Ga je slapen?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:58 schreef zarGon het volgende:
Trusten Sebas.
Lekker vroeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 05:18 schreef Sander170 het volgende:
Trusten allemaal, ik ga ook naar bed.
Tot morgen, doei....![]()
![]()
![]()
Nou dan wens ik je veel plezier met je koffie + krantje lezen.quote:Op maandag 21 mei 2007 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lekker vroeg.
Nou, als iedereen gaat..
Dan ga ik ook maar, ff koffie zetten, ochtend krantje lezen, en boodschappen doen ofzo.
Ja, nu. Thanks.quote:
Have fun.quote:Op maandag 21 mei 2007 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lekker vroeg.
Nou, als iedereen gaat..
Dan ga ik ook maar, ff koffie zetten, ochtend krantje lezen, en boodschappen doen ofzo.
Goeiemorgenquote:Op maandag 21 mei 2007 05:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...EEN HELE GOEIESMORGENS LIEVE MEDE KOFFIE-VERSAAFDEN...
![]()
![]()
![]()
Ja, present.quote:Op maandag 21 mei 2007 06:48 schreef Sebasser het volgende:
Wees gerust, zarGon is momenteel ook nog wakker, net gepost in FB.
De aap.
Poetisch.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:01 schreef Sebasser het volgende:
Wat vinden jullie van mijn msnnick dinges?
"Ik, jij, daar, hier, niet langer, crossed my mind, numb, HA!"
Het slaat volkomen nergens op, de woorden komen voort uit de geluiden die momenteel door mijn hoofd gaan.quote:
Ik had een smiley op mijn face.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het slaat volkomen nergens op, de woorden komen voort uit de geluiden die momenteel door mijn hoofd gaan.
zo komt 'crossed my mind' van een nummer van bowling for soup.
en zo komt numb zo van the butterfly effect, zo van als die ene zo een orgasme kreeg dat haar tenen zo numb werden. jeweettoch.
En HA! zo van haha! alleen dan capslock abuse.
Ik van IK! HA! AH!
jij van hey buurman, ik hier?
Daar van niet hier.
Hier van niet daar.
Niet langer van wel korter.
Zo.
Het gekke is dat gekken dat niet doorhebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:06 schreef Sebasser het volgende:
Je gedragen als een gek, is tof.
oh.quote:
Het leuke is dat al die begeleiders en zulks ook niet altijd helemaal 100% zijn..quote:Op maandag 21 mei 2007 07:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gekke is dat gekken dat niet doorhebben.
Zuid-Afrikaans 14.gif.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh.
[..]
Het leuke is dat al die begeleiders en zulks ook niet altijd helemaal 100% zijn..
Echt, je moet eens een weekje meelopen met zo'n iemand uit de psigiatrie.
Er was een heel mooi woord voor "psigiatriehuis". Weet jij hem?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaans 14.gif.
Er lopen in Nederland geregeld mensen weg toch uit zo'n psigiatriehuis? Men noemt ze voor het een of ander TBS'ers.
Vast wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er was een heel mooi woord voor "psigiatriehuis". Weet jij hem?
Zoek eens op google naar potgooi.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaans 14.gif.
Er lopen in Nederland geregeld mensen weg toch uit zo'n psigiatriehuis? Men noemt ze voor het een of ander TBS'ers.
Gevonden. Sanatorium.quote:
Ik zoek.quote:Zoek eens op google naar potgooi.
Zo tof, afrikaanse podcasts.
Deze Randstadder verstaat het niet. Niet helemaal. Een groot gedeelte niet. Best irritant. Lijkt mij leerzaam spul.quote:
Potgooi.eu heeft toffe podcasts.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze Randstadder verstaat het niet. Niet helemaal. Een groot gedeelte niet. Best irritant. Lijkt mij leerzaam spul.
Wat een loike taal. Dit is wat meer te verstaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Potgooi.eu heeft toffe podcasts.
Maar, ze spreken gewoon engels, und een beetje heel erg dialect nederlands.
Goedemorgen BrandX..quote:Op maandag 21 mei 2007 07:35 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!!!!
![]()
![]()
![]()
net op kantoor aangekomen, ga nu eerst een bakkie halenen mijn LG plagen.
![]()
![]()
postcards?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een loike taal. Dit is wat meer te verstaan.
Vertel eens, wat heb je allemaal geleerd van die postcards?
Mogguh brandx, alles goed?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:35 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!!!!
![]()
![]()
![]()
net op kantoor aangekomen, ga nu eerst een bakkie halenen mijn LG plagen.
![]()
![]()
Podcasts. Ik sprak het net uit als postcards. Podcast dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
postcards?
Ga jij eens heel snel je post editten zodat het lijkt alsof ik je heel erg belachelijk probeer te maken ofzo, want postcards?
Ja, smoesjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Podcasts. Ik sprak het net uit als postcards. Podcast dus.
Ik weiger op zulks een domme vraag te antwoorden.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Draaien ze ook muziek bij zo een podcast?
Ik heb, na 24 minuten gemerkt dat ze goed kunnen kleppen. Het was trouwens een retorische vraag.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weiger op zulks een domme vraag te antwoorden.
Uhuh, lul je der maar weer onder uit hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb, na 24 minuten gemerkt dat ze goed kunnen kleppen. Het was trouwens een retorische vraag.
Goedemorgen eer-ik....quote:Op maandag 21 mei 2007 07:50 schreef eer-ik het volgende:
he sebasser
Hoi iedereen trouwens
#200 ga ik ook nog wel meemaken zo te zien
Haha, en je noemt mij speciaal met naam omdat?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:50 schreef eer-ik het volgende:
he sebasser
Hoi iedereen trouwens
#200 ga ik ook nog wel meemaken zo te zien
Ik zit nu 25 minuten naar gebrabbel te luisteren. Dat doe je niet zomaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Uhuh, lul je der maar weer onder uit hoor.
Ik heb je wel door!?!?!
We zijn het vannacht en vanmorgen best vaak met elkaar eens.quote:
Platte hand. Ouderwets behandelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef Sebasser het volgende:
Jezelf slaan ipv krabben is veel toffer, en staat ook veel leuker als je in een bus staat ofzo.
En dan met de vlakke hand he, het werkt perfect tegen jeukbulten bijvoorbeeld, alleen de meeste mensen gaan krabben.
Slecht.
je geband was ofzo tochquote:Op maandag 21 mei 2007 07:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haha, en je noemt mij speciaal met naam omdat?
Goeiemorgen trouwens.
Wacht, geef eens het linkje van waarnaar je aan het luisteren bent?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit nu 25 minuten naar gebrabbel te luisteren. Dat doe je niet zomaar.
[..]
We zijn het vannacht en vanmorgen best vaak met elkaar eens.
Fullquickreply user?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:56 schreef eer-ik het volgende:
waarom is mijn snelreactiescherm in een keer iets van 2000px hoog?
Ep 8 van potgooi.eu.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wacht, geef eens het linkje van waarnaar je aan het luisteren bent?
Ja, klopt.
En doorgaans ben je nog wel zo'n klootzak.
ja, maar sinds ik de laatste versie heb geinstalleerd, kan ik niet meer in het voorkeurenscherm komen...quote:
Heb je nou nog steeds gezeik met je FQR???quote:Op maandag 21 mei 2007 08:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar sinds ik de laatste versie heb geinstalleerd, kan ik niet meer in het voorkeurenscherm komen...
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar sinds ik de laatste versie heb geinstalleerd, kan ik niet meer in het voorkeurenscherm komen...
Hoi. Zal best lukken!quote:
Dat hebben meer mensen hier...quote:Op maandag 21 mei 2007 08:05 schreef zarGon het volgende:
Goed dat dit topic bestaat. Het hielp me mijn nacht door te komen.
Ja, maar volgens Lynx666 komt dat omdat ie niet helemaal OSX bestendig isquote:
je negeerd mij....quote:Op maandag 21 mei 2007 08:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar volgens Lynx666 komt dat omdat ie niet helemaal OSX bestendig is
Zo, terug van de winkel, even GR opnieuw leven ingeblazen
nu even m'n koffie pakken en dat ding volstampen
Mogge JJquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:06 schreef JeRa het volgende:* KSC Dagcijfers van zondag 20 mei 2007 * (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 254 Houniet
004. 229 eer-ik
074. 069 Papierversnipperaar
086. 064 Muck
089. 063 Pheno
096. 060 crossover
100. 059 Lenny_Leonard
107. 057 vrolijke-frits
111. 056 OA
221. 034 juon_jacket1
231. 033 vdvorst
Hey Kuukie!quote:Op maandag 21 mei 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Aloha.
Mijn vakantie is nog niet om.quote:
Precies.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef eer-ik het volgende:
Niet?
Ohnee, je werkt natuurlijk niet op maandag
Nog niet, maar helaas ga ik er een hele week niet aan ontkomen...quote:
Mijn vakantie bevalt mij tot op heden uitstekend.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef eer-ik het volgende:
Kijk
bevalt je vakantie nog een beetje kuuk?
Ook hallo!quote:
Arme jijquote:Op maandag 21 mei 2007 08:25 schreef OA het volgende:
Nog niet, maar helaas ga ik er een hele week niet aan ontkomen...![]()
Een van de collega's is op vakantie (alweer ja), dus mag ik ook een week lang receptionist spelen....![]()
Ik heb wel al even aan iedereen duidelijk gemaakt dat de koffiegerelateerde taken beperkt blijven tot het koffiezetten...![]()
quote:
Typo. Ochtend enzo. Net wakker, kan niet meer slapen.quote:
Maar toen was ik thuis nog de krant aan het lezen !quote:Op maandag 21 mei 2007 08:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had een uurtje geleden al goedemorgen gezegd
maar moest gelijk even een bespreking in![]()
Heul geen slecht iets natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Maar toen was ik thuis nog de krant aan het lezen !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |