Ik zat een tijdje terug 's ochtens vroeg in de trein tegenover een meisje dat zichzelf uitgebreid aant schminken was. En t erge was, ze werd echt hoe langer hoe lelijker!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef AntiOxidant het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom er best veel meiden, vrouwen en zelfs nauwelijks puberende meisjes rondlopen met veel make-up op hun gezicht (met uitgaan misschien nog ok, maar ik bedoel altijd). Het lijkt wel dat sommige meiden een kunstwerk van zich willen maken.![]()
Dat kan ook nog ja. Sommige vrouwen epileren alles weg en hebben dus zonder potloodje geen uitdrukking op hun gezicht en met een potloodje kijken ze eeuwig verbaasd.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft van zichzelf geen wenkbrauwen?
Nee, vertel!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je hoe zeer dat doet in je oog?
Een hartje schijten en hem dan roepen om te kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef Roellio het volgende:
Gewoon als streeftijd hebben dat je binnen 1 week nadat je samen bent kunt schijten met de deur open, dan heb je dit soort problemen niet.
Doet me denken aan dat topic over wanneer je het kon permitteren om een scheet te laten in bijzijn van je vriendje.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een hartje schijten en hem dan roepen om te kijken![]()
Dat stadium ben ik, zoals je ziet, reeds gepasseerdquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic over wanneer je het kon permitteren om een scheet te laten in bijzijn van je vriendje.
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik, zoals je ziet, reeds gepasseerd![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
HAHAHA IK POST LEKKER EEN VIES PLAATJUH WANT HET GAAT OVER EEN LILLEK WIJF EN DAAR SIT INTEHNET VOL MEE EN NU LIJK IK STOER.
Wegwezen, kleuters .
ahhh, die laat ik vrolijk waaien...en hij ookquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic over wanneer je het kon permitteren om een scheet te laten in bijzijn van je vriendje.
Ervaringsdeskundige aan het woord?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuw graag.
Overigens vind ik de OP maar raar. Tenzij ze door het leven ging als clown kan het toch niet zó verschrikkelijk veel schelen van normaal. En dan nog, maakt dat wat uit?
Ligt er echt heel erg aan. Als je heel subtiele schaduwen op precies de juiste plek aanbrengt kan je gezicht een heel andere vorm lijken te hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:58 schreef BossFight het volgende:
Dan moet ze het er wel echt met een plamuurmes op meppen wil het zo'n verschil maken.
Ik ook. Waarop ik te horen krijg "jij bent vies". "ja, schat, jij ook". "Nee, da's anders, ik ben een man".quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
ahhh, die laat ik vrolijk waaien...en hij ook
ja het is een dolle boel in Huize Puckzzzboeren ook for that matter...
HAH moest mijn vriendin ook maar eens in haar hoofd halen!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Jodocus1 het volgende:
Ach wen er maar aan...
EN de volgende schok: Ze moet ook wel eens poepen........
Je wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef innovative het volgende:
[..]
Ligt er echt heel erg aan. Als je heel subtiele schaduwen op precies de juiste plek aanbrengt kan je gezicht een heel andere vorm lijken te hebben.
[..]
Ik ook. Waarop ik te horen krijg "jij bent vies". "ja, schat, jij ook". "Nee, da's anders, ik ben een man".Alsof mijn darmen daarom maar in winterslaap zouden moeten gaan...
Ja, dat heb ik ook. Zonder foundation zie ik er wel bleker uit, ook omdat ik blonde wimpers heb. Is wel een verschil. Ik kan je vriendin wel begrijpen dat ze er wat onzeker over is. Maar om met make up naar bed te gaan, slaat een beetje door. Volgens mij moet je zelf ook bedenken dat niemand super uit ziet net uit douche haren plat en een rode gezicht, ik tenminste niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef Xennia het volgende:
Ik zie er ook wel anders uit zonder make-up. Komt omdat ik blonde wimpers en brauwen heb. Ik haal het er wel elke dag af, ook als ik bij mijn vriend slaap en als we een lamme zondag hebben maak ik me helemaal niet op. Heerlijk.
Een half jaar en je vriendin nog nooit zonder make up gezien?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef vliegfiets het volgende:
Ik heb nou meer dan een half jaar deze vriendin.
Ik hou heel veel van haar we hebben ook best vaak sex.
vandeweek hebben we eigenlijk voor het eerst gedouched samen leek ons wel eens leuk.
maar nou zag ik haar dus voor het eerst zonder make-up op, anders smeert ze er meteen vanalles op voor ze uit de douche komt.
Ze zag er heel anders uit op deze manier.
Was net of mn vriendin een ander uiterlijk had gekregen.
Had er wel een beetje moeite mee.
Ik zat naar haar te kijken alsof ze een vreemde was.
Dat maakte haar wel onzeker.
Opzich vindt ik het wel jammer dat ze er dus niet uitziet zoals ik altijd dacht.
Is het raar dat ik hier een beetje van schrok?
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?
Nee vast nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook zo iemand die er met of zonder make-up, echt volslagen anders uitziet. Niet dat ik lelijk ben zonder make-up ofzo
En nou in begrijpelijk nederlands?quote:Maar ik ben een rossig typje. Dat betekent naast een lichte huid, ook lichte wenkbrauwen, wimpers, maar bv. ook licht gekleurde lippen. Voor naar mijn werk maak ik me minimaal op, dwz. mascara, wenkbrauwpoeder, beetje lipgloss. Soms licht getinte dagcreme. Als ik echt stevig uitga gebruik ik weleens foundation en lipstick, en naast mijn standaard oog make-up nog eyeliner. Nou, dan sla je steill achterover...als je mij alleen maar van overdag kent of helemaal zonder make-up.
In tegenstelling tot je vriendin zien mijn vriendjes meestal eerst mijn naturel look en dan pas mijn gemake-upte look. Dat is denk ik toch een betere volgorde
ik ben blij dat ik daar geen ervaring mee heb en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je hoe zeer dat doet in je oog?
Daarmee bedoelde ik eerder; wtf, wat voor meuk is dat dan allemaal niet, ben je niet beter af met een mooie doos schmink-krijtjes ofzo.quote:
Hieruit maak ik op dat je a. geen vrouw bent en b. geen vriendin hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee vast niet![]()
[..]
En nou in begrijpelijk nederlands?
*PROEST*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jullie douchen pas na een half jaar samen??![]()
Bij mij zit na de sex m'n make up zowat op m'n kin hoor, zit bij haar alles nog perfect dan? En met make up op gaan slapen schijnt ook niet echt goed te zijn![]()
Het was serieus bedoeld Scorpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*PROEST*
Mijn drinkontbijt, wat doe je!
Quite. Ik vond het ruim beter geschreven dan de meeste posts.quote:
*knikt*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
veel mannen vinden het niet eens mooi al die zooi op het gezicht
Ja, dat zeggen ze wel. Maar als ik subtiele make-up op heb denkt de meerderheid van de mannen dat ik niet opgemaakt benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
vind je haar eigenlijk mooier met of zonder make up?
veel mannen vinden het niet eens mooi al die zooi op het gezicht
Volgens mij is dat ook het idee van make-up. Ik bedoel, anders hadden ze het wel Schmink genoemd toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze wel. Maar als ik subtiele make-up op heb denkt de meerderheid van de mannen dat ik niet opgemaakt ben![]()
Dat was ook het eerste dat ik dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |