Oh, dan heb ik zelf teveel op ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja alleen koffie gedronken !
Mijn tekst is gewoon ABN, niks mis mee hoor, leer lezen haha.![]()
Denk of weet je het al zeker ..... ????quote:Op maandag 21 mei 2007 02:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik zelf teveel op ofzo.
DEnk ik.
Aah.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:12 schreef Muck het volgende:
[..]
je kent me te goed
maar nee, ik bedacht dat ie morgen moet werken, dus ik heb hem maar laten slapen
Ik weet dat ik 3 pakken ice tea teveel opheb.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Denk of weet je het al zeker ..... ????
ik moet even langs een testbureau om 9 uur, en dan ga i kweer verder slapen om om 5 uur weer op mijn werk te verschijnenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aah.
Werken, doodzonde.
Ik heb morgen niks te doen, behalve een afspraak ergens zo om half 8 (dacht ik, geen idee, niet opgeschreven.) met toch wel iemand belangerijk.
Wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
Of zit je weer eens aan de drugs Sebasser.
Soa?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet even langs een testbureau om 9 uur, en dan ga i kweer verder slapen om om 5 uur weer op mijn werk te verschijnen
;')quote:
Ben ik niet bekend mee, wat bedoel je hiermee?quote:
Nee hoor dat dacht ik niet, het was zomaar een vraag hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben ik niet bekend mee, wat bedoel je hiermee?
Wil je nou zeggen dat dat je eigelijk wou zeggen dat je dacht dat ik drugs gebruik?
Je bent zelf zo!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee hoor dat dacht ik niet, het was zomaar een vraag hoor!
Gewoon zomaar een vraag gebruik je drugs, is het zo dan?
quote:
hipquote:Op maandag 21 mei 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen serieus, fietsbel frontjes worden de nieuwe rage!
Lees eens mijn posts na.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:25 schreef Sander170 het volgende:
Dus je gebruikt drugs Sebasser?
Als wat ?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen serieus, fietsbel frontjes worden de nieuwe rage!
HAHA!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, dus je wil het nu niet vertellen dan haha.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 3 pakken ice tea teveel opheb.
Maar voor de rest heb ik niks gedronken vandaag.
Ik heb wel een lekkere joint tot mij genomen, dat dan weer wel.
bahquote:Op maandag 21 mei 2007 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vakkenvullers met puisten die zichzelf bevredigen met een komkommer.
Dat zei ik toch meteen.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dus, zeg dat dan meteen !
Joint is drugs dus ja.![]()
Heb je het nou alweer over jezelf, raar mannetje ben jij maar.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vakkenvullers met puisten die zichzelf bevredigen met een komkommer.
Ik mis 2 dingen, 1 ik werk niet bij de AH, en twee, ik heb geen puisten.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je het nou alweer over jezelf, raar mannetje ben jij maar.![]()
nou kan ik helemaal niet meer slapenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Terwijl ze naar je staren, blijven.. staren..
Ik ben ze dus ook niet, en puisten heb ik ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik mis 2 dingen, 1 ik werk niet bij de AH, en twee, ik heb geen puisten.
Behalve die ene he, die zo heel vaagjes zo ergens zit weggewerkt, onder mijn nagel, check.
nouhouquote:Op maandag 21 mei 2007 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks staan ze achter je gordijnen.
En onder je bed, en in je kledingkasten.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En onder je bed, en in je kledingkasten.
Met komkommers, wortels, winterpenen, opengebarsten puisten, met het pus nog nadruipent.
Teh ultimate room for teh ultimate voyeurfetishquote:Op maandag 21 mei 2007 02:40 schreef Muck het volgende:
oh wacht.... ik HEB helemaal geen gordijnen!
like duhquote:Op maandag 21 mei 2007 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Teh ultimate room for teh ultimate voyeurfetish![]()
Ik heb een badkamer met een douche en zulks die uitkijkt op een stuk of 4 huizen die directe inkijk hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:46 schreef Muck het volgende:
[..]
like duh
ik heb blinderingsdingen, roldingensen
Luxaflex is zo 1970quote:Op maandag 21 mei 2007 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een badkamer met een douche en zulks die uitkijkt op een stuk of 4 huizen die directe inkijk hebben.
Gelukkig woon ik er nog niet en zijn de luxaflex besteld, of wat er dan ook maar voorkomt.
owh, dat is dan wel luxequote:Op maandag 21 mei 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.
Ik zie wel.
Nooit eerder een badkamert gehad met een raam.
Nou nee, ik had eerst een vet brede douche kop ding, en nu heb ik een gewone douche kop.quote:
dat is dan weer vervelendquote:Op maandag 21 mei 2007 03:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou nee, ik had eerst een vet brede douche kop ding, en nu heb ik een gewone douche kop.
Wel een stoomdouchecabine en zulks, das dan wel weer keitof.
Boodschappen, oh men, daar heb ik zin aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, ben wat email aan het doen daarna ga ik boodschappen doen
ik niet echt, maar ach, moet toch eten. Tevens ook weer nieuw bier kopen natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boodschappen, oh men, daar heb ik zin aan.
ze neppen je waar je bij zitquote:Op maandag 21 mei 2007 03:25 schreef Sebasser het volgende:
Fijn, mijn geluids ding zegt dat ik hem verkeerd hem aangesloten, smoesjes natuurlijk, maar ok.
Held.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:22 schreef Sebasser het volgende:
Zo, mijn 5de energy drink in 20 minuten.
dat kratje van 24 stuks gaat zo wel lekker snel op, met als resultaat een hyperactieve sebassert.
7 te gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 12 in een uur dodelijk kan zijn.
Watjes.
neh, het is for sure niet dodelijk.quote:
Kijk is naar een comedie ofzo, nu je hyperactief bent.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:39 schreef Sebasser het volgende:
ff the departed kijken.
Kom op, leg de lat hoger, drink meer, ga tot je uiterste. Laat je lichaam weten dat jij de baas bentquote:Op maandag 21 mei 2007 04:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, het is for sure niet dodelijk.
Ik heb al vaker hogere concentraties in mijn lichaam gehad..
en ben ik dood?
ik ben heul niet hyper nu.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk is naar een comedie ofzo, nu je hyperactief bent.
Ga je slapen?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:58 schreef zarGon het volgende:
Trusten Sebas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |