quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, ik heb één vis in m'n aquarium en die schijt tegen de klippen op, dat kan m'n filter echt niet aan, en jij hebt er veul meer.
Met je poten van de invoeren knop afblijven ook nietquote:Op maandag 21 mei 2007 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Een groter aquarium moet tweedehands niet zo'n probleem zijn.
Hoezo dat, ik zeg gewoon waar het op staat. Ik kan je wel valse hoop gaan geven, maar dan valt het straks alleen maar extra tegenquote:
Kan best hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 00:04 schreef warrel het volgende:
Hm, ik ga het visje niet meesjouwen in een tupperware op de fiets, dat kan niet goed voor d'r zijn. Wel ga ik morgen eventjes langs om te vragen of ik er wat aan kan doen..
Oh, en ze lijkt nu trouwens wat actiever
mond op mond-beademing Warrel...breng die vinnetjes weer in beweging en zo het visje tot levenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef warrel het volgende:
Het gaat echt niet goed met visje 2!! Ze ging net gewoon op de bodem liggen, en niet meer wapperen met d'r vinnetjes
![]()
Wat moet ik nou, want ik kan haar ook nog niet apart zetten omdat ze dan geen plantje heeft voor zuurstof
wellus!quote:Op zondag 11 november 2007 00:24 schreef warrel het volgende:
Hey! Dit is eigenlijk niet zo'n 'volg alle avonturen van Warrels visjes'-topic.
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:43 schreef warrel het volgende:
Ja, maar dan stoot ze steeds haar hoofdje zo tegen het bakje als ik zo over die hobbelstraatjes fiets..
In de vriezer slaapt hij in, ofzo, dat is een zachte dood, schijnt. Het is luguber, gelukkig heb ik het zelf nog niet hoeven doen. Dat is net zoiets als je zieke hamster voor de uitlaat houdenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:32 schreef Adelante het volgende:
"in de vriezer stoppen"
spoel 'm dan gewoon door het toilet...
nee, das lekker, door t rioolquote:Op donderdag 15 november 2007 20:32 schreef Adelante het volgende:
"in de vriezer stoppen"
spoel 'm dan gewoon door het toilet...
oehquote:Op zondag 18 november 2007 22:25 schreef warrel het volgende:
Ok, na een heel weekend verstopt op de bodem te hebben gelegen, is ze vanavond naar boven gezwommen en nu ademt ze echt heeel moeilijk..
Ik ga haar in de vriezer stoppen..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |