Was dat met die fokker die een tas had achtergelaten met een briefje erin?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Creature het volgende:
Nog 1 van mij uit het vorige topic. Nog iemand die weet waar dit over gaat?
[afbeelding]
Ja, Yildiz, de vlegel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Was dat met die fokker die een tas had achtergelaten met een briefje erin?
die mannetjes tekenen gaat je hoe langer hoe beter afquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef WurM het volgende:Heb ik weer eens een post ergens onderaan een pagina. Ik heb op deze paint erg m'n best gedaan en ik wil dat er meer mensen om lachen. Dus post ik m gewoon lekker nog een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.
quote:
Wat een giller!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb ik weer eens een post ergens onderaan een pagina. Ik heb op deze paint erg m'n best gedaan en ik wil dat er meer mensen om lachen. Dus post ik m gewoon lekker nog een keer.
Zo.
Nice drawingsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Het begint steeds re๋eler te worden.
Ik denk dat het die fokker was die die tas met balonnen op het station achterliet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Creature het volgende:
Nog 1 van mij uit het vorige topic. Nog iemand die weet waar dit over gaat?
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |