ehhhquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Beach het volgende:
Ik kom vaak het begrip jiffy tegen maar wat is dat![]()
ok dank je.quote:
quote:Gefotografeerde hangjongeren 'schieten' terug
ZWOLLE - In reactie op agenten die in Zuid-Holland preventief hangjongeren fotograferen, heeft het Zwolse kunstenaarsduo Holsappel en Alkema maandag de site politiefoto.nl geopend. Bezoekers van de site mogen hierop zelfgemaakte foto's van agenten zetten.
eens kijken of bazziek al te spotten is.......quote:
En jahoooooooooooooooooooooooooooor!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
eens kijken of bazziek al te spotten is.......
Zwollûhquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En jahoooooooooooooooooooooooooooor!!!!
[afbeelding]
Dat heb je als je ergens al een hele tijd werkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb je als je ergens al een hele tijd werkt.Nog 2 maanden dan kan ik weer sleutelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met dit tempo van werklust, of qua proeftijd, of uberhaupt qua contract?quote:
met een plaatje van jou dat je gevallen bent?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -XX- het volgende:
Deze gare op had een post van mij kunnen wezen... lollerz!
Ik zal NEVER NOOIT zonder nummerplaat rijden op een berm men!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
met een plaatje van jou dat je gevallen bent?
Pliesies rijden ook veel VW's en Opels ...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef -XX- het volgende:
VW is de shit mennn! ik zweer.
VW transporterszzz is de shit ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
JEUW!
Y0!
PLIEZIES IS DE SHIT y0!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Pliesies rijden ook veel VW's en Opels ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zag Makster in een MC topic!quote:
Ingestapt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef -XX- het volgende:
VW is de shit mennn! ik zweer.
VW transporterszzz is de shit ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
JEUW!
Y0!
We hebbe er zelf eenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij past nog steeds door de deur.![]()
[..]
Ik zag Makster in een MC topic!![]()
[..]
Ingestapt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, eindelijk.![]()
Net ffies een half uurtje in de jungle gewerkt .. de achtertuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis dat je geen haar hebt, anders kan je altijd ff onder de douche je haar gaan shampoo'en en dan ben je onder je nagels ook meteen clean
Maar misschien is dat wel 1 van de oorzaken van kaalheid
![]()
Kom niet aan internette toe de laatste tijdquote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij past nog steeds door de deur.![]()
[..]
Ik zag Makster in een MC topic!![]()
[..]
Ingestapt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tis dat je geen haar hebt, anders kan je altijd ff onder de douche je haar gaan shampoo'en en dan ben je onder je nagels ook meteen clean
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, eindelijk.![]()
Net ffies een half uurtje in de jungle gewerkt .. de achtertuin.
Van die dikke garagezeep werkt daar ook goed tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een collega van me heeft van het weekend z'n eerste knee-down gemaakt. Ik wil ook!
Tot nu toe heb ik alleen nog m'n stepjes en de teenslider van m'n laars aan de grond gekregen, waarschijnlijk moet ik m'n knie verder uitsteken ofzo."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Lekker belangrijk, als je je stepjes aan de grond rijd zit je al zo'n beetje op de limiet van de hellingshoek van je motor. Je hoeft dus alleen maar als een aap te gaan hangen voor een kneedown nuquote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Van die dikke garagezeep werkt daar ook goed tegen.
Een collega van me heeft van het weekend z'n eerste knee-down gemaakt. Ik wil ook!
Tot nu toe heb ik alleen nog m'n stepjes en de teenslider van m'n laars aan de grond gekregen, waarschijnlijk moet ik m'n knie verder uitsteken ofzo.
Hey, de knee-down is zo ongeveer de heilige graal voor de sportieve motorrijder.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als je je stepjes aan de grond rijd zit je al zo'n beetje op de limiet van de hellingshoek van je motor. Je hoeft dus alleen maar als een aap te gaan hangen voor een kneedown nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Er is toch nog genoeg wat gewassen moet worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef worldpimber het volgende:Tis dat je geen haar hebt, anders kan je altijd ff onder de douche je haar gaan shampoo'en en dan ben je onder je nagels ook meteen clean
![]()
Ik mis alleen nog een tweede hand om kracht te zetten met die korrels.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
Van die dikke garagezeep werkt daar ook goed tegen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hey, de knee-down is zo ongeveer de heilige graal voor de sportieve motorrijder.Heilige graal voor de poserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat voor een familie........quote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef -XX- het volgende:
We hebbe er zelf eenalleen die ligt uit elkaar.
![]()
![]()
Je bent heet warm! Je mag een glaasje spa komen drinken.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef Beach het volgende:
links
Niks mis met posen.quote:
Eurotrip was dr opquote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef -XX- het volgende:
Welke!?
Heilige graal voor de n00b die begint over toesliding. Achteraf schaam je je gelukkig ervoor. Mag ik hopen ..quote:
Die lampquote:Op maandag 21 mei 2007 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Dit is dan wel een wat mindere politiemotor.![]()
[afbeelding]
CBR1100XX.![]()
Een beetje vreemd maar wel lekker inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 22:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Eurotrip was dr op
met Michelle Trachtenberg![]()
![]()
![]()
Mjaquote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een beetje vreemd maar wel lekker inderdaadMaar dan wel liever die Deutsche schnol en Kirstin Kreuk
![]()
Nee die Mieke aapquote:Op maandag 21 mei 2007 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja
[afbeelding]
Is zei wel duits?
Het is een canadees![]()
Daar was toendertijd veel om te doen.quote:
Is dat legaal..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
Mja
[afbeelding]
Is zei wel duits?
Het is een canadees![]()
owja er staat 'en' tussen, maar die Jessica Böhrs is niet verkeerd. En duitsquote:
Iddquote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
owja er staat 'en' tussen, maar die Jessica Böhrs is niet verkeerd. En duits![]()
[afbeelding]
Maar dat kleine duitse ventje ownd, met die snor getekend![]()
Genoeg gelult over films![]()
Het is dat ik geen tijd heb, anders shopte ik even dat haar'r af..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Snelwagen het volgende:
owja er staat 'en' tussen, maar die Jessica Böhrs is niet verkeerd. En duits![]()
[afbeelding]
Maar dat kleine duitse ventje ownd, met die snor getekend![]()
Genoeg gelult over films![]()
Geniaal stukje, maar die bedoelde ik niet heurquote:
Weet ik johquote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Geniaal stukje, maar die bedoelde ik niet heur![]()
Deze bedoelde jij:
http://www.youtube.com/watch?v=jxiyRqniBJg&mode=related&search=
Ik deze![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kvXXRWdQqok
Nou volgens mij kan zij het toch beter bij mannen houden ofnie. Of wil je dr verliezen aan een vrouwquote:
Hij wil wat alle mannen willen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan zij het toch beter bij mannen houden ofnie. Of wil je dr verliezen aan een vrouw![]()
jah een vrouwtje erbij is niet verkeerd abernatürlich, zolang hij maar niet buitenspel staat hequote:
Achja als politieagent moet je natuurlijk politiek correct blijvenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een goed gestofzuigde woonkamer en een warme maaltijd op tafel ja![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Achja als politieagent moet je natuurlijk politiek correct blijven![]()
en extra zuigen on het bureau zekerquote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En een donut om je leuter!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bedoelt een cockringquote:
Super lief menn ik zweer.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Beach het volgende:
is de mc eigenlijk lief tegenover nieuwelingen?![]()
Nee, sterf.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Beach het volgende:
Nee, eigenlijk nooitquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Beach het volgende:
Tot nu toe ben je de uitzonderingquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef -XX- het volgende:
Super lief menn ik zweer.
Ze waren al lief vanaf het begin tegen me.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat kan echt niet hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit
maar als je op het goede moment de goede vragen stelt.
O ja, en natuurlijk niet de "domme" vragen.
zoals bijv. Wat is een Jiffie bijvoorbeeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet hoor.![]()
Dan mag je gelijk op tiefen hier.
Jah domme vragen stel je nooit, maar echt lief zijn ze ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:
Waar zit jij in hemelsnaam naar te kijken manquote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
49 en nog maagd
Gaat 7 keer naar de hoeren en krijgt daar geen stijve
Potverdomme wat heb ik een goed leven
RTL 4quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef bvvt het volgende:
Waar zit jij in hemelsnaam naar te kijken man
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef dribbel79 het volgende:
- Iets als racegaas, kan dat tegenwoordig nog?
- Rimpstriping, hoe denkt men daarover? (en dan met of zonder merk of type-aanduiding erin)
- En wat denken jullie van het feit dat je meer dan 100 keer gebeten wordt door een gorilla als je hem uitdaagt?
- Vandeweek een BOS demper ophalen, in dûh Haag...kennen we daar niet iemand??![]()
Heb het gezien ja, moest meteen aan pimber denkenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
49 en nog maagd
Gaat 7 keer naar de hoeren en krijgt daar geen stijve
Potverdomme wat heb ik een goed leven
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waar zit jij in hemelsnaam naar te kijken man
Wat hij zegtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb het gezien ja, moest meteen aan pimber denken![]()
Ik vond die 29 jarige jongen anders wel gelijkenis met jou hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:41 schreef BazzieK het volgende:
Heb het gezien ja, moest meteen aan pimber denken![]()
Wat heb je nou dan weer gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet afrijden hoor![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk goeiemorgen![]()
Zou eigenlijk de 30ste afrijden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat heb je nou dan weer gedaan![]()
waarom ga je niet afrijden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is dat voor een familie........![]()
Wie weet waar -XX- op deze foto is .. links of rechts.![]()
Standaardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef 3MinuteHero het volgende:
Goedemiddag, kan iemand mij vertellen wat een Jiffy is ?.
Post eens wat pic's van jezelf en de bike dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef 3MinuteHero het volgende:
Nee hoor, zonder gein .....
Ik heb van het weekend een (voor mij) nieuwe tweewieler aangeschaft (helaas nog niet opgehaald)... en ik dacht, ik post eens hier ipv af ent oe een beetje lurken.
Dan zal je toch moeten leren om te gaan teruglezenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef 3MinuteHero het volgende:
Nee hoor, zonder gein .....
Ik heb van het weekend een (voor mij) nieuwe tweewieler aangeschaft (helaas nog niet opgehaald)... en ik dacht, ik post eens hier ipv af ent oe een beetje lurken.
Je meent hetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:49 schreef 3MinuteHero het volgende:
Dat van die Jiffy was een geintje menn![]()
. Juist omdat ik teruggelezen had
.
Ja, een motor, met m'n nieuwe bakkersfiets zou ik natuurlijk nooit jullie reeks binnen durven fietsen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:38 schreef Beach het volgende:
http://motor-brommer.marktplaats.nl/motoren-kawasaki/94179788-kawasaki-gpx-250-r-ninja-1990-lage-fiets.html?return=eJw9jVsKgzAURPci6F%2FNQ2s0IsXuJNWAIYkJSUDb0r0396OF%2B3HODMMVnPC34niMnGLMiyhFWLZxS8lzhLTzcq%2BtCDp5I0SK9W6QdckFuV%2FyPYKzVob4z7Q4RBRaoaUbWL0la26nmUi1xim5splJ2dxNyvBSHvCEjPSspWDPbG3bDQRsVdBdMcZQ5eHcsR6QAg4soz4y%2Fl5mdxE2tPITKcbPF7pzQwg%3D&df=1&fta=eNo9kkFuJDEIRe%2FiRdaAMdhYfZbIUo%2BiUleU1lQm3TNR7j6Uy64lT9%2F4f6CZ2Pdm2cKf3%2BvrV1u3UL1kC8%2F1gi%2FX7fL5YVjXT%2Fu33Ov6NMSsTHX9a8xSkOp1MUwAUFc00VxXMilabw%2B7tUfb2m2pH9ti9HK%2F4N7bW9%2Fb269Q%2FZ2X0cJy9U%2BbUbHvxaB2NyUWlIg8ZY6yCiiQ7oiGiklyKXFHcagKFCLCHfGpIo4p7ShNhFo05x3JQFRIkvReOlWgiEevciIG4NJ9nV7dmsDhFSdL%2Fqf2P3G6jahOj7dxMmCV3H%2FF6ZeyRjpSYZrhAbKSdDYc58gxQuwhcFomEiaGzvJkkBKPWc4cKAQu7MOcOTAlt9L90cwB7trtdDZz%2BBqyHP3oHLt3RDx0I0fOCIh66GaOknzKg8m5MhBJ3TPpuezEfOyM8mQRxS%2Bgs5HDfYCv0j3%2FbFYsvLfn635eflHXfiVkoT32uwMLYdRfZ%2F3zH3aeux4%3D
ditchtbij en goedkoop![]()
Koop er dan meteen een paar goeie schoenen bijquote:technisch 100%!!
altijd starten en lopen!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Koop er dan meteen een paar goeie schoenen bij
Je hebt 'm deze keer goed gebruikt, kusje mag je houdenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef 3MinuteHero het volgende:
Goedemiddag, kan iemand mij vertellen wat een Jiffy is ?.
'Doorgaans' natuurlijk gewoon van carbon!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:32 schreef dribbel79 het volgende:
Vraagje aan de kunststof experts hiero:
Van welk materiaal worden kuipdelen doorgaans gemaakt?? (in dit geval een doorgaans Honda's CBR)
Ik wel helaas wat ik weer merkte toen ik vanochtend vroeg op moestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het niet afgekeken , alleen het inleidende stuk![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vond die 29 jarige jongen anders wel gelijkenis met jou hebben.![]()
Everything you say can and will be used against you untill we find something else to joke about.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:32 schreef MaartenGrendel het volgende:
Net lekker gereden in 'de speeltuin'. Zonder kneedowns want ik had m'n gore-tex-pak aan dat kan ik niet.
Goed excuusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:32 schreef MaartenGrendel het volgende:
Net lekker gereden in 'de speeltuin'. Zonder kneedowns want ik had m'n gore-tex-pak aan.
Zie dat dansen danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed excuus... het kan zelfs in de regen.
![]()
[afbeelding]
En die andere was van zondag.![]()
Bazziek....![]()
Zag het jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Albert Verlinde is op zijn bek gegaan
Helaas niet hard genoeg
Hij is een vies menneke mennn!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Albert Verlinde is op zijn bek gegaan
Helaas niet hard genoeg
Met een zwevende motor is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed excuus... het kan zelfs in de regen.
![]()
[afbeelding]
En die andere was van zondag.![]()
Bazziek....![]()
Niet echt hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag hier staan aankloten:
http://kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={37889042-CB9A-4A24-854E-165F1E38A9C9}&stijl=2
http://kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={813CA1F7-736B-48C7-8999-CCA7CCBE71BD}&stijl=2
Chek bazzie zitten dan daar in die helicopter!!!!!!!1!11quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef BazzieK het volgende:
http://kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={37889042-CB9A-4A24-854E-165F1E38A9C9}&stijl=2
http://kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={813CA1F7-736B-48C7-8999-CCA7CCBE71BD}&stijl=2
Geef die vrouwen toch een mooiere outfit menquote:
Anders krijg je er van langs met de knuppel?quote:
quote:
Ondanks dat het een verhitte discussie bij de klant was, is m'n anus er niet van gaan bloedenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef BazzieK het volgende:
Als je anus niet meer bloed kan je mss deze vraag even beantwoorden.
Eerste motor?
Ow een mannelijk callgirlquote:
Klanten zijn per definitie hoerenlopers ?quote:
Hadden ze mij ook kunnen naaienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef BazzieK het volgende:
Een rokje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Geef die vrouwen toch een mooiere outfit men!!! Just the sameee als die mannen
Naaahh!
![]()
Yupquote:
Rokjes...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hadden ze mij ook kunnen naaiensinds zondag weet ik niet waar mijn autopapieren zijn.
![]()
[..]
Een rokje?![]()
![]()
[..]
Yupcirca 50% te duur.
![]()
Dan wordt het aantal verkeersongelukken/ schietpartijen van agentes alleen maar groter natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
Rokjes...heb er tig van in me kast
maar.. Rokjes zijn uit
Hotpantsen zijn in menn
![]()
![]()
hoezoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kreeg even rare gedachten maar nee ik snap het.
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat hij is geabsorbeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekje Die halvemalle.Waar zit je !!!! Heeft iemand een idee waar hij is![]()
OK, laat ik 't zo zeggen: welke lijm / kit moet ik gebruiken om aluminium racegaas op mijn Honda CBR kuipdelen te lijmen??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:05 schreef Worldbeater het volgende:
'Doorgaans' natuurlijk gewoon van carbon!![]()
Aramidevezels/Kevlar komt in een enkel geval ook wel eens voor.(mijn oude Bimota)
Alleen budgetmotoren willen nog wel eens ABS of polyester gebruiken.![]()
Het lijkt hier wel een on-line encyclopedie.![]()
![]()
U is lui.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef dribbel79 het volgende:
OK, laat ik 't zo zeggen: welke lijm / kit moet ik gebruiken om aluminium racegaas op mijn Honda CBR kuipdelen te lijmen??
Gewoon ABS..quote:Lekkere termen btw
Ben jij chocolade verslaafd? En je verstopt op zoveel mogelijk plaatsen choco dat je ze niet meer weet te liggen, en ze ook niet meer hoeft te kopen, omdat je ze steeds weer terug vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
Nou hier is het ook feest.. vind net een imitatie Twix van de Aldi bovenop een kast.
Het huis was dus nog niet helemaal chocolade vrij.![]()
Heb hem in vijf stukjes gesneden om er langzaam van te genieten. 4 weken geen choco genomen.![]()
![]()
Voor mijn kleine ventje verstopt .. maandje of vier geleden denk ik....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef Geerd het volgende:
Ben jij chocolade verslaafd? En je verstopt op zoveel mogelijk plaatsen choco dat je ze niet meer weet te liggen, en ze ook niet meer hoeft te kopen, omdat je ze steeds weer terug vind.
En daardoor lijkt het net of die der per ongeluk liggen.![]()
![]()
Nee, hij let gewoon niet goed op zijn zoontjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Geerd het volgende:
Gescheiden?
Daarom ben ik nu pas wakkerquote:
Beetje te laat voor jou?quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:41 schreef bvvt het volgende:
Daarom ben ik nu pas wakker
Waarom waren ze dan not amused?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje te laat voor jou?![]()
Ik was om 7.30 onderweg op skates,
ze waren hier not amused toen ik binnenkwam een kwartier geleden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 05:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, hij let gewoon niet goed op zijn zoontje
Weet ik, had dat topique al gezien, maar Montagekit was i.m.o. niet zeau heel best veur kuipdelen?quote:
Jah, idd...makkiequote:Gewoon ABS.... Acrylonitril butadieen styreen.
![]()
Gelukt?quote:En ik probeer vroeg naar bed te gaan.![]()
![]()
quote:Bye bye.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:07 schreef Worldbeater het volgende:
op skates
Hoe is t met je zus?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwtje op het laatst neem ik aan?![]()
![]()
Al langer dan vijf jaar geleden, ik weet het niet meer zo precies.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Geerd het volgende:
Gescheiden?
Dat ik in mijn situatie teveel risico's zou nemen.. nou ja makkelijk ging het ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:17 schreef bvvt het volgende:
Waarom waren ze dan not amused?
In geval van twijfel witte siliconenkit denk ii, trek je er zo vanaf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef dribbel79 het volgende:
Weet ik, had dat topique al gezien, maar Montagekit was i.m.o. niet zeau heel best veur kuipdelen?
Vroeg = 22.00 en niet meer posten daarna dus.quote:Gelukt?
?!quote:
Morgen nog beter! Motorrijden.quote:Wel verdacht lekker weer, straks maar ff de motor uitlaten![]()
het gaat toch om de inhoud..... is die bij jou ook beter dan je zus?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:
Ja maar ik knapper!1!111!!
Dat zeggen alleen fagotten!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
het gaat toch om de inhoud..... is die bij jou ook beter dan je zus?![]()
Maar ze zit op Fok! toch?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:50 schreef -XX- het volgende:
Dat zeggen alleen fagotten!!!!!!!
Maar jij bent geen faggot hoor![]()
Dan blijven wij maar even binnen.quote:
!!!Pwndquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ik heb wel eens vage pics gezien van blondines in het halfduister.
Dan was het gewoon een grapje van derden..........![]()
[..]
Dan blijven wij maar even binnen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef fs180 het volgende:
mijn gedachten flitsen nu evenhard door elkaar alss de posts van xx de spanning! ;:D:D:
Jaaaaaaaaaaaa DOEN DOENquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef dvdk het volgende:
Fok! Piemolclub [SC Deel 707] lekker random piemol plaatjes
Begin jij maar ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:14 schreef dvdk het volgende:
[..]
hehehe zal ik die van mij eerst posten dan![]()
Poesjes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef dvdk het volgende:
[..]
maar jij hebt geen piemol, wat ga jij dan posten?
Zeg, zit jij hier een beetje de TT te vern(*&)*&()*?????????quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi zo, dat was de TT, nu jij een foto van je zus posten.
Moest van -XX-quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zeg, zit jij hier een beetje de TT te vern(*&)*&()*?????????
O ja, en jij luistert naar -XX- ????quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door bvvt op 23-05-2007 13:57:31 (Verder is -XX- wel lief hoor) ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
O ja, en jij luistert naar -XX- ????
Dat hebben wij nog nooit gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja,ik luister naar -XX- ja. Als mij dat uitkomt
Dan heb jij zeker dit stukkie gemist wat onder het bericht staatquote:
Hahahaaaaaa ! zo sneakyquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker dit stukkie gemist wat onder het bericht staat
[ Bericht 0% gewijzigd door bvvt op 23-05-2007 13:57 (Verder is -XX- wel lief hoor) ]
![]()
quote:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/11442/quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
daar ben ik erg goed in
Zo heb ik wel eens vaker een link verstopt onder een punt.
Daar zie je niet aan dat het een link is omdat ie zo klein is.
Verdomdquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
daar ben ik erg goed in
Die is zo nice!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/comments/11442/![]()
En daarom hebben ze bij de politie geen speciale kleding voor vrouwen, en werken zoveel fappende pubertjesquote:
Vrouwen hebben speciale geyle kontbroekjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En daarom hebben ze bij de politie geen speciale kleding voor vrouwen, en werken zoveel fappende pubertjes![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:56 schreef bvvt het volgende:
deze is ook wel funny
en dezel al helemaal voor bazzie
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen hebben speciale geyle kontbroekjes
Die eerstequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:56 schreef bvvt het volgende:
deze is ook wel funny
en dezel al helemaal voor bazzie
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
daar ben ik erg goed in
Hollanderquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:16 schreef Beach het volgende:
Zo lekker in detuing ezeten![]()
damn dat bier voel je wel snel zeg![]()
en mn eerste motorblad ooit egkocht![]()
ik blijf hangen ver nadat ik mn motorrijbewij gehaald hebquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blijf hier lang genoeg hangen en je komt er wel achter
Bierquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:16 schreef Beach het volgende:
Zo lekker in detuing ezeten![]()
damn dat bier voel je wel snel zeg![]()
en mn eerste motorblad ooit egkocht![]()
Die vreet ze niequote:
Zeg, moet ik je kanes verbouwe of wat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja,ik luister naar -XX- ja. Als mij dat uitkomt
Gefrustreerd omdat we je de laatste keer negeerden en we choppers ghey vinden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef dvdk het volgende:
Fok! Piemolclub [SC Deel 707] lekker random piemol plaatjes
Marokko belde me net, of je weg wilde blijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1995 belde me net, of ze je terug mogen hebben![]()
Zo hard ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, moet ik je kanes verbouwe of wat?![]()
OMFGquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Marokko belde me net, of je weg wilde blijven
Ik belde je moeder net, ze had nog wel een gaatje vrij ..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef BazzieK het volgende:
Marokko belde me net, of je weg wilde blijven
Ik belde je moeder net, ze mekkerdequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik belde je moeder net, ze had nog wel een gaatje vrij ..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zwak hoor, over mijn moeder beginnen
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:54 schreef worldpimber het volgende:
En -XX- heeft toch helemaal geen zus?![]()
![]()
En jij bent op het platteland opgegroeid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef -XX- het volgende:
MekkerdeWTFFFFFFFFFFFF
is DAT!?!??!?!!111!!
![]()
Ik ben niet in het platteland opgegroeid, en we hebben idd geen beestenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En jij bent op het platteland opgegroeid?
Of hebben jullie geen beesten?![]()
![]()
Hebben jullie wel permafrost rond jullie huis liggen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef -XX- het volgende:
Ik ben niet in het platteland opgegroeid, en we hebben idd geen beesten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |