Nope, dat hoort ie inderdaad niet,quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
Omgedraaide wereld die man hoort niet bij ons thuis..
Maarja iedereen weet nu al dat wij zonder messias Co 15e of zelfs lager eindigen. Laat ik het dan anders zeggen, als die Adriaanse dan persé door onze strot gedauwd moet worden dan stel ik mij verwachtingspatroon ook meteen bij naar boven.
Of terwijl, minder dan voetballen om het kampioenschap is dan niet acceptabel..
Bij de eerste 5 eindigen moet zelfs met die Feijenoord voor een redelijk tot goede coach een niet al te zware opgave zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
Of terwijl, minder dan voetballen om het kampioenschap is dan niet acceptabel..
Als een drama coach als Koeman slechts één overwinning te kort komt voor een plek bij de eerste 5, dan hoeven we met messias Co toch niet voor minder genoegen te namen als voetballen om het kampioenschap.quote:
Eigenlijk boeit het ons nietquote:Op maandag 21 mei 2007 17:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat zat ik me toevallig net te bedenken...
Al die joden komen ons hier wel uitlachen maar voor hun is het toch eigenlijk net zo erg, dan wel erger, dan hùn Co, hun fantastische Co Adriaanse, de amsterdammer, de echte ajacied....
...dat die nou juist naar Feyenoord gaat.
Dat is nog erger dan dat 'ie komt voor ons![]()
Ah, jullie doen hier maar alsof.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het ons nietGun het hem wel...
Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ah, jullie doen hier maar alsof.
Potverdikkie, dat ik dat toch niet doorhad![]()
Het is sowieso ten eerste...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.
Was dat nou een steek van Borst naar Woerts?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik erg provinciaal gedacht van je
Ik vind 't nogal triest van mensen die gaan roepen hij mag niet bij ons want hij heeft een Ajax verleden , hetzelfde met sommige gasten bij Ajax die bijna begonnen te janken toen Ajax , Leonardo kocht kocht . (boehoe hij heeft een feijenoord verledenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.
Leuk zo'n club vol met overlopers...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal triest van mensen die gaan roepen hij mag niet bij ons want hij heeft een Ajax verleden , hetzelfde met sommige gasten bij Ajax die bijna begonnen te janken toen Ajax , Leonardo kocht kocht . (boehoe hij heeft een feijenoord verleden).
'tIs maar waar je je druk om kan maken , ik heb altijd een beetje het idee als er eentje met de grootste bek roept dat het iets niet mag/kan/hoort dat de rest om erbij te horen het ook maar gaat roepen.
Het gaat toch om je club , lekker belangrijk waar hij vandaan komt , als hij z'n werk maar goed doet.
![]()
Port of Rotterdam is op vrijdag en zondag, niet op zaterdagquote:Op maandag 21 mei 2007 20:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmmz, denk toch da'k alleen maar naar de Zaterdag ga van dat Ports Tournament, vrijdag schiet niet op met werk eid!
Zit 'dr een dag tussen, matig!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef Put4 het volgende:
Port of Rotterdam is op vrijdag en zondag, niet op zaterdag![]()
Ik snap je punt van overlopers, maar waarom zou je alleen maar om de prijzen komen als je uit Brabant, overijssel, Drenthe etc. komt? Ben je dan minder supporter ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Leuk zo'n club vol met overlopers...
Gaat iedereen maar om de prijzen omdat 3/4'z'n hart heb liggen in brabant, overijssel, drenthe etc..
hoor je mij ook niet zeggen..quote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap je punt van overlopers, maar waarom zou je alleen maar om de prijzen komen als je uit Brabant, overijssel, Drenthe etc. komt? Ben je dan minder supporter ofzo?![]()
De snor meldt dat Feyneoord interesse heeft in Perezquote:Op maandag 21 mei 2007 21:17 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe that's the spirit, en als die joden maar weg blijven
we kunnen ondertussen Feijenoord-ajax spelen op de training..
Da's wel een goeiequote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De snor meldt dat Feyneoord interesse heeft in Perez!
Als je gewoon realistisch kijkt naar de selectie heeft Henk Spaan gewoon gelijk. Het laatste jaar zijn we zo negatieg gaan denken over de selectie dat we de realiteit een beetje uit het oog verloren zijn en de selectie zelf is ook gaan geloven dat ze niet hoger thuis horen dan de 5e/6e/7e plek en dan gebeurt dat ook ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Uit het AD van 22 mei:
'Co moet lelijk zijn geschrokken'
Opmerkelijke en scherpe uitspraken, verzameld door de redactieleden van AD-Sportwereld.
,,Mocht Adriaanse komen, zal hij van De Guzman, Drenthe, Huysegems, Greene, Vlaar, Castelen en Vincken zelfbewuste en nog betere voetballers maken dan ze nu al zijn. Ik geloof helemaal niet in een seizoen van afbraak en opbouw. Het nieuwe Feyenoord staat er al. Met deze selectie vol internationals en Jong Oranje-spelers zal Feyenoord in de top-3 moeten kunnen eindigen.’’ Columnist Henk Spaan in Het Parool.
dat roep ik al vanaf januariquote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je gewoon realistisch kijkt naar de selectie heeft Henk Spaan gewoon gelijk. Het laatste jaar zijn we zo negatieg gaan denken over de selectie dat we de realiteit een beetje uit het oog verloren zijn en de selectie zelf is ook gaan geloven dat ze niet hoger thuis horen dan de 5e/6e/7e plek en dan gebeurt dat ook ja.
Volgend seizoen moet je met een nieuwe trainer en frisse moed gewoon mee kunnen doen met de eerste 3. We moeten ons niet naar beneden laten praten. Er staat best een aardige selectie, als er maar aan de juiste touwtjes getrokken wordt.
Helemaal gelijk, zijn allemaal spelers met potentie alleen nu nog een coach die het er uit krijgt en dan komt het wel goed. We zijn beter als we zelf denkenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je gewoon realistisch kijkt naar de selectie heeft Henk Spaan gewoon gelijk. Het laatste jaar zijn we zo negatieg gaan denken over de selectie dat we de realiteit een beetje uit het oog verloren zijn en de selectie zelf is ook gaan geloven dat ze niet hoger thuis horen dan de 5e/6e/7e plek en dan gebeurt dat ook ja.
Volgend seizoen moet je met een nieuwe trainer en frisse moed gewoon mee kunnen doen met de eerste 3. We moeten ons niet naar beneden laten praten. Er staat best een aardige selectie, als er maar aan de juiste touwtjes getrokken wordt.
Ik heb ook de verhalen gehoord dat er wel degelijk investeerders klaar staan mits Co komt........quote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
We hebben 10 miljoen te besteden! Geloof er weinig van![]()
hehequote:Op maandag 21 mei 2007 21:17 schreef Staanplaats het volgende:
we kunnen ondertussen Feijenoord-ajax spelen op de training..
dmn, heeft dat kutkind er toch nog 7 gescoord in een beperkt aantal minuten in z'n eerste seizoen.....quote:Commissie 'dubieuze goals' streng voor Kalou
Jammer maar helaas, in zijn eerste seizoen in dienst van Chelsea heeft Salomon Kalou volgens de officiële cijfers zeven competitiedoelpunten op zijn naam gezet. De Ivoriaan heeft er namelijk een maand na dato eentje moeten inleveren.
Een speciale Premiership-commissie 'dubieuze goals' boog zich over de 2-1 van Chelsea tegen Bolton Wanderers van 28 april. Op wiens naam moest deze treffer komen aangezien de kopbal van Kalou via de lat en het lichaam van keeper Jussi Jääskeläinen over de lijn ging? Het oordeel viel uit in het nadeel van de oud-Feyenoorder.
is ook niet zo gek, zelfs een dichtgetikte jood kan zien dat we wel degelijk talent in de groep hebben, en bij grunn hebben ze in een jaar tijd bijna 98% rendement gehaald... En dat is nog zonder suarez. Als ze ook zoiets oprichten voor de gewone man doe ik ook zeker mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb ook de verhalen gehoord dat er wel degelijk investeerders klaar staan mits Co komt........
Daar hoef je 5e voor te wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ow god, gaan ze nu al hopen op CL voetbal.
Hazes was vroeger FC Amsterdam fan hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef DonRaja het volgende:
Over joden bij Feyenoord gesproken, vroeger importeerden we zelfs 'artiesten' blijkbaar:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Daar heeft'ie ook voor geb(l)oed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:48 schreef sanni het volgende:
Edit: Hazes in een Feyenoord-shirt? Kijk eens hieronder. Hij zit nu in de coulissen van het Maasgebouw.[afbeelding]
[afbeelding]
Scanneuh!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef Crush65 het volgende:
Hij komp nie. Kansloze missie nr. 767...heb je die foto in het AD gezien? Tjonge jonge, da's dan de Feyenoord-top....
jullie absolute held, die ook op de foto staat, heeft anders ook bij ons gespeeld weet je nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:48 schreef sanni het volgende:
Ik denk dat Adriaanse gewoon komt. Die ¤ 10.000.000 is m.i. weer zo een Johan Derksen " ik-weet-alles-maar-niet-heus-dus-stook-ik-een-beetje " verhaal waar iedereen over heen valt. Adriaanse weet heus wel hoe de vork in de steel zit, en zal altijd proberen zo goedkoop mogelijk alsnog de beste spelers naar Feyenoord te halen. Zal me niet verbazen als hij met hele onbekende-jeugd?- spelers aankomt die plotseling onder zijn bewind opbloeien. Dat heeft Adriaanse bij AZ wel bewezen dacht ik zo.
Lijkt me trouwens wel iets om naar uit te kijken: Adriaanse bij een persconferentie met naast hem OF v.Gaal, OF R.Koeman OF H.ten Cate. Vuurwerk verzekerd! [afbeelding]
Edit: Hazes in een Feyenoord-shirt? Kijk eens hieronder. Hij zit nu in de coulissen van het Maasgebouw.[afbeelding]
[afbeelding]
Apart is dat. Ze lopen ons altijd te zieken dat hun icoon voor ons heeft gespeeld, maar ook dat ons 'icoon' voor hun heeft gespeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie absolute held, die ook op de foto staat, heeft anders ook bij ons gespeeld weet je nog?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Apart is dat. Ze lopen ons altijd te zieken dat hun icoon voor ons heeft gespeeld, maar ook dat ons 'icoon' voor hun heeft gespeeld![]()
Janssen ons icoonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Apart is dat. Ze lopen ons altijd te zieken dat hun icoon voor ons heeft gespeeld, maar ook dat ons 'icoon' voor hun heeft gespeeld![]()
quote:Transfers zomer 07/08
Coach:
Erwin Koeman (neemt ontslag)
Aankopen:
Andwelé Slory (voorheen Excelsior)
Luigi Bruins (voorheen Excelsior)
Eind verhuur: (nog geen duidelijkheid)
Akwasi Nana Asare (voorheen Kv Mechelen)
Diego Biseswar (voorheen Heracles Almelo)
Christian Gyan (voorheen Excelsior)
Abdul-Yakinu Iddi (voorheen Kv Mechelen)
Mark Otten (voorheen Nec)
Maikel Aerts (voorheen Willem II)
Ali Boussaboun (voorheen Fc Utrecht)
Jeffrey Altheer (voorheen Excelsior)
Stopt bij Feyenoord:
Pierre van Hooijdonk
Patrick Lodewijks (keepers trainer)
Verkocht of einde contract:
Pascal Bosschaart (aan Ado Den Haag)
Danko Lazovic (aan Vitesse)
Gerson Magrão (aan Flamengo)
Alfred Schreuder (transfervrij naar Fc Twente)
Joonas Kolkka (transfervrij naar Nac Breda)
Philippe Léonard (nog geen duidelijkheid)
Resham Sardar (nog geen duidelijkheid)
Stef Doedee (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Faisal Achlioui (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Richard Blonk (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Frank de Haan (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Mo Hammouti (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Rico Kogeldans (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Oh krijgen we dat weer. En over 2 jaar speelt hij bij PSV de sterren van de hemel en vraag je je af waarom dat teringbestuur heeft liggen slapenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef Vakkie_W het volgende:
De Fauw![]()
Neem aan dat de nieuwe trainer gaat bepalen welke spelers er komen
Is wel overdreven. Maar hij maakte Feyenoord kampioen terwijl niemand dat daarvoor nog voor mogelijk had gehouden.quote:
Ik gok zelf dat er wel sponsoren opstaan als er een trainer van het caliber Co Adriaanse komt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef FrankyMcG het volgende:
10 miljoen beschikbaar voor spelers, waar halen ze dat geld vandaan?
Net als die 25 miljoen als vd Herik weg zou gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik gok zelf dat er wel sponsoren opstaan als er een trainer van het caliber Co Adriaanse komt.
Dit is wel wat anders natuurlijk. Het aanstellen van een trainer als Co Adriaanse die heeft laten zien het fundament te kunnen leggen voor een succesvolle periode bij een club (WII, AZ, maar ook Ajax) geeft meer zekerheid dan het opstappen van een voorzitter en de ongewisheid van zijn opvolger. Het zou me niet verbazen dat dat nog de grootste kracht van Adriaanse blijkt mocht hij het worden: het aantrekkelijk maken van Feyenoord voor zowel investeerders als (jonge) spelers die graag onder een goede coach willen spelen die hen beter maakt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net als die 25 miljoen als vd Herik weg zou gaan.
Zal me niks verbazen als ze zo'n topper een contract voor het leven hebben gegeven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:11 schreef Erasmusch het volgende:
Gyan is einde contract toch?
Dat zou ie wel verdienen iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als ze zo'n topper een contract voor het leven hebben gegeven.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef DonRaja het volgende:
Fräser tekent voor 'waanzinnige' uitdaging
.....
Ter illustratie: spelen voor Feyenoord was voor mij meer bijzonder dan spelen voor het Nederlands elftal.' [/b]![]()
Mwah, Van Den Herik weg was stap 1. Dat de rest van het incompetente zooitje bleef zitten was even niet ingecalculeerd..quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net als die 25 miljoen als vd Herik weg zou gaan.
Eensch!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen nog steeds de Kromme!
'Feyenoord zal altijd mijn club blijven. Ter illustratie: spelen voor Feyenoord was voor mij meer bijzonder dan spelen voor het Nederlands elftal.'![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef renz0r het volgende:
- Wanneer heb je het hardst gelachen en waarom?
"Met Paul Bosvelt in mijn eerste Feyenoord-periode. We zaten een keer in het vliegtuig en hij bracht stewardessen in verlegenheid met een dildo, die telkens onder zijn broekspijp tevoorschijn kwam... "![]()
![]()
Hij heeft in ieder geval een huis gekocht in Rhoon dus dat belooft veel goedsquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gaat die Bosvelt nu eig doen?
en Henkie Fraser als extra trainer voor de verdedigersquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:14 schreef Steve_I. het volgende:![]()
![]()
Over 2 jaar gewoon Been als hoofdtrainer, met willem en paultje als assistenten en pierre als extra spitsentrainer![]()
breek zn benenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en Henkie Fraser als extra trainer voor de verdedigers![]()
Alsof Ajax volgend seizoen een concurrent voor ons is.. We moeten echt onderaan beginnen hoor, of Co nu komt of niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ook heel slim om de hoofd-opleiding van Ajax volgend seizoen, Olde Riederink oid, mee te laten luisteren aan het gesprek. Alle toekomstplannen zijn dus al bekend bij Ajax!
juistquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen nog steeds de Kromme!
'Feyenoord zal altijd mijn club blijven. Ter illustratie: spelen voor Feyenoord was voor mij meer bijzonder dan spelen voor het Nederlands elftal.'![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Vakkie_W het volgende:
"Met Paul Bosvelt in mijn eerste Feyenoord-periode. We zaten een keer in het vliegtuig en hij bracht stewardessen in verlegenheid met een dildo, die telkens onder zijn broekspijp tevoorschijn kwam... "
Één, of meerdere sfeermakers in de kleedkamer zijn best wel belangrijk voor de teamspirit.quote:
True. En ook daarom zie ik in Buijs Bosvelt-potentieel. Ik zie hem ook wel voor zulke gein aan. Zou wat dat betreft ook mooi zijn als Bosvelt en Been weer bij Feyenoord zitten, zelfs al zijn het dan de 'leidinggevende' ik zie ze het nog gerust flikken. De hilarische straffen op te laat komen etc. zullen ook niet van de lucht zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Één, of meerdere sfeermakers in de kleedkamer zijn best wel belangrijk voor de teamspirit.
Ja precies een beetje lol moet kunnen. Hou het wel professioneel maar een beetje gekheid tussendoor is altijd goed voor de sfeerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
True. En ook daarom zie ik in Buijs Bosvelt-potentieel. Ik zie hem ook wel voor zulke gein aan. Zou wat dat betreft ook mooi zijn als Bosvelt en Been weer bij Feyenoord zitten, zelfs al zijn het dan de 'leidinggevende' ik zie ze het nog gerust flikken. De hilarische straffen op te laat komen etc. zullen ook niet van de lucht zijn
waren op proef bij Vitesse, geen idee of ze blijven.quote:Frank de Haan (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Mo Hammouti (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef renz0r het volgende:
"Met Paul Bosvelt in mijn eerste Feyenoord-periode. We zaten een keer in het vliegtuig en hij bracht stewardessen in verlegenheid met een dildo, die telkens onder zijn broekspijp tevoorschijn kwam... "![]()
![]()
Dat doet er niet toe. Als dat verhaal waar is dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Alsof Ajax volgend seizoen een concurrent voor ons is..
Geen hints over die speler?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ook opmerkelijk: een speler die had gebeld naar de redacteur en vertelde dat hij drie weken geleden al was benaderd door Co Adriaanse of 'ie zin had in Feyenoord..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Die onthullingen van Boussaboun en de reactie van Pierre.![]()
En de reactie van Pierre:quote:Van Hooijdonk oorzaak alle ellende bij Feyenoord
Boussaboun mept terug
door Mike Verweij
UTRECHT - De eerste klap - van Erwin Koeman - incasseerde de 'notoire laatkomer' gelaten, maar toen ook Pierre van Hooijdonk hem op televisie aanwees als de grote sfeerverzieker bij Feyenoord, was voor Ali Boussaboun (27) de maat vol. "Koeman en Van Hooijdonk zijn volwassen mensen, hebben een geweldige staat van dienst, maar liegen als kleine kinderen", zegt de aan FC Utrecht verhuurde aanvaller. "De harde realiteit is dat zijn zogenaamde vriend Pierre de ondergang van de trainer is geworden. Met hem heeft Feyenoord alleen maar ellende binnengehaald. Van Hooijdonk heeft het achter zijn ellebogen."
De ogen van Boussaboun spuwen vuur. "Ik heb me áltijd als prof gedragen. Na mijn eerste jaar in De Kuip vertelde de trainer me dat er niets viel aan te merken op mijn instelling of houding en dat ik meer verdiende dan een plaats op de reservebank. Ik heb me ook in de basis geknokt en, ja, ben één keer te laat gekomen. Omdat ik net als Van Hooijdonk in de file stond. Verder niks bijzonders. Dat heeft onze aanvoerder Theo Lucius ook bevestigd."
De Hagenaar weet wel waar de schoen wringt. "Het eerste halfjaar heeft hij zich rustig gehouden. Alleen omdat Dirk Kuyt de natuurlijke leider was en Dirk samen met Salomon Kalou een superduo vormde. Nadat zij naar Liverpool en Chelsea vertrokken, heeft hij geforceerd de macht gegrepen. Niet op basis van zijn voetbalkwaliteiten, maar op basis van het verleden en zijn persoonlijkheid. Pierre bracht op de trainingen bij Feyenoord niet wat hij dacht dat hij kon. En is daardoor zijn frustratie op anderen gaan botvieren. Als je zelf lekker in je vel zit, houd je je namelijk niet bezig met randzaken."
Daarmee doelt Boussaboun op het plotselinge verbod op iPods, PlayStations Portable (PSP) en petjes. "Dat kwam van Van Hooijdonk af. Voor zijn komst regelde Kuyt met goedkeuring van Koeman namelijk PSP-spelletjes voor de hele selectie en zat iedereen voor uitwedstrijden urenlang te spelen in de bus. De sfeer was goed en iedereen respecteerde elkaar. Van Hooijdonk was de splijtzwam. Hij was alleen maar met zichzelf bezig."
Volgens hem liet Koeman zich te veel beïnvloeden door de routinier. "Dat er tussen hen geen trainer-spelerrelatie was, bleek al in de voorbereiding op dit seizoen. Tijdens een trainingskamp sliepen Romeo Castelen en ik boven het terras en hoorden we dat de trainer en Pierre tot diep in de nacht aan grote glazen bier zaten en samen kletsten en lachten."
En: "Op het trainingsveld liet Koeman toe hoe hij spelers helemaal stijf schold. Nu zegt hij dat hij spelers beter wilde maken. Het enige wat hij daarmee bereikte, was dat hij de jonkies kapot maakte. Tegen mij durfde hij niets te doen. Maar het irriteerde me hoe hij met anderen omging." Boussaboun komt met voorbeelden op de proppen. "Dwight Tiendalli was te geblesseerd om tegen PSV te spelen. Als misplaatste grap hing Pierre een luier boven de stoel van Dwight. Omdat hij het zogenaamd in zijn broek zou doen voor Arouna Koné."
Of het 'voorval Jonathan de Guzman'. "Nadat er een petjesverbod was ingesteld, kwam Jonathan bij De Kuip. Hij deed voordat hij binnenstapte netjes zijn pet af en hing de 'cap' in de kleedkamer. Pierre knipte het petje in vier stukken, plakte het met tape weer aan elkaar en hing er vijf euro aan. Jonathan zat er heel erg mee."
Ook het beruchte onderbroekenincident kan geen glimlach op zijn gezicht toveren. Integendeel. "Met hulp van een bevriende krant is dat aangegrepen om aan te geven dat er een generatiekloof zou zijn. Maar dat was onzin. Het ging om Benjamin de Ceulaer, die anders nóóit met een boxershort aan douchte. Hij deed dat nu alleen, omdat we na een tennistoernooi in een kleedkamer met onbekenden zaten."
Volgens Boussaboun is het merendeel van de Feyenoord-spelers opgelucht dat Van Hooijdonk is gestopt. "Alleen durft niemand dat te zeggen. Ik ben daar weg, werd door Koeman en Van Hooijdonk beledigd en heb nu geen reden meer om te zwijgen. Hij is bij NAC en Feyenoord binnengehaald als de verloren zoon, maar heeft in Breda én Rotterdam niets meer gepresteerd. Het zegt veel dat bij NAC de vlag uit ging toen hij naar Feyenoord vertrok."
quote:"Ali vergeet een keer of vijftig"
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - "Ali is niet eerlijk tegen zichzelf", reageert Pierre van Hooijdonk op het verhaal van Boussaboun. "Als hij het over één keer te laat komen heeft, vergeet hij vijftig keer. Ali voelde zich niet schuldig als hij weer eens te laat kwam, maar anderen stoorden zich daaraan."
Pi-Air vindt dat zijn ex-collega geen recht van spreken heeft. "Als je in een halfjaar tijd bij FC Utrecht nul keer scoort en nog steeds roept dat je bij Feyenoord geen eerlijke kans hebt gekregen van Erwin Koeman, snap je het niet. Dan moet je op het sportieve vlak je mond houden. En wat hij mij verwijt - nooit iets in zijn gezicht te hebben gezegd en achteraf te klagen - geldt nu ook voor hem." Van Hooijdonk betreurt het dat hij zondag op televisie Boussaboun als voorbeeld heeft aangehaald. "Het is jammer dat twee keer juist zijn naam is genoemd. Op zijn instelling in het veld viel niets aan te merken."
Erwin Koeman reageert kort en bondig. "Het enige wat ik kan zeggen, is dat mensen zelf het curriculum vitae van Ali kunnen beoordelen. Spelers moeten wat vaker in de spiegel kijken. Maar ik wens hem veel geluk in zijn verdere carrière."
Ergens heeft Ali een puntje gok ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ali dit soort dingen verzint. En Pierre ontkent ook niet, gooit alleen met nog wat meer modder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ergens heeft Ali een puntje gok ik.
Ze hadden ook beter Ali kennen houden en Griek niet kopen.
Maar die Ali, is toch alleen maar verhuurd?
ikke ikke ikke mentaliteit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg..![]()
Dat zijn dan zogenaamde duurbetaalde profs..
preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:11 schreef mister_popcorn het volgende:
gelukkig zijn ze alledrie weg, vind het wel te triest voor woorden. En dit soort gelul komt alleen dankzij een te slappe trainer...
Maar met die PSP's presteerden ze wel beterquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Pierre heeft onze PSP spelletjes afgepakt boehoehoe![]()
ja, maar toen speelde de leverancier van de spelletjes nog bij onsquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar met die PSP's presteerden ze wel beter![]()
Alsof we niet genoeg snavels hebben lopen komtr nog zo'n jeugdpipo en wellicht een bejaarde bij...........K word er moedeloos van!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jong-ajax speler Mustafa El Kabir is zo goed als rond met Feyenoord en gaat op amateurbasis spelen. Z'n contract werd niet verlengd bij ajax.![]()
![]()
Ali moet oprottenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zoek er nog een! Verkoop je hem?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:52 schreef Tomasso het volgende:
Janken je dat je PSP wordt afgepakt. Man, ik zou er blij om zijnKutding
.
Dat ben ik met je eens maar vind het een kutvoetballer en een irritant persoon. En los van de discussie of ipods door pierre verboden zijn of door erwin zelf ben ik het er mee eens dat die dingen niet in de kleedkamer horen. Kijk in de bus kan ik er nog inkomen maar soms zie je ze ook op het veld voor de warming up met die dingen terwijl ze zich dan moeten concentreren!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lul niet, wij weten niet half wat de waarheid is
Nee, ze moeten zich goed voelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar vind het een kutvoetballer en een irritant persoon. En los van de discussie of ipods door pierre verboden zijn of door erwin zelf ben ik het er mee eens dat die dingen niet in de kleedkamer horen. Kijk in de bus kan ik er nog inkomen maar soms zie je ze ook op het veld voor de warming up met die dingen terwijl ze zich dan moeten concentreren!!
Jah wel een leuke rookbom om dan over andermans carriere te beginnen als het gaat om de problemen bij feyenoord. Wel vreemd dat hij niet ontkent dat het waar is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ali dit soort dingen verzint. En Pierre ontkent ook niet, gooit alleen met nog wat meer modder.
Inderdaad. Beetje aanval is de beste verdediging. Maar Pierre laat zich hier wel erg kennen en opvallend dat hij niet ontkent.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah wel een leuke rookbom om dan over andermans carriere te beginnen als het gaat om de problemen bij feyenoord. Wel vreemd dat hij niet ontkent dat het waar is.![]()
Jij was toch zo'n vredelievend persoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje aanval is de beste verdediging. Maar Pierre laat zich hier wel erg kennen en opvallend dat hij niet ontkent.
Of het 'voorval Jonathan de Guzman'. "Nadat er een petjesverbod was ingesteld, kwam Jonathan bij De Kuip. Hij deed voordat hij binnenstapte netjes zijn pet af en hing de 'cap' in de kleedkamer. Pierre knipte het petje in vier stukken, plakte het met tape weer aan elkaar en hing er vijf euro aan. Jonathan zat er heel erg mee."
Ik had hm op zn bek geslagen
letterlijk en figuurlijk helaasquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:49 schreef DivineJester het volgende:
die de neuzen dezelfde kant op krijgt
Ben ik ook, maar je kan niet andermans spullen kapot maken. Hij kon er wat van zeggen, voor de grap verstoppen, maar in vrie stukken knippen gaat wel heel erg ver. Dan heb je echt geen respect voor de ander.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n vredelievend persoon.
Hehe, nee, nooit eentje gehad ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik zoek er nog een! Verkoop je hem?![]()
quote:Bokito
Gorilla Bokito die afgelopen vrijdag een vrouw zwaar verwondde, doet vanuit zijn verblijf in Blijdorp zijn relaas. De 23-jarige Laaglandgorilla uit Berlijn zegt dat hij heerlijk lag te relaxen in het zonnetje toen zijn dag werd verpest door een 57-jarige vrouw uit Zoetermeer. "Ik lag dus heerlijk in het zonnetje toen dat wijf weer voor mijn verblijf stond. Kijk, normaal hou ik wel van een teefje dat mijn aandacht wil, maar van 57-jarige mensen ben ik dus niet gediend he. Ik heb wel een reputatie die ik hoog moet houden."
Bokito neemt de vrouw verder niets kwalijk. Hij is wel gewend dat hij moeilijk van vrouwelijke aandacht af komt. "Maar ja, vrijdag ging ze dus iets te ver. Plotseling gingen er een paar kleine ventjes stenen naar mijn kop gooien. Ik had al vaker bij de directie aangekaart dat er eens gesproken moest worden over een dierentuinwet, maar ja, veel gelul in de politiek, maar voorlopig blijft dat stenen gooien maar doorgaan. Nou zag ik dus ook nog eens dat wijf weer naar me lachen en dat was de spreekwoordelijke druppel."
Bokito nam een enorme aanloop en sprong 3,5 meter over de sloot die hem van het publiek moest scheiden. "ja, leuk zo'n greppel, maar ik had dus al lang door dat ik daar wel overheen zou komen. Luister, die verzorgers zijn allemaal toffe peren, snijden je appeltjes, wassen wat bananen, dus ik blijf al jaren netjes op dat eiland zitten. Maar ja, Feyenoord had ook al een kutseizoen, dus ik was net wat geprikkelder dan normaal. En als je dan hoort dat ze Co Adriaanse willen halen, zo'n griet je lastig blijft vallen, die dierentuinwet op zich laat wachten en van die koters stenen gooien, dan ga je! Je bent een Rotterdamse zilverrug of niet!"
Na zijn sprong greep Bokito de 57-jarige vrouw en verwondde haar ernstig. "Ernstig, ernstig, kijk, zij wil aandacht van een gorilla. Dan geef je die op een gorillawijze, is het weer niet goed. Toen ik door had dat ze niet zo goed reageerde op mijn antwoord ben ik netjes van haar afgestapt en naar de kantine gelopen om een pilsje te drinken. Toen ik daar aankwam bleek dat ze de tap hadden dichtgegooid. Ja, dan breekt er echt iets."
Bokito werd door een dierenarts verdoofd, nadat hij eerst een chaos had aangericht in het cafetaria. "Ook weer zo'n reactie. Als ze me nou netjes hadden gevraagd of ik terug naar dat eiland had willen lopen had ik dat ook wel gedaan. Nee hoor, schieten ze gelijk weer zo'n pijl in je reet."
Bokito is erg boos en overweegt een schadeclaim in te dienen. "Luister, ik ben helemaal niet moeilijk. Maar je moet goed begrijpen, eigenlijk hoor ik in het regenwoud in Afrika te wonen, daar heerst een hele andere cultuur. Dat moet je respecteren. Maar goed, ik ben redelijk geintegreerd. Maar dat vrouwen zo respectloos met je omgaan doet pijn, heel veel pijn. Ik overweeg dan ook een flinke claim in te dienen voor de opgelopen emotionele schade."
Ook diergaarde Blijdorp zal meer van Bokito horen. "Ja, ook hen neem ik het een en ander kwalijk. Ik vind dat ze best een limiet mogen stellen op de kwantiteit en kwaliteit van de bezoekers die langs komen. Het is toch van de zotte dat sommige mensen iedere dag langskomen? Op den duur word je daar toch knettergek van. Het is dat mijn schoonmoeder nog ergens in Kameroen door de bossen rent, maar voor je het weet staat die hier ook voor de deur."
En ook Feyenoord kan een claim verwachten. "Ja, zij ook. Het is al geen lolletje om hier te zitten in dat druilerige Rotterdam, maar dat wanbeleid in de Kuip is ook niet normaal. Dat maakt de zondag, als het al drukker is in de diergaarde, niet leuker. Steeds meer Feyenoorders gaan op zondag liever naar Blijdorp dan naar de Kuip. Bedankt! En dan mag ik wel een uit het regenwoud komen, van Bosz hou ik niet!"
Vond t wel een leuk stukquote:
Dan moet je helemaal niet zeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:53 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb dan ook alleen het laatste stukje gelezen
morgen meer duidelijkheid denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:16 schreef don-diablo het volgende:
Maar het is akelig stil in het Feijenoord topic, ik ben echt benieuwd of Co wel komt en hoe het dan evt zit met die investeerders etc Ik wacht in spanning af
Hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:57 schreef Vakkie_W het volgende:
Co is in iedergeval al aan het rondbellen naar spelers of ze willen komen.
Ja dit verhaal had ik dinsdagochtend op de radio gehoort, volgens mij radio veronica of radio538.quote:
Waarom niet? Het is allicht beter dan wat er nu op het middelveld rondhuppeltquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Zenden?? Liever niet zeg!!
Over overgewaardeerde spelers gesprokenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Landzaat ook ff strikken en ons middenveld voor volgend seizoen is compleet.
Beter dan welke middenvelder die we nu bezitten dan ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Over overgewaardeerde spelers gesproken![]()
quote:Romeo Castelen weer hot bij Paris Saint Germain
Net als afgelopen jaren is Romeo Castelen weer 'hot' bij Paris Saint Germain, zo lijkt het. Al enkele dagen wordt de rechterspits van Feyenoord weer in verband gebracht met interesse van Paris Saint Germain. Vandaag schrijven veel Franse sites over de interesse voor Castelen.
Football.fr komt een quote van 'een naaste relatie' van Castelen die aangeeft dat Castelen wel open zou staan voor PSG. 'In zijn hoofd ziet Romeo zichzelf al in de kleuren van PSG. Andere clubs hebben ook contact opgenomen, vooral vanuit Engeland, maar zijn eerste keus ligt in Parijs. Hij weet dat Paris Saint Germain hem al jaren volgt. Het is niet zomaar tijdelijke interesse." Wat de bron is van het verhaal en daarmee hoe betrouwbaar het is, is volledig onduidelijk.
Volgens de Franse media moet Castelen 2 tot 3 miljoen euro kosten.
Castelen voor 2 miljoen verkopen. Over wanbeleid gesproken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
strikje eromheen en houdoe en bedankt![]()
Ga bidden ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Castelen voor 2 miljoen verkopen. Over wanbeleid gesproken.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef TLC het volgende:
Feyenoord (of Heerenveen, Groningen) moet deze speler van Stuttgart halen ;
[afbeelding]
Hij komt daar toch niet aan spelen toe![]()
Laatste contractjaar eh?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Castelen voor 2 miljoen verkopen. Over wanbeleid gesproken.![]()
Oh ok, dat verandert de zaak.quote:
Zenden gaat niet naar Feyenoord. Kom op zeg. Als ie naar Nederland komt dan gaat ie naar PSV. Van Champions League finale naar Feyenoordquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:04 schreef Maikalo het volgende:
Zouden ze Zenden niet eens polsen? Kan denk ik nog wel van waarde zijn voor dit Feyenoord. En Hasselbaink idem
. Één van twee moet toch wel haalbaar zijn lijkt me, anders hebben we een begroting die gelijk staat aan die van RKC ofzo
![]()
Hoop doet leven zeggen ze wel eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zenden gaat niet naar Feyenoord. Kom op zeg. Als ie naar Nederland komt dan gaat ie naar PSV. Van Champions League finale naar FeyenoordWees een beetje realistisch
Landzaat is Nederlandse top, dus prima geschikt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Over overgewaardeerde spelers gesproken![]()
speelt waardeloos in Engeland dus van mij mag die wegblijvenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Landzaat is Nederlandse top, dus prima geschikt.
Dan weet je ook dat Engels Voetbal heel anders is dan Nederlands Voetbal. Bij Wigan spelen ze een veredelde vorm van kick&rush. Landzaat rendeert beter in technisch voetbal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef BB-boy het volgende:
Volg je uberhaupt Engels voetbal? Landzaat is waardeloos.
Bron is wel van voetbalzone.... zegt ook wel wat natuurlijkquote:
'PSG wil Nilsson en Castelen'
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 24 mei om 21:11
Paris Saint Germain is bereid om komende zomer flink te investeren in de spelersgroep. De Franse club kende een uitermate teleurstellend seizoen en handhaafde zich maar net in de Lique 1. Volgend seizoen moeten een aantal nieuwe gezichten voor een terugkeer naar de top gaan zorgen. In de Franse media duiken onder andere de namen van Lasse Nilsson (SC Heerenveen) en Romeo Castelen (Feyenoord) op.
De hoofdstedelingen zien in het duo welkome versterkingen voor de aanvalslinie. PSG zou zelfs al contact hebben opgenomen met de werkgevers van beide spelers. Volgens France Football moet Nilsson 7,5 miljoen euro kosten, terwijl Castelen voor 2,5 miljoen euro mag verkassen.
Het Franse medium weet tevens te melden dat Castelen een overgang wel ziet zitten. Het blad komt met een 'quote van een naaste relatie', die zegt dat de vleugelaanvaller heil ziet in een Frans avontuur. "In zijn hoofd ziet Romeo zichzelf al in de kleuren van PSG. Andere clubs hebben ook contact opgenomen, maar zijn eerste keus ligt in Parijs. Hij weet dat Paris Saint Germain hem al jaren volgt. Het is niet zomaar tijdelijke interesse."
Of Nilsson interesse heeft in een overgang naar Parijs weet het blad niet te melden. Het lijkt niet onwaarschijnlijk dat de Zweed bereid is om te luisteren. Nilsson liet al enkele malen doorschemeren te willen vertrekken bij Heerenveen omdat de club niet bij zijn ambities past. Mocht Paris Saint Germain akkoord gaan met de transfersom dan lijkt een transfer in de maak.
quote:ROTTERDAM - Co Adriaanse heeft Feyenoord afgezegd en komt niet naar Rotterdam als opvolger van de opgestapte Erwin Koeman. De 59-jarige Amsterdammer was voor Feyenoord de droomkandidaat om de ontspoorde club weer op de rails te zetten. Maar van een droomhuwelijk tussen club en trainer-coach komt het dus niet.
De zware Feyenoord-delegatie, die vorige week in Oekraïne op bezoek ging bij Adriaanse, faalde om de trainer-coach te overtuigen en definitief vast te leggen. Financieel directeur Onno Jacobs, technisch manager Peter Bosz en adviseur Wim Jansen vlogen voor drie dagen in het 'diepste geheim' via Brussel naar Donetsk. Daar werd Adriaanse een beeld geschetst van de vervallen grootmacht, van de mogelijkheden en vooral onmogelijkheden financieel en sportief en de rol die hij moest vervullen in Feyenoords toekomstplannen. Adriaanse hoefde alleen maar 'ja' te zeggen, maar zei dus 'nee' op het aanbod.
Al vanaf het begin twijfelde Adriaanse hoewel het gerucht ging dat hij vorige week bij Metallurg Donetsk opstapte om bij Feyenoord aan de slag te kunnen. Niet dus. Bij zijn vertrek uit Oekraïne zei hij zelfs te overwegen om uit het vak te stappen. De verwachting is echter dat Adriaanse in de wachtkamer plaatsneemt in afwachting van een grote Europese club, waarmee hij zich ook internationaal kan laten gelden. Feyenoord is komend seizoen verstoken van Europees voetbal. Tegelijkertijd gaat het gerucht dat Adriaanse een sabbatical jaar neemt en wacht op een uitnodiging van Martin van Geel, zijn vriend en technisch directeur bij Ajax, om daar volgend seizoen Henk ten Cate af te lossen als diens contract afloopt.
Naast Adriaanse stond ook oud-bondscoach Dick Advocaat op het wensenlijstje van Feyenoord, maar hij liet al in een vroeg stadium weten geen heil te zien in het klusje Feyenoord. Advocaat staat met Zenit Sint-Petersburg, waar hij een contract heeft tot eind 2007, bovenaan in de Russische competitie. Dat het huidige Feyenoord een toptrainer nodig heeft om weer aan het voetballen te komen en vertrouwen te wekken bij potentiële geldschieters staat buiten kijf; alleen wordt de spoeling steeds dunner. Huub Stevens en Martin Jol hebben doorlopende contracten bij Hamburger SV en Tottenham Hotspur en Mario Been vindt het na een jaar eredivisie-ervaring te vroeg en wil verder rijpen als hoofdcoach bij NEC.
Anderen die overblijven zijn Trond Sollied, de Noor die indruk maakte bij Club Brugge en Olympiakos, Foeke Booy, Ron Jans en Wim van Hanegem, al lijkt een rentree van de 'Kromme' bij Feyenoord onverenigbaar met de aanwezigheid van Peter Bosz en in mindere mate Wim Jansen bij de Rotterdammers. Of zit er nog een topper verborgen in de profielschets van Bosz, die iedereen over het hoofd ziet? Het zou zomaar kunnen want de technisch manager kreeg het ook voor elkaar een profielschets te fabriceren voor Feyenoords ad-interim, waarin Leo Beenhakker, Guus Hiddink en Bert van Marwijk pasten. Wat een knap staaltje op zich is. Dat Co Adriaanse in de profielschets paste voor het nieuwe Feyenoord kon iedere leek bedenken, maar helaas voor de Rotterdammers past Feyenoord niet in de profielschets, die Adriaanse voor ogen heeft. De leiding van Feyenoord wacht een zware taak.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:38 schreef Vakkie_W het volgende:
slappe lulletjes als Jans.
Laat hem het samen met De Kromme doen en je hebt ervaring zat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Of de nog onervare Been (over een paar jaar zou ik hem graag bij Feyenoord zien, nu is het nog te vroeg).
quote:Bosz: ik kan nu nog niks zeggen over Adriaanse
ROTTERDAM - Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, hulde zich vrijdagochtend in stilzwijgen over Co Adriaanse. De 59-jarige Amsterdammer is voor de Rotterdamse club de droomkandidaat om de opgestapte Erwin Koeman op te volgen.
Volgens een bericht in De Telegraaf zou Adriaanse Feyenoord echter hebben afgezegd. ,,Daar ga ik nu niks over zeggen. Voor mij is er absoluut nog geen nieuws rond Adriaanse. Pas als er iets te melden is, komen we daarmee naar buiten. Dat heb ik steeds gezegd en zeg ik nu weer. Alles wat ik nu zeg, kan verkeerd overkomen. Misschien later vandaag. Ik rijd nu naar De Kuip. Het is nog even een kwestie van afwachten.''
Feyenoord reisde eerder deze maand met een zware delegatie naar Oekraïne om Adriaanse als nieuwe trainer te strikken. De oud-coach van onder meer Willem II, AZ en Ajax had net in goed onderling overleg zijn contract bij Metallurg Donetsk ingeleverd. Spelers, supporters, bestuursleden en sponsors van Feyenoord spraken in de afgelopen weken allemaal hun voorkeur uit ten opzichte van Adriaanse.
Na uitgebreide onderhandelingen in Oekraïne volgde in het afgelopen weekeinde nog een kort telefonisch onderhoud tussen Adriaanse en Bosz. De trainer liet daarop weten dat hij nog enkele dagen bedenktijd nodig had en dat er waarschijnlijk voor het einde van de week duidelijkheid zou zijn over zijn mogelijke dienstverband bij Feyenoord.
Zie ook: De Telegraaf
Ik denk dat dat niet alleen bij feijenoord is hoor , hebben wel meer clubs last van (vrag me ff niet om voorbeelden op dit tijdstipquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe kan het toch dat bij Feyenoord altijd iets uitlekt, en dat bij andere clubs dingen intern blijven?
Feijenoord is wel meester in het uitlekken natuurlijk. Er blijft maar zelden iets binnenskamers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet alleen bij feijenoord is hoor , hebben wel meer clubs last van (vrag me ff niet om voorbeelden op dit tijdstip)
hihiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Camplo het volgende:
De Fauw naar feyenoord![]()
Gok zo'n 4,4 miljoen
Nu nog Pothuizen van NEC voor 5 miljoen en het legioen is weer tevree![]()
Probleem is dat iedere goede trainer nu weet dat 'ie in principe 2e keus is.quote:
de fauw is nog niet zeker knaap. En patje heeft die tattoo geloof ik laten verwijderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:50 schreef Camplo het volgende:
De Fauw naar feyenoord![]()
Gok zo'n 4,4 miljoen
Nu nog Pothuizen van NEC voor 5 miljoen en het legioen is weer tevree![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:45 schreef Grimm het volgende:
Erg jammer, laten we hopen dat het Advocaat niet word.
gelukkig niet zegquote:Naast Adriaanse stond ook oud-bondscoach Dick Advocaat op het wensenlijstje van Feyenoord, maar hij liet al in een vroeg stadium weten geen heil te zien in het klusje Feyenoord. Advocaat staat met Zenit Sint-Petersburg, waar hij een contract heeft tot eind 2007, bovenaan in de Russische competitie
optyfen met die grafhondquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Misschien dat Leo Beenhakker de klus aandurft?? Als interim vind ik dat hij het niet slecht heeft gedaan.. en ik denk wel dat hij het type trainer is die met deze selectie iets kan bereiken![]()
Maar afijn, gezien de reacties toen hij interim was zal er wel nog meer protest komen wanneer hij 'vaste' trainer wordt.. En weet iemand of hij het zelf zou willen doen??
Waarom had ik deze reactie al verwachtquote:
wie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef Paperclipjes het volgende:
Stanislav Bernikov, lijkt me een goede trainert... Al denk ik niet dat hij nog mag trainen... Bij welke club dan ook...
daarom ook de smiliequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarom had ik deze reactie al verwacht![]()
goede trainer idd, maar heeft zich onmogelijk gemaaktquote:Anways, voor mij als niet-Feyenoorder die de club toch het beste gunt is Leo dus wel een kandidaat.. Ik ben heel benieuwd waar ze (bestuur) mee aan komen zetten de komende weken
haha, da's een iets té harde handquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/7(...)_voetbaltrainer.html
Hij is op een missie met het Poolse elftal, dus Beenhakker is geen eens een kleine optie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Misschien dat Leo Beenhakker de klus aandurft?? Als interim vind ik dat hij het niet slecht heeft gedaan.. en ik denk wel dat hij het type trainer is die met deze selectie iets kan bereiken![]()
Maar afijn, gezien de reacties toen hij interim was zal er wel nog meer protest komen wanneer hij 'vaste' trainer wordt.. En weet iemand of hij het zelf zou willen doen??
Ik kom 'm persoonlijk langs brengen !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef denthemen het volgende:
Misschien Foeke Booy nu?
er achter staat ie iig nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef DivineJester het volgende:
Ik denk dat Bosz voor de groep gaat staan...
Het lijkt me voor Feyenoord naar een buitenlandse trainer nog wel te verkopen dat men liever een toptrainer van eigen bodem had gehad, ivm mogelijke investeerders oid. Ik denk, als de ideeen bij de club goed zijn en de beloning voldoende is, dat een trainer daar meer waarde aan hecht dan aan het feit dat een andere trainer (een bewezen opbouwtrainer, van Nederlandse afkomst) de eerste keus was.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Probleem is dat iedere goede trainer nu weet dat 'ie in principe 2e keus is.
Staat Bosz überhaupt wel ergens voor?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
De groep ook niet achter hem volgens mij
lulquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Staat Bosz überhaupt wel ergens voor?
"Dat vind ik wat te makkelijk..."quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
"Incompetentie"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Gewoon een goede trainer. Misschien ook wel goed... Een buitenlander die helemaal opnieuw begintquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef pfaf het volgende:
Ik denk nu dat Sollied het zal worden, ook niet mis natuurlijk.
Vooral het feit dat het een buitenlander is zou inderdaad wel eens verfrissend kunnen werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gewoon een goede trainer. Misschien ook wel goed... Een buitenlander die helemaal opnieuw begint
VVV en Twente hadden nog niet zo lang geleden een Duitse trainerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Best lang geleden dat er een buitenlander Coach is geweest in Nederland (Belgen uitgesloten).
Ik kan me niet voorstellen dat je dit een reden vind om Adriaanse niet te laten komen. Dan zou het vertrek van Koeman ook mosterd na de maaltijd zijn, en dus overbodig. Duidelijk is dat Feyenoord een goede coach nodig heeft om de boel weer op de rails te krijgen, waarbij ik bij Adriaanse als toegevoegde waarde zag dat hij wellicht investeerders en talentvolle jonge voetballers kan overhalen naar Feyenoord te komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:33 schreef soco_cola het volgende:
Ben eigenlijk ook wel weer blij, dat Co niet komt, wilde hem graag zien, maar vind het een beetje mosterd na de maaltijd na zo een seizoen..
Het is natuurlijk wel een uitdaging om van Feyenoord weer een topclub te maken in Nederland, en ik denk dat het het moment er ook wel voor is. Men realiseert zich dat er iets moet gebeuren, en de club is nog niet zover afgezakt dat het vele jaren zal duren voor ze weer aan kunnen haken bij de top van Nederland. Sterker nog, met een goede coach kunnen ze gewoon volgend seizoen weer meedoen om de CL play-offs.quote:Sollied betwijfel ik ook dat die komt,
geen europees voetbal, waarschijnlijk geen geld...
Waar zou je je handen er aan vuil maken
Booy is best een aardige trainer hoor, tactisch erg sterk iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef DivineJester het volgende:
Maar ik ben toch bang dat we met Foeke Booy opgescheept worden omdat dat natuurlijk een Nederlander is...
quote:De Kroniek van Lex Kroon.
DE TWIJFELS VAN CO ADRIAANSE
Het had een hoofdstuk uit het boek van Harold Robbins, The Carpetbaggers genaamd, kunnen zijn. Het veslag in Voetbal International laat duidelijk zien dat Feyenoord wordt bestuurd door een stel incapabele dilettanten. Ik zit niet te wachten op mijn gelijk, maar wat ik al maandenlang beweer, komt ook nu weer naar buiten. De delegatie die Adriaanse over de streep moet trekken, gevormd door Jansen, Bosz en Jacobs schutterde als een stel schooljongens daar in Donetsk.
ENKELE CITATEN UIT DE REPORTAGE
(Beslist kopen deze week: VI nr.21)
Onder de nieuwe leiding ging vrijwel alles fout wat er fout kon gaan. Het aankoopbeleid was onder technisch adviseur Wim Jansen en technisch manager Peter Bosz misschien nog wel slechter dan daarvoor. De club staat nog steeds onder curatele en trainer Erwin Koeman is opgestapt. Koeman bleek zijn eigen selectie niet te hebben samengesteld, de komst van Simon Cziommer en Orlando Engelaar was door Jansen geblokkeerd. Deze clubicoon van weleer staat naar verluidt voor twee ton (het dubbele! L.K.) op de loonlijst, maar kost veel meer.
Dit jaar jaagde hij de allerlaatste Dirk kuijt euro's erdoorheen aan de Philippe Leonards van deze wereld. Negen miljoen in de goot. Voor dat bedrag haalde AZ de afgelopen jaren diezelfde Cziommer, De Zeeuw, Koevermans, Mendes da Silva, Jenner, Donk en Dembele, en dan blijft er nog geld over.
Zegt u het maar, wie doet hier wat verkeerd? Brood gaat nu voor spelen in Rotterdam, de leiding wil niet voor de leeuwen. DUS ALS HET VOLK CO WIL, DAN KRIJGT HET VOLK CO. Anderzijds diende Adriaanse pas eenmaal in zijn leven een contract uit. Als je met iemand trouwt die al zes keer gescheiden is, moet je ook niet zeuren als het slecht afloopt. Feyenoord weet dus waaraan het begint. We gaan op weg naar een droomhuwelijk met een hoog ontploffingsgevaar.
DRIE ZWERVERS
Adriaanse straalt zelfs van honderd meter afstand overwicht uit. Mooie man. Beter gekleed dan de Feyenoord-delegatie, bruine kop en alerte lichaamshouding. Iedereen die deze mensen niet zou kennen, wijst Adriaanse aan als de baas. Olde Riekerink als tweede man, Jacobs en Bosz als secretarissen die alles opschrijven. Over de rol van dat mannetje met die krullen zouden velen hun hoofd breken. Trouwens grappig dat Olde Riekerink, die al heeft getekend voor Ajax als hoofd jeugdopleiding, gewoon meeluistert, terwijl de top van Feyenoord de toekomstperspectieven schetst.
PETER BOSZ HET GROOTSTE LEK OOIT
(Het trio is niet blij wanneer zij de verslaggever (Iwan van Duren) ontdekken. "Wat doe jij hier? Waar zit het lek?" Dit vraagt het grootste lek dat ooit bij Feyenoord heeft rondgelopen, Peter Bosz! In de tijd van De Kromme lekte hij naar zijn vriend Ted van Leeuwen van VI, tegenwordig lekt hij dagelijks naar de huiskrant van Feyenoord: het Algemeen Dagblad, ook wel de Maasboulevard-krant genoemd. L.K.)
Iwan van Duren vervolgt: "Overleg met een aantal collega's leert dat zij geen enkele fiducie hebben in een afspraak met Feyenoord. Daar lekt alles uit, onbetrouwbare mensen. Zeker die Bosz, nooit vertrouwen. Die is jarenlang zelf het grote lek geweest als speler, dat kostte Willem van Hangem toen .de kop. De Kromme haat Bosz tot op het bot, hoewel de voormalig trainer van Heracles Almelo zo op het oog wel een aardige man lijkt. Onwillekeurig schiet ons een opmerking van Simon Kistemaker door het hoofd. Het was in de tijd dat Bosz trainer was bij De Graafschap. (Gedegradeerd L.K.) "Als je die vent met zijn begrafenispak voor de dug-out ziet staan, heb je het idee dat hij op de bus staat te wachten."
DE FEYENOORD-DELEGATIE STAPT IN HET VLIEGTUIG
en op dat moment staat alles op de website van het Algemeen Dagblad. Feyenoord heeft willens en wetens gelekt. Adriaanse weet desgevraagd van niks. Een kort onderzoekje leert dat Feyenoord (Bosz) de huiskrant zelf op de hoogte heeft gesteld. Onvoorstelbaar eigenlijk. Dat mensen liegen en hun afspraak niet nakomen gebeurt wel vaker in de voetballerij. Dat moeten ze zelf weten, wie zaait zal oogsten. Maar Adriaanse weet niet wat hij meemaakt, de slangenkuil waarin hij dreigt te stappen wordt binnen een dag zichtbaar. Feyenoord schiet zichzelf weer eens in de voet.
PROFESSOR BOSZ PROBEERT HET VEGE LIJF TE REDDEN
Hij belt de VI-verslaggever: "Wij zitten hier zelf ook mee in de maag. Feyenoord heeft er geen belang bij deze dingen naar buiten te brengen, bla, bla, bla" Bosz geeft vervolgens de persvoorlichter van Adriaanse de schuld.
Verslaggever tegen Bosz: "Dus jij beweert dat Adriaanse lekt!" Nou, nee dat wil Bosz nu ook niet weer beweren. (Hij weet donders goed dat hij zelf het AD heeft gebeld. L.K.)
Adriaanse: "Mijn persvoorlichter wist tot gisteren niet eens dat Feyenoord hier was!"
Een klein onderzoekje levert een snelwegspoor op naar de club van Zuid. We grinneken als we de foto in het AD zien staan van de terugkeer van het trio op de luchthaven van Brussel. Wie anders dan de drie wisten wanneer ze zouden landen? Als je lekt, doe het dan goed. Saillant was ook dat de website van Feyenoord het bericht bracht toen het trio in het vliegtuig zat. Compleet geregisseerd. Amateurs. Adriaanse hecht als geen ander aan duidelijke afspraken en vertrouwen, aan professionaliteit.
Het is dat de Amsterdammer de verleiding zo groot vindt, maar anders was de vergiet dat Feyenoord blijkt te zijn al reden genoeg voor een vertrouwensbreuk.
quote:Co Adriaanse doet er het zwijgen toe
25/5/2007 10:25
Feyenoord treedt vanmiddag naar buiten met nieuws over de zoektocht naar een nieuwe trainer. Van het kamp Co Adriaanse hoeft niets verwacht te worden over het hoe en waarom.
'Wij onthouden ons van commentaar', reageert Willem Zeijlmans tegenover VI.nl op de vermeende afzegging van de coach aan het adres van de Rotterdamse club, waarvan De Telegraaf repte.
De woordvoerder van Adriaanse verwijst naar Feyenoord, dat de beslissing in de loop van de middag zal 'communiceren'. 'Dat is niet aan ons maar aan de club', aldus Zeijlmans. Over het waarom van de beslissing zal hij ook weinig naar buiten brengen.
Het heeft er alle schijn van dat Adriaanse niet ingaat op het aanbod van Feyenoord. De Amsterdammer lijkt te weinig fiducie te hebben in de plannen van de Rotterdamse club en de financiële onderbouwing ervan.
quote:Kamp-Adriaanse niet blij met Feyenoord
ALKMAAR - Co Adriaanse heeft louter uit professionele overwegingen bedankt voor de trainerspositie bij Feyenoord. ,,Het heeft niets met familie-omstandigheden te maken ofzo. Het is puur op basis van voetbalredenen'', liet zijn woordvoerder Willem Zeijlmans vrijdagmiddag desgevraagd weten.
De vertrouwensman van Adriaanse noemde de korte toelichting van Feyenoord op het afketsen van de gedroomde samenwerking ,,heel ongelukkig''. De Rotterdamse clubleiding sprak slechts van persoonlijke motieven bij Adriaanse om niet op het aanbod van Feyenoord in te gaan.
,,Daarmee houd je veel open en krijg je allerlei suggesties. Maar wij gaan verder nergens op in. Er wordt toch wel gespeculeerd. Het vertrek van Co bij Metallurg Donetsk zou ook te maken hebben met zijn overstap naar Feyenoord. Mooi niet. Dat blijkt nu wel weer. Maar nogmaals, Co heeft uit professionele overwegingen nee tegen Feyenoord gezegd. Dat is het.''
Volgens Zeijlmans, die benadrukte dat Adriaanse zelf geen commentaar op de ontwikkelingen bij Feyenoord wil geven, heeft de 59-jarige trainer nog geen andere aanbiedingen op zak. ,,Co laat alles op zich af komen. Voorlopig gaat hij nog nergens heen. Alles ligt open. Co bepaalt.''
Bron: AD
Ik ben voorstanderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef M.Melandri het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst een goede TD nemen en dan een trainer
En dan? Met hetzelfde fabeltje Sollied erin proberen te luizen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:36 schreef BobbyHill het volgende:
Kunnen ze niet snel iemand anders naar Sollied sturen?
Door zelf de macht te grijpen. Niemand kan ze ontslaan. Of de directie moet het doen, maar dat zal wel niet gebeuren want die zijn zelf door Bosz aangesteld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Suijk het volgende:
Echt, als je dat zo leest. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat die gasten zulke belangrijke positie's in de club hebben gekregen en kunnen vasthouden.
Dat klopt wel, maar dit is toch niet vol te houden? Hoeveel fouten willen ze nog maken? Ze vinden zichzelf groter dan de club, eigen trots is belangrijk dan het belang van Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Door zelf de macht te grijpen. Niemand kan ze ontslaan. Of de directie moet het doen, maar dat zal wel niet gebeuren want die zijn zelf door Bosz aangesteld.
quote:De Guzman: "Ouderen wezen naar de jongeren"
Hij kreeg er vorig seizoen en met name de laatste weken aardig van langs. Jonathan De Guzman (19) werd bekritiseerd vanwege zijn instelling. De Guzman reageert in Sportweek op de kritiek: "Bij tegenslag zakte de hele ploeg in elkaar. De ouderen wezen dan steeds naar de jongeren."De Guzman werd er door oudere medespelers en ex-trainer Erwin Koeman geregeld uitgelicht als een speler die niet alles uit zijn mogelijkheden haalt.
“Koeman is ook vaak positief over me geweest," meent De Guzman. "Ik respecteer zijn mening. Maar ik denk dat als er gevraagd wordt in de kleedkamer of degenen die altíjd hun uiterste best hebben gedaan hun hand willen opsteken, iedereen zijn hand naar beneden houdt. We hebben allemaal gefaald. Het wás gewoon ontzettend moeilijk. De sfeer in het team was slecht.
We hadden twee kampen. Er waren veel jonge spelers en die werden door de oudere spelers niet geholpen op een manier die resultaat had, vind ik. Bij tegenslag zakte de hele ploeg in elkaar. De ouderen wezen dan steeds naar de jongeren. Net als vorig seizoen met Salomon Kalou. Die is toch niet slecht terechtgekomen.
”Over zijn eigen prestaties is De Guzman allerminst te spreken. "We hebben een klotenseizoen achter de rug. Ik heb niet kunnen brengen wat ik kan en worstelde door alle tegenslagen soms met mijn motivatie. Je weet op een gegeven moment gewoon niet meer waar je goed aan doet. Ik wil komend seizoen per se beter worden.” In Sportweek lees je wat De Guzman nog te melden heeft over Co Adriaanse en Leo Beenhakker.
Whehe... Dickquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:30 schreef Dynia het volgende:
van de Zenith site:
There appeared information in the media this week that Mr. Advocaat rejected the proposal to become head coach of FC Feyenoord? If it’s not a secret, who invited you to Rotterdam. Or these are Dutch journalists fantasies?
DA: No comment
Is ook dikke onzin. Een team gedijt juist het beste met een goede balans tussen jong talent en ervaren krachten. Bij feyenoord voeren ze het nu als reden op van de slechte prestaties en sfeer, maar dat ligt dan dus echt aan een paar storende factoren. Zoals een arrogante klootzak die z'n eigen falen compenseert met een hoop gekanker, ongemotiveerde jochies en bovenal een trainer die het niet in de hand kan houden. Een goede trainer weet ook hoe hij teamgeest kan creeëren, Koeman is dat dus niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:16 schreef ruud_fr het volgende:
dat ouderen/jongeren gezeik wordt ik zat, hoop dat dat nu helemaal verdwenen is sinds Pi-Air weg is
Leugens leugens en nog eens leugens. Hoe lang gaan we dit nog pikken?quote:'Co zei nee op basis van voetbalredenen'
Het kamp van Co Adriaanse heeft geïrriteerd gereageerd op de verklaring die Feyenoord naar buiten heeft gebracht over het afbreken van de gesprekken met de beoogde nieuwe hoofdtrainer. Volgens woordvoerder Willem Zeijlmans heeft de afzegging van Adriaanse niets te maken met persoonlijke motieven.
'Co heeft uit professionele overwegingen nee tegen Feyenoord gezegd. Dat is het', vertelde een verbolgen Zeijlmans aan het ANP. 'Het heeft niets met familie-omstandigheden te maken ofzo. Het is puur op basis van voetbalredenen. De toelichting van Feyenoord is heel ongelukkig. Daarmee houd je veel open en krijg je allerlei suggesties.'
In een verklaring op de eigen website liet Feyenoord weten dat de beoogde nieuwe coach zich kon vinden in de geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij vanwege persoonlijke redenen afzag van de baan in Rotterdam.
Dat beide kampen met verschillende redenen op de proppen komen over het afketsen van de gesprekken, is tekenend voor de gebrekkige onderlinge communicatie. Eerder kwam al naar buiten dat Feyenoord en Adriaanse gesprekken met elkaar voerden en wezen zij met een beschuldigende vinger naar elkaar voor wat betreft het lekken van die informatie.
monopoly geld, we moeten hem nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Leuk dat jullie de Fauw willen, maar zijn contract loopt nog 3 jaar door. Dus met welk geld word dat betaald?
Feyenoord liegt wel veel om hun eigen bestwilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leugens leugens en nog eens leugens. Hoe lang gaan we dit nog pikken?
Die tyfuslijer van een Bosz ja. Maar hij Feyenoord niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Feyenoord liegt wel veel om hun eigen bestwil![]()
En dan wel Tiendalli en Charisteas halen. Sjongejonge.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef mister_popcorn het volgende:
dit is gewoon weer ronduit kut. Tering bosz moet echt optyfen, en snel ook. Waardeloos mannetje. Jansen ook weg, cziommer en engelaar weigeren, godver-de-godver
Wat doen die scouts eigenlijk de hele dag? Uit de neus vreten? Die lui hebben ook nog nooit een waardevolle speler opgeleverd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dan wel Tiendalli en Charisteas halen. Sjongejonge.
Wat een amateurs zitten er in het bestuur van Feyenoord zeg. Te triest voor woorden. Ik zou het nog beter doen.
Geen idee. Slapend rijk worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat doen die scouts eigenlijk de hele dag? Uit de neus vreten? Die lui hebben ook nog nooit een waardevolle speler opgeleverd.
Om maar even het wanbeleid aan te geven.quote:Dit jaar jaagde hij de allerlaatste Dirk kuijt euro's erdoorheen aan de Philippe Leonards van deze wereld. Negen miljoen in de goot. Voor dat bedrag haalde AZ de afgelopen jaren diezelfde Cziommer, De Zeeuw, Koevermans, Mendes da Silva, Jenner, Donk en Dembele, en dan blijft er nog geld over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |