Ben jij chocolade verslaafd? En je verstopt op zoveel mogelijk plaatsen choco dat je ze niet meer weet te liggen, en ze ook niet meer hoeft te kopen, omdat je ze steeds weer terug vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
Nou hier is het ook feest.. vind net een imitatie Twix van de Aldi bovenop een kast.
Het huis was dus nog niet helemaal chocolade vrij.![]()
Heb hem in vijf stukjes gesneden om er langzaam van te genieten. 4 weken geen choco genomen.![]()
![]()
Voor mijn kleine ventje verstopt .. maandje of vier geleden denk ik....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef Geerd het volgende:
Ben jij chocolade verslaafd? En je verstopt op zoveel mogelijk plaatsen choco dat je ze niet meer weet te liggen, en ze ook niet meer hoeft te kopen, omdat je ze steeds weer terug vind.
En daardoor lijkt het net of die der per ongeluk liggen.![]()
![]()
Nee, hij let gewoon niet goed op zijn zoontjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Geerd het volgende:
Gescheiden?
Daarom ben ik nu pas wakkerquote:
Beetje te laat voor jou?quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:41 schreef bvvt het volgende:
Daarom ben ik nu pas wakker
Waarom waren ze dan not amused?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje te laat voor jou?![]()
Ik was om 7.30 onderweg op skates,
ze waren hier not amused toen ik binnenkwam een kwartier geleden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 05:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, hij let gewoon niet goed op zijn zoontje
Weet ik, had dat topique al gezien, maar Montagekit was i.m.o. niet zeau heel best veur kuipdelen?quote:
Jah, idd...makkiequote:Gewoon ABS.... Acrylonitril butadieen styreen.
![]()
Gelukt?quote:En ik probeer vroeg naar bed te gaan.![]()
![]()
quote:Bye bye.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:07 schreef Worldbeater het volgende:
op skates
Hoe is t met je zus?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwtje op het laatst neem ik aan?![]()
![]()
Al langer dan vijf jaar geleden, ik weet het niet meer zo precies.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Geerd het volgende:
Gescheiden?
Dat ik in mijn situatie teveel risico's zou nemen.. nou ja makkelijk ging het ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:17 schreef bvvt het volgende:
Waarom waren ze dan not amused?
In geval van twijfel witte siliconenkit denk ii, trek je er zo vanaf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef dribbel79 het volgende:
Weet ik, had dat topique al gezien, maar Montagekit was i.m.o. niet zeau heel best veur kuipdelen?
Vroeg = 22.00 en niet meer posten daarna dus.quote:Gelukt?
?!quote:
Morgen nog beter! Motorrijden.quote:Wel verdacht lekker weer, straks maar ff de motor uitlaten![]()
het gaat toch om de inhoud..... is die bij jou ook beter dan je zus?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:
Ja maar ik knapper!1!111!!
Dat zeggen alleen fagotten!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
het gaat toch om de inhoud..... is die bij jou ook beter dan je zus?![]()
Maar ze zit op Fok! toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |