hahahahaa ik zou je posts natuurlijk kunnen deleten maar ik vind het zo geweldig grappigquote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef luciferist het volgende:
kut nu staat dit topic in MyAT...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Voor cinnamongirl:
Het grote buikenfototopic deel 29
In dit topic staan een aantal terug plooi foto's.
Met trots zal ik vanavond een foto van mijn buik laten maken. Afgelopen week is er al 12 kilo vanaf gegaan. Denk dat ik nooit meer zoveel afval in mijn leven, haha. In 1 week danquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Durven jullie ook je buik te posten ná de bevalling?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Voor cinnamongirl:
Inderdaad Neuk, weemoed!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Voor cinnamongirl:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:56 schreef bibi het volgende:
Zucht dacht ik weer dat er eindelijk een foto van BE zou zijn....![]()
Ik moet ook nog 15 kilo kwijt hoor Appelsappiequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef appelsap het volgende:
Memmel mooie buik hoor!
Mijn buik is dus echt niet goed teruggeplooid.
Voor mijn gevoel ziet het eruit alsof ik 20 weken zwanger ben.
Als ik nu naar mijn buik kijk..![]()
Ik hoop dat dat met de tijd nog goed komt, door te sporten.
Lief buikie en die slofjes!!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:36 schreef Beaker het volgende:
Schaap-buik![]()
[afbeelding]
as woensdag 38 weken
Het valt inderdaad wel mee, mensen die mee een tijd niet hebben gezien ( vage kenissenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke foto Beaker, jouw buik valt nog best mee qua grootte ofniet???
Ik stormde hier ook heen in de hoop op een stinkiebeebiebuikquote:Op maandag 28 mei 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve foto Beaker!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt, maar hij is echt niet plaatsbaar, mss later in de week nog een poging.
Er is nog zo weinig te zien, ben pas 10 weekjes.
Bij de meeste mensen zie je dan een nette platte buik, bij mij m'n vetjes, en daar zit niemand op te wachten.
Hij komt, echt... maar nu nog even niet.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:41 schreef Jonnetje het volgende:
Nou....
Ik ga ook een poging wagen...
Het is niet een al te beste foto, en let niet op mijn van te voren al aanwezige omvang...
11weken 6dagen
Nou ennn, kleine baby-buik-pensjes zijn ook leuk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar lieve schat... echt, ik heb een onwijs dikke pens... daar is niks baby-buik aan nog. Dat duurt nog eeuwen.
He, die tuin herken ik!quote:Het is zeg maar dit met dan een ietsjepietsjekleinbeetjeronder zit ik net te bekijken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste..
Waar dus vrijwel niks anders dan mijn vetreserves te zien was. Oké de plooi van buik naar uh.. venusheuvel(?) was minder.. De rest is allemaal eigen spekkies.
[..]
![]()
![]()
HUP
BE
![]()
![]()
![]()
+10 voor tactquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef melonovy het volgende:
Karin wat zie je er goed uit, enorme buik, maar voor mijn gevoel een stuk minder geploft gezicht als destijds met Bram, of niet??
He maar die willen wij dan ook zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zegt ze... ik zal je even de ongesensureerde versie mailen...
Oh nee shit... die heb ik al gedelete!Nou ehm... volgende keer dan. Gevonden.
Krijg jij de versie met dikke kont en putten in mijn armen.
Valt hartstikke mee voor een Michelinvrouwtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zegt ze... ik zal je even de ongesensureerde versie mailen...
Oh nee shit... die heb ik al gedelete!Nou ehm... volgende keer dan. Gevonden.
Krijg jij de versie met dikke kont en putten in mijn armen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Leah het volgende:
En btw, ik vond het zalig toen ik eenmaal in positiekleding "mocht". Kon iedereen zien dat ik zwanger was, en een aantal maanden geen buik in hoeven houden was ook een feestje.
Ja dat had ik ook inderdaad. Sowieso vond ik het wat tegenvallen voor vrouwen met maat 42+. De laatste maanden heb ik geleefd in twee linnen kuitbroeken van miss Etam. Shopze, BE!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef PM-girl het volgende:
Beaker, mooie strakke buik!
BE, jaaa, eindelijk! Leuk!
Kom ik weer met mijn H&M, leuke goedkope kleding voor de eerste maanden, maar de laatste 2 a 3 maanden trok het stiek te hard midden op mijn buik, ik heb begrepen dat er meer mensen last van hadden.
Maar bij jou is het gevuld met baby, bij mij met lucht en poepquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:03 schreef Nijna het volgende:
Tan, je bent mij al voorbij qua buik! Maar mooi hoor
.
Hihi Tanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:02 schreef Tan het volgende:
[..]
Maar bij jou is het gevuld met baby, bij mij met lucht en poep![]()
En ik ging bij de jongste in het begin ook erg hard, maar met een maand of zes stagneerde het toch wel (hoewel ik op het eind uiteindelijk toch een flinke buik hadben benieuwd waar het nu eindigt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |