Fixed !quote:
quote:
Remember kids, it's down the road, not across the streetquote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef MASD het volgende:
[afbeelding]jeweet
ik ben trouwens benieuwd wie er baby's in een magnetron of bij varkens gaat tekenen
Sorry Noodlyquote:Op maandag 21 mei 2007 11:12 schreef Noodly het volgende:
[..]
Remember kids, it's down the road, not across the street![]()
Restecp voor zeh warlock.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef Gambrono het volgende:
goedkoop, maar het gebeurt...
[afbeelding]
19.5 fps, loolquote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef Gambrono het volgende:
goedkoop, maar het gebeurt...
[afbeelding]
mooie doodquote:
wie is dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
Wakker worden naast deze persoon.
(waarschijnlijk wordt je niet eens meer wakker)
Zie 2e post in dit topicquote:
Ik delete per ongeluk mijn postquote:Op maandag 21 mei 2007 19:41 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
helaas doen ook deze het niet
he waar ben je nou![]()
Maikuuul!! Vet getekend!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
Dit naast je in je bed vinden. En je vervolgens dood schrikken.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
prachtig getekend...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:53 schreef CodeCaster het volgende:
[afbeelding]
Ik wil ook een wacomHeb een half uur lopen kutten in Paint...
Ik ben er heilig van overtuigd dat het tijdens het poepen nog een keer gruwelijk mis zal gaan met mij...quote:
Maakt niks uit voor de humor in je postsquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:10 schreef BossFight het volgende:
[afbeelding]
Mijn skills zijn niet zo bruut als MMM's jammer genoeg.
Echt mooi gemaakt!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:34 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
Ja, vette shizzel. Vooral die vent met zijn robotarmquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Gisteravond Discovery Channel gekeken?
Die vent van dat commentaar met zijn grappenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja, vette shizzel. Vooral die vent met zijn robotarm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scroll maar verder naar benee!
Was dat met die fokker die een tas had achtergelaten met een briefje erin?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Creature het volgende:
Nog 1 van mij uit het vorige topic. Nog iemand die weet waar dit over gaat?
[afbeelding]
Ja, Yildiz, de vlegel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Was dat met die fokker die een tas had achtergelaten met een briefje erin?
die mannetjes tekenen gaat je hoe langer hoe beter afquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef WurM het volgende:Heb ik weer eens een post ergens onderaan een pagina. Ik heb op deze paint erg m'n best gedaan en ik wil dat er meer mensen om lachen. Dus post ik m gewoon lekker nog een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.
quote:
Wat een giller!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb ik weer eens een post ergens onderaan een pagina. Ik heb op deze paint erg m'n best gedaan en ik wil dat er meer mensen om lachen. Dus post ik m gewoon lekker nog een keer.
Zo.
Nice drawingsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Het begint steeds reëeler te worden.
Ik denk dat het die fokker was die die tas met balonnen op het station achterliet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Creature het volgende:
Nog 1 van mij uit het vorige topic. Nog iemand die weet waar dit over gaat?
[afbeelding]
I always work alone...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Kom op jonges, laat M_M nou niet al het werk doen. Ik ben zelf ook weer bezig![]()
Desondanks, M_M![]()
Damn, geef je ook priveles?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
I always work alone...
[afbeelding]
Was toch maar grapjequote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jesus, je bent pas 14. Gewoon veel oefenen en dan lukt het je wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |