Van zo'n site die het huidige logo zo gaar vind en die daarom een nieuwe gemaakt hebben. Daarom vroeg ik me af of jullie dat logo ook niets zouden vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef donroyco het volgende:
Waarvan is die laatste, welk jaartal of iets?
Die laatste is echt met afstand de lelijkste.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van zo'n site die het huidige logo zo gaar vind en die daarom een nieuwe gemaakt hebben. Daarom vroeg ik me af of jullie dat logo ook niets zouden vinden.
Gewoon zo laten, niks aan doen...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van zo'n site die het huidige logo zo gaar vind en die daarom een nieuwe gemaakt hebben. Daarom vroeg ik me af of jullie dat logo ook niets zouden vinden.
is zo'n site die voor elke club nieuwe logo's gemaakt hadquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef donroyco het volgende:
Waarvan is die laatste, welk jaartal of iets?
pass die site eens, ik wil lachenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
is zo'n site die voor elke club nieuwe logo's gemaakt had
Ten eerste vind ik Gabri altijd heel sportief en gewoon fel, dat hij die klootzak van een De Zeeuw sloeg zal ik niet goed praten maar hij is echt geen smerige speler..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef fuckbuddy het volgende:
feit is wel dat het weer rete spannend is, het zou toch klote zijn als een AZ of een Ajax het al in de 1e wedstrijd gedaan hadden. Tis weer met veel emotie een mooie pot zondag.
Wat gisteren ook al gezegd werd bij Studio Voetbal, de klassieker AJax-Feyenoord is de laatste 2 seizoenen Ajax-AZ geworden.
En met Gabri en Davids op het middenveld heb je zeker een flinke versterking, maar het jammere vind ik persoonlijk van Davids dat ie het snelle spel niet onder de knie heeft. Zoals AZ zeg maar speelt, het snelle kaatsen. Als davids dat zou hebben, dan kan je stellen dat het middenveld dodelijk kan zijn. Gabri is een slimme speler, heeft veel inzicht (ondanks ik het persoonlijk een smerige speler vind) en das altijd winst voor je team. Hetinga vind ik maar zozo, die zie je de ene wedstrijd niet en die andere staat ie er...
Ik ben benieuwd, ik denk met de opstelling van AZ komende zondag dat jullie echt je handen vol zullen hebben. AZ moet winnen, vanzichzelf, van van Gaal en van de fans. Ik ben heel benieuwd, en denk ook dat er misschien wel een stunt inzit komende zondag. Na deze zondag en het spel van Ajax gezien te hebben maak ik me een stuk minder zorgen dan ik deed.
Die van Den Bosch/ADO daar zijn wel nice vind ikquote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
is zo'n site die voor elke club nieuwe logo's gemaakt had
Stond op internet voor 600.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Apfel. het volgende:
wat n kut vraag, de bovenste natuurlijk.
10
1
1
Hoe duur was dat tafeltje btw
Ado staat daar nog bij eredivisie, hop aanpassen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die van Den Bosch/ADO daar zijn wel nice vind ik
Gabri heeft de meeste kaarten van de hele selectie te pakken (samen met Heitinga), dus dan zegt het wel iets over zijn manier van spelen vindt je niet? En zijn overtredingen zijn altijd behoorlijk, of charges op tegenstanders.(mijn mening dan)quote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
[quote]Ten eerste vind ik Gabri altijd heel sportief en gewoon fel, dat hij die klootzak van een De Zeeuw sloeg zal ik niet goed praten maar hij is echt geen smerige speler..
Je bent niet de enige hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar goed we zullen zien, ik wil die overklasse van Ajax vs AZ wel eens zien komende zondagmiddag!
Die kaarten komt door de speelstijl van Ajax voor Davids kwam hij moest bij balverlies de boel opruimen, dat was zijn taak, dat zegt niets over hem als speler.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gabri heeft de meeste kaarten van de hele selectie te pakken (samen met Heitinga), dus dan zegt het wel iets over zijn manier van spelen vindt je niet? En zijn overtredingen zijn altijd behoorlijk, of charges op tegenstanders.(mijn mening dan)
Maar goed we zullen zien, ik wil die overklasse van Ajax vs AZ wel eens zien komende zondagmiddag!
Gottver, waar we nu daar over janken? Het zijn geen ballerina's op het veld.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Gabri heeft de meeste kaarten van de hele selectie te pakken (samen met Heitinga), dus dan zegt het wel iets over zijn manier van spelen vindt je niet? En zijn overtredingen zijn altijd behoorlijk, of charges op tegenstanders.(mijn mening dan)
Met uitzondering van Roger.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gottver, waar we nu daar over janken? Het zijn geen ballerina's op het veld.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |