Ja, Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n drempelstraat, of ben ik dement?
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij ist wel 30km zone daar ja. Kuukske, stap eens uit je stoel en ga eens kijken.
Kerstboom-meet bij de Grote Kerk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet met die kerstboom over straat. Dáár had ik nog niet over nagedacht.
Memorabel momentquote:
Ik had 'm gister al gespot op de zuidelijke rondweg, vlakbij het Baronie ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef veldmuis het volgende:
Hardrijders, pas op voor een rode opel astra. Gisteren spotte ik 'm en vandaag staat ie tussen de controles op flitsservice.nl.
En dat kom je hier niet even vertellen. Misschien heeft een van ons nu wel een boete omdat jij zo nalatig was om hier niet te melden dat die knakker daar rond reed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had 'm gister al gespot op de zuidelijke rondweg, vlakbij het Baronie ziekenhuis
Hij reed niet rond, hij stond stilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat kom je hier niet even vertellen. Misschien heeft een van ons nu wel een boete omdat jij zo nalatig was om hier niet te melden dat die knakker daar rond reed!
Ja, net onder het viaduct door in dat inhammetje bij het bruggetje tegenover dat spul waar de fietsen uit het water visinstallatie staat!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hij reed niet rond, hij stond stil
En ik had het al aan onze groene vrind, d'n kiwi, gemeld
Het verbaast me trouwens dat we nog niet in #52 zitten
Zeg, ik heb ook nog een baan hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef Wiebelkont het volgende:
Als jullie toch niks beters te doen hebben, dan geef ik jullie mijn 06 en dan kunnen jullie me van actuele flitsinformatie voorzien. Handig voor als ik weer kom aanzetten van mijn werk
Vanaf medio juni wel.quote:
Inderdaad. Brazilie om precies te zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Zuid-Amerika toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |