Hij mag ook wel eens een balletje breed leggen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:14 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat Babel deze week bijna niets anders zal doen dan afwerken op het goal want hoe belangrijk kan hij wel niet worden zondag als hij weer van zulke 100% kansen krijgt.
idd laat Babel maar hard rennen en KjH maar scoren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij mag ook wel eens een balletje breed leggen...
Vind m juist beter geworden, op zn maken van goals na dan. Maar zijn acties zijn af en toe weergaloos!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
Als Babel ballen breed had gelegd was Ajax al kampioen en hadden ze die 'geile kut playoffs' niet nodig gehad. Vind hem dit seizoen echt zwaar tegenvallen qua groei.
Ben bang dat er weer veel gaat veranderen van de zomer. Dat De Mul oprot vind ik niet zo erg, maar als Sneijder, Huntelaar en Perez weg gaan, kun je weer helemaal opnieuw gaan bouwenquote:
quote:
Onze vriend Slop wil ook wat centjes hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:07 schreef Apfel. het volgende:
Daarom moet t bestuur zich ook op die manier laten gelden, niet alleen aankopen doen, maar ook spelers behouden. Dat is namelijk minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker dan spelers aantrekken. Als je dat niet kan vindt ik dat je niet geschikt bent voor Ajax, helaas is de laatste jaren dat bij iedere technische staf en consorten eromheen gebleken.
Liefst 2. Sterke geroutineerde verdedigers. Jaap zal ook zeker niet alles meer spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
En nog een goede verdediger erbij!
Die gaat echt wel. HIj wil weg en dan weet je het wel, dan heb je geen reet meer aan zo'n speler.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:15 schreef Robar het volgende:
Is het zo zeker dat Sneijder weggaat?
Ajax is toch nog niet rond met Valencia en gezien hun houding lijkt het me nog een moeilijke zaak.
Ja dat begrijp ik, maar Valencia lijkt vooralsnog op maximaal 12 miljoen te blijven hangen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaat echt wel. HIj wil weg en dan weet je het wel, dan heb je geen reet meer aan zo'n speler.
Ze sluiten wel een compromis voor 15 miljoen in termijnen ofzo weer...
Van der Vaartquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Anders krijg je weer van die van der Vaart taferelen.
Wat denk je wat van der Vaart op dit moment moet kosten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van der Vaart![]()
Die moeten we gewoon terugkopen als vervanger van Sneijder! Wat doet hij het goed bij HSV.
Mwah, niets zal wel meevallen, maar een ongemotiveerde Sneijder die alleen maar speelt om zich in de etalage te spelen is toch anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Stel nu dat Ajax en Valencia er niet uit komen, hebben we dan niets aan Sneijder volgend seizoen?
Evenveel als Sneijderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat denk je wat van der Vaart op dit moment moet kosten?
Toch jammer dat in de voetballerij contracten helemaal niets waard zijn en vaak niet gerespecteerd worden (in wergever-werknemer opzicht).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niets zal wel meevallen, maar een ongemotiveerde Sneijder die alleen maar speelt om zich in de etalage te spelen is toch anders.
We zullen het zien..
Waan van de dag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Iedereen lijkt wel te zijn vergeten hoe Babel bejubeld werd voor zijn blessure dit seizoen.
Hij wil niet verlengen dus je moet hem wel degelijk dit jaar verkopen wil je er nog de "hoofdprijs" voor vangen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar Valencia lijkt vooralsnog op maximaal 12 miljoen te blijven hangen.
Hij wil weg en het is ook beter om hem te laten gaan, maar Sneijder is toch professioneel genoeg om te begrijpen dat hij niet voor niets weg mag lopen?
Stel nu dat Ajax en Valencia er niet uit komen, hebben we dan niets aan Sneijder volgend seizoen?
Dat ligt aan de hoogte van die "prijs".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij wil niet verlengen dus je moet hem wel degelijk dit jaar verkopen wil je er nog de "hoofdprijs" voor vangen.
de roddelrubriek van De Snor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Waar komt dat verhaal van Perez nu vandaan? Dat heb ik even gemist.
Dat komt volgens mij ook van Derksen af.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Waar komt dat verhaal van Perez nu vandaan? Dat heb ik even gemist.
En ik weet niet of ik erg achterloop, maar ik lees ook net dat Valencia óók achter Huntelaar aan zit?
Oh. Dan maak ik me weinig zorgen.quote:
Geen wereldspeler maar wel een goeie speler om erbij te hebben. Als basis speler vaak zwak, maar als invaller (en dan niet 20 min voor tijd HtCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Sommige hier denken blijkbaar dat Perez een wereldspeler is.![]()
Gelukkig ziet de technische staf hem niet als de ideale opvolger van Sneijder want anders zouden we volgend seizoen behoorlijk achteruitgaan .
Dat zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen wereldspeler maar wel een goeie speler om erbij te hebben. Als basis speler vaak zwak, maar als invaller (en dan niet 20 min voor tijd HtC) is hij erg waardevol.
Als hij naar psv of f'noord gaat gaan we flink last van hem hebben.
Staat ook niet voor niets op vi.nl met als ondertitel EXCLUSIEFquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij ook van Derksen af.
Dit staat op vi.nl.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
En ik weet niet of ik erg achterloop, maar ik lees ook net dat Valencia óók achter Huntelaar aan zit?
quote:Valencia klopte ook aan voor Huntelaar
22/5/2007 8 :31
EXCLUSIEF - Ajax heeft het druk met Valencia. De Spaanse club trekt niet alleen hard aan Wesley Sneijder, maar deed eerder ook al een bod op Klaas-Jan Huntelaar. In beide gevallen was de transfersom die Valencia bereid was te betalen onvoldoende.
Valencia hoopte Huntelaar (23) voor zeventien miljoen euro los te weken. De veelscorende spits van de Amsterdammers heeft nog een contract tot 2010. Voor Sneijder, die nog een jaar vastligt, bood de nummer vier van Spanje inmiddels twaalf miljoen, maar ook dat bedrag vindt Ajax nog te laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |