ehhhquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Beach het volgende:
Ik kom vaak het begrip jiffy tegen maar wat is dat![]()
ok dank je.quote:
quote:Gefotografeerde hangjongeren 'schieten' terug
ZWOLLE - In reactie op agenten die in Zuid-Holland preventief hangjongeren fotograferen, heeft het Zwolse kunstenaarsduo Holsappel en Alkema maandag de site politiefoto.nl geopend. Bezoekers van de site mogen hierop zelfgemaakte foto's van agenten zetten.
eens kijken of bazziek al te spotten is.......quote:
En jahoooooooooooooooooooooooooooor!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
eens kijken of bazziek al te spotten is.......
Zwollûhquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En jahoooooooooooooooooooooooooooor!!!!
[afbeelding]
Dat heb je als je ergens al een hele tijd werkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb je als je ergens al een hele tijd werkt.Nog 2 maanden dan kan ik weer sleutelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met dit tempo van werklust, of qua proeftijd, of uberhaupt qua contract?quote:
met een plaatje van jou dat je gevallen bent?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -XX- het volgende:
Deze gare op had een post van mij kunnen wezen... lollerz!
Ik zal NEVER NOOIT zonder nummerplaat rijden op een berm men!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
met een plaatje van jou dat je gevallen bent?
Pliesies rijden ook veel VW's en Opels ...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef -XX- het volgende:
VW is de shit mennn! ik zweer.
VW transporterszzz is de shit ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
JEUW!
Y0!
PLIEZIES IS DE SHIT y0!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Pliesies rijden ook veel VW's en Opels ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zag Makster in een MC topic!quote:
Ingestapt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef -XX- het volgende:
VW is de shit mennn! ik zweer.
VW transporterszzz is de shit ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
JEUW!
Y0!
We hebbe er zelf eenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij past nog steeds door de deur.![]()
[..]
Ik zag Makster in een MC topic!![]()
[..]
Ingestapt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, eindelijk.![]()
Net ffies een half uurtje in de jungle gewerkt .. de achtertuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis dat je geen haar hebt, anders kan je altijd ff onder de douche je haar gaan shampoo'en en dan ben je onder je nagels ook meteen clean
Maar misschien is dat wel 1 van de oorzaken van kaalheid
![]()
Kom niet aan internette toe de laatste tijdquote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij past nog steeds door de deur.![]()
[..]
Ik zag Makster in een MC topic!![]()
[..]
Ingestapt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tis dat je geen haar hebt, anders kan je altijd ff onder de douche je haar gaan shampoo'en en dan ben je onder je nagels ook meteen clean
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, eindelijk.![]()
Net ffies een half uurtje in de jungle gewerkt .. de achtertuin.
Van die dikke garagezeep werkt daar ook goed tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een collega van me heeft van het weekend z'n eerste knee-down gemaakt. Ik wil ook!
Tot nu toe heb ik alleen nog m'n stepjes en de teenslider van m'n laars aan de grond gekregen, waarschijnlijk moet ik m'n knie verder uitsteken ofzo."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Lekker belangrijk, als je je stepjes aan de grond rijd zit je al zo'n beetje op de limiet van de hellingshoek van je motor. Je hoeft dus alleen maar als een aap te gaan hangen voor een kneedown nuquote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Van die dikke garagezeep werkt daar ook goed tegen.
Een collega van me heeft van het weekend z'n eerste knee-down gemaakt. Ik wil ook!
Tot nu toe heb ik alleen nog m'n stepjes en de teenslider van m'n laars aan de grond gekregen, waarschijnlijk moet ik m'n knie verder uitsteken ofzo.
Hey, de knee-down is zo ongeveer de heilige graal voor de sportieve motorrijder.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als je je stepjes aan de grond rijd zit je al zo'n beetje op de limiet van de hellingshoek van je motor. Je hoeft dus alleen maar als een aap te gaan hangen voor een kneedown nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Er is toch nog genoeg wat gewassen moet worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef worldpimber het volgende:Tis dat je geen haar hebt, anders kan je altijd ff onder de douche je haar gaan shampoo'en en dan ben je onder je nagels ook meteen clean
![]()
Ik mis alleen nog een tweede hand om kracht te zetten met die korrels.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
Van die dikke garagezeep werkt daar ook goed tegen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hey, de knee-down is zo ongeveer de heilige graal voor de sportieve motorrijder.Heilige graal voor de poserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat voor een familie........quote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef -XX- het volgende:
We hebbe er zelf eenalleen die ligt uit elkaar.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |