Ja waarom niet ?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee!
Mijn eerste echte grote zaak, en nu wil je dat ik die moordenaar/pedofiel zomaar laat lopen!?
Denk je nou echt dat ik zo naief ben dat ik mijn zaak zomaar overdraag aan die knulletjes van die Special Childmolestion taskforce
Oh, dan heb ik zelf teveel op ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja alleen koffie gedronken !
Mijn tekst is gewoon ABN, niks mis mee hoor, leer lezen haha.![]()
Denk of weet je het al zeker ..... ????quote:Op maandag 21 mei 2007 02:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik zelf teveel op ofzo.
DEnk ik.
Aah.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:12 schreef Muck het volgende:
[..]
je kent me te goed
maar nee, ik bedacht dat ie morgen moet werken, dus ik heb hem maar laten slapen
Ik weet dat ik 3 pakken ice tea teveel opheb.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Denk of weet je het al zeker ..... ????
ik moet even langs een testbureau om 9 uur, en dan ga i kweer verder slapen om om 5 uur weer op mijn werk te verschijnenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aah.
Werken, doodzonde.
Ik heb morgen niks te doen, behalve een afspraak ergens zo om half 8 (dacht ik, geen idee, niet opgeschreven.) met toch wel iemand belangerijk.
Wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
Of zit je weer eens aan de drugs Sebasser.
Soa?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet even langs een testbureau om 9 uur, en dan ga i kweer verder slapen om om 5 uur weer op mijn werk te verschijnen
;')quote:
Ben ik niet bekend mee, wat bedoel je hiermee?quote:
Nee hoor dat dacht ik niet, het was zomaar een vraag hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben ik niet bekend mee, wat bedoel je hiermee?
Wil je nou zeggen dat dat je eigelijk wou zeggen dat je dacht dat ik drugs gebruik?
Je bent zelf zo!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee hoor dat dacht ik niet, het was zomaar een vraag hoor!
Gewoon zomaar een vraag gebruik je drugs, is het zo dan?
quote:
hipquote:Op maandag 21 mei 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen serieus, fietsbel frontjes worden de nieuwe rage!
Lees eens mijn posts na.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:25 schreef Sander170 het volgende:
Dus je gebruikt drugs Sebasser?
Als wat ?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen serieus, fietsbel frontjes worden de nieuwe rage!
HAHA!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, dus je wil het nu niet vertellen dan haha.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 3 pakken ice tea teveel opheb.
Maar voor de rest heb ik niks gedronken vandaag.
Ik heb wel een lekkere joint tot mij genomen, dat dan weer wel.
bahquote:Op maandag 21 mei 2007 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vakkenvullers met puisten die zichzelf bevredigen met een komkommer.
Dat zei ik toch meteen.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dus, zeg dat dan meteen !
Joint is drugs dus ja.![]()
Heb je het nou alweer over jezelf, raar mannetje ben jij maar.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vakkenvullers met puisten die zichzelf bevredigen met een komkommer.
Ik mis 2 dingen, 1 ik werk niet bij de AH, en twee, ik heb geen puisten.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je het nou alweer over jezelf, raar mannetje ben jij maar.![]()
nou kan ik helemaal niet meer slapenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Terwijl ze naar je staren, blijven.. staren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |