waarschijnlijk heeft kristelvandevara dit niet verwacht om zulke reacties te zienquote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef -skippybal- het volgende:
Wel triest van de Vara dat ze moeten spammen op een forum
had je wat anders verwacht van dat pvda bolwerk?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef -skippybal- het volgende:
Wel triest van de Vara dat ze moeten spammen op een forum
Links tuig!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht van dat pvda bolwerk?
Zoals iedere spammer hier, had ze dit wel kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef Beach het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft kristelvandevara dit niet verwacht om zulke reacties te zien![]()
Wie nietquote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef Coencordia het volgende:
Ik wil afreageren op Giel Beelen
mag je de manier van woede afreageren ook zelf bepalen bij julliequote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef kristelvandevara het volgende:
Deze zomer komt Giel Beelen op TV! Opvallende experimenten, boeiende gasten en leuke grappen. Kortom: helemaal zoals je van Giel gewend bent. Voor dit programma zijn we op zoek naar mensen die iets te klagen hebben. Wil jij je hart luchten over je werk, schoonmoeder of iets anders? Dat kan! Wij zorgen dat jij je woede kunt afreageren. Stuur een mailtje met daarin uitgebreid jouw klacht naar gieltv@vara.nl. De leukste klachten en de beste klagers nodigen we graag uit in de studio.
Groetjes,
Kristel
dank je, je hebt mij nu duidelijk gemaakt waar ik al dagen behoefte aan heb.. APPELTAART !!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef Apfel. het volgende:
kristelvandevara
wel leuk, dat je geld verdient met Fok!ken![]()
lekker hequote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef soppig het volgende:
[..]
dank je, je hebt mij nu duidelijk gemaakt waar ik al dagen behoefte aan heb.. APPELTAART !!
das idd errug jammer, maar goed als je daar eenmaal zit is dat natuurlijk een fluitje van een cent.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht afreageren op die mongool van een Giel, maar dat kan dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |