hahahahaa ik zou je posts natuurlijk kunnen deleten maar ik vind het zo geweldig grappigquote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef luciferist het volgende:
kut nu staat dit topic in MyAT...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Voor cinnamongirl:
Het grote buikenfototopic deel 29
In dit topic staan een aantal terug plooi foto's.
Met trots zal ik vanavond een foto van mijn buik laten maken. Afgelopen week is er al 12 kilo vanaf gegaan. Denk dat ik nooit meer zoveel afval in mijn leven, haha. In 1 week danquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Durven jullie ook je buik te posten ná de bevalling?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Voor cinnamongirl:
Inderdaad Neuk, weemoed!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Voor cinnamongirl:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:56 schreef bibi het volgende:
Zucht dacht ik weer dat er eindelijk een foto van BE zou zijn....![]()
Ik moet ook nog 15 kilo kwijt hoor Appelsappiequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef appelsap het volgende:
Memmel mooie buik hoor!
Mijn buik is dus echt niet goed teruggeplooid.
Voor mijn gevoel ziet het eruit alsof ik 20 weken zwanger ben.
Als ik nu naar mijn buik kijk..![]()
Ik hoop dat dat met de tijd nog goed komt, door te sporten.
Lief buikie en die slofjes!!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:36 schreef Beaker het volgende:
Schaap-buik![]()
[afbeelding]
as woensdag 38 weken
Het valt inderdaad wel mee, mensen die mee een tijd niet hebben gezien ( vage kenissenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke foto Beaker, jouw buik valt nog best mee qua grootte ofniet???
Ik stormde hier ook heen in de hoop op een stinkiebeebiebuikquote:Op maandag 28 mei 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve foto Beaker!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt, maar hij is echt niet plaatsbaar, mss later in de week nog een poging.
Er is nog zo weinig te zien, ben pas 10 weekjes.
Bij de meeste mensen zie je dan een nette platte buik, bij mij m'n vetjes, en daar zit niemand op te wachten.
Hij komt, echt... maar nu nog even niet.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:41 schreef Jonnetje het volgende:
Nou....
Ik ga ook een poging wagen...
Het is niet een al te beste foto, en let niet op mijn van te voren al aanwezige omvang...
11weken 6dagen
Nou ennn, kleine baby-buik-pensjes zijn ook leuk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar lieve schat... echt, ik heb een onwijs dikke pens... daar is niks baby-buik aan nog. Dat duurt nog eeuwen.
He, die tuin herken ik!quote:Het is zeg maar dit met dan een ietsjepietsjekleinbeetjeronder zit ik net te bekijken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste..
Waar dus vrijwel niks anders dan mijn vetreserves te zien was. Oké de plooi van buik naar uh.. venusheuvel(?) was minder.. De rest is allemaal eigen spekkies.
[..]
![]()
![]()
HUP
BE
![]()
![]()
![]()
+10 voor tactquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef melonovy het volgende:
Karin wat zie je er goed uit, enorme buik, maar voor mijn gevoel een stuk minder geploft gezicht als destijds met Bram, of niet??
He maar die willen wij dan ook zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zegt ze... ik zal je even de ongesensureerde versie mailen...
Oh nee shit... die heb ik al gedelete!Nou ehm... volgende keer dan. Gevonden.
Krijg jij de versie met dikke kont en putten in mijn armen.
Valt hartstikke mee voor een Michelinvrouwtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zegt ze... ik zal je even de ongesensureerde versie mailen...
Oh nee shit... die heb ik al gedelete!Nou ehm... volgende keer dan. Gevonden.
Krijg jij de versie met dikke kont en putten in mijn armen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Leah het volgende:
En btw, ik vond het zalig toen ik eenmaal in positiekleding "mocht". Kon iedereen zien dat ik zwanger was, en een aantal maanden geen buik in hoeven houden was ook een feestje.
Ja dat had ik ook inderdaad. Sowieso vond ik het wat tegenvallen voor vrouwen met maat 42+. De laatste maanden heb ik geleefd in twee linnen kuitbroeken van miss Etam. Shopze, BE!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef PM-girl het volgende:
Beaker, mooie strakke buik!
BE, jaaa, eindelijk! Leuk!
Kom ik weer met mijn H&M, leuke goedkope kleding voor de eerste maanden, maar de laatste 2 a 3 maanden trok het stiek te hard midden op mijn buik, ik heb begrepen dat er meer mensen last van hadden.
Maar bij jou is het gevuld met baby, bij mij met lucht en poepquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:03 schreef Nijna het volgende:
Tan, je bent mij al voorbij qua buik! Maar mooi hoor
.
Hihi Tanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:02 schreef Tan het volgende:
[..]
Maar bij jou is het gevuld met baby, bij mij met lucht en poep![]()
En ik ging bij de jongste in het begin ook erg hard, maar met een maand of zes stagneerde het toch wel (hoewel ik op het eind uiteindelijk toch een flinke buik hadben benieuwd waar het nu eindigt)
Da's wel lang zonder BE hequote:
Kom je wel op de meet dan!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Da's wel lang zonder BE heALs ze dan meteen daarna maar weer een buikfoto post!
Maar gelukkig hebben we elkaar nog... (ik ben dan wel niet zwanger, maar ach...)
BE ik vind je buikkie cute!![]()
Ik ging bij de laatste drie zwangerschappen in het begin superhard. Maar bij de zes maanden stagneerde het, en uiteindelijk had ik wel een flinke toeter, maar ik heb ze heus dikker gezien. Dus het zegt niet veelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:30 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vraag me ook af hoe die buik er uit ziet aan het einde van de zwangerschap![]()
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:10 schreef S-A-I-N-T het volgende:
prachtig zeg.
Snik hier nu bijna 15 weken en nog werkelijk niets te vinden wat op een babybuik lijkt. Eigelijk wil ik oooook.
Leuke foto's! Ben ook beetje aan het lurken hier, inspiratie opdoenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was met 34 weken en 4 dagen.
Die laatste foto is van bijna 10 weken dus dat scheelt alweer ietsje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:18 schreef DeLiedje het volgende:
Ik verbaas me er ook zeeeer over hoe het kan verschillen kwa buik, Tan met 8!!! weken al zo'n prachtig rond buikie... En hier is (15+4) nog zeer weinig beebie buik te zien hoor...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef marit1978 het volgende:
zo... daar is mijn terugplooi-foto !
eerst nog een keer die van ruim 40wkn:
[afbeelding]
en nu 3dgn na:
(op foto lijkt ie dikker dan ik hem zelf vind!)
[afbeelding]
Hier ook zo. Mijn vriendinnetje kwam de dag na de bevalling op kraamvisite en zij was op dat moment 28 weken zwanger. Onze buiken waren net zo grootquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:07 schreef bixister het volgende:
ik niet hoor, ik had nog een erg dikke buik vond ik zelf en zonder baby erin was dat toch meteen veel minder foto-waardig wat mij betreft.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mis je je buik ?? Beaker ?? Ik kan me daar echt niets bij voorstellen...
Ik durf nog niet zo goed, stom hé? en daarbij ik krijg toch wel weer moppers van man omdat hij het maar onzin vind, maar hij moet de foto maken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef CrazyMoon het volgende:
Mooie buikfoto's!!
en waar blijft die van jou dan Nanalune?
Van het weekend ben jij al bevallen, maar een terugplooibuik is ook goed hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:55 schreef Kleintje het volgende:
Ik zal van het weekend weer even een nieuwe van die van mij maken. Alhoewel ik niet het idee heb dat het nog hard groeit!
hahahaha...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Van het weekend ben jij al bevallen, maar een terugplooibuik is ook goed hoor
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
De mijne is in de afgelopen 2 weken ook hard gegaan vind ik zelf:
[afbeelding]
Mooi buikje hoor Ardenlyn!
Ik kan er gewoon niet bij dat dat een 40 weken buik is.. zo mooi compact!!quote:
HAHAHA, die is leuk!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hier wat foto's van vanmiddag (16 weken en 5 dagen zwanger)
[...]
[afbeelding]
Morgaine wou ook der buikje showen
[...]
Ik zie em... zit zoveel dingen tegelijk te doen en dat icm hormonen, dat ik alweer vergeten was dat er nog een foto boven stondquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef lotusparel het volgende:
Ziet niemand mijn buikfoto of kijkt men er overheen
Sorrie!! Ik zie m ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef lotusparel het volgende:
lotus hij was niet te zien voor mij, nu wel en het iseen mooi buikje!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef lotusparel het volgende:
Prachtig!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:32 schreef desiredbard het volgende:
Kan hier geen flashes plaatsen.... maar de baby schopt als een gek
http://www.de-ridder.info/v/baby/kick.swf.html
Al een aantal wekenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:04 schreef Tan het volgende:
[..]
Faja, prachtig!! Voel je de baby al schoppen?
quote:
Zie mij post in Z en G. Ikzelf heb ook het idee dat ik de kleine al voel soms maar ook bij mij zei een VK dat dat echt niet kanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:55 schreef Tan het volgende:
[..]Wat lief, heel soms denk ik ook wel eens een klein pokje te voelen, anders dan het darmgepruttel. De Vk beweert bij hoog en bij laag dat het nog niet kan zo vroeg maar het is toch echt weer hetzelfde als bij de anderen.
ik voelde met 13 weken ook schopjes hoor, ik lag toen in het zkh en de verpleegster bevestigde het, je kon het zelfs licht zien, we hebben echt toen saampjes ( verpleegster en ik) een uur zitten kijken snachtsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:55 schreef Tan het volgende:
[..]Wat lief, heel soms denk ik ook wel eens een klein pokje te voelen, anders dan het darmgepruttel. De Vk beweert bij hoog en bij laag dat het nog niet kan zo vroeg maar het is toch echt weer hetzelfde als bij de anderen.
Kun je het zien...schopt hij /zij al smarties van je buik (Daar is niet veel voor nodig hoorquote:
Heb er nog niet echt naar liggen kijken en ook nog niks op mijn buik gelegd.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kun je het zien...schopt hij /zij al smarties van je buik (Daar is niet veel voor nodig hoor
Dankjewelquote:Op maandag 2 juli 2007 16:31 schreef Kleintje het volgende:
Desiredbard...
de foto's van week 34 van mij, daar was ukkie nog niet ingedaald.
De foto's die ik gisteren heb gepost zijn van na het indalen. Ligt nu echt vast in het bekken.
Maar je navel is wel gedaald van boven je heupenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:01 schreef Kleintje het volgende:
Die foto die je hier hebt gepakt met dat blauwe popje is wel wat vertekenend omdat ik daar achterover hang.
Maar nee, het is niet in 1 keer. Dat is na een nachtje rommelen, voorweeën kunnen dus voor het indalen zorgen. Sommigen merken er niets van, anderen wel.
De ruimte bij je ribben is heerlijk na het indalen.
Maar bukken of voorover hangen gaat een stuk moeilijker, dan zit er echt een bult in de weg.
Ik hoop toch niet langer dan 3 vanaf vandaag.... vol verwachting klopt ons hartquote:Op maandag 2 juli 2007 17:44 schreef appelsap het volgende:
Mooie buiken hier zeg!
Kleintje staat op knappen zo te zien, prachtig!
Desiredbard dat kan nog weeeken duren hoor.
Leuk filmpje van de schoppende baby. Dat mis ik nu wel.
Ik vind het niet lastiger dan voordat het was ingedaald.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:36 schreef desiredbard het volgende:
Kleintje hoe is het slapen nu...ik heb gehoord dat dat lastiger is na daling
Volgens mij is dit deels waar.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Enneh, mijn vlos zei vandaag dat je bijna niet van buiten kan zien of iemand is ingedaald. Moet je echt voelen. Handig, he?
Of zie je het pas nadat het vel niet meer zo strak staat...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Kleintje het volgende:
Maar tnx voor je complimenten. Ben ook vreselijk blij met mijn buik. Zo mooi streeploos nog. Hoop dat dit zo blijft, bij sommigen komt het pas in de laatste week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |