Maar ik kom dus net van de vissenwinkel vandaan

M'n water was iets te zuur, ik gaf de visjes te veel eten volgens de meneer. En toen zei ik 'Maar ze krijgen maar 1x in de 2 a 3 dagen!' Maar toen zei de vissenmeneer dat ik toch ook iedere dag wil eten, hihi. Dus ik moet ze iedere dag een héél klein beetje geven. Een dagje overslaan kan toch wel, maar iedere dag zou beter zijn.. Ook heb ik een nieuw zuurstofplantje én een kek slangetje om de bodem beter schoon te kunnen maken. Want water moest ik iets vaker verversen, iedere week een halve emmer. En ik heb een vissenpreparaat gekocht, heb ik net in het water gedaan, en nu ziet het een beetje groen

Maar visje 2 was vandaag best wel actief, zeker vergeleken met gisteravond. Dus ik weiger haar in de vriezer te stoppen zoals de vissenmeneer zei..

Vind ik zielig.. Zeker omdat ze nu zo actief is, wil ik toch proberen haar te redden.
Oh, en ik heb ook een speciaal schoonmaaksponsje voor het glas

En het appart zetten van visje 2 was ook geen goed idee, want dat zou te veel stress veroorzaken, en dat zou net de druppel kunnen zijn..
Nu ga ik als een malle een nieuwe emmer kopen speciaal voor het nieuwe schone water, want dat doe ik normaal gewoon met een goed afgespoelde huishoudelijke emmer