quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Deed ze nooit de make-up af tijdens het slapen ofzo![]()
Ik vond m'n vriendinnen er altijd veel leuker uitzien zonder al die zooi.
WTF..? Is niet het allerbelangrijkste....klopt...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Nijntjes het volgende:
Ach, uiterlijk is idd niet zo erg belangrijk, maar het gaat om wat je prettig bij voelt
sperma als make-up remover?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:00 schreef Logician het volgende:
na de seks is dr make-up toch vast ook wel uitgelopen??
en zeker zonder kleren.............quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ook niet behalve bij uitgaan alleen mascara, zie best goed uitquote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb nooit make-up op, hoewel ik er beter uit zie met...
Dat dusquote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Jodocus1 het volgende:
Ach wen er maar aan...
EN de volgende schok: Ze moet ook wel eens poepen........
quote:
Vraag haar of ze even minder make up kan gebruiken zodat je haar beter leer kennenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef vliegfiets het volgende:
Het was ook niet lelijk ofzo.
Maar zo anders.
En nee het gaat niet om het uiterlijk, mare wist niet dat ze er zo anders kon uitzien zeg maar.
moest echt ff kijken wat klopt er niet.
Vandaar dat het er zo verrot uit ziet zonder...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef vliegfiets het volgende:
En tijdens het slapen laat ze dat spul er op zitten.
Dat is allemaal niet nieuw voor mequote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef BossFight het volgende:
En godverdomme man! Je hebt toch wel wat beters om naar te kijken onder de douche dan naar haar gezicht!
dat ziet er idd meteen heel anders uit, dat klopt wel, maar toch maakt ze haar ogen dan wel erg donker op als ik dit zo hoor. en make up niet afdoen voor het slapen....les 1 in hoe verneuk ik mijn huid zo snel mogelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef vliegfiets het volgende:
was vooral de ogen die lijntjes eromheen en de wenkbrauwen.
Maakt een heel verschil als dat naturel is.
Zal er wel aan wennen denkik.
Misschien laat ze t alleen zitten als ik bij haar slaapquote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat ziet er idd meteen heel anders uit, dat klopt wel, maar toch maakt ze haar ogen dan wel erg donker op als ik dit zo hoor. en make up niet afdoen voor het slapen....les 1 in hoe verneuk ik mijn huid zo snel mogelijkik doe het ook niet altijd hoor, zeker niet na het stappen of een feestje
![]()
Ik wil nog niet eens een vriendin die elke dag zoveel troep opsmeertquote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik schreeuw graagquote:
Was ze stiekem een negerin?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef vliegfiets het volgende:
Het was ook niet lelijk ofzo.
Maar zo anders.
En nee het gaat niet om het uiterlijk, mare wist niet dat ze er zo anders kon uitzien zeg maar.
moest echt ff kijken wat klopt er niet.
Hey. Clownfetisjen zijn niet iets om grappen over te maken ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuw graag.
Overigens vind ik de OP maar raar. Tenzij ze door het leven ging als clown kan het toch niet zó verschrikkelijk veel schelen van normaal. En dan nog, maakt dat wat uit?
Als hij schrikt ervan dan maakt het wat uit jaquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuw graag.
Overigens vind ik de OP maar raar. Tenzij ze door het leven ging als clown kan het toch niet zó verschrikkelijk veel schelen van normaal. En dan nog, maakt dat wat uit?
schrok niet van mn vriendin ik overdrijf een beetje,quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef weasel85 het volgende:
haha... leuk topic ja... hoop dat het een grapje is
en dat je schrikt van je eigen vriendin ... triest mannetje
Welk deel van 'rot op met je plaatjes' komt niet aan?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Steve_I. het volgende:-knip
Heet ze Kelly?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef vliegfiets het volgende:
Het is niet zo dat haar hele hoofd vol zit met make-up, maar anders heeft ze altijd van die oogschaduw en weet ik t allemaal om haar ogen en wenkbrauwen doet ze met zon podloodje,quote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef Syytön het volgende:
Damn, dan moet je vriendin wel heel erg onzeker zijn en blijkbaar heeft ze er ook reden toe, als jij het zo vreemd vind.
Moet er niet aan denken dat ik me zo ongemakkelijk zou voelen bij m'n vriend.
Oh dit is zo'n serieus topic?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
HAHAHA IK POST LEKKER EEN VIES PLAATJUH WANT HET GAAT OVER EEN LILLEK WIJF EN DAAR SIT INTEHNET VOL MEE EN NU LIJK IK STOER.
Wegwezen, kleuters .
Ik zat een tijdje terug 's ochtens vroeg in de trein tegenover een meisje dat zichzelf uitgebreid aant schminken was. En t erge was, ze werd echt hoe langer hoe lelijker!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef AntiOxidant het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom er best veel meiden, vrouwen en zelfs nauwelijks puberende meisjes rondlopen met veel make-up op hun gezicht (met uitgaan misschien nog ok, maar ik bedoel altijd). Het lijkt wel dat sommige meiden een kunstwerk van zich willen maken.![]()
Dat kan ook nog ja. Sommige vrouwen epileren alles weg en hebben dus zonder potloodje geen uitdrukking op hun gezicht en met een potloodje kijken ze eeuwig verbaasd.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft van zichzelf geen wenkbrauwen?
Nee, vertel!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je hoe zeer dat doet in je oog?
Een hartje schijten en hem dan roepen om te kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef Roellio het volgende:
Gewoon als streeftijd hebben dat je binnen 1 week nadat je samen bent kunt schijten met de deur open, dan heb je dit soort problemen niet.
Doet me denken aan dat topic over wanneer je het kon permitteren om een scheet te laten in bijzijn van je vriendje.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een hartje schijten en hem dan roepen om te kijken![]()
Dat stadium ben ik, zoals je ziet, reeds gepasseerdquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic over wanneer je het kon permitteren om een scheet te laten in bijzijn van je vriendje.
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik, zoals je ziet, reeds gepasseerd![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
HAHAHA IK POST LEKKER EEN VIES PLAATJUH WANT HET GAAT OVER EEN LILLEK WIJF EN DAAR SIT INTEHNET VOL MEE EN NU LIJK IK STOER.
Wegwezen, kleuters .
ahhh, die laat ik vrolijk waaien...en hij ookquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic over wanneer je het kon permitteren om een scheet te laten in bijzijn van je vriendje.
Ervaringsdeskundige aan het woord?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuw graag.
Ligt er echt heel erg aan. Als je heel subtiele schaduwen op precies de juiste plek aanbrengt kan je gezicht een heel andere vorm lijken te hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:58 schreef BossFight het volgende:
Dan moet ze het er wel echt met een plamuurmes op meppen wil het zo'n verschil maken.
Ik ook. Waarop ik te horen krijg "jij bent vies". "ja, schat, jij ook". "Nee, da's anders, ik ben een man".quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
ahhh, die laat ik vrolijk waaien...en hij ook
ja het is een dolle boel in Huize Puckzzzboeren ook for that matter...
HAH moest mijn vriendin ook maar eens in haar hoofd halen!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Jodocus1 het volgende:
Ach wen er maar aan...
EN de volgende schok: Ze moet ook wel eens poepen........
Je wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef innovative het volgende:
[..]
Ligt er echt heel erg aan. Als je heel subtiele schaduwen op precies de juiste plek aanbrengt kan je gezicht een heel andere vorm lijken te hebben.
[..]
Ik ook. Waarop ik te horen krijg "jij bent vies". "ja, schat, jij ook". "Nee, da's anders, ik ben een man".Alsof mijn darmen daarom maar in winterslaap zouden moeten gaan...
Ja, dat heb ik ook. Zonder foundation zie ik er wel bleker uit, ook omdat ik blonde wimpers heb. Is wel een verschil. Ik kan je vriendin wel begrijpen dat ze er wat onzeker over is. Maar om met make up naar bed te gaan, slaat een beetje door. Volgens mij moet je zelf ook bedenken dat niemand super uit ziet net uit douche haren plat en een rode gezicht, ik tenminste niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef Xennia het volgende:
Ik zie er ook wel anders uit zonder make-up. Komt omdat ik blonde wimpers en brauwen heb. Ik haal het er wel elke dag af, ook als ik bij mijn vriend slaap en als we een lamme zondag hebben maak ik me helemaal niet op. Heerlijk.
Een half jaar en je vriendin nog nooit zonder make up gezien?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef vliegfiets het volgende:
Ik heb nou meer dan een half jaar deze vriendin.
Ik hou heel veel van haar we hebben ook best vaak sex.
vandeweek hebben we eigenlijk voor het eerst gedouched samen leek ons wel eens leuk.
maar nou zag ik haar dus voor het eerst zonder make-up op, anders smeert ze er meteen vanalles op voor ze uit de douche komt.
Ze zag er heel anders uit op deze manier.
Was net of mn vriendin een ander uiterlijk had gekregen.
Had er wel een beetje moeite mee.
Ik zat naar haar te kijken alsof ze een vreemde was.
Dat maakte haar wel onzeker.
Opzich vindt ik het wel jammer dat ze er dus niet uitziet zoals ik altijd dacht.
Is het raar dat ik hier een beetje van schrok?
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?
Nee vast nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook zo iemand die er met of zonder make-up, echt volslagen anders uitziet. Niet dat ik lelijk ben zonder make-up ofzo
En nou in begrijpelijk nederlands?quote:Maar ik ben een rossig typje. Dat betekent naast een lichte huid, ook lichte wenkbrauwen, wimpers, maar bv. ook licht gekleurde lippen. Voor naar mijn werk maak ik me minimaal op, dwz. mascara, wenkbrauwpoeder, beetje lipgloss. Soms licht getinte dagcreme. Als ik echt stevig uitga gebruik ik weleens foundation en lipstick, en naast mijn standaard oog make-up nog eyeliner. Nou, dan sla je steill achterover...als je mij alleen maar van overdag kent of helemaal zonder make-up.
In tegenstelling tot je vriendin zien mijn vriendjes meestal eerst mijn naturel look en dan pas mijn gemake-upte look. Dat is denk ik toch een betere volgorde
ik ben blij dat ik daar geen ervaring mee heb en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je hoe zeer dat doet in je oog?
Daarmee bedoelde ik eerder; wtf, wat voor meuk is dat dan allemaal niet, ben je niet beter af met een mooie doos schmink-krijtjes ofzo.quote:
Hieruit maak ik op dat je a. geen vrouw bent en b. geen vriendin hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee vast niet![]()
[..]
En nou in begrijpelijk nederlands?
*PROEST*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jullie douchen pas na een half jaar samen??![]()
Bij mij zit na de sex m'n make up zowat op m'n kin hoor, zit bij haar alles nog perfect dan? En met make up op gaan slapen schijnt ook niet echt goed te zijn![]()
Het was serieus bedoeld Scorpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*PROEST*
Mijn drinkontbijt, wat doe je!
Quite. Ik vond het ruim beter geschreven dan de meeste posts.quote:
*knikt*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
veel mannen vinden het niet eens mooi al die zooi op het gezicht
Ja, dat zeggen ze wel. Maar als ik subtiele make-up op heb denkt de meerderheid van de mannen dat ik niet opgemaakt benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
vind je haar eigenlijk mooier met of zonder make up?
veel mannen vinden het niet eens mooi al die zooi op het gezicht
Volgens mij is dat ook het idee van make-up. Ik bedoel, anders hadden ze het wel Schmink genoemd toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze wel. Maar als ik subtiele make-up op heb denkt de meerderheid van de mannen dat ik niet opgemaakt ben![]()
Dat was ook het eerste dat ik dachtquote:
maarja jij ben took behoorlijk wit he http://fotoboek.fok.nl/user/GreatWhiteSilencequote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb nooit make-up op, hoewel ik er beter uit zie met...
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef vliegfiets het volgende:
was vooral de ogen die lijntjes eromheen en de wenkbrauwen.
Maakt een heel verschil als dat naturel is.
Zal er wel aan wennen denkik.
dat is wat anders dan je vriendin na een half jaar voor het eerst echt en puur zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef shifto het volgende:
Ik heb het ook wel eens bij vrouwen dat ik ze af en toe heel anders zie. Dan niet percé omdat ze dan geen makeup ophebben ofzow maar bijv. een bril meer of minder kan er anders zien, nat haar kan ook heel anders zijn etc.. Soms wel ff kijken van uhh.. ohja
Zoiets dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:58 schreef BossFight het volgende:
Dan moet ze het er wel echt met een plamuurmes op meppen wil het zo'n verschil maken.
quote:Achter het loket zat een geblondeerde feministe, misschien twintig jaren oud, in een zeer laag gedecolleteerde bloes. Haar gezichtje was krijtwit gepoederd en haar wenkbrauwen had zij geheel verwijderd. Haar oogleden waren met een glanzende blauwe crème verzelfstandigd en haar lippen gecamoufleerd met een zo lichtgekleurde stift, dat ze bijna niet meer afstaken tegen de rest van haar gewitkalkte huid. Hoe gruwelijk dat ze, in contract met al die pogingen om geen gezicht meer te hebben, haar nagels donkerblauw had gelakt.
W.F. Hermansquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef the_mind het volgende:
Dan moet dit volgende citaat bijna wel over jouw vriendin gaan, TS.
[..]
Degene die raadt waar dit vandaan komt heeft een biertje van me tegoed.
Mijn vriend heeft mij ook eerder zien bevallen dan dat we samen hebben gedouchedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jullie douchen pas na een half jaar samen??![]()
Bij mij zit na de sex m'n make up zowat op m'n kin hoor, zit bij haar alles nog perfect dan? En met make up op gaan slapen schijnt ook niet echt goed te zijn![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja en toen was je ook je make-up aan het bijwerken he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft mij ook eerder zien bevallen dan dat we samen hebben gedouched
Nee, ik was te druk bezig met zijn hoofd eraf te draaien. Gelukkig werd ik overvallen door een weeenstorm en had ik mijn make-up van de vorige dag nog op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en toen was je ook je make-up aan het bijwerken he?
En als je dat nu niet meent?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef katerwater het volgende:
Als het waar is: plieieieizzzz troost je vriendin dan en zeg haar dat ze er even knap uitziet zonder make-up.![]()
Was het van jou ja? Ik ben de exacte details vergetenquote:
Dan heb je meteen ook wel alles gehad inderdaad. Daarna kan je alleen nog maar mooi uitvallen. Wat een gezicht is dat gedoe zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft mij ook eerder zien bevallen dan dat we samen hebben gedouched
Eigenlijk is dat best wel een rare vrouwenredenatie.quote:
gotta love 'emquote:
Hij hoeft haar ook weer niet de hemel in te prijzen, maar hij moet zich zeker niet overduidelijk rotschrikkken wanneer zij zich voor het eerst na een half jaar zonder make-up aan hem toontquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best wel een rare vrouwenredenatie.
Ze vind zichzelf blijkbaar niet mooi genoeg en dus spendeert ze dagelijks vele minuten aan het verfraaien van haar gezicht. Blijkbaar tot volle tevredenheid van TS want hij vond haar mooi en schrikt wel een beetje van hoe ze er naturel uitziet.
Maar hij moet daarna wel zeggen dat hij haar naturel net zo mooi vind want anders is ze over de zeik, in plaats van dat ze het als complimentje opvat dat al die uren werk die ze in haar gezicht heeft gestoken blijkbaar niet zonder effect zijn.![]()
Vrouwen![]()
Begin van het einde kerel, sorry, je hebt het verpest.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:59 schreef vliegfiets het volgende:
[..]
Het is niet zo dat haar hele hoofd vol zit met make-up, maar anders heeft ze altijd van die oogschaduw en weet ik t allemaal om haar ogen en wenkbrauwen doet ze met zon podloodje,
het haar zat plat op haar hoofd doordat het nat was en normaal heeft ze slagen.
daardoor lijk t het heel anders.
de ogen doen veel met een gezicht blijkbaar.
En ze was even onzeker omdat ik zo zat te kijken. Was niet mn bedoeling om haar onzeker te maken.
Heb haar echt wel gezegt dat ik haar mooi vond ook zonder dat spul.
Clownquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuw graag.
Zo ken ik dus een dame die heeft iets gehad met haar gezicht en heeft geen wenkbrauwen meer(vraag me neit wat)..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Sommige vrouwen epileren alles weg en hebben dus zonder potloodje geen uitdrukking op hun gezicht en met een potloodje kijken ze eeuwig verbaasd.
alsof je daar mee weg zou komen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Xennia het volgende:
Laat hem dan tenminste doen alsof het hem niet opvalt
bah, jij bent zeker zo iemand die al meteen douched na de eerste date?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
pas na 6 maanden samen onder de douche........OMG....
!!!!!!!!!!!!
Nee hoor, ik douche altijd samen voor de date. Is wel zo fris.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bah, jij bent zeker zo iemand die al meteen douched na de eerste date?
zo bah is dat niet..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mss niet meteen na de eerste date, maar 6 maanden...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom voel jij je aangesproken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik douche altijd samen voor de date. Is wel zo fris.
ja ja...doe maar niet zo onschuldig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mss niet meteen na de eerste date, maar 6 maanden...![]()
alhoewel niet meteen na de eerste...![]()
euuhhh....het mysterie..ja...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja ja...doe maar niet zo onschuldig!
dat vind ik nou zo jammer he...dat er meteen gedouched moet worden...dan gaat het mysterie er zo snel van af![]()
lijkt sprekendquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:21 schreef heiden6 het volgende:
Make-up kan wel aardig wat schelen, in positieve of negatieve zin.
Dit is bijvoorbeeld maaike zonder make-up:
[afbeelding]
Zie je het verschil?
Dat zal de reden zijn dat je er anders uitziet inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lijkt sprekendalleen draag ik geen bril
![]()
absoluut...douchen is veel intiemer...met al dat water enzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
euuhhh....het mysterie..ja......dus jij vind douchen mysterieuser dan neuken....
![]()
of neuk jij met licht uit....![]()
dan kun je net zo goed het licht uit doen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
absoluut...douchen is veel intiemer...met al dat water enzo![]()
...en ik neuk altijd met m'n ogen dicht...![]()
ja helemaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn dat je er anders uitziet inderdaad.![]()
...ik kan het knopje nooit vinden met m'n ogen dicht...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed het licht uit doen....![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...ik kan het knopje nooit vinden met m'n ogen dicht...('t lichtknopje dus...) ...en sowieso is dat overdag geen oplossing...
quote:
je vind dat er geen mysterie over blijft als je meteen ga douchen na de eesrte date. douchen doe je meestal met licht aan, dus daarom vroeg ik me af of je met licht uit neukte...mysterieus=> onbekend-iets wat je nog moet ontdekken of zien...nou ja nà het neuken MET licht aan blijft er weinig over van mysterie denk ik dan....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, ik neuk ook 's nachts...ik ben daar vrij flexibel in, eigenlijk, nu ik erover nadenk...ik ben nieuwsgieriger naar jouw directe associatie van neuken met lichtknopjes...
mwoa waarom niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
Waar gaat dit topic over. Lichtknoppen met trilstand?
Knipperende slaapkamerlampenquote:
oh, jij douched met het licht aan? net als je denkt dat je alles meegemaakt hebt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je vind dat er geen mysterie over blijft als je meteen ga douchen na de eesrte date. douchen doe je meestal met licht aan, dus daarom vroeg ik me af of je met licht uit neukte...mysterieus=> onbekend-iets wat je nog moet ontdekken of zien...nou ja nà het neuken MET licht aan blijft er weinig over van mysterie denk ik dan.......maar doe je het met ogen dicht of licht uit, tja dan is douchen met licht aan idd erg mysterieus....
![]()
klinkt als een redelijk compromis!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het kan een andere dimensie geven.....![]()
![]()
ja dat dacht ik ook ja....totdat...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, jij douched met het licht aan? net als je denkt dat je alles meegemaakt hebt...![]()
nou ja, op zich vind ik ook dat er weinig mysterie overblijft als je meteen gaat neuken na de eerste date...wat overigens niet wil zeggen dat ik daar op tegen ben hoor...als de keuze is tussen neuken of mysterie...
totdat je het licht aan deed?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook ja....totdat...![]()
in dit geval tussen licht aan en licht uit....dus maak je maar geen zorgenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in dit geval tussen licht aan en licht uit....dus maak je maar geen zorgen![]()
ben je zo makkelijk over te halen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
totdat ik euuhh...hoe zal ik het zeggen....totdat ik overgehaald werd...![]()
![]()
mooi zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...ik maak me ook geen zorgen...
![]()
maar neuken met licht uit...![]()
nee juist niet daarom...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben je zo makkelijk over te halen dan?![]()
quote:
ik ben gewoon een net meisje....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
maar meer het mysterieuze type dus, tenzij overgehaald, en dan ineens helemaal niet meer...![]()
je gebruikt wel heel veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben gewoon een net meisje....![]()
maar ja dat overhalen hangt natuurlijk van het persoon af....![]()
ik sta min of meer "bekend" om mijn smiley gebruik...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je gebruikt wel heel veel-smileys...wie probeer je precies te overtuigen?
![]()
gelukkig maar, want het leek er vanaf hier even op dat dat je niet ging lukken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik sta min of meer "bekend" om mijn smiley gebruik......ik hoef mezelf zeker niet te overtuigen....
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gelukkig maar, want het leek er vanaf hier even op dat dat je niet ging lukken...![]()
...laat staan om mij te overtuigen...maar dat wilde je kennelijk ook niet dusquote:
jij overtuigd dan.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gelukkig maar, want het leek er vanaf hier even op dat dat je niet ging lukken...![]()
was dat dan de bedoeling...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...laat staan om mij te overtuigen...maar dat wilde je kennelijk ook niet dus![]()
dat vraag ik aan jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was dat dan de bedoeling...??????
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoef niemand te overtuigen, als ik het maar zelf ben....![]()
![]()
oh, zei ik dat niet?quote:
in dat geval bedoelde ik uiteraard zelfkennisquote:
ja duh....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in dat geval bedoelde ik uiteraard zelfkennis![]()
what was I thinking?!...![]()
nou ja...ik weet wel what I was thinking, natuurlijkquote:
persoonlijk ben ik daar helemaal voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar ff OT...is het niet gewoon makkelijker om helemaal geen make-up te gebruiken......bespaard een hoop teleurstellingen denk ik...
![]()
dubbel duh....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou ja...ik weet wel what I was thinking, natuurlijk![]()
nah...geen make-up hier...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
persoonlijk ben ik daar helemaal voorhooguit een beetje make up is meer dan voldoende...
ja, ik vermoedde al dat jij het ook wel wist...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...geen make-up hier......puur natuur...
![]()
![]()
![]()
het hangt er natuurlijk vanaf hoe je eruit ziet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
goed zo! een vrouw naar m'n hart...
al kan ik niet ontkennen dat een klein beetje make up er soms erg goed uitziet
maar jij niet, schoonheid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het hangt er natuurlijk vanaf hoe je eruit ziet......sommige meisjes kunnen juist beter wel make-up gebruiken...
![]()
you got that right...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar jij niet, schoonheid?![]()
maar dat bedoel ik inderdaad...
ik heb daarover nog geen mening...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
you got that right...![]()
![]()
![]()
of heb jij daarover een ander mening...???
ah ok...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb daarover nog geen mening...
maar ben best bereid daar iets aan te doen...en ben goed te overtuigen![]()
dat bedoel ik....quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef Stephanie09 het volgende:
Zelf gebruik ik alleen wat mascara en in het weekend inclusief oogschaduw en wat lipgloss.
Verder smeer ik nooit van die troep op mn gezicht, dat maakt het er niet mooier op vind ik.
Je ziet het altijd zitten.
Een vriendin van me is 's ochtends wel een uur bezig met zichzelf vol te plamuren met poeders en weet ik veel wat. Ik kan me voorstellen dat een jongen die met haar het bed induikt zich 's morgens een ongeluk schrikt als hij naast haar wakker wordt.
Ze heeft een heel ander gezicht zonder die troep. Ze gooit er gewoon veels te veel op!!
Bah!![]()
Sommige kunnen het ook niet hebben hoor, die zien er ook gewoon niet uit zonder make-up.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik.......ik heb een vriendin die gewoon de deur NIET uitgaat zonder make-up...
![]()
hoe meer je gebruikt, hoe meer je nodig hebt...onzekerheid is erg vervelend...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef Stephanie09 het volgende:
Zelf gebruik ik alleen wat mascara en in het weekend inclusief oogschaduw en wat lipgloss.
Verder smeer ik nooit van die troep op mn gezicht, dat maakt het er niet mooier op vind ik.
Je ziet het altijd zitten.
Een vriendin van me is 's ochtends wel een uur bezig met zichzelf vol te plamuren met poeders en weet ik veel wat. Ik kan me voorstellen dat een jongen die met haar het bed induikt zich 's morgens een ongeluk schrikt als hij naast haar wakker wordt.
Ze heeft een heel ander gezicht zonder die troep. Ze gooit er gewoon veels te veel op!!
Bah!![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:17 schreef Stephanie09 het volgende:
Van een jongen zou ik zo'n compliment niet 1-2-3 aannemen want die gooien wel vaker loze complimenten naar je hoofd.
zekers...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoe meer je gebruikt, hoe meer je nodig hebt...onzekerheid is erg vervelend...
althans, ik kan me voorstellen dat dat zo werkt![]()
ik zou je haast een compliment geven...maar ja, jongens gooien wel vaker met loze complimentenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers......heb het ook gebruikt hoor daar niet van, maar ik vind het nu echt overbodig en mijn zelfvertrouwen is natuurlijk met de loop der jaren enorm gegroeid...
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zou je haast een compliment geven...maar ja, jongens gooien wel vaker met loze complimenten![]()
maar zelfvertrouwen is 100x aantrekkelijker dan make up![]()
helemaal mee eens...zelf iemand die er niet echt super mooi uit ziet kan aantrekkelijk zijn door zijn zelfvertrouwen, mits het geen arrogantie is...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zou je haast een compliment geven...maar ja, jongens gooien wel vaker met loze complimenten![]()
maar zelfvertrouwen is 100x aantrekkelijker dan make up![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |