HAHAHA, die is leuk!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hier wat foto's van vanmiddag (16 weken en 5 dagen zwanger)
[...]
[afbeelding]
Morgaine wou ook der buikje showen
[...]
Ik zie em... zit zoveel dingen tegelijk te doen en dat icm hormonen, dat ik alweer vergeten was dat er nog een foto boven stondquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef lotusparel het volgende:
Ziet niemand mijn buikfoto of kijkt men er overheen
Sorrie!! Ik zie m ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef lotusparel het volgende:
lotus hij was niet te zien voor mij, nu wel en het iseen mooi buikje!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef lotusparel het volgende:
Prachtig!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:32 schreef desiredbard het volgende:
Kan hier geen flashes plaatsen.... maar de baby schopt als een gek
http://www.de-ridder.info/v/baby/kick.swf.html
Al een aantal wekenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:04 schreef Tan het volgende:
[..]
Faja, prachtig!! Voel je de baby al schoppen?
quote:
Zie mij post in Z en G. Ikzelf heb ook het idee dat ik de kleine al voel soms maar ook bij mij zei een VK dat dat echt niet kanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:55 schreef Tan het volgende:
[..]Wat lief, heel soms denk ik ook wel eens een klein pokje te voelen, anders dan het darmgepruttel. De Vk beweert bij hoog en bij laag dat het nog niet kan zo vroeg maar het is toch echt weer hetzelfde als bij de anderen.
ik voelde met 13 weken ook schopjes hoor, ik lag toen in het zkh en de verpleegster bevestigde het, je kon het zelfs licht zien, we hebben echt toen saampjes ( verpleegster en ik) een uur zitten kijken snachtsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:55 schreef Tan het volgende:
[..]Wat lief, heel soms denk ik ook wel eens een klein pokje te voelen, anders dan het darmgepruttel. De Vk beweert bij hoog en bij laag dat het nog niet kan zo vroeg maar het is toch echt weer hetzelfde als bij de anderen.
Kun je het zien...schopt hij /zij al smarties van je buik (Daar is niet veel voor nodig hoorquote:
Heb er nog niet echt naar liggen kijken en ook nog niks op mijn buik gelegd.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kun je het zien...schopt hij /zij al smarties van je buik (Daar is niet veel voor nodig hoor
Dankjewelquote:Op maandag 2 juli 2007 16:31 schreef Kleintje het volgende:
Desiredbard...
de foto's van week 34 van mij, daar was ukkie nog niet ingedaald.
De foto's die ik gisteren heb gepost zijn van na het indalen. Ligt nu echt vast in het bekken.
Maar je navel is wel gedaald van boven je heupenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:01 schreef Kleintje het volgende:
Die foto die je hier hebt gepakt met dat blauwe popje is wel wat vertekenend omdat ik daar achterover hang.
Maar nee, het is niet in 1 keer. Dat is na een nachtje rommelen, voorweeën kunnen dus voor het indalen zorgen. Sommigen merken er niets van, anderen wel.
De ruimte bij je ribben is heerlijk na het indalen.
Maar bukken of voorover hangen gaat een stuk moeilijker, dan zit er echt een bult in de weg.
Ik hoop toch niet langer dan 3 vanaf vandaag.... vol verwachting klopt ons hartquote:Op maandag 2 juli 2007 17:44 schreef appelsap het volgende:
Mooie buiken hier zeg!
Kleintje staat op knappen zo te zien, prachtig!
Desiredbard dat kan nog weeeken duren hoor.
Leuk filmpje van de schoppende baby. Dat mis ik nu wel.
Ik vind het niet lastiger dan voordat het was ingedaald.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:36 schreef desiredbard het volgende:
Kleintje hoe is het slapen nu...ik heb gehoord dat dat lastiger is na daling
Volgens mij is dit deels waar.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Enneh, mijn vlos zei vandaag dat je bijna niet van buiten kan zien of iemand is ingedaald. Moet je echt voelen. Handig, he?
Of zie je het pas nadat het vel niet meer zo strak staat...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Kleintje het volgende:
Maar tnx voor je complimenten. Ben ook vreselijk blij met mijn buik. Zo mooi streeploos nog. Hoop dat dit zo blijft, bij sommigen komt het pas in de laatste week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |