quote:Geachte heer SterkStaaltje
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 mei 2007.
De oorzaak van de lage prijsweergave op onze website is waarschijnlijk een typfout. Zoals u in onze voorwaarden hebt kunnen lezen zijn alle aanbiedingen van bol.com vrijblijvend en bol.com behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is.
Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com.
Omdat het door u bestelde artikel een levertijd heeft van slechts een dag, zou u hierbij een factuur ontvangen van euro 300,- meer dan u aanvankelijk verwacht heeft. Daarom hebben wij besloten uw bestelling te annuleren, zodat u geen betalingsverplichting heeft. Indien u het artikel ook voor de originele prijs wenst te ontvangen, kunt u immers een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
medewerker x
bol.com Klantenservice
www.bol.com
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Adelante het volgende:
Ik had 'm graag gebruikt voor het topic: "F.C. Utrecht, gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Adelante het volgende:
Ik had 'm graag gebruikt voor het topic: "F.C. Utrecht, gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:
je krijgt zomaar een kusje van die medewerkerquote:Met vriendelijke groet,
medewerker x
'Tismewat.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
Er is toen wel eens iets geweest over Lord of the rings 3 met extraas en een gebouwtje ui die film voor 10 euro, toen had ook iedereen die besteld (ik ook) maar die heb ik ook echt voor 10 euro gehad. Week later was ie weer 80 euro.
Het is wachten op de actiegroep.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef Scorpie het volgende:
Lol, die van Bol is dan wel weer ownage, die lullen zichzelf er goed uit!
quote:Verwachte levertijd:
24 uurs levering
20:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |