Komt bekend voor, maar nu eindelijk vakantiequote:Op maandag 25 juni 2007 18:58 schreef Aufruhr het volgende:
Mooi!
Ik moet eens minderen met dit spel te spelen. Veel te verslavend![]()
http://www.paradoxplaza.com/index.php?option=com_content&task=view&id=163quote:- New attachments for Naval units; do you scrap or upgrade those old ships
- Land units can now be built with brigades already attached.
- An Air Naval combat system that radically alters the combat balance
- New damage algorithms for the Air combat system, making organization more
important and allowing air units to fight longer.
ik heb zelf ook armageddon vriendelijkequote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:10 schreef oddman het volgende:
Well duh, hij heeft net Armageddon geïnstalleerd, de tweede uitbreiding.
Die is overigens vreselijk buggy, je moet 'm patchen.
Ik heb hem gewoon van die officiele pagina af, zal zo ff kijken of ie dr ook bij mij niet is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef Pumatje het volgende:
Pre global war? die heb ik helemaal niet in DD
Het beste was om Denemarken aan te vallen via kopenhagen (vanuit die noordduitse provincie) en dan met para's en/of amph-ass die andere aan te vallen en de VP in te nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:03 schreef Pumatje het volgende:
Hoe verover ik met Duitsland amerikaze hebben me namelijk de oorlog verklaard..
Engeland is al veroverd.. rest van europa ook.. rusland doet niets.
fuckquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon van die officiele pagina af, zal zo ff kijken of ie dr ook bij mij niet is.
[..]
Het beste was om Denemarken aan te vallen via kopenhagen (vanuit die noordduitse provincie) en dan met para's en/of amph-ass die andere aan te vallen en de VP in te nemen.
BEHALVE DIE PROVINCIE DIE DIRECT AAN DUITSLAND GRENST!!!!
Als je dit doet capituleert Denemarken meteen en gaan IJsland en Groenland naar het VK en later naar de VS.
Doe je dit niet, dan kun je de mooie route noorwegen/ijsland/groenland/canada nemen en daarna de rest innemen![]()
Been there done thatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef VoreG het volgende:
Europa Universalis III
Als je Hearts of Iron leuk vindt, is deze ook goed te doen.
Veel meer mogelijkheden dan in HoI.
Verklaar de oorlog aan Portugal, neem de eilanden midden in de Atlantische oceaan over, daarna misschien nog een eiland op ¾ van de atlantische oceaan, en dan meteen naar een grote havenstad van de USA.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
fuck
ja ik zit al in 1942
oke, scenario voor vanuit europa naar amerika?![]()
Het is spel is net 4 maanden uit, dat noem ik niet belachelijk lang.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Been there done that![]()
Heerlijk spel was dat! Heb er me belachelijk lang mee kunnen bezig houden![]()
Portugal is een Allie van me al jaren lang, ze hebben de Engelsen nog way back uit Spanje geschoptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verklaar de oorlog aan Portugal, neem de eilanden midden in de Atlantische oceaan over, daarna misschien nog een eiland op ¾ van de atlantische oceaan, en dan meteen naar een grote havenstad van de USA.
Optimaal zou zijn om een flinke vloot op te bouwen, met daarachter een grote transportvloot. Omdat een invasie van 3 mariniersdivisies in sommige fora als optimaal wordt beschouwd zal ik dit voor de makkelijkheid maar doen. Op het moment dat de mariniersdivisies de provincie hebben veroverd en dus 'de haven hebben veiliggesteld' kan de rest van de invasiemacht eenvoudig aan wal gezet worden.
En aangezien het verdedigingsleger van Amerika toch geen reet voorstelt zal dit geen moeite opleveren, hoogstens de reistijd om van oost naar west te gaan...
Ik vind dat lang voor mezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is spel is net 4 maanden uit, dat noem ik niet belachelijk lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |