdedigers
breek zn benen
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:32:00 #98
123545 DatMeenJeNiet
pi_49695004
Mooi stukje in de VI over de besprekingen van Co en Feyenoord..

Onder meer het expres lekken van Feyenoord aan het AD, terwijl afgesproken was dat dat niet zou gebeuren. Amateuristisch dus.

Voorderest denken de scrhijver en Henk van Stee dat Co deze week tekent.
Ook opmerkelijk: een speler die had gebeld naar de redacteur en vertelde dat hij drie weken geleden al was benaderd door Co Adriaanse of 'ie zin had in Feyenoord..

Ook heel slim om de hoofd-opleiding van Ajax volgend seizoen, Olde Riederink oid, mee te laten luisteren aan het gesprek. Alle toekomstplannen zijn dus al bekend bij Ajax !
pi_49695429
Denk niet dat we er veel aan zullen hebben
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:01:55 #100
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49695946
Pfff al die zogenaamde "nieuwtjes" rondom Co....

Hoop wel dat er snel wat duidelijkheid is en er gesaneerd (en gekocht) kan worden!
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:06:06 #101
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_49696098
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ook heel slim om de hoofd-opleiding van Ajax volgend seizoen, Olde Riederink oid, mee te laten luisteren aan het gesprek. Alle toekomstplannen zijn dus al bekend bij Ajax !
Alsof Ajax volgend seizoen een concurrent voor ons is.. We moeten echt onderaan beginnen hoor, of Co nu komt of niet.
The Most Incredible, Baby
pi_49696903
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef Luni het volgende:

[..]

juist
quote:
'Feyenoord zal altijd mijn club blijven. Ter illustratie: spelen voor Feyenoord was voor mij meer bijzonder dan spelen voor het Nederlands elftal.'
held
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Vakkie_W het volgende:

fantastisch, die humor van Paultje
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:47:22 #103
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49697862
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
fantastisch, die humor van Paultje
Één, of meerdere sfeermakers in de kleedkamer zijn best wel belangrijk voor de teamspirit.
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:05:49 #104
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49698607
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Één, of meerdere sfeermakers in de kleedkamer zijn best wel belangrijk voor de teamspirit.
True. En ook daarom zie ik in Buijs Bosvelt-potentieel. Ik zie hem ook wel voor zulke gein aan. Zou wat dat betreft ook mooi zijn als Bosvelt en Been weer bij Feyenoord zitten, zelfs al zijn het dan de 'leidinggevende' ik zie ze het nog gerust flikken. De hilarische straffen op te laat komen etc. zullen ook niet van de lucht zijn
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:07:57 #105
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49698699
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

True. En ook daarom zie ik in Buijs Bosvelt-potentieel. Ik zie hem ook wel voor zulke gein aan. Zou wat dat betreft ook mooi zijn als Bosvelt en Been weer bij Feyenoord zitten, zelfs al zijn het dan de 'leidinggevende' ik zie ze het nog gerust flikken. De hilarische straffen op te laat komen etc. zullen ook niet van de lucht zijn
Ja precies een beetje lol moet kunnen. Hou het wel professioneel maar een beetje gekheid tussendoor is altijd goed voor de sfeer
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:56:53 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49700876
Ik hoop dat Co komt, prachtvent past mooi bij Feijenoord!

Oh en:
quote:
Frank de Haan (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Mo Hammouti (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
waren op proef bij Vitesse, geen idee of ze blijven.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:14:30 #107
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49701614
Gyan moeten ze gewoon terughalen.

tvp
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:17:18 #108
53267 TC03
pi_49701719
Denk dat daarom Engelaar niet kompt, hij heb te weinig humor.
pi_49706359
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef renz0r het volgende:

pi_49706674
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:06 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Alsof Ajax volgend seizoen een concurrent voor ons is..
Dat doet er niet toe. Als dat verhaal waar is dan.
pi_49706755
Vrijdag maakt co het bekent denk ik
pi_49706956
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Ook opmerkelijk: een speler die had gebeld naar de redacteur en vertelde dat hij drie weken geleden al was benaderd door Co Adriaanse of 'ie zin had in Feyenoord..
Geen hints over die speler?
pi_49707451
Iemand die antwoord op mijn vraag weet??

Komt dat gouden logo definitief terug of alleen voor het komend seizoen?
pi_49707530
Definitief.
pi_49707587
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Geen hints over die speler?
Nope.
pi_49707764
Hij heette eigenlijk Willem? WTF ?
pi_49708286
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:28 schreef Erasmusch het volgende:
Definitief.
beters .
pi_49708743
Vanaf het seizoen daarop op de shirts omdat de oprichtingsdatum in juli was ofzo
pi_49708912
Hoeveel kampioenssterren?
pi_49709081
1
pi_49713179
Die onthullingen van Boussaboun en de reactie van Pierre.
That's all folks!
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:25:55 #123
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_49713238
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Van Hooijdonk oorzaak alle ellende bij Feyenoord
Boussaboun mept terug
door Mike Verweij
UTRECHT - De eerste klap - van Erwin Koeman - incasseerde de 'notoire laatkomer' gelaten, maar toen ook Pierre van Hooijdonk hem op televisie aanwees als de grote sfeerverzieker bij Feyenoord, was voor Ali Boussaboun (27) de maat vol. "Koeman en Van Hooijdonk zijn volwassen mensen, hebben een geweldige staat van dienst, maar liegen als kleine kinderen", zegt de aan FC Utrecht verhuurde aanvaller. "De harde realiteit is dat zijn zogenaamde vriend Pierre de ondergang van de trainer is geworden. Met hem heeft Feyenoord alleen maar ellende binnengehaald. Van Hooijdonk heeft het achter zijn ellebogen."

De ogen van Boussaboun spuwen vuur. "Ik heb me áltijd als prof gedragen. Na mijn eerste jaar in De Kuip vertelde de trainer me dat er niets viel aan te merken op mijn instelling of houding en dat ik meer verdiende dan een plaats op de reservebank. Ik heb me ook in de basis geknokt en, ja, ben één keer te laat gekomen. Omdat ik net als Van Hooijdonk in de file stond. Verder niks bijzonders. Dat heeft onze aanvoerder Theo Lucius ook bevestigd."

De Hagenaar weet wel waar de schoen wringt. "Het eerste halfjaar heeft hij zich rustig gehouden. Alleen omdat Dirk Kuyt de natuurlijke leider was en Dirk samen met Salomon Kalou een superduo vormde. Nadat zij naar Liverpool en Chelsea vertrokken, heeft hij geforceerd de macht gegrepen. Niet op basis van zijn voetbalkwaliteiten, maar op basis van het verleden en zijn persoonlijkheid. Pierre bracht op de trainingen bij Feyenoord niet wat hij dacht dat hij kon. En is daardoor zijn frustratie op anderen gaan botvieren. Als je zelf lekker in je vel zit, houd je je namelijk niet bezig met randzaken."

Daarmee doelt Boussaboun op het plotselinge verbod op iPods, PlayStations Portable (PSP) en petjes. "Dat kwam van Van Hooijdonk af. Voor zijn komst regelde Kuyt met goedkeuring van Koeman namelijk PSP-spelletjes voor de hele selectie en zat iedereen voor uitwedstrijden urenlang te spelen in de bus. De sfeer was goed en iedereen respecteerde elkaar. Van Hooijdonk was de splijtzwam. Hij was alleen maar met zichzelf bezig."

Volgens hem liet Koeman zich te veel beïnvloeden door de routinier. "Dat er tussen hen geen trainer-spelerrelatie was, bleek al in de voorbereiding op dit seizoen. Tijdens een trainingskamp sliepen Romeo Castelen en ik boven het terras en hoorden we dat de trainer en Pierre tot diep in de nacht aan grote glazen bier zaten en samen kletsten en lachten."

En: "Op het trainingsveld liet Koeman toe hoe hij spelers helemaal stijf schold. Nu zegt hij dat hij spelers beter wilde maken. Het enige wat hij daarmee bereikte, was dat hij de jonkies kapot maakte. Tegen mij durfde hij niets te doen. Maar het irriteerde me hoe hij met anderen omging." Boussaboun komt met voorbeelden op de proppen. "Dwight Tiendalli was te geblesseerd om tegen PSV te spelen. Als misplaatste grap hing Pierre een luier boven de stoel van Dwight. Omdat hij het zogenaamd in zijn broek zou doen voor Arouna Koné."

Of het 'voorval Jonathan de Guzman'. "Nadat er een petjesverbod was ingesteld, kwam Jonathan bij De Kuip. Hij deed voordat hij binnenstapte netjes zijn pet af en hing de 'cap' in de kleedkamer. Pierre knipte het petje in vier stukken, plakte het met tape weer aan elkaar en hing er vijf euro aan. Jonathan zat er heel erg mee."

Ook het beruchte onderbroekenincident kan geen glimlach op zijn gezicht toveren. Integendeel. "Met hulp van een bevriende krant is dat aangegrepen om aan te geven dat er een generatiekloof zou zijn. Maar dat was onzin. Het ging om Benjamin de Ceulaer, die anders nóóit met een boxershort aan douchte. Hij deed dat nu alleen, omdat we na een tennistoernooi in een kleedkamer met onbekenden zaten."

Volgens Boussaboun is het merendeel van de Feyenoord-spelers opgelucht dat Van Hooijdonk is gestopt. "Alleen durft niemand dat te zeggen. Ik ben daar weg, werd door Koeman en Van Hooijdonk beledigd en heb nu geen reden meer om te zwijgen. Hij is bij NAC en Feyenoord binnengehaald als de verloren zoon, maar heeft in Breda én Rotterdam niets meer gepresteerd. Het zegt veel dat bij NAC de vlag uit ging toen hij naar Feyenoord vertrok."
En de reactie van Pierre:
quote:
"Ali vergeet een keer of vijftig"
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - "Ali is niet eerlijk tegen zichzelf", reageert Pierre van Hooijdonk op het verhaal van Boussaboun. "Als hij het over één keer te laat komen heeft, vergeet hij vijftig keer. Ali voelde zich niet schuldig als hij weer eens te laat kwam, maar anderen stoorden zich daaraan."

Pi-Air vindt dat zijn ex-collega geen recht van spreken heeft. "Als je in een halfjaar tijd bij FC Utrecht nul keer scoort en nog steeds roept dat je bij Feyenoord geen eerlijke kans hebt gekregen van Erwin Koeman, snap je het niet. Dan moet je op het sportieve vlak je mond houden. En wat hij mij verwijt - nooit iets in zijn gezicht te hebben gezegd en achteraf te klagen - geldt nu ook voor hem." Van Hooijdonk betreurt het dat hij zondag op televisie Boussaboun als voorbeeld heeft aangehaald. "Het is jammer dat twee keer juist zijn naam is genoemd. Op zijn instelling in het veld viel niets aan te merken."

Erwin Koeman reageert kort en bondig. "Het enige wat ik kan zeggen, is dat mensen zelf het curriculum vitae van Ali kunnen beoordelen. Spelers moeten wat vaker in de spiegel kijken. Maar ik wens hem veel geluk in zijn verdere carrière."
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:43:08 #124
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49713435
quote:
Ergens heeft Ali een puntje gok ik.
Ze hadden ook beter Ali kennen houden en Griek niet kopen.
Maar die Ali, is toch alleen maar verhuurd?
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:52:41 #125
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49713590
Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg..
Dat zijn dan zogenaamde duurbetaalde profs..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49713617
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:43 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ergens heeft Ali een puntje gok ik.
Ze hadden ook beter Ali kennen houden en Griek niet kopen.
Maar die Ali, is toch alleen maar verhuurd?
Ik kan me niet voorstellen dat Ali dit soort dingen verzint. En Pierre ontkent ook niet, gooit alleen met nog wat meer modder.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:54:36 #127
132461 SupaMario
pi_49713624
Ze moeten is allemaal niet zo gaan zeiken en gewoon gaan voetballen met hun barst!
FEYENOORD FOREVER
pi_49713661
Pierre heeft onze PSP spelletjes afgepakt boehoehoe
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:58:53 #129
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49713697
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg..
Dat zijn dan zogenaamde duurbetaalde profs..
ikke ikke ikke mentaliteit.
pi_49713941
gelukkig zijn ze alledrie weg, vind het wel te triest voor woorden. En dit soort gelul komt alleen dankzij een te slappe trainer...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49714235
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:11 schreef mister_popcorn het volgende:
gelukkig zijn ze alledrie weg, vind het wel te triest voor woorden. En dit soort gelul komt alleen dankzij een te slappe trainer...
precies
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:22:49 #132
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_49714274
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Pierre heeft onze PSP spelletjes afgepakt boehoehoe
Maar met die PSP's presteerden ze wel beter
pi_49714310
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:22 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar met die PSP's presteerden ze wel beter
ja, maar toen speelde de leverancier van de spelletjes nog bij ons
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:44:37 #134
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49714847
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jong-ajax speler Mustafa El Kabir is zo goed als rond met Feyenoord en gaat op amateurbasis spelen. Z'n contract werd niet verlengd bij ajax.

Alsof we niet genoeg snavels hebben lopen komtr nog zo'n jeugdpipo en wellicht een bejaarde bij...........K word er moedeloos van!
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:52:16 #135
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_49715043
Janken je dat je PSP wordt afgepakt. Man, ik zou er blij om zijn Kutding .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:56:46 #136
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49715177
quote:
Ali moet oprotten
pi_49715498
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:56 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ali moet oprotten
lul niet, wij weten niet half wat de waarheid is
pi_49715531
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:52 schreef Tomasso het volgende:
Janken je dat je PSP wordt afgepakt. Man, ik zou er blij om zijn Kutding .
Ik zoek er nog een! Verkoop je hem?
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:17:29 #139
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49715794
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

lul niet, wij weten niet half wat de waarheid is
Dat ben ik met je eens maar vind het een kutvoetballer en een irritant persoon. En los van de discussie of ipods door pierre verboden zijn of door erwin zelf ben ik het er mee eens dat die dingen niet in de kleedkamer horen. Kijk in de bus kan ik er nog inkomen maar soms zie je ze ook op het veld voor de warming up met die dingen terwijl ze zich dan moeten concentreren!!
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:21:56 #140
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49715919
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens maar vind het een kutvoetballer en een irritant persoon. En los van de discussie of ipods door pierre verboden zijn of door erwin zelf ben ik het er mee eens dat die dingen niet in de kleedkamer horen. Kijk in de bus kan ik er nog inkomen maar soms zie je ze ook op het veld voor de warming up met die dingen terwijl ze zich dan moeten concentreren!!
Nee, ze moeten zich goed voelen.
Al steekt er 1 tijdens de warming-up een bal in z'n aars, als'ie daar beter van gaat spelen
pi_49715991
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat Ali dit soort dingen verzint. En Pierre ontkent ook niet, gooit alleen met nog wat meer modder.
Jah wel een leuke rookbom om dan over andermans carriere te beginnen als het gaat om de problemen bij feyenoord. Wel vreemd dat hij niet ontkent dat het waar is.
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:28:27 #142
88139 JoeyT
pi_49716114
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Jah wel een leuke rookbom om dan over andermans carriere te beginnen als het gaat om de problemen bij feyenoord. Wel vreemd dat hij niet ontkent dat het waar is.
Inderdaad. Beetje aanval is de beste verdediging. Maar Pierre laat zich hier wel erg kennen en opvallend dat hij niet ontkent.

Of het 'voorval Jonathan de Guzman'. "Nadat er een petjesverbod was ingesteld, kwam Jonathan bij De Kuip. Hij deed voordat hij binnenstapte netjes zijn pet af en hing de 'cap' in de kleedkamer. Pierre knipte het petje in vier stukken, plakte het met tape weer aan elkaar en hing er vijf euro aan. Jonathan zat er heel erg mee."

Ik had hm op zn bek geslagen
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:32:38 #143
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49716243
Dat kan idd wat Pi-air met de cap van Jona gedaan heeft.

Ik verwacht wel dat Jona beter gaat spelen nu Pierre weg is!!
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:37:46 #144
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49716403
Pierre
Mooi dat Ali nu eens met de waarheid komt
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49716438
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad. Beetje aanval is de beste verdediging. Maar Pierre laat zich hier wel erg kennen en opvallend dat hij niet ontkent.

Ik had hm op zn bek geslagen
Jij was toch zo'n vredelievend persoon.
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:49:15 #146
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49716738
Dat gedoe met Pierre geeft wel aan dat het binnen de groep niet goed zat/zit. Er ontbreekt blijkbaar een "leider" die de neuzen dezelfde kant op krijgt, en waar alle spelers restecp voor hebben/dingen voor willen doen. Naast een goede coach lijkt dit me dan ook een van de belangrijkste zaken voor volgend seizoen.
pi_49716948
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:49 schreef DivineJester het volgende:
die de neuzen dezelfde kant op krijgt
letterlijk en figuurlijk helaas
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:56:06 #148
88139 JoeyT
pi_49716952
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij was toch zo'n vredelievend persoon.
Ben ik ook, maar je kan niet andermans spullen kapot maken. Hij kon er wat van zeggen, voor de grap verstoppen, maar in vrie stukken knippen gaat wel heel erg ver. Dan heb je echt geen respect voor de ander.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:19:23 #149
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_49717696
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ik zoek er nog een! Verkoop je hem?
Hehe, nee, nooit eentje gehad ook
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_49717806
Wat ik zo enorm dom vind van Koeman en Piair is dat ze maar over de prestatie's van Ali bij Utrecht beginnen, wat heeft dat er nou mee te maken. Het bevestigt alleen maar dat Erwin een onnozele hals is, en Feyenoord had hem veel en veel eerder moeten dumpen. Want het blijkt maar weer dat er totaal geen team stond dat vecht voor elkaar met al dit soort interne shit. Van Hooydonk idemdito, met zijn dommige harde lessen voor de jeugd, die hadden ze ook vierkant kapot moeten trappen, want die flikte precies hetzelfde met van Persie en al die anderen, en ook toen jaagde die al elk talent weg dat beter dan hem was.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:33:29 #151
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49718165
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:56 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

letterlijk en figuurlijk helaas
straks krijgen we de rode baan in het midden in plaats van aan de zijkant
pi_49718225
Pierre met zijn brugklasgrapjes.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:47:16 #153
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49718617
Hopelijk gaat Jona weer goed spelen, want de laatste tijd was het wel slecht wat ie liet zien, maar dat geldt eigenlijk voor de hele groep
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:19:57 #154
132461 SupaMario
pi_49719837
quote:
Bokito
Gorilla Bokito die afgelopen vrijdag een vrouw zwaar verwondde, doet vanuit zijn verblijf in Blijdorp zijn relaas. De 23-jarige Laaglandgorilla uit Berlijn zegt dat hij heerlijk lag te relaxen in het zonnetje toen zijn dag werd verpest door een 57-jarige vrouw uit Zoetermeer. "Ik lag dus heerlijk in het zonnetje toen dat wijf weer voor mijn verblijf stond. Kijk, normaal hou ik wel van een teefje dat mijn aandacht wil, maar van 57-jarige mensen ben ik dus niet gediend he. Ik heb wel een reputatie die ik hoog moet houden."

Bokito neemt de vrouw verder niets kwalijk. Hij is wel gewend dat hij moeilijk van vrouwelijke aandacht af komt. "Maar ja, vrijdag ging ze dus iets te ver. Plotseling gingen er een paar kleine ventjes stenen naar mijn kop gooien. Ik had al vaker bij de directie aangekaart dat er eens gesproken moest worden over een dierentuinwet, maar ja, veel gelul in de politiek, maar voorlopig blijft dat stenen gooien maar doorgaan. Nou zag ik dus ook nog eens dat wijf weer naar me lachen en dat was de spreekwoordelijke druppel."

Bokito nam een enorme aanloop en sprong 3,5 meter over de sloot die hem van het publiek moest scheiden. "ja, leuk zo'n greppel, maar ik had dus al lang door dat ik daar wel overheen zou komen. Luister, die verzorgers zijn allemaal toffe peren, snijden je appeltjes, wassen wat bananen, dus ik blijf al jaren netjes op dat eiland zitten. Maar ja, Feyenoord had ook al een kutseizoen, dus ik was net wat geprikkelder dan normaal. En als je dan hoort dat ze Co Adriaanse willen halen, zo'n griet je lastig blijft vallen, die dierentuinwet op zich laat wachten en van die koters stenen gooien, dan ga je! Je bent een Rotterdamse zilverrug of niet!"

Na zijn sprong greep Bokito de 57-jarige vrouw en verwondde haar ernstig. "Ernstig, ernstig, kijk, zij wil aandacht van een gorilla. Dan geef je die op een gorillawijze, is het weer niet goed. Toen ik door had dat ze niet zo goed reageerde op mijn antwoord ben ik netjes van haar afgestapt en naar de kantine gelopen om een pilsje te drinken. Toen ik daar aankwam bleek dat ze de tap hadden dichtgegooid. Ja, dan breekt er echt iets."

Bokito werd door een dierenarts verdoofd, nadat hij eerst een chaos had aangericht in het cafetaria. "Ook weer zo'n reactie. Als ze me nou netjes hadden gevraagd of ik terug naar dat eiland had willen lopen had ik dat ook wel gedaan. Nee hoor, schieten ze gelijk weer zo'n pijl in je reet."

Bokito is erg boos en overweegt een schadeclaim in te dienen. "Luister, ik ben helemaal niet moeilijk. Maar je moet goed begrijpen, eigenlijk hoor ik in het regenwoud in Afrika te wonen, daar heerst een hele andere cultuur. Dat moet je respecteren. Maar goed, ik ben redelijk geintegreerd. Maar dat vrouwen zo respectloos met je omgaan doet pijn, heel veel pijn. Ik overweeg dan ook een flinke claim in te dienen voor de opgelopen emotionele schade."

Ook diergaarde Blijdorp zal meer van Bokito horen. "Ja, ook hen neem ik het een en ander kwalijk. Ik vind dat ze best een limiet mogen stellen op de kwantiteit en kwaliteit van de bezoekers die langs komen. Het is toch van de zotte dat sommige mensen iedere dag langskomen? Op den duur word je daar toch knettergek van. Het is dat mijn schoonmoeder nog ergens in Kameroen door de bossen rent, maar voor je het weet staat die hier ook voor de deur."

En ook Feyenoord kan een claim verwachten. "Ja, zij ook. Het is al geen lolletje om hier te zitten in dat druilerige Rotterdam, maar dat wanbeleid in de Kuip is ook niet normaal. Dat maakt de zondag, als het al drukker is in de diergaarde, niet leuker. Steeds meer Feyenoorders gaan op zondag liever naar Blijdorp dan naar de Kuip. Bedankt! En dan mag ik wel een uit het regenwoud komen, van Bosz hou ik niet!"

van Lunticnews.nl
FEYENOORD FOREVER
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:41:34 #155
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49720685
Had je dat hele stuk moeten posten
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:51:42 #156
88139 JoeyT
pi_49721044
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef don-diablo het volgende:
Vond t wel een leuk stuk
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:53:33 #157
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49721112
Ik heb dan ook alleen het laatste stukje gelezen
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:56:02 #158
88139 JoeyT
pi_49721216
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:53 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb dan ook alleen het laatste stukje gelezen
Dan moet je helemaal niet zeuren
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:07:47 #159
132461 SupaMario
pi_49721674
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef don-diablo het volgende:
dit is het hele stuk...
FEYENOORD FOREVER
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:16:06 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49722020
ik was een vraagteken vergeten SupaMario

Maar het is akelig stil in het Feijenoord topic, ik ben echt benieuwd of Co wel komt en hoe het dan evt zit met die investeerders etc Ik wacht in spanning af
pi_49723635
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:16 schreef don-diablo het volgende:
Maar het is akelig stil in het Feijenoord topic, ik ben echt benieuwd of Co wel komt en hoe het dan evt zit met die investeerders etc Ik wacht in spanning af
morgen meer duidelijkheid denk ik
pi_49723735
Co is in iedergeval al aan het rondbellen naar spelers of ze willen komen.
pi_49724843
en dat is gelekt naar de pers
zou ie Pi-Air gepolst hebben?
pi_49725645
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:57 schreef Vakkie_W het volgende:
Co is in iedergeval al aan het rondbellen naar spelers of ze willen komen.
Hoe kom je daaraan?
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:47:48 #165
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49725708
Stond ergens eerder in dit topic geloof ik dat een speler was benaderd door Co of die naar Feijenoord wou komen. De naam van de speler is niet bekend
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:55:54 #166
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49726017
Pi-air en Ali in de spits
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:47:40 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49728297
Hasselbaink poslen. Geen wereldtop, geen Europese top maar denk dat 'ie op eredivisieniveau toch wel meer dan mee kan.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:55:10 #168
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49728647
Denk dat die te duur is. Volgens mij had Birmingham ook een oogje op hem en ik denk dat ie liever in Engeland blijft dan naar NL gaat.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:06:10 #169
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_49729086
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef SupaMario het volgende:

[..]

van Lunticnews.nl
Ja dit verhaal had ik dinsdagochtend op de radio gehoort, volgens mij radio veronica of radio538.
Ado is the pride of Holland!
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:04:24 #170
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49733151
Zouden ze Zenden niet eens polsen? Kan denk ik nog wel van waarde zijn voor dit Feyenoord . En Hasselbaink idem . Één van twee moet toch wel haalbaar zijn lijkt me, anders hebben we een begroting die gelijk staat aan die van RKC ofzo
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:08:06 #171
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49733245
Zenden?? Liever niet zeg!!
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:11:33 #172
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49733327
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Zenden?? Liever niet zeg!!
Waarom niet? Het is allicht beter dan wat er nu op het middelveld rondhuppelt
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:14:02 #173
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49733401
Ja dat wellicht wel maar denk dat hij net als Hofs van glas is

Maar als die 100% fit is dan zou die wel links mogen. En Vincken rechts dan hebben we goeie flanken!!
pi_49734111
Feyenoord (of Heerenveen, Groningen) moet deze speler van Stuttgart halen ;

Hij komt daar toch niet aan spelen toe
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_49734610
Landzaat ook ff strikken en ons middenveld voor volgend seizoen is compleet.
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:59:09 #176
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49734838
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Landzaat ook ff strikken en ons middenveld voor volgend seizoen is compleet.
Over overgewaardeerde spelers gesproken
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_49735015
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:59 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Beter dan welke middenvelder die we nu bezitten dan ook.
pi_49735302
Landzaat Die kan bij Wigan nog niet eens mee.
pi_49735572
Landzaat centraal controlerend i.p.v. Schreuder is anders wel enkele niveautjes beter. Is nog steeds een international (niet dat ik het begrijp) die anderen beter kan laten functioneren. Met hem erbij kan de Guzman, Bruins en Hofs ook beter vooruit denken en spelen. Stofzuigers heb je ook nodig.
pi_49738239
quote:
Romeo Castelen weer hot bij Paris Saint Germain

Net als afgelopen jaren is Romeo Castelen weer 'hot' bij Paris Saint Germain, zo lijkt het. Al enkele dagen wordt de rechterspits van Feyenoord weer in verband gebracht met interesse van Paris Saint Germain. Vandaag schrijven veel Franse sites over de interesse voor Castelen.

Football.fr komt een quote van 'een naaste relatie' van Castelen die aangeeft dat Castelen wel open zou staan voor PSG. 'In zijn hoofd ziet Romeo zichzelf al in de kleuren van PSG. Andere clubs hebben ook contact opgenomen, vooral vanuit Engeland, maar zijn eerste keus ligt in Parijs. Hij weet dat Paris Saint Germain hem al jaren volgt. Het is niet zomaar tijdelijke interesse." Wat de bron is van het verhaal en daarmee hoe betrouwbaar het is, is volledig onduidelijk.

Volgens de Franse media moet Castelen 2 tot 3 miljoen euro kosten.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:33:44 #181
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49738614
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
strikje eromheen en houdoe en bedankt
pi_49738859
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef don-diablo het volgende:

[..]

strikje eromheen en houdoe en bedankt
Castelen voor 2 miljoen verkopen. Over wanbeleid gesproken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_49738977
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ga bidden ofzo
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:45:39 #184
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49739053
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef TLC het volgende:
Feyenoord (of Heerenveen, Groningen) moet deze speler van Stuttgart halen ;

[afbeelding]

Hij komt daar toch niet aan spelen toe
Jon Dahl Tomasson

is van mij zeeeeeeeeer welkom
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:46:32 #185
123545 DatMeenJeNiet
pi_49739088
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Laatste contractjaar eh?
Bovendien kan hij zich op dat Webster-arrest dingen.. krijg je straks 400k ofzo.
pi_49739139
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Laatste contractjaar eh?
Oh ok, dat verandert de zaak.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:48:34 #187
53267 TC03
pi_49739173
Dat verhaal van Boussaboun en Pierre. Ik geef de voorkeur van de twijfel aan Ali B.

Dit gezeik had je nooit gehad met een fatsoenlijke trainer. Sowieso lijkt het mij een grove fout Van Hooijdonk een soort van semi-trainer status te geven, dan krijg je scheve verhoudingen en dit soort gezeik.

Maargoed, alledrie de figuren zijn weg, op naar betere tijden...
pi_49739372
Juist. Van Hooijdonk is gewoon een lul, maar Koeman liet het allemaal toe.
Woo-loo-loo!
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:00:12 #189
88139 JoeyT
pi_49741924
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:04 schreef Maikalo het volgende:
Zouden ze Zenden niet eens polsen? Kan denk ik nog wel van waarde zijn voor dit Feyenoord . En Hasselbaink idem . Één van twee moet toch wel haalbaar zijn lijkt me, anders hebben we een begroting die gelijk staat aan die van RKC ofzo
Zenden gaat niet naar Feyenoord. Kom op zeg. Als ie naar Nederland komt dan gaat ie naar PSV. Van Champions League finale naar Feyenoord Wees een beetje realistisch
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:06:11 #190
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49742120
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zenden gaat niet naar Feyenoord. Kom op zeg. Als ie naar Nederland komt dan gaat ie naar PSV. Van Champions League finale naar Feyenoord Wees een beetje realistisch
Hoop doet leven zeggen ze wel eens

Maar Hasselbaink moet toch wel haalbaar zijn denk ik zo.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:19:06 #191
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49742577
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:59 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Landzaat is Nederlandse top, dus prima geschikt.
Weisst
pi_49742919
Volg je uberhaupt Engels voetbal? Landzaat is waardeloos.
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:36:12 #193
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49743173
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef erkel het volgende:

[..]

Landzaat is Nederlandse top, dus prima geschikt.
speelt waardeloos in Engeland dus van mij mag die wegblijven
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:38:54 #194
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49743299
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef BB-boy het volgende:
Volg je uberhaupt Engels voetbal? Landzaat is waardeloos.
Dan weet je ook dat Engels Voetbal heel anders is dan Nederlands Voetbal. Bij Wigan spelen ze een veredelde vorm van kick&rush. Landzaat rendeert beter in technisch voetbal.
Weisst
pi_49743322
Castelen weg voor 2.5 mil?
Ik support gevallen topclubs!
pi_49743462
quote:

'PSG wil Nilsson en Castelen'
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 24 mei om 21:11

Paris Saint Germain is bereid om komende zomer flink te investeren in de spelersgroep. De Franse club kende een uitermate teleurstellend seizoen en handhaafde zich maar net in de Lique 1. Volgend seizoen moeten een aantal nieuwe gezichten voor een terugkeer naar de top gaan zorgen. In de Franse media duiken onder andere de namen van Lasse Nilsson (SC Heerenveen) en Romeo Castelen (Feyenoord) op.

De hoofdstedelingen zien in het duo welkome versterkingen voor de aanvalslinie. PSG zou zelfs al contact hebben opgenomen met de werkgevers van beide spelers. Volgens France Football moet Nilsson 7,5 miljoen euro kosten, terwijl Castelen voor 2,5 miljoen euro mag verkassen.

Het Franse medium weet tevens te melden dat Castelen een overgang wel ziet zitten. Het blad komt met een 'quote van een naaste relatie', die zegt dat de vleugelaanvaller heil ziet in een Frans avontuur. "In zijn hoofd ziet Romeo zichzelf al in de kleuren van PSG. Andere clubs hebben ook contact opgenomen, maar zijn eerste keus ligt in Parijs. Hij weet dat Paris Saint Germain hem al jaren volgt. Het is niet zomaar tijdelijke interesse."

Of Nilsson interesse heeft in een overgang naar Parijs weet het blad niet te melden. Het lijkt niet onwaarschijnlijk dat de Zweed bereid is om te luisteren. Nilsson liet al enkele malen doorschemeren te willen vertrekken bij Heerenveen omdat de club niet bij zijn ambities past. Mocht Paris Saint Germain akkoord gaan met de transfersom dan lijkt een transfer in de maak.
Bron is wel van voetbalzone.... zegt ook wel wat natuurlijk
  vrijdag 25 mei 2007 @ 05:57:04 #197
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_49750457
quote:
ROTTERDAM - Co Adriaanse heeft Feyenoord afgezegd en komt niet naar Rotterdam als opvolger van de opgestapte Erwin Koeman. De 59-jarige Amsterdammer was voor Feyenoord de droomkandidaat om de ontspoorde club weer op de rails te zetten. Maar van een droomhuwelijk tussen club en trainer-coach komt het dus niet.

De zware Feyenoord-delegatie, die vorige week in Oekraïne op bezoek ging bij Adriaanse, faalde om de trainer-coach te overtuigen en definitief vast te leggen. Financieel directeur Onno Jacobs, technisch manager Peter Bosz en adviseur Wim Jansen vlogen voor drie dagen in het 'diepste geheim' via Brussel naar Donetsk. Daar werd Adriaanse een beeld geschetst van de vervallen grootmacht, van de mogelijkheden en vooral onmogelijkheden financieel en sportief en de rol die hij moest vervullen in Feyenoords toekomstplannen. Adriaanse hoefde alleen maar 'ja' te zeggen, maar zei dus 'nee' op het aanbod.

Al vanaf het begin twijfelde Adriaanse hoewel het gerucht ging dat hij vorige week bij Metallurg Donetsk opstapte om bij Feyenoord aan de slag te kunnen. Niet dus. Bij zijn vertrek uit Oekraïne zei hij zelfs te overwegen om uit het vak te stappen. De verwachting is echter dat Adriaanse in de wachtkamer plaatsneemt in afwachting van een grote Europese club, waarmee hij zich ook internationaal kan laten gelden. Feyenoord is komend seizoen verstoken van Europees voetbal. Tegelijkertijd gaat het gerucht dat Adriaanse een sabbatical jaar neemt en wacht op een uitnodiging van Martin van Geel, zijn vriend en technisch directeur bij Ajax, om daar volgend seizoen Henk ten Cate af te lossen als diens contract afloopt.

Naast Adriaanse stond ook oud-bondscoach Dick Advocaat op het wensenlijstje van Feyenoord, maar hij liet al in een vroeg stadium weten geen heil te zien in het klusje Feyenoord. Advocaat staat met Zenit Sint-Petersburg, waar hij een contract heeft tot eind 2007, bovenaan in de Russische competitie. Dat het huidige Feyenoord een toptrainer nodig heeft om weer aan het voetballen te komen en vertrouwen te wekken bij potentiële geldschieters staat buiten kijf; alleen wordt de spoeling steeds dunner. Huub Stevens en Martin Jol hebben doorlopende contracten bij Hamburger SV en Tottenham Hotspur en Mario Been vindt het na een jaar eredivisie-ervaring te vroeg en wil verder rijpen als hoofdcoach bij NEC.

Anderen die overblijven zijn Trond Sollied, de Noor die indruk maakte bij Club Brugge en Olympiakos, Foeke Booy, Ron Jans en Wim van Hanegem, al lijkt een rentree van de 'Kromme' bij Feyenoord onverenigbaar met de aanwezigheid van Peter Bosz en in mindere mate Wim Jansen bij de Rotterdammers. Of zit er nog een topper verborgen in de profielschets van Bosz, die iedereen over het hoofd ziet? Het zou zomaar kunnen want de technisch manager kreeg het ook voor elkaar een profielschets te fabriceren voor Feyenoords ad-interim, waarin Leo Beenhakker, Guus Hiddink en Bert van Marwijk pasten. Wat een knap staaltje op zich is. Dat Co Adriaanse in de profielschets paste voor het nieuwe Feyenoord kon iedere leek bedenken, maar helaas voor de Rotterdammers past Feyenoord niet in de profielschets, die Adriaanse voor ogen heeft. De leiding van Feyenoord wacht een zware taak.
pi_49750620
Hm, toch wel onverwacht.
Klik dan als je durft
  vrijdag 25 mei 2007 @ 07:39:59 #199
123545 DatMeenJeNiet
pi_49750755
Pfffffffffffffffff zitten we straks met Booy opgescheept
  vrijdag 25 mei 2007 @ 07:56:13 #200
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49750848
Zúlk goed nieuws hebben we al maanden niet gehoord vanuit Zuid
pi_49751022
Het verbaast me niet dat hij het niet doet. Verstandig wel.
That's all folks!
pi_49751367
"Ze hebben er in ieder geval alles aan gedaan"

pi_49751392
Tyfus bestuur 0,0 daadkracht daar.
Krijgen we dadelijke slappe lulletjes als Booy of Jans. Of de nog onervare Been (over een paar jaar zou ik hem graag bij Feyenoord zien, nu is het nog te vroeg).
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:40:25 #204
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49751433
Ik geloof het pas zodra het op VI staat, want de snor heeft altijd gelijk
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:51:03 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49751655
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:38 schreef Vakkie_W het volgende:
slappe lulletjes als Jans.

Gelukkig blijft Jans nog een jaartje in Groningen..
pi_49751679
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Of de nog onervare Been (over een paar jaar zou ik hem graag bij Feyenoord zien, nu is het nog te vroeg).
Laat hem het samen met De Kromme doen en je hebt ervaring zat.
pi_49751887
Hopeljik doen ze als co het niet wordt vandaag wel een andere naam presenteren, ik wil niet nog weken moeten wachten op een trainer.
pi_49751982
quote:
Bosz: ik kan nu nog niks zeggen over Adriaanse
ROTTERDAM - Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, hulde zich vrijdagochtend in stilzwijgen over Co Adriaanse. De 59-jarige Amsterdammer is voor de Rotterdamse club de droomkandidaat om de opgestapte Erwin Koeman op te volgen.
Volgens een bericht in De Telegraaf zou Adriaanse Feyenoord echter hebben afgezegd. ,,Daar ga ik nu niks over zeggen. Voor mij is er absoluut nog geen nieuws rond Adriaanse. Pas als er iets te melden is, komen we daarmee naar buiten. Dat heb ik steeds gezegd en zeg ik nu weer. Alles wat ik nu zeg, kan verkeerd overkomen. Misschien later vandaag. Ik rijd nu naar De Kuip. Het is nog even een kwestie van afwachten.''
Feyenoord reisde eerder deze maand met een zware delegatie naar Oekraïne om Adriaanse als nieuwe trainer te strikken. De oud-coach van onder meer Willem II, AZ en Ajax had net in goed onderling overleg zijn contract bij Metallurg Donetsk ingeleverd. Spelers, supporters, bestuursleden en sponsors van Feyenoord spraken in de afgelopen weken allemaal hun voorkeur uit ten opzichte van Adriaanse.
Na uitgebreide onderhandelingen in Oekraïne volgde in het afgelopen weekeinde nog een kort telefonisch onderhoud tussen Adriaanse en Bosz. De trainer liet daarop weten dat hij nog enkele dagen bedenktijd nodig had en dat er waarschijnlijk voor het einde van de week duidelijkheid zou zijn over zijn mogelijke dienstverband bij Feyenoord.
Zie ook: De Telegraaf
pi_49752030
Hoe kan het toch dat bij Feyenoord altijd iets uitlekt, en dat bij andere clubs dingen intern blijven?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:23:48 #210
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49752509
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe kan het toch dat bij Feyenoord altijd iets uitlekt, en dat bij andere clubs dingen intern blijven?
Ik denk dat dat niet alleen bij feijenoord is hoor , hebben wel meer clubs last van (vrag me ff niet om voorbeelden op dit tijdstip )
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:38:08 #211
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_49752987
Volgende kandidaat is Mario Been??
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:42:08 #212
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_49753144
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:23 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet alleen bij feijenoord is hoor , hebben wel meer clubs last van (vrag me ff niet om voorbeelden op dit tijdstip )
Feijenoord is wel meester in het uitlekken natuurlijk. Er blijft maar zelden iets binnenskamers.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_49753364
De Fauw naar feyenoord

Gok zo'n 4,4 miljoen

Nu nog Pothuizen van NEC voor 5 miljoen en het legioen is weer tevree
JOHNNY HEITINGA
pi_49753372
sollied dan maar
pi_49753529
klote
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Camplo het volgende:
De Fauw naar feyenoord

Gok zo'n 4,4 miljoen

hihi
pi_49753563
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef M.Melandri het volgende:
sollied dan maar
Probleem is dat iedere goede trainer nu weet dat 'ie in principe 2e keus is.
Klik dan als je durft
pi_49753702
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Camplo het volgende:
De Fauw naar feyenoord

Gok zo'n 4,4 miljoen

de fauw is nog niet zeker knaap. En patje heeft die tattoo geloof ik laten verwijderen.
Dus, hop hop, terug naar je joodsche hol
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:06:01 #218
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_49753833
Ook al is Co een arrogante Amsterdamse Jood (Haha een dubbel pleonasme) hij was wel de enige kandidaat die Feyenoord uit had kunnen helpen.
Dus ik verwacht weer een kutseizoen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:38:10 #219
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49754799
Nou Co niet, zou niet weten wie daar dan dat zooitje op orde kan krijgen...
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:45:14 #220
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49755032
Erg jammer, laten we hopen dat het Advocaat niet word.
pi_49755175
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:45 schreef Grimm het volgende:
Erg jammer, laten we hopen dat het Advocaat niet word.
quote:
Naast Adriaanse stond ook oud-bondscoach Dick Advocaat op het wensenlijstje van Feyenoord, maar hij liet al in een vroeg stadium weten geen heil te zien in het klusje Feyenoord. Advocaat staat met Zenit Sint-Petersburg, waar hij een contract heeft tot eind 2007, bovenaan in de Russische competitie
gelukkig niet zeg
pi_49755234
Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord. De 59-jarige Adriaanse liet Feyenoord weten dat hij zich zeer goed herkent in de door Feyenoord geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij om persoonlijke redenen afziet van de hem aangeboden functie. Feyenoord betreurt het besluit van Co Adriaanse, maar respecteert zijn persoonlijke overwegingen. Feyenoord gaat onverminderd verder met het zoeken naar een opvolger van Erwin Koeman. De club zal op korte termijn gesprekken voeren met een nieuwe kandidaat-hoofdtrainer.

Feyenoord zal tijdens deze periode in het belang van de club en betrokkenen hieromtrent geen verdere mededelingen doen.

Raad van Commissarissen en Directie Feyenoord Rotterdam N.V.

van feyenoord.nl
pi_49755428
das een tegenvaller
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:59:16 #224
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49755578
Misschien dat Leo Beenhakker de klus aandurft?? Als interim vind ik dat hij het niet slecht heeft gedaan.. en ik denk wel dat hij het type trainer is die met deze selectie iets kan bereiken
Maar afijn, gezien de reacties toen hij interim was zal er wel nog meer protest komen wanneer hij 'vaste' trainer wordt.. En weet iemand of hij het zelf zou willen doen??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_49755658
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Misschien dat Leo Beenhakker de klus aandurft?? Als interim vind ik dat hij het niet slecht heeft gedaan.. en ik denk wel dat hij het type trainer is die met deze selectie iets kan bereiken
Maar afijn, gezien de reacties toen hij interim was zal er wel nog meer protest komen wanneer hij 'vaste' trainer wordt.. En weet iemand of hij het zelf zou willen doen??
optyfen met die grafhond

vrijdag 25 mei 2007 @ 11:03:35 #226
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_49755710
Stanislav Bernikov, lijkt me een goede trainert... Al denk ik niet dat hij nog mag trainen... Bij welke club dan ook...
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:04:50 #227
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49755768
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:02 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

optyfen met die grafhond

Waarom had ik deze reactie al verwacht

Anways, voor mij als niet-Feyenoorder die de club toch het beste gunt is Leo dus wel een kandidaat.. Ik ben heel benieuwd waar ze (bestuur) mee aan komen zetten de komende weken...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_49755769
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef Paperclipjes het volgende:
Stanislav Bernikov, lijkt me een goede trainert... Al denk ik niet dat hij nog mag trainen... Bij welke club dan ook...
wie?
pi_49755815
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Waarom had ik deze reactie al verwacht
daarom ook de smilie
quote:
Anways, voor mij als niet-Feyenoorder die de club toch het beste gunt is Leo dus wel een kandidaat.. Ik ben heel benieuwd waar ze (bestuur) mee aan komen zetten de komende weken
goede trainer idd, maar heeft zich onmogelijk gemaakt
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:06:07 #230
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49755816
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wie?
http://www.telesport.nl/7(...)_voetbaltrainer.html
pi_49755882
quote:
haha, da's een iets té harde hand
pi_49755905
ze moeten gewoon eens proberen zonder trainer te voetballen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:09:01 #233
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_49755949
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wie?

Deze...
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:09:10 #234
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49755959
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij is op een missie met het Poolse elftal, dus Beenhakker is geen eens een kleine optie.
Weisst
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:13:05 #235
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_49756099
Nu gaat Feyenoord naar de verdoemenis.
pi_49756307
Misschien Foeke Booy nu?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_49756396
Jammer
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:22:08 #238
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_49756476
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef denthemen het volgende:
Misschien Foeke Booy nu?
Ik kom 'm persoonlijk langs brengen !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:23:19 #239
148059 Pritt
Atheïst
pi_49756518
Of Frans Adelaar.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:28:13 #240
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49756718
Ik denk dat Bosz voor de groep gaat staan...
pi_49757139
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef DivineJester het volgende:
Ik denk dat Bosz voor de groep gaat staan...
er achter staat ie iig niet
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:38:35 #242
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49757175
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

er achter staat ie iig niet
De groep ook niet achter hem volgens mij
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:38:38 #243
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49757178
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Suijk het volgende:

[..]

Probleem is dat iedere goede trainer nu weet dat 'ie in principe 2e keus is.
Het lijkt me voor Feyenoord naar een buitenlandse trainer nog wel te verkopen dat men liever een toptrainer van eigen bodem had gehad, ivm mogelijke investeerders oid. Ik denk, als de ideeen bij de club goed zijn en de beloning voldoende is, dat een trainer daar meer waarde aan hecht dan aan het feit dat een andere trainer (een bewezen opbouwtrainer, van Nederlandse afkomst) de eerste keus was.

Nu is de vraag of de ideeen goed zijn natuurlijk...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:39:26 #244
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49757209
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

De groep ook niet achter hem volgens mij
Staat Bosz überhaupt wel ergens voor?
pi_49757395
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

lul
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:43:46 #246
148059 Pritt
Atheïst
pi_49757413
quote:

[..]

"Dat vind ik wat te makkelijk..."
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49757566
Laat gewoon een buitenlandse trainer het doen.. Die schoon schip maakt.... onee er is geen geld en je moet minimaal 11 spelers opstellen..
pi_49757576
Ontzetten jammer dat hij niet komt, maar ik kan het me wel voorstellen, hij is heel Nederland gewoon zat heb ik het idee. Het had echt een aanwinst geweest voor Nederland, maar het mag niet zo zijn.

Hopelijk kijkt het bestuur naar een gewaardeerde buitenlandse trainer, want de trainers in Nederland vind ik drie keer niks voor dit Feyenoord.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:47:36 #249
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49757601
Nou ik ben benieuwd wie we nu gaan binnenhalen...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:49:19 #250
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49757681
quote:

[..]

"Incompetentie"
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:53:48 #251
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49757884
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

"Incompetentie"
Maar dan wel goed beschreven in een mooi beleidsplan.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:01:22 #252
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49758186
Hmm, dit was dus woensdag al voorspeld in het VI artikel. Zonde voor Feijenoord.

Ik denk nu dat Sollied het zal worden, ook niet mis natuurlijk.
pi_49758577
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef pfaf het volgende:

Ik denk nu dat Sollied het zal worden, ook niet mis natuurlijk.
Gewoon een goede trainer. Misschien ook wel goed... Een buitenlander die helemaal opnieuw begint
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:12:16 #254
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49758601
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Gewoon een goede trainer. Misschien ook wel goed... Een buitenlander die helemaal opnieuw begint
Vooral het feit dat het een buitenlander is zou inderdaad wel eens verfrissend kunnen werken.
pi_49758755
Sollied lijkt me een prima keus (de beste, imo). Het is een trainer met een visie waar ie zich aan vast houdt, wat ook weer zekerheid geeft voor de spelersgroep.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_49758767
Best lang geleden dat er een buitenlander Coach is geweest in Nederland (Belgen uitgesloten).

[ Bericht 1% gewijzigd door Vakkie_W op 25-05-2007 12:29:22 ]
pi_49758864
Klopt, daar zijn we (gelukkig) niet zo van.
That's all folks!
pi_49759544
We hebben een international erbij! Slory gaat mee naar Azie
pi_49760627
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Best lang geleden dat er een buitenlander Coach is geweest in Nederland (Belgen uitgesloten).
VVV en Twente hadden nog niet zo lang geleden een Duitse trainer
"That rug really tied the room together".
pi_49761544
Ben eigenlijk ook wel weer blij, dat Co niet komt, wilde hem graag zien, maar vind het een beetje mosterd na de maaltijd na zo een seizoen..

Sollied betwijfel ik ook dat die komt,

geen europees voetbal, waarschijnlijk geen geld...

Waar zou je je handen er aan vuil maken
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:45:48 #261
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49762047
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 13:33 schreef soco_cola het volgende:
Ben eigenlijk ook wel weer blij, dat Co niet komt, wilde hem graag zien, maar vind het een beetje mosterd na de maaltijd na zo een seizoen..
Ik kan me niet voorstellen dat je dit een reden vind om Adriaanse niet te laten komen. Dan zou het vertrek van Koeman ook mosterd na de maaltijd zijn, en dus overbodig. Duidelijk is dat Feyenoord een goede coach nodig heeft om de boel weer op de rails te krijgen, waarbij ik bij Adriaanse als toegevoegde waarde zag dat hij wellicht investeerders en talentvolle jonge voetballers kan overhalen naar Feyenoord te komen.
quote:
Sollied betwijfel ik ook dat die komt,

geen europees voetbal, waarschijnlijk geen geld...

Waar zou je je handen er aan vuil maken
Het is natuurlijk wel een uitdaging om van Feyenoord weer een topclub te maken in Nederland, en ik denk dat het het moment er ook wel voor is. Men realiseert zich dat er iets moet gebeuren, en de club is nog niet zover afgezakt dat het vele jaren zal duren voor ze weer aan kunnen haken bij de top van Nederland. Sterker nog, met een goede coach kunnen ze gewoon volgend seizoen weer meedoen om de CL play-offs.
Ik denk dat veel zal afhangen van de ambities die Feyenoord laat blijken te hebben en de mogelijkheden. Met een naam als Trond Sollied zie ik ook nog wel wat kansen om investeerders te paaien. Mocht blijken dat Adriaanse puur oppersoonlijke motivatie afziet, en niet omdat er te weinig middelen zijn, dan zou dat voor Sollied wellicht een reden kunnen zijn wel voor de club te kiezen. Maar ik ben toch bang dat we met Foeke Booy opgescheept worden omdat dat natuurlijk een Nederlander is...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:58:19 #262
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_49762585
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef DivineJester het volgende:
Maar ik ben toch bang dat we met Foeke Booy opgescheept worden omdat dat natuurlijk een Nederlander is...
Booy is best een aardige trainer hoor, tactisch erg sterk iig.

Van mij mag ie alleen vandaag nog weg bij de FC, omdat ie er al te lang zit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_49762960
quote:
De Kroniek van Lex Kroon.

DE TWIJFELS VAN CO ADRIAANSE

Het had een hoofdstuk uit het boek van Harold Robbins, The Carpetbaggers genaamd, kunnen zijn. Het veslag in Voetbal International laat duidelijk zien dat Feyenoord wordt bestuurd door een stel incapabele dilettanten. Ik zit niet te wachten op mijn gelijk, maar wat ik al maandenlang beweer, komt ook nu weer naar buiten. De delegatie die Adriaanse over de streep moet trekken, gevormd door Jansen, Bosz en Jacobs schutterde als een stel schooljongens daar in Donetsk.

ENKELE CITATEN UIT DE REPORTAGE

(Beslist kopen deze week: VI nr.21)

Onder de nieuwe leiding ging vrijwel alles fout wat er fout kon gaan. Het aankoopbeleid was onder technisch adviseur Wim Jansen en technisch manager Peter Bosz misschien nog wel slechter dan daarvoor. De club staat nog steeds onder curatele en trainer Erwin Koeman is opgestapt. Koeman bleek zijn eigen selectie niet te hebben samengesteld, de komst van Simon Cziommer en Orlando Engelaar was door Jansen geblokkeerd. Deze clubicoon van weleer staat naar verluidt voor twee ton (het dubbele! L.K.) op de loonlijst, maar kost veel meer.

Dit jaar jaagde hij de allerlaatste Dirk kuijt euro's erdoorheen aan de Philippe Leonards van deze wereld. Negen miljoen in de goot. Voor dat bedrag haalde AZ de afgelopen jaren diezelfde Cziommer, De Zeeuw, Koevermans, Mendes da Silva, Jenner, Donk en Dembele, en dan blijft er nog geld over.

Zegt u het maar, wie doet hier wat verkeerd? Brood gaat nu voor spelen in Rotterdam, de leiding wil niet voor de leeuwen. DUS ALS HET VOLK CO WIL, DAN KRIJGT HET VOLK CO. Anderzijds diende Adriaanse pas eenmaal in zijn leven een contract uit. Als je met iemand trouwt die al zes keer gescheiden is, moet je ook niet zeuren als het slecht afloopt. Feyenoord weet dus waaraan het begint. We gaan op weg naar een droomhuwelijk met een hoog ontploffingsgevaar.

DRIE ZWERVERS

Adriaanse straalt zelfs van honderd meter afstand overwicht uit. Mooie man. Beter gekleed dan de Feyenoord-delegatie, bruine kop en alerte lichaamshouding. Iedereen die deze mensen niet zou kennen, wijst Adriaanse aan als de baas. Olde Riekerink als tweede man, Jacobs en Bosz als secretarissen die alles opschrijven. Over de rol van dat mannetje met die krullen zouden velen hun hoofd breken. Trouwens grappig dat Olde Riekerink, die al heeft getekend voor Ajax als hoofd jeugdopleiding, gewoon meeluistert, terwijl de top van Feyenoord de toekomstperspectieven schetst.

PETER BOSZ HET GROOTSTE LEK OOIT

(Het trio is niet blij wanneer zij de verslaggever (Iwan van Duren) ontdekken. "Wat doe jij hier? Waar zit het lek?" Dit vraagt het grootste lek dat ooit bij Feyenoord heeft rondgelopen, Peter Bosz! In de tijd van De Kromme lekte hij naar zijn vriend Ted van Leeuwen van VI, tegenwordig lekt hij dagelijks naar de huiskrant van Feyenoord: het Algemeen Dagblad, ook wel de Maasboulevard-krant genoemd. L.K.)

Iwan van Duren vervolgt: "Overleg met een aantal collega's leert dat zij geen enkele fiducie hebben in een afspraak met Feyenoord. Daar lekt alles uit, onbetrouwbare mensen. Zeker die Bosz, nooit vertrouwen. Die is jarenlang zelf het grote lek geweest als speler, dat kostte Willem van Hangem toen .de kop. De Kromme haat Bosz tot op het bot, hoewel de voormalig trainer van Heracles Almelo zo op het oog wel een aardige man lijkt. Onwillekeurig schiet ons een opmerking van Simon Kistemaker door het hoofd. Het was in de tijd dat Bosz trainer was bij De Graafschap. (Gedegradeerd L.K.) "Als je die vent met zijn begrafenispak voor de dug-out ziet staan, heb je het idee dat hij op de bus staat te wachten."

DE FEYENOORD-DELEGATIE STAPT IN HET VLIEGTUIG

en op dat moment staat alles op de website van het Algemeen Dagblad. Feyenoord heeft willens en wetens gelekt. Adriaanse weet desgevraagd van niks. Een kort onderzoekje leert dat Feyenoord (Bosz) de huiskrant zelf op de hoogte heeft gesteld. Onvoorstelbaar eigenlijk. Dat mensen liegen en hun afspraak niet nakomen gebeurt wel vaker in de voetballerij. Dat moeten ze zelf weten, wie zaait zal oogsten. Maar Adriaanse weet niet wat hij meemaakt, de slangenkuil waarin hij dreigt te stappen wordt binnen een dag zichtbaar. Feyenoord schiet zichzelf weer eens in de voet.

PROFESSOR BOSZ PROBEERT HET VEGE LIJF TE REDDEN

Hij belt de VI-verslaggever: "Wij zitten hier zelf ook mee in de maag. Feyenoord heeft er geen belang bij deze dingen naar buiten te brengen, bla, bla, bla" Bosz geeft vervolgens de persvoorlichter van Adriaanse de schuld.

Verslaggever tegen Bosz: "Dus jij beweert dat Adriaanse lekt!" Nou, nee dat wil Bosz nu ook niet weer beweren. (Hij weet donders goed dat hij zelf het AD heeft gebeld. L.K.)

Adriaanse: "Mijn persvoorlichter wist tot gisteren niet eens dat Feyenoord hier was!"

Een klein onderzoekje levert een snelwegspoor op naar de club van Zuid. We grinneken als we de foto in het AD zien staan van de terugkeer van het trio op de luchthaven van Brussel. Wie anders dan de drie wisten wanneer ze zouden landen? Als je lekt, doe het dan goed. Saillant was ook dat de website van Feyenoord het bericht bracht toen het trio in het vliegtuig zat. Compleet geregisseerd. Amateurs. Adriaanse hecht als geen ander aan duidelijke afspraken en vertrouwen, aan professionaliteit.

Het is dat de Amsterdammer de verleiding zo groot vindt, maar anders was de vergiet dat Feyenoord blijkt te zijn al reden genoeg voor een vertrouwensbreuk.
pi_49763081
quote:
Co Adriaanse doet er het zwijgen toe

25/5/2007 10:25

Feyenoord treedt vanmiddag naar buiten met nieuws over de zoektocht naar een nieuwe trainer. Van het kamp Co Adriaanse hoeft niets verwacht te worden over het hoe en waarom.

'Wij onthouden ons van commentaar', reageert Willem Zeijlmans tegenover VI.nl op de vermeende afzegging van de coach aan het adres van de Rotterdamse club, waarvan De Telegraaf repte.

De woordvoerder van Adriaanse verwijst naar Feyenoord, dat de beslissing in de loop van de middag zal 'communiceren'. 'Dat is niet aan ons maar aan de club', aldus Zeijlmans. Over het waarom van de beslissing zal hij ook weinig naar buiten brengen.

Het heeft er alle schijn van dat Adriaanse niet ingaat op het aanbod van Feyenoord. De Amsterdammer lijkt te weinig fiducie te hebben in de plannen van de Rotterdamse club en de financiële onderbouwing ervan.
pi_49763164
quote:
Kamp-Adriaanse niet blij met Feyenoord

ALKMAAR - Co Adriaanse heeft louter uit professionele overwegingen bedankt voor de trainerspositie bij Feyenoord. ,,Het heeft niets met familie-omstandigheden te maken ofzo. Het is puur op basis van voetbalredenen'', liet zijn woordvoerder Willem Zeijlmans vrijdagmiddag desgevraagd weten.
De vertrouwensman van Adriaanse noemde de korte toelichting van Feyenoord op het afketsen van de gedroomde samenwerking ,,heel ongelukkig''. De Rotterdamse clubleiding sprak slechts van persoonlijke motieven bij Adriaanse om niet op het aanbod van Feyenoord in te gaan.
,,Daarmee houd je veel open en krijg je allerlei suggesties. Maar wij gaan verder nergens op in. Er wordt toch wel gespeculeerd. Het vertrek van Co bij Metallurg Donetsk zou ook te maken hebben met zijn overstap naar Feyenoord. Mooi niet. Dat blijkt nu wel weer. Maar nogmaals, Co heeft uit professionele overwegingen nee tegen Feyenoord gezegd. Dat is het.''
Volgens Zeijlmans, die benadrukte dat Adriaanse zelf geen commentaar op de ontwikkelingen bij Feyenoord wil geven, heeft de 59-jarige trainer nog geen andere aanbiedingen op zak. ,,Co laat alles op zich af komen. Voorlopig gaat hij nog nergens heen. Alles ligt open. Co bepaalt.''

Bron: AD
pi_49763237
Wat een stelletje amateurs bij ons in het bestuur zeg
Eerste training gewoon weer kei harde actie tegen het bestuur.
Optyfen met die Bosz
pi_49763499
Wat een mongool die Bosz
pi_49763520
Kunnen ze niet beter eerst een goede TD nemen en dan een trainer
pi_49763667
Bosz
pi_49763680
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef M.Melandri het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst een goede TD nemen en dan een trainer
Ik ben voorstander
pi_49763713
ik uiteraard ook
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:36:15 #272
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_49764229
Kunnen ze niet snel iemand anders naar Sollied sturen?
Woo-loo-loo!
pi_49764458
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:36 schreef BobbyHill het volgende:
Kunnen ze niet snel iemand anders naar Sollied sturen?
En dan? Met hetzelfde fabeltje Sollied erin proberen te luizen?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:43:40 #274
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_49764573
Ja, je kan ook helemaal niet gaan
Feyenoord zal het toch wat mooier moeten maken dan het is, want niemand gaat voor dit prutswerk een stapje terug doen.
Woo-loo-loo!
pi_49764614
Bosz moet gewoon optyfen. Met hem aan de macht worden we volgend seizoen weer gewoon 7de.
pi_49764711
Echt, als je dat zo leest. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat die gasten zulke belangrijke positie's in de club hebben gekregen en kunnen vasthouden.
Klik dan als je durft
pi_49764741
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Suijk het volgende:
Echt, als je dat zo leest. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat die gasten zulke belangrijke positie's in de club hebben gekregen en kunnen vasthouden.
Door zelf de macht te grijpen. Niemand kan ze ontslaan. Of de directie moet het doen, maar dat zal wel niet gebeuren want die zijn zelf door Bosz aangesteld.
pi_49765067
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:48 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Door zelf de macht te grijpen. Niemand kan ze ontslaan. Of de directie moet het doen, maar dat zal wel niet gebeuren want die zijn zelf door Bosz aangesteld.
Dat klopt wel, maar dit is toch niet vol te houden? Hoeveel fouten willen ze nog maken? Ze vinden zichzelf groter dan de club, eigen trots is belangrijk dan het belang van Feyenoord.
Natuurlijk zijn er meerdere kanten aan het verhaal, maar er komt ook totaal geen opheldering vanuit de kant van Bosz of Jansen ofzo.
Jammer dat je als supporter zo ontzettend weinig invloed op dit soort zaken hebt.
Klik dan als je durft
pi_49765364
dat hele FSP heeft natuurlijk 0,0 in te brengen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:08:34 #280
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49765520
Vooral van Jansen vind ik kwalijk dat'ie nooit naar buiten communiceerd, schijnt toch redelijk wat invloed te hebben
pi_49765615
dit is gewoon weer ronduit kut. Tering bosz moet echt optyfen, en snel ook. Waardeloos mannetje. Jansen ook weg, cziommer en engelaar weigeren, godver-de-godver
pi_49766070
Er is ook al een petitie tegen Peter Bosz gestart

http://www.ipetitions.com/petition/Peter_Bosz/

FF tekenen dan maar... Het is voor het goede doel
pi_49766294
van de Zenith site:

There appeared information in the media this week that Mr. Advocaat rejected the proposal to become head coach of FC Feyenoord? If it’s not a secret, who invited you to Rotterdam. Or these are Dutch journalists fantasies?
DA: No comment
pi_49766538
quote:
De Guzman: "Ouderen wezen naar de jongeren"

Hij kreeg er vorig seizoen en met name de laatste weken aardig van langs. Jonathan De Guzman (19) werd bekritiseerd vanwege zijn instelling. De Guzman reageert in Sportweek op de kritiek: "Bij tegenslag zakte de hele ploeg in elkaar. De ouderen wezen dan steeds naar de jongeren."De Guzman werd er door oudere medespelers en ex-trainer Erwin Koeman geregeld uitgelicht als een speler die niet alles uit zijn mogelijkheden haalt.
“Koeman is ook vaak positief over me geweest," meent De Guzman. "Ik respecteer zijn mening. Maar ik denk dat als er gevraagd wordt in de kleedkamer of degenen die altíjd hun uiterste best hebben gedaan hun hand willen opsteken, iedereen zijn hand naar beneden houdt. We hebben allemaal gefaald. Het wás gewoon ontzettend moeilijk. De sfeer in het team was slecht.

We hadden twee kampen. Er waren veel jonge spelers en die werden door de oudere spelers niet geholpen op een manier die resultaat had, vind ik. Bij tegenslag zakte de hele ploeg in elkaar. De ouderen wezen dan steeds naar de jongeren. Net als vorig seizoen met Salomon Kalou. Die is toch niet slecht terechtgekomen.

”Over zijn eigen prestaties is De Guzman allerminst te spreken. "We hebben een klotenseizoen achter de rug. Ik heb niet kunnen brengen wat ik kan en worstelde door alle tegenslagen soms met mijn motivatie. Je weet op een gegeven moment gewoon niet meer waar je goed aan doet. Ik wil komend seizoen per se beter worden.” In Sportweek lees je wat De Guzman nog te melden heeft over Co Adriaanse en Leo Beenhakker.
pi_49767471
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:30 schreef Dynia het volgende:
van de Zenith site:

There appeared information in the media this week that Mr. Advocaat rejected the proposal to become head coach of FC Feyenoord? If it’s not a secret, who invited you to Rotterdam. Or these are Dutch journalists fantasies?
DA: No comment
Whehe... Dick
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:07:39 #286
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49767572
Jezus lol, wat een puinhoop.

Ik zal ook maar even die petitie tekenen....leuk hoor om boven de kakkerlakken te eindigen maar tis toch echt leuker met een sterk Feyenoord in de eredivisie.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_49767865
dat ouderen/jongeren gezeik wordt ik zat, hoop dat dat nu helemaal verdwenen is sinds Pi-Air weg is
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:19:05 #288
53267 TC03
pi_49767935
Peter Bosz.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:02:52 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49769496
Leuk dat jullie de Fauw willen, maar zijn contract loopt nog 3 jaar door. Dus met welk geld word dat betaald?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:11:03 #290
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_49769587
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:16 schreef ruud_fr het volgende:
dat ouderen/jongeren gezeik wordt ik zat, hoop dat dat nu helemaal verdwenen is sinds Pi-Air weg is
Is ook dikke onzin. Een team gedijt juist het beste met een goede balans tussen jong talent en ervaren krachten. Bij feyenoord voeren ze het nu als reden op van de slechte prestaties en sfeer, maar dat ligt dan dus echt aan een paar storende factoren. Zoals een arrogante klootzak die z'n eigen falen compenseert met een hoop gekanker, ongemotiveerde jochies en bovenal een trainer die het niet in de hand kan houden. Een goede trainer weet ook hoe hij teamgeest kan creeëren, Koeman is dat dus niet.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:11:15 #291
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49769597
Kan Bosz niet ff ter plekke doodvallen ofzo, incompetente zak hooi
pi_49769911
quote:
'Co zei nee op basis van voetbalredenen'

Het kamp van Co Adriaanse heeft geïrriteerd gereageerd op de verklaring die Feyenoord naar buiten heeft gebracht over het afbreken van de gesprekken met de beoogde nieuwe hoofdtrainer. Volgens woordvoerder Willem Zeijlmans heeft de afzegging van Adriaanse niets te maken met persoonlijke motieven.
'Co heeft uit professionele overwegingen nee tegen Feyenoord gezegd. Dat is het', vertelde een verbolgen Zeijlmans aan het ANP. 'Het heeft niets met familie-omstandigheden te maken ofzo. Het is puur op basis van voetbalredenen. De toelichting van Feyenoord is heel ongelukkig. Daarmee houd je veel open en krijg je allerlei suggesties.'

In een verklaring op de eigen website liet Feyenoord weten dat de beoogde nieuwe coach zich kon vinden in de geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij vanwege persoonlijke redenen afzag van de baan in Rotterdam.

Dat beide kampen met verschillende redenen op de proppen komen over het afketsen van de gesprekken, is tekenend voor de gebrekkige onderlinge communicatie. Eerder kwam al naar buiten dat Feyenoord en Adriaanse gesprekken met elkaar voerden en wezen zij met een beschuldigende vinger naar elkaar voor wat betreft het lekken van die informatie.
Leugens leugens en nog eens leugens. Hoe lang gaan we dit nog pikken?
pi_49770114
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Leuk dat jullie de Fauw willen, maar zijn contract loopt nog 3 jaar door. Dus met welk geld word dat betaald?
monopoly geld, we moeten hem niet
pi_49770153
Wat er bij Feyenoord gebeurd is ontzettend slecht voor de club en het Nederlands voetbal. Met zo'n achterban zo diep rood staan dan doe je toch echt iets verkeerd. En als Adriaanse zo'n kluif niet pakt dan moet ie behoorlijk smerig zijn.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:44:06 #295
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49770288
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:29 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Leugens leugens en nog eens leugens. Hoe lang gaan we dit nog pikken?
Feyenoord liegt wel veel om hun eigen bestwil
pi_49770326
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:44 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Feyenoord liegt wel veel om hun eigen bestwil
Die tyfuslijer van een Bosz ja. Maar hij Feyenoord niet.
Het meest smakeloze is nog dat "vraag en antwoord" rubriekje op de site. Alleen maar om hun eigen leugens goed te praten en te ontkennen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:48:04 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49770417
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef mister_popcorn het volgende:
dit is gewoon weer ronduit kut. Tering bosz moet echt optyfen, en snel ook. Waardeloos mannetje. Jansen ook weg, cziommer en engelaar weigeren, godver-de-godver
En dan wel Tiendalli en Charisteas halen. Sjongejonge.

Wat een amateurs zitten er in het bestuur van Feyenoord zeg . Te triest voor woorden. Ik zou het nog beter doen.
2000 light years from home
pi_49770465
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

En dan wel Tiendalli en Charisteas halen. Sjongejonge.

Wat een amateurs zitten er in het bestuur van Feyenoord zeg . Te triest voor woorden. Ik zou het nog beter doen.
Wat doen die scouts eigenlijk de hele dag? Uit de neus vreten? Die lui hebben ook nog nooit een waardevolle speler opgeleverd.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:50:37 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49770516
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:49 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Wat doen die scouts eigenlijk de hele dag? Uit de neus vreten? Die lui hebben ook nog nooit een waardevolle speler opgeleverd.
Geen idee. Slapend rijk worden?

Dit stukje ook nog dan.
quote:
Dit jaar jaagde hij de allerlaatste Dirk kuijt euro's erdoorheen aan de Philippe Leonards van deze wereld. Negen miljoen in de goot. Voor dat bedrag haalde AZ de afgelopen jaren diezelfde Cziommer, De Zeeuw, Koevermans, Mendes da Silva, Jenner, Donk en Dembele, en dan blijft er nog geld over.
Om maar even het wanbeleid aan te geven.
2000 light years from home
pi_49770681
hup
pi_49770689
en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')