abonnement Unibet Coolblue
pi_50525430
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef freud het volgende:

Ik vind eigenlijk dat als je een DSLR hebt, je niet moet zeuren af en toe over stojes. Comes with the territory zeg maar.
Nou, bij deze dus lekker niet.
quote:
Moet wel zeggen dat die cam erg lekker fotografeerd, en dat de ingebouwde IS ook erg effectief is!
Leuk, heb je hem ergens kunnen proberen? Ik ben er zelf nog nauwelijks aan toegekomen om er mee te spelen. Die stabilisator schijnt inderdaad heel effectief te zijn, maar voor lange brandpuntsafstanden is stabilisatie in de lens weer beter (maar dat is dan weer prijziger). Voor fotografie bij weinig licht, bij concerten bv., is het in ieder geval te gek, je kunt met veel langere tijden nog uit de hand schieten en je bent niet op peperdure lichtsterke lenzen aangewezen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:07:18 #252
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50525764
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef dvr het volgende:

[..]

Nou, bij deze dus lekker niet.
[..]

Leuk, heb je hem ergens kunnen proberen? Ik ben er zelf nog nauwelijks aan toegekomen om er mee te spelen. Die stabilisator schijnt inderdaad heel effectief te zijn, maar voor lange brandpuntsafstanden is stabilisatie in de lens weer beter (maar dat is dan weer prijziger). Voor fotografie bij weinig licht, bij concerten bv., is het in ieder geval te gek, je kunt met veel langere tijden nog uit de hand schieten en je bent niet op peperdure lichtsterke lenzen aangewezen.
werkt ook alleen maar als de persoon stil staat en amper beweegt.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:19:47 #253
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50529615
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef cyberrobin het volgende:
@ Shark: Wat mocht dat statief + ballhead kosten?
een F100+grip+28-105 AF-D


Whehehehehe


nee, het statief is de Manfrotto 190XPROB @ 115 euro, en de kop is de Manfrotto 486RC2 @ 62,50 euro
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_50590390
Een nieuwe...

Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_50603413
Sigma 24-70 2.8
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:01:37 #256
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50604154
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 07:58 schreef PdeHoog het volgende:
Sigma 24-70 2.8
je hebt em
gefeliciteerd!
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juni 2007 @ 09:24:59 #257
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50604561
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef dvr het volgende:

[..]

Nou, bij deze dus lekker niet.
[..]

Leuk, heb je hem ergens kunnen proberen? Ik ben er zelf nog nauwelijks aan toegekomen om er mee te spelen. Die stabilisator schijnt inderdaad heel effectief te zijn, maar voor lange brandpuntsafstanden is stabilisatie in de lens weer beter (maar dat is dan weer prijziger). Voor fotografie bij weinig licht, bij concerten bv., is het in ieder geval te gek, je kunt met veel langere tijden nog uit de hand schieten en je bent niet op peperdure lichtsterke lenzen aangewezen.
Ik heb hem een keertje even geprobeerd, en was benieuwd omdat ik een 28-135 IS heb. Ik moet zeggen dat het op groothoek echt goed werkte (beter dan mijn lens). Het was een 28-105 lens dacht ik, dus echt telebereik heb ik niet kunnen testen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:01:23 #258
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_50702349
Canon 430 EX blits!!!!

Stond in de winkel en twijfelde nog of ik mijn 2,5 maand geleden gekochte Sigma 70-300mm(cheap) moest inruilen voor de 70-300mm IS USM van Canon...Maar mijn portemonnee heeft het toch gewonnen van de wannahave-feeling... Die cashback was natuurlijk wel mooi, maar 550 euro(zonder cashback) is toch nog wel veel...Nog maar even wachten...

Gruss,

Jan
In de Hemel is geen bier, daarom drinken we het hier
pi_50706662
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:01 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

je hebt em
gefeliciteerd!
Ja dank En hij fotografeert ook nog top
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:25:08 #260
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50713438
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja dank En hij fotografeert ook nog top
dus jij bent niet meer nodig?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:47:22 #261
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_50717906
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:25 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

dus jij bent niet meer nodig?
whehehehe
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_50719852
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:25 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

dus jij bent niet meer nodig?
Nee Ik kan me gewoon de cam aan het werk zetten en zelf een beetje relaxen Just like an ordinary IT-guy
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_50729894
Externe Samsung DVD brander met dingus om met licht labels te schrijven whatever, bij de lokale PC boer en een SD 2Gb USB Cruzer Micro stick, lief .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:07:11 #264
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50730271
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmiddag aangeschaft bij www.hvStar.com:

- Hoya 77mm PRO1 DIGITAL Circular Polarizer Filter DMC *
- 67mm to 77mm Step-Up Ring Lens-to-Filter/Converter Lens
- Hoya 77mm UV(0) PRO1 Super HMC Multi-Coated Haze Filter
- Hoya 67mm UV(0) PRO1 Super HMC Multi-Coated Haze Filter

Inclusief verzendkosten 149 dollar kwijt .
En binnen!
  Redactie Games vrijdag 22 juni 2007 @ 16:37:17 #265
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_50733559
Vandaag dit setje binnen gekregen...




How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_50736122
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vandaag dit setje binnen gekregen...

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Heb die lens nu ook al een week of 3 / 4 en ben er inmiddels bijna mee getrouwd...
Erg fijne lens en absoluut de investering waard. Enige nadeel vind ik is dat je went aan de IS en ik het in ieder geval ook op mijn kitlens zou willen hebben...

Verder 1 klein vraagje. Die tas is toch de Crumpler Pretty Boy (XXX)L? Ben zelf ook naar zo'n soort tas aan het kijken maar gaat je body met de 70-300mm erop een beetje efficient in die tas. Of houd je loze ruimte over? Werd er niet echt wijs uit op de Crumpler-site.

Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken denk ik!
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  Redactie Games vrijdag 22 juni 2007 @ 18:15:05 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_50736568
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef P_B het volgende:

[..]

Heb die lens nu ook al een week of 3 / 4 en ben er inmiddels bijna mee getrouwd...
Erg fijne lens en absoluut de investering waard. Enige nadeel vind ik is dat je went aan de IS en ik het in ieder geval ook op mijn kitlens zou willen hebben...

Verder 1 klein vraagje. Die tas is toch de Crumpler Pretty Boy (XXX)L? Ben zelf ook naar zo'n soort tas aan het kijken maar gaat je body met de 70-300mm erop een beetje efficient in die tas. Of houd je loze ruimte over? Werd er niet echt wijs uit op de Crumpler-site.

Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken denk ik!
Ja, ik heb em net binnen die lens. Het is ook wel even wennen met dat gewicht om je nek
Maar goed, ik heb em natuurlijk gekocht om mooie plaatjes te schieten van een redelijke afstand.

ik vraag me alleen nog even af hoe dat met die Cash-back actie zit. Ik kreeg ene witte doos, met die lens erin en een stickertje met een barcode erop, vraag me eigenlijk af of het de goede is.

Bij de Body zaten er 3 barcodes op en volgens mij was het de barcode waar ook het serienummer op stond die je moest nemen.

Bij de lens stond op de barcode dus geen serienummer op..

Verder IBAN nummer? Is dat handig om te gebruiken?

Wat betreft de tas, ik ben gewoon naar de winkel gelopen om te kijken of het past. Je kan het namelijk niet echt zien. Het is de Crumpler Daily Bag 370. Met een beetje efficient erin doen, past de 400D Body+70-300mm er net in. Je houdt niet veel ruimte over (Dus lens naar beneden)

Eigenlijk zijn het 2 tassen in één zoals je hier kunt zien..



Enige wat er je er niet makkelijk kwijt in kan is de ET-65B zonnekap. Dat ding is echt huge.. Het was wel even op mn hoofdje krassen wat ik daar mee moest doen..

Als je dat eenmaal erin hebt, heb je nog plaats voor 4 lenzen, of een aantal lenzen en een 430 of 580 EX flitser. In het voorvak kun je je andere spulletjes (filters, doekjes) kwijt.

De tas heeft me ¤110,- gekost, is dus ¤10,- goedkoper dan op de Crumpler-site zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 22-06-2007 18:22:19 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_50739133
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik vraag me alleen nog even af hoe dat met die Cash-back actie zit. Ik kreeg ene witte doos, met die lens erin en een stickertje met een barcode erop, vraag me eigenlijk af of het de goede is.

Verder IBAN nummer? Is dat handig om te gebruiken?
Die barcode moet voldoende zijn voor een lens. Bij de body moest je inderdaad ook nog een serienummer invullen. IBAN-nummer is niet alleen handig, maar ook redelijk noodzakelijk aangezien ze de boel vanuit Ierland overmaken.
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
pi_50742351
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ja, ik heb em net binnen die lens. Het is ook wel even wennen met dat gewicht om je nek
Maar goed, ik heb em natuurlijk gekocht om mooie plaatjes te schieten van een redelijke afstand.
Misschien wel wat zwaar, maar hij staat wel stoer!
Of valt dit misschien onder compensatie gedrag?
Grappige is wel dat ik binnen de minuut de boel niet liet bungelen maar constant met een hand de lens vasthield...toch je kindje beschermen!
quote:
ik vraag me alleen nog even af hoe dat met die Cash-back actie zit. Ik kreeg ene witte doos, met die lens erin en een stickertje met een barcode erop, vraag me eigenlijk af of het de goede is.

Bij de Body zaten er 3 barcodes op en volgens mij was het de barcode waar ook het serienummer op stond die je moest nemen.

Bij de lens stond op de barcode dus geen serienummer op..

Verder IBAN nummer? Is dat handig om te gebruiken?
Stiekem had ik gehoopt dat jij je het wel zou weten...
Zie dat er al iemand zo aardig is geweest om het goede antwoord te geven. Ik was zelf gewoon van plan om dat hele gebiedje met barcodes en nummers uit te knippen (kopietje voor mezelf) en op te sturen en dan het EAN nummer op het formulier in te vullen. Heb de afgelopen tijd wel her en der op internet gelezen dat we niet de enige die twijfelen wat er nu wel en wat er nu niet richting Ierland moet. Het staat ook vrij knudde aangegeven moet ik zeggen.
quote:
Wat betreft de tas, ik ben gewoon naar de winkel gelopen om te kijken of het past. Je kan het namelijk niet echt zien. Het is de Crumpler Daily Bag 370. Met een beetje efficient erin doen, past de 400D Body+70-300mm er net in. Je houdt niet veel ruimte over (Dus lens naar beneden)

Eigenlijk zijn het 2 tassen in één zoals je hier kunt zien..

[afbeelding]

Enige wat er je er niet makkelijk kwijt in kan is de ET-65B zonnekap. Dat ding is echt huge.. Het was wel even op mn hoofdje krassen wat ik daar mee moest doen..

Als je dat eenmaal erin hebt, heb je nog plaats voor 4 lenzen, of een aantal lenzen en een 430 of 580 EX flitser. In het voorvak kun je je andere spulletjes (filters, doekjes) kwijt.

De tas heeft me ¤110,- gekost, is dus ¤10,- goedkoper dan op de Crumpler-site zelf.
Ah, ik houd die Daily en Pretty Boy zo slecht uit elkaar. Zelf zit ik te eikelen met een Lowepro Apex 140 AW waarin het geheel mounted van links naar rechts past, rustend op de kitlens met daarboven zo'n verplaatsbaar beschermvakje en een opgerold handdoekje in de loze ruimte. Erg crea-bea maar of het verantwoord is...? In ieder geval goed om te horen dat in de deze het redelijk past. Dank je wel!
En ja, die zonnekap ziet er inderdaad imposant uit...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_50743266
nieuwe aanwinsten :







plus nog heel wat ander spul daarbij
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_50749699
Vanavond deze prachtlens gekocht:


Komt 12 juli tijdens de F1 testdagen op Spa vast wel goed van pas!!
pi_50753314
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:36 schreef prupke het volgende:
nieuwe aanwinsten :

[afbeelding]
Wat is dit? Lijkt wel een dolly, of hoe zoiets ook maar heet, meer voor video dus.
pi_50753565
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:36 schreef prupke het volgende:
nieuwe aanwinsten :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

plus nog heel wat ander spul daarbij
Haha, gaaf!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:55:43 #274
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_50754418
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:47 schreef Skic. het volgende:

[..]

Wat is dit? Lijkt wel een dolly, of hoe zoiets ook maar heet, meer voor video dus.
is gewoon een studio statief, niks meer, niks minder. (de wielen zijn veel teklein voor een videodolly, )
dit statief is trouwens wel meer geschikt voor een middeformaat slr als voor een kleinbeeld slr (omdat de zoeker op een andere plaats zit)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:55:46 #275
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50754419
Ik wil nog een keer een ECHTE camera kopen, maar voor nu hebben we een panasonic TZ3.
Mijn vrined bevalt ie niet zo, maar dat is omdat we met onze vorige camera meer in konden zoomen, hier moet je eerst vanalles veranderen wil je in kunnen zoomen.
Ik vind de kleuren erg mooi en er zitten veel opties op, misschien iets TE veel. Als ik wil dat ie niet flitst, moet ik de flits uitzetten, dat moet ik dan eerst in het menu veranderen. Over een tijdje heb ik natuurlijk wel in de gaten waar de dingen zitten die ik het meest gebruik, maar nu moet ik echt nog zoeken.



Deze foto is gemaakt in het donker, (de eerste met zoom)ik moet nog even kijken welke instellingen ik fijn vind, er is iets voor tegenlicht, voor witbalans, weet ik veel allemaal, de helft van de functies weet ik nog niet welke functie ze hebben, maar volgens mij ben ik er wel blij mee! En hij is niet te groot en handig mee te nemen.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')